Jelenlegi hely

Bölcsészettudományi Kar

Bölcsészettudományi Kar

Név: Bölcsészettudományi Kar
Cím: 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.
Fax: (+36 52) 412-336
Bemutatkozás:

A Bölcsészettudományi Karon a 2006-ban bevezetett ún. "bolognai képzésben" 16 alapszakon folyik az oktatás. A képzés rendszer nagyfokú választási lehetőséget biztosít a hallgatóknak, a különböző minor szakok és specializációk kitűnő lehetőséget nyújtanak az elmélyült tanulásra.

Intézményi honlap: http://btk.unideb.hu/

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
13431
DEA-ban:
12141
OA:
2190
Publikációs időszak:
1960-2025
2025
  1. Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: Enhancing performance, well-being and self-efficacy: A randomised controlled study in solution-focused business coaching.
    Int. J. Evid. Based Coach. Mentor. "Accepted by Publisher" (-), [1-26], 2025.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2023)
    Q3 Education (2023)
  2. Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: The Impact of Personality Traits on the Effectiveness of Solution-Focused Coaching in a Workplace Context.
    International Coaching Psychology Review. "Accepted by Publisher" (-), [1-47], 2025.
2024
  1. Sata, L.: "Grenzgesänge": Mehrsprachigkeit und Mehrschriftlichkeit in Christoph Ransmayrs "Atlas eines ängstlichen Mannes".
    In: Mehrsprachigkeit - Polyphonie. Anlässlich der Jahrestagung der Franz-Werfel-Stipendiaten am 31. März und 1. April 2023. Hrsg.: Renata Cornejo; Lénárt Tamás, Praesens Verlag, Wien, 167-188, 2024. ISBN: 9783706912211
  2. Tóth, M.: A case for metonymic synesthesia: Describing olfactory stimuli in terms of taste adjectives in German.
    Rev. Cogn. Linguist. 22 (1), 70-99, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Developmental and Educational Psychology (2023)
    Q1 Linguistics and Language (2023)
  3. Őrsi, B., Kovács, J., Csukonyi, C.: Accepting a robot request contradicting a human instruction in the function of robot attitudes and level of interdependency.
    Computers in Human Behavior Reports. 14 1-10, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Applied Psychology (2023)
    Q1 Artificial Intelligence (2023)
    Q1 Cognitive Neuroscience (2023)
    Q1 Computer Science Applications (2023)
    Q1 Human-Computer Interaction (2023)
    Q1 Neuroscience (miscellaneous) (2023)
  4. Ágoston, C., Balázs, B., Mónus, F., Varga, A.: Age differences and profiles in pro-environmental behavior and eco-emotions.
    Int. J. Behav. Dev. "Accepted by Publisher" 1-13, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Developmental and Educational Psychology (2023)
    Q1 Developmental Neuroscience (2023)
    D1 Education (2023)
    Q1 Life-span and Life-course Studies (2023)
    D1 Social Psychology (2023)
    D1 Social Sciences (miscellaneous) (2023)
  5. Ureczky, E.: A gyengélkedő nem.
    alfoldonline.hu 2024.01.29. 1-9, 2024.
    (Ismertetett mű: Elinor Cleghorn ; ford. Szécsi Noémi. -Szenvedő nők : Mítosz és gyógyítás egy férfiközpontú világban /Budapest : Park Könyvkiadó, 2023. -539, [3] p. -)
  6. Selejó Joó, B., Komóczi, M., Csukonyi, C.: A mesterséges intelligencia felhasználása a humánerőforrás-menedzsment során.
    Új Munkaügyi Szemle. 5 (2), 15-22, 2024.
  7. Győri, Z.: An Educational Corpus Based Exploration of Contemporary Hungarian Cinema: Lessons of the 2021 Hungarian University Film Awards.
    Studies in Eastern European Cinema. 15 (1), 118-135, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Communication (2023)
    Q2 Visual Arts and Performing Arts (2023)
  8. Kovács, K., Pusztai, G.: An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
    Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education (2023)
    Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2023)
    Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
    Q2 Sports Science (2023)
  9. Kovács, K., Csukonyi, C.: A sportperzisztencia vizsgálata.
    In: Az oktatás határdimenziói. Szerk.: Langerné Buchwald Judit, Koós Ildikó, Velics Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó - Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest - Debrecen, 336-349, 2024, (Hera évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 11.) ISBN: 9789633189290
  10. Váradi, J., Szűcs, T., Kerekes, R., Kiss, J., Radócz, J.: A zenén is túl: Szakirodalom áttekintés a zenei nevelés érzelmi dimenzióiról.
    In: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban : Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Hrabéczy Anett, Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 288-299, 2024, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312, ISSN 2732-1800 ; 18.) ISBN: 9786156012227
  11. Horváth, I.: Az eunuch visszaherélése.
    Stud. litt. 63 (1-2), 176-191, 2024.
  12. Katona-Kovács, L.: Az irodalom és a tudomány találkozása: a XVIII. századi olasz ismeretterjesztő műfajok..
    Debr. szle. 32 (1), 147-152, 2024.
    (Ismertetett mű: Tombi BeátaDivulgazione scientifica nel settecento - tipologia, generi, linguaggio /)