EN HU

EFOP-3.4.3-16-2016-00021

A Debreceni Egyetem fejlesztése a felsőfokú oktatás minőségének és hozzáférhetőségének együttes javítása érdekében
start date: 2017-07-01
end date: 2021-10-30
Uploaded publications:
213
Publications in DEA:
213
OA:
19
Date range:
2016-2022
2022
1.
Fazakas, G. T.: A barokk mint "a" korstílus.
In: Korstílusok és stílusirányzatok. Szerk.: Fazakas Gergely Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 64-77, 2022.
2.
Bódi, K.: A felvilágosodás stílusirányzatai: klasszicizmus, neoklasszicizmus, érzékenység.
In: Korstílusok és stílusirányzatok. Szerk.: Fazakas Gergely Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 78-98, 2022.
3.
Kocsis, P. C., Pornói, I.: A hátrányos helyzet aspektusai.
Debreceni Egyetem, Debrecen, 66 p., 2022.
4.
Bényei, P.: A jellemteremtés változatai: A polifonikus történetmondó formaelv.
In: Prózaelméleti ismeretek / Bényei Péter, Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetem, Debrecen, 73-89, 2022.
5.
Szirák, P.: A későmodernség és a neoavantgárd.
In: Korstílusok és stílusirányzatok. Szerk.: Fazakas Gergely Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 189-199, 2022.
6.
Bodrogi, F. M.: A kreatív írás szerepe az irodalomtanításban.
In: Az irodalomtanítás aktuális kihívásai / Baranyai Norbert, Bodrogi Ferenc Máté, Kovács Szilvia ; szerk. Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 126-140, 2022, (Debreceni Irodalom- és Kultúratudományi Tankönyvek, ISSN 2732-1290 ; 3) ISBN: 9789633189894
7.
Csont, I.: A múzeumi oktatás modern eszközei.
In: Tánc-tananyag-módszer : módszertani jegyzet / Bihari Nagy Éva; Csont István, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Néprajzi Tanszék, Debrecen, 69-86, 2022, (ISSN 0138-9882) ISBN: 9789634904533
8.
Tóth, E., Trón, Z.: Any help in enlargement?: Development of the outermost regions as potential examples to follow.
In: Disintegration and integration in East-Central Europe : Managing diversity in the process of European integration. Ed.: Eszter Tóth, Adrian-Gabriel Corpădean, Nicolae Pǎun, László Erdey, TT Play Kft., Debrecen, 351-368, 2022. ISBN: 9789634904045
9.
Mező, K.: A pedagógusképzésben résztvevő hallgatók felkészítése a középiskolába járó sajátos nevelési igényű tanulók ellátására [tananyag].
Debreceni Egyetem, Debrecen, 62 p., 2022. ISBN: 9789634903802
10.
Baranyai, N.: A populáris kultúra és irodalom tanításának lehetőségei.
In: Az irodalomtanítás aktuális kihívásai / Baranyai Norbert, Bodrogi Ferenc Máté, Kovács Szilvia ; szerk. Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 90-103, 2022, (Debreceni Irodalom- és Kultúratudományi Tankönyvek, ISSN 2732-1290 ; 3) ISBN: 9789633189894
11.
Szirák, P.: A posztmodern.
In: Korstílusok és stílusirányzatok. Szerk.: Fazakas Gergely Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 200-231, 2022.
12.
Bodrogi, F. M.: A posztmodern és a posztmodern próza.
In: Prózaelméleti ismeretek / Bényei Péter, Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetem, Debrecen, 86-104, 2022.
13.
Bényei, P.: A prózai szöveg nyelvi megalkotottsága: Fabula és szüzsé, metonimikusság és metaforikusság.
In: Prózaelméleti ismeretek / Bényei Péter, Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetem, Debrecen, 90-104, 2022.
14.
Bodrogi, F. M.: A (próza)szöveg hangoltsága, performativitása.
In: Prózaelméleti ismeretek / Bényei Péter, Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetem, Debrecen, 42-61, 2022.
15.
Bényei, P.: A realizmus.
In: Korstílusok és stílusirányzatok. Szerk.: Fazakas Gergely Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 146-157, 2022.
16.
Bényei, P.: A regény átfogó műfaji-poétikai jellemzői, hatásfunkciói.
In: Prózaelméleti ismeretek / Bényei Péter, Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetem, Debrecen, [33-47], 2022.
17.
Bényei, P.: A regény születése és térhódítása: az antik regénytől a modern regényig.
In: Prózaelméleti ismeretek / Bényei Péter, Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetem, Debrecen, [1-17], 2022.
18.
Fazakas, G. T.: A reneszánsz.
In: Korstílusok és stílusirányzatok. Szerk.: Fazakas Gergely Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 41-63, 2022.
19.
Bényei, P.: A romantika korstílusa.
In: Korstílusok és stílusirányzatok. Szerk.: Fazakas Gergely Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 99-132, 2022.
20.
Bodrogi, F. M., Kovács, S.: A tananyag-elrendezés, a tantervi logika kérdései az irodalomtanításban.
In: Az irodalomtanítás aktuális kihívásai / Baranyai Norbert, Bodrogi Ferenc Máté, Kovács Szilvia ; szerk. Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 33-46, 2022, (Debreceni Irodalom- és Kultúratudományi Tankönyvek, ISSN 2732-1290 ; 3) ISBN: 9789633189894
21.
Baranyai, N.: Az avantgárd stílusirányzatai: futurizmus, expresszionizmus, szürrealizmus, kubizmus, konstruktivizmus, dadaizmus.
In: Korstílusok és stílusirányzatok. Szerk.: Fazakas Gergely Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 180-188, 2022.
22.
Bodrogi, F. M.: Az én-elbeszélések és az emlékezés-elbeszélések prózapoétikája.
In: Prózaelméleti ismeretek / Bényei Péter, Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetem, Debrecen, 62-85, 2022.
23.
Bodrogi, F. M.: Az intertextualitás jelenségköre.
In: Prózaelméleti ismeretek / Bényei Péter, Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetem, Debrecen, 23-41, 2022.
24.
Bodrogi, F. M.: Az irodalmi fikció.
In: Prózaelméleti ismeretek / Bényei Péter, Bodrogi Ferenc Máté, Debreceni Egyetem, Debrecen, 1-22, 2022.
25.
Baranyai, N., Bodrogi, F. M., Kovács, S.: Az irodalomtanítás aktuális kihívásai.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 154 p., 2022. ISBN: 9789633189894
DEENK University of Debrecen
© 2012 University of Debrecen