Jelenlegi hely

Marketing és Kereskedelem Intézet

Marketing és Kereskedelem Intézet

Név: Marketing és Kereskedelem Intézet
Cím: 4032 Debrecen, Böszörményi út 138., GVK I. em. 119.
Telefonszám: (+36-52)-508-444 / 86964
E-mail cím: kadar.renataecon.unideb.hu

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
472
DEA-ban:
472
OA:
177
Publikációs időszak:
2004-2024
2024
  1. Földi, K., Pénzes, I.: Online vásárlói magatartás az Észak- és Dél-Alföld régiókban.
    Régiókut. szle. 8. évfolyam 2. szám 13-24, 2024.
2023
  1. Berencsi, A., Kiss, V., Fehér, A.: A hagyományostól eltérő táplálkozási módok vizsgálata szisztematikus szakirodalmi elemzéssel.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 14, 2023. ISBN: 9786155606151
  2. Földi, K.: A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére / szerkesztette Szűcs Krisztián, Csapó János, Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 58-65, 2023. ISBN: 9789636261719(print)
  3. Ghaith, A., Echchad, M., AlHaman, F., Al, -.: Assessing the influence of the COVID-19 pandemic on the purchasing intention of vitamins in Kuwait using the theory of planned behavior.
    JJPS. 16 (3), 565-577, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Pharmaceutical Science (2022)
  4. Kiss, M., Szakály, Z.: A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben. Szerk.: Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 125-131, 2023. ISBN: 9789636261719(print),9789636261726(online)
  5. Salem, O., Kiss, M.: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
  6. Szűcs, R., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
    TM. 10 (1), 21-37, 2023.
  7. Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
    Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
  8. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
  9. Kovács, K., Szűcs, R.: Az entomofágiával, azaz a rovarok fogyasztásával kapcsolatos attitűdök vizsgálata.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (1-2), 119-138, 2023.
  10. Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods".
    In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
  11. Pető, D., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
    Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2022)
    Q3 Development (2022)
    Q3 Economics and Econometrics (2022)
    Q3 Geography, Planning and Development (2022)
  12. Piros, E., Fehér, A.: Egyetemi hallgatók élelmiszer-vásárlói magatartásának kvalitatív vizsgálata a COVID-19 idején.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 69 (3), 4503-4512, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science (2022)
  13. Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
Mindet mutasd
frissítve: 2024-03-17, 03:27

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 263
Q1/D1 2 (0.8%)
Q1 13 (4.9%)
Q2 9 (3.4%)
Q3 12 (4.6%)
Q4 9 (3.4%)
n.a. 220 (83.7%)
-
OK

SCImago kategóriák

Agricultural and Biological Sciences (16)
Food Science (15)
Plant Science (2)
Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (1)
Social Sciences (11)
Geography, Planning and Development (6)
Social Sciences (miscellaneous) (3)
Health (social science) (2)
Development (1)
Sociology and Political Science (1)
Environmental Science (8)
Environmental Science (miscellaneous) (5)
Management, Monitoring, Policy and Law (5)
Health, Toxicology and Mutagenesis (2)
Pollution (2)
Business, Management and Accounting (7)
Business, Management and Accounting (miscellaneous) (4)
Marketing (2)
Management of Technology and Innovation (1)
Strategy and Management (1)
Energy (7)
Renewable Energy, Sustainability and the Environment (7)
Energy Engineering and Power Technology (6)
Energy (miscellaneous) (2)
Fuel Technology (2)
Economics, Econometrics and Finance (5)
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (4)
Economics and Econometrics (1)
Engineering (5)
Engineering (miscellaneous) (4)
Electrical and Electronic Engineering (2)
Media Technology (1)
Medicine (4)
Public Health, Environmental and Occupational Health (2)
Endocrinology, Diabetes and Metabolism (1)
Medicine (miscellaneous) (1)
Health Professions (3)
Health Professions (miscellaneous) (2)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (1)
Sports Science (1)
Immunology and Microbiology (3)
Microbiology (3)
Parasitology (1)
Nursing (3)
Nutrition and Dietetics (3)
Mathematics (2)
Control and Optimization (2)
Multidisciplinary (2)
Multidisciplinary (2)
Psychology (2)
Psychology (miscellaneous) (2)
Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (1)
Genetics (1)
Computer Science (1)
Computer Networks and Communications (1)
Hardware and Architecture (1)
Decision Sciences (1)
Decision Sciences (miscellaneous) (1)
Earth and Planetary Sciences (1)
Earth and Planetary Sciences (miscellaneous) (1)
Pharmacology, Toxicology and Pharmaceutics (1)
Pharmaceutical Science (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

További folyóiratok

Kutatóink

Balsa-Budai Nikolett
Balsa-Budai Nikolett
Közgazdász
Összes kutatónk
Balsa-Budai Nikolett
Balsa-Budai Nikolett
Közgazdász
Danyi-Boll Anikó
Danyi-Boll Anikó
közgazdász
Farkas Noémi Dóra
Farkas Noémi Dóra
közgazdász
Fehér András
Fehér András
online marketing, élelmiszer-marketing, sportmarketing
Földi Kata
Földi Kata
közgazdász
Gál Tímea
Gál Tímea
gazdasági agrármérnök
Hernádi László
Hernádi László
közgazdász
Kiss Marietta
Kiss Marietta
közgazdász
Kiss Virág Ágnes
Kiss Virág Ágnes
gazdaságelmélet, marketing, neveléstudomány
Kontor Enikő
Kontor Enikő
közgazdász
Kovács Bence
Kovács Bence
közgazdász
Lehota József
Lehota József
közgazdász
Nábrádi Zsófia Ildikó
Nábrádi Zsófia Ildikó
pszichológus-közgazdász
Rafinda Ascaryan
Rafinda Ascaryan
financial behaviour
Soós Mihály
Soós Mihály
közgazdász
Szakács Attila
Szakács Attila
mérnök, közgazdász
Szakály Zoltán
Szakály Zoltán
agrárközgazdász
Szilágyi Cintia
Szilágyi Cintia
Táplálkozástudományi szakember
Szűcs Imre
Szűcs Imre
gazdasági agrármérnök

Szervezeti felépítés