You are here

Statistics

Mondok Anita

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 16

Összes letöltés a DEA-ból: 457

countrydownloads
United States (US)170
Hungary (HU)138
Switzerland (CH)12
United Kingdom (GB)10
Malaysia (MY)10
Germany (DE)9
Indonesia (ID)9
Hong Kong S.A.R., China (HK)8
Austria (AT)6
Estonia (EE)5
Canada (CA)4
Finland (FI)4
Philippines (PH)4
Ireland (IE)3
Romania (RO)3
Thailand (TH)3
Turkey (TR)3
China (CN)2
Ethiopia (ET)2
India (IN)2
Kenya (KE)2
Macao S.A.R., China (MO)2
Australia (AU)1
Bangladesh (BD)1
Spain (ES)1
Lithuania (LT)1
Netherlands (NL)1
Nepal (NP)1
Pakistan (PK)1
Poland (PL)1
Sweden (SE)1
Vietnam (VN)1
n.a.36
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2024Bagdi, R., Mondok, A.: The Touristic Importance of Gyula Region in the New Destination Structure Defined in 2020: From Past to Present.
Reg. Bus. Stud. 16 (1), 51-64, 2024.
Kiadói változat: 9
2023Mondok, A.: Reducing costs and creating value in the hotel industry - forced good practices.
MKSV. 2023 (3), 133-167, 2023.
Kiadói változat: 11
2023Mondok, A., Kóródi, M., Kárpáti, J., Pallás, I., Gogo, F., Dávid, L.: The contradictious expectations of the actors of the tourism organizational and consumer market in sustainable destination development.
Geoj. Tourism Geosites. 46 (1), 200-207, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies
Q3 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
Q3 Geography, Planning and Development
Kiadói változat: 10
2022Kóródi, M., Mondok, A., Sánta, Á.: A térségi turizmusfejlesztés szervezeti- és fogyasztói piaci aspektusai az Alsó-Ipoly mentén.
Régiókut. szle. 7 (1), 8-19, 2022.
Kiadói változat: 3
2022Mondok, A., Zámbó, Z.: Key challenges for rural destinations to meet the expectations of Generation Z travellers.
Acta Carolus Robertus. 12 (Különszám), 68-78, 2022.
Kiadói változat: 5
2020Kóródi, M., Mondok, A., Szabó, A.: Az "Alföld szíve" élménypontjainak ismertsége és elismertsége.
Régiókut. Szle. 5 (1), 67-74, 2020.
kiadói változat: 42
2020Kóródi, M., Mondok, A., Dávid, L., Szabó, A.: Motivations and experiences concepts in the travel decisions of domestic tourists of the ", Hungarian Great Plain".
Geoj. Tourism Geosites. 32 (4), 1347-1354, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
Q2 Geography, Planning and Development
kiadói változat: 41
2019Mondok, A.: Comparative study of tourism Education on vocational level in Hungary and Finland.
Economica. 10 (2), 1-7, 2019.
kiadói változat: 23
2019Mondok, A.: New generations: new trends in the spa industry.
Economica. 10 (2), 21-26, 2019.
kiadói változat: 112
2018Dumele, D., Mondok, A., Kóródi, M.: A szállodai üzemeltetés minőségalapú menedzsment eszközeinek vizsgálata.
Gradus. 5 (2), 123-131, 2018.
kiadói változat: 49
2017Mondok, A., Savella, O., Fekete, M.: A fizikai rekreációs formák megjelenése és fiatalok általi használata Szolnokon.
Gradus. 4 (2), 501-507, 2017.
kiadói változat: 53
2017Mondok, A.: A közösségi gazdaság kihívásai a magyar szálláshely-szolgáltatás piacán.
Gradus. 4 (2), 487-494, 2017.
kiadói változat: 15
2015Mondok, A.: Nemzetközi képzési modellek tapasztalatai és hasznosíthatósága a duális és kooperatív képzésben.
Economica. 8 (1.Klsz.), 100-110, 2015.
kiadói változat: 15
2014Mondok, A.: A felsőfokú turizmusoktatás stakeholdereinek ellentmondó elvárásai a fejlesztendő kompetenciák terén.
Economica. 7 (2), 126-141, 2014.
kiadói változat: 34
2014Kóródi, M., Bakos, R., Kalmárné Rimóczi, C., Savella, O., Mondok, A., Németh, M.: A helyi termékek interpretációs lehetőségei és szerepük a desztináció fejlesztésében.
Economica. 7 (1), 113-116, 2014.
kiadói változat: 19
2008Müller, A., Könyves, E., Várhelyi, T., Mondok, A.: Új utakon a testnevelőtanár képzés Egerben: A sportszakos hallgatók utazási szokásainak és a sítáborozás kínálati elemeivel való elégedettség vizsgálata.
Economica. 1 (1), 85-95, 2008.
kiadói változat: 16