You are here

Angol Nyelvpedagógiai és Szakmódszertani (nem önálló) Tanszék

Name: Angol Nyelvpedagógiai és Szakmódszertani (nem önálló) Tanszék

Publication list

Uploaded publications:
31
Publications in DEA:
31
OA:
8
Date range:
2020-2023
2023
  1. Major, E., Bencze, Á., Dorogi, A., Rétháti, C., Hegedűs, G.: A szülői bevonódás mintázatai az Országos kompetenciamérés adatai alapján.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban: Absztraktkötet. Szerk.: Bajzáth Angéla, Csányi Kinga, Győri János, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 35, 2023. ISBN: 9789634896111
  2. Szabó, F., Kopinska, M.: Gamification in foreign language teaching: A conceptual introduction.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-11, 2023.
  3. Major, E., Hegedűs, G.: Megvalósuló jógyakorlatok a szülők-pedagógusoktanulók kapcsolattartásában.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban: Absztraktkötet. Szerk.: Bajzáth Angéla, Csányi Kinga, Győri János, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 344, 2023. ISBN: 9789634896111
  4. Szabó, F.: What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2023.
    (Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021)
2022
  1. Hegedűs, G.: A formális angol nyelvtanítás és az árnyékoktatásban való részvétel közötti összefüggések feltárása egy kvalitatív pilot tanulmány keretében.
    In: Oktatás egy változó világban - Kutatás, innováció, fejlesztés: absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika - Kattein-Pornói Rita (szerk.), Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 273, 2022. ISBN: 9786155657115
  2. Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022.
  3. Hegedűs, G., Major, E.: Cultural capital and educational achievement in shadow education: results of a quantitative study on private language tutoring.
    In: XI. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2022. november 25-26 = 11th Interdisciplinary Doctoral Conference 25-26th of November 2022 : absztraktkötet = Book of Abstracts /szerk. Kajos Luca Fanni, Bali Cintia, Puskás Tamás, Horváth-Polgár Petra Ibolya, Glázer-Kniesz Adrienn, Tislér Ádám, Kovács Eszter, Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat, Pécs, 156, 2022. ISBN: 9789636260699
  4. Hegedűs, G.: Exploring the Context of Participation in English Language Shadow Education: Results of a Pilot Study among Secondary School Students.
    In: X. Jubileumi interdiszciplináris doktorandusz konferencia 2021 tanulmánykötet = 10th jubilee interdisciplinary doctoral conference 2021 conference book. Szerk.: Kajos Luca Fanni; Bali Cintia; Preisz Zsolt; Szabó Rebeka, Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat, Pécs, 322-339, 2022. ISBN: 9789634298199
  5. Szabó, F., Abari, K., Balajthy, D., Polonyi, T.: HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
    Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
    Journal metrics:
    Q2 Education
    Q1 Linguistics and Language
  6. Szabó, F., Godó, K., Győri, K., Kovács, K.: Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
  7. Szabó, F., Maior, E.: How online teaching impacted pre-service teacher trainees and their digital awareness?.
    In: EL & LE : conference proceedings. Ed.: Enikő Maior, Aimee Pozorski, Julianna Borbély, Partium Press ; Veszprém : University of Pannonia, Oradea, 21-28, 2022. ISBN: 9789633962336
  8. Hegedűs, G., Godó, K.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. = [Language learning in low socio-economic situation: Correlations between language aptitude and success in foreign language learning in the case of 11?12-year-old students from low socio-economic backgrounds in eastern Hungary].
    Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2022.
    (Ismertetett mű: Szabó Fruzsina. -Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet : a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál /Oradea : Partium Kiadó, 2021. -259. -)
  9. Hegedűs, G., Major, E.: Interrelationships between cultural capital and private language teaching: results of a quantitative pilot study.
    In: XI. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2022. november 25-26 = 11th Interdisciplinary Doctoral Conference 25-26th of November 2022 : absztraktkötet = Book of Abstracts. Szerk.: Kajos Luca Fanni; Bali Cintia; Puskás Tamás; Horváth-Polgár Petra Ibolya; Glázer-Kniesz Adrienn; Tislér Ádám; Kovács Eszter, Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat, Pécs, 269-280, 2022. ISBN: 9789636260705
  10. Al-Hoorie, A., Szabó, F.: Introduction.
    In: Researching Language Learning Motivation: A Concise Guide. Eds.: Al-Hoorie Ali H, Szabó Fruzsina, Bloomsbury Publishing, London, 1-3, 2022. ISBN: 9781350166882
  11. Major, E., Hegedűs, G.: Megvalósul-e az értékteremtő nevelés a családban?.
    In: XI. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2022. november 25-26 = 11th Interdisciplinary Doctoral Conference 25-26th of November 2022 : absztraktkötet = Book of Abstracts. Szerk.: Kajos Luca Fanni, Bali Cintia, Puskás Tamás, Horváth-Polgár Petra Ibolya, Glázer-Kniesz Adrienn, Tislér Ádám, Kovács Eszter, Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat, Pécs, 147, 2022. ISBN: 9789636260699
  12. Hegedűs, G., Major, E.: Megvalósuló jó gyakorlatok a szülők-pedagógusok-tanulók kapcsolattartásában.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 72, 2022. ISBN: 9789636260576
  13. Ceglédi, T., Pallay, K., Hegedűs, G., Orgován, V., Balogh, J.: Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
  14. Hegedűs, G.: The interrelationship between the methods used in EFL teaching and participation in shadow education.
    In: Oktatás egy változó világban - Kutatás, innováció, fejlesztés: absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika - Kattein-Pornói Rita), Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 244, 2022. ISBN: 9786155657115
2021
  1. Hegedűs, G.: Az árnyékoktatásban való részvétel motivációi, hatásai és eredményei az angol nyelv tanításában.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 351, 2021. ISBN: 9789633068335
  2. Hegedűs, G.: Curriculum Changes in the Visegrad Four: Three Decades After the Fall of Communism by Tomáš Janík, Štefan Porubský, Magdolna Chrappán, Kinga Kuszák.
    Cent. Eur. j. educ. res. 3 (3), 144-146, 2021.
    (Ismertetett mű: Tomáš Janík, Štefan Porubský, Magdolna Chrappán, Kinga Kuszak. -Curriculum changes in the Visegrad Four: three decades after the fall of communism /Münster : Waxmann, 2020. -162 p. -)
  3. Hegedűs, G.: Motivations, effects, and outcomes of participation in shadow education in English language teaching.
    In: Contemporary Crossroads: Studies in English Applied Linguistics: Book of Abstracts. Szerk.: Csizér Kata; Dóczi Brigitta; Illés Éva; Katona László; Kálmán Csaba; Öveges Enikő; Tankó Gyula; Tartsay Németh Nóra; Wind Attila, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest, 32, 2021. ISBN: 9789634893776
Show all
updated: 2024-09-01, 03:17

SCImago quartiles of
scientific journal articles

Number of scientific articles: 9
Q1/D1 1 (11.1%)
Q1 2 (22.2%)
N/A 7 (77.8%)
-
OK

SCImago subject areas and categories

Social Sciences (2)
Linguistics and Language (2)
Education (1)

Genre chart

Year chart

Language chart

Researchers

Csépes Ildikó
Csépes Ildikó
English Language Pedagogy