You are here

Statistics

Máth János

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 20

Összes letöltés a DEA-ból: 1015

countrydownloads
United States (US)494
Hungary (HU)205
Germany (DE)50
China (CN)47
Hong Kong S.A.R., China (HK)21
Ireland (IE)18
United Kingdom (GB)17
Netherlands (NL)12
France (FR)10
Italy (IT)8
Russia (RU)8
Canada (CA)7
Czech Republic (CZ)7
Romania (RO)7
South Africa (ZA)5
Thailand (TH)4
Indonesia (ID)3
India (IN)3
Sweden (SE)3
Austria (AT)2
Switzerland (CH)2
Chile (CL)2
Colombia (CO)2
Japan (JP)2
Nigeria (NG)2
Slovakia (SK)2
Tunisia (TN)2
Turkey (TR)2
Ukraine (UA)2
Australia (AU)1
Belgium (BE)1
Bulgaria (BG)1
Spain (ES)1
Finland (FI)1
Sri Lanka (LK)1
Malaysia (MY)1
Norway (NO)1
Philippines (PH)1
Poland (PL)1
Portugal (PT)1
Vietnam (VN)1
Zambia (ZM)1
n.a.53
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2023Revákné Markóczi, I., Fehér, V., Máth, J.: Energy awareness education appearing in natural sciences textbooks from grade 1 to 12.
J. Balt. Sci. Educ. 22 (3), 470-492, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2022)
kiadói változat: 16
2022Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing.
Entropy. 24 (10), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Information Systems
Q2 Mathematical Physics
Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous)
kiadói változat: 4
2021Fodor, S., Páskuné Kiss, J., Máth, J., Fehér, Á.: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál.
Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 393-420, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 10
2021Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting.
IEEE Access. 9 153943-153959, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q1 Materials Science (miscellaneous)
Kiadói változat: 26
2019Revákné Markóczi, I., Jász, E., Kovács, E., Teperics, K., Ütőné Visi, J., Máth, J.: Primary and secondary school students' knowledge related to renewable energy and some of its influencing factors.
J. Balt. Sci. Educ. 18 (6), 924-942, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
kiadói változat: 38
2016Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás longitudinális vizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 63-72, 2016.
Kiadói változat: 19
2016Huszti, A., Revákné Markóczi, I., Máth, J.: Investigating the relationship between problem-solving and metacognition among university students entering university education.
Hung. educ. res. j. 6 (1), 76-91, 2016.
kiadói változat: 50
2016Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Vizsgálati és kontrollcsoportot egy adatfelvételi alkalom alapján összehasonlító hatásvizsgálatok matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 2 (2), 73-82, 2016.
kiadói változat: 23
2015Abari, K., Mező, K., Mező, F., Máth, J.: A fejlesztőprogramok hatásvizsgálatát szolgáló adatbázisok szerkezete egy ingyenes statisztikai szoftverben: az R-ben.
Különleges bánásmód. 2 37-47, 2015.
Kiadói változat: 27
2015Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás, kritériumorientált hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 (3), 69-78, 2015.
Kiadói változat: 33
2015Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai.
Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015.
Kiadói változat: 58
2015Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 (4), 65-75, 2015.
Kiadói változat: 27
2015Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary.
Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015.
kiadói változat: 116
2015Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations.
Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015.
kiadói változat: 42
2013Csörsz, I., Kakuk, P., Molnár Mills, E., Molnár, P., Máth, J., Csabai, M.: The influence of patient gender on medical and psychology students' illness attributions: experiences with a narrative technique.
J. Health Psychol. 19 (5), 642-652, 2013.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Applied Psychology
pre-print: 185
2012Kovács, J., Bernáth, Á., Pántya, J., Máth, J., Hidegkuti, I.: "Elég-e már a rosszból?": az eszkalálódó konfliktusból való kilépés kísérletes vizsgálata a viszonzatlan békülési gesztus és a mentalizációs képesség függvényében.
Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (4), 653-671, 2012.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 185
2007Máth, J., Revákné Markóczi, I.: A problémaközpontú módszer hatékonysága a középiskolai biológiatanításban.
Iskolakultúra. 17 (6-7), 97-113, 2007.
Kiadói változat: 6
2005Tánczos, J., Máth, J.: Attitűdbeli és motivációs sajátosságok az idegen nyelv tanulásában.
Iskolakultúra. 15 (12), 43-47, 2005.
kiadói változat: 21
2002Alberth, M., Gál, N., Nemes, J., Töviskes, M., Máth, J.: 12-14 éves gyermekek "fogászati félelmének és szorongásának" hatása a fogazat állapotának alakulására.
Fogorv. Szle. 95 (3), 113-117, 2002.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
Kiadói változat: 104
2001Alberth, M., Nemes, J., Török, J., Makay, Á., Máth, J.: A szülői félelem hatása a gyermek fogazati állapotára.
Fogorv. Szle. 94 (2), 205-207, 2001.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
Kiadói változat: 25