Összes letöltés a DEA-ból: 2210
country | downloads |
---|---|
Hungary (HU) | 990 |
United States (US) | 524 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 86 |
China (CN) | 71 |
Romania (RO) | 65 |
Germany (DE) | 49 |
France (FR) | 32 |
United Kingdom (GB) | 22 |
Netherlands (NL) | 15 |
Czech Republic (CZ) | 13 |
Russia (RU) | 13 |
Austria (AT) | 12 |
India (IN) | 11 |
Italy (IT) | 11 |
Slovakia (SK) | 11 |
Serbia (RS) | 9 |
Ukraine (UA) | 8 |
Canada (CA) | 6 |
Brazil (BR) | 5 |
Thailand (TH) | 5 |
Vietnam (VN) | 5 |
Australia (AU) | 3 |
Belgium (BE) | 3 |
Spain (ES) | 3 |
Greece (GR) | 3 |
Croatia (HR) | 3 |
Japan (JP) | 3 |
Kazakhstan (KZ) | 3 |
Turkey (TR) | 3 |
Denmark (DK) | 2 |
Finland (FI) | 2 |
Nepal (NP) | 2 |
Poland (PL) | 2 |
Sweden (SE) | 2 |
Singapore (SG) | 2 |
South Africa (ZA) | 2 |
Bosnia and Herzegovina (BA) | 1 |
Bulgaria (BG) | 1 |
Bahrain (BH) | 1 |
Switzerland (CH) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Honduras (HN) | 1 |
Ireland (IE) | 1 |
Lebanon (LB) | 1 |
Luxembourg (LU) | 1 |
Latvia (LV) | 1 |
Mexico (MX) | 1 |
Malaysia (MY) | 1 |
New Zealand (NZ) | 1 |
Philippines (PH) | 1 |
Reunion (RE) | 1 |
Seychelles (SC) | 1 |
Slovenia (SI) | 1 |
n.a. | 192 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Tóth, N.: A tiszaberceli roma közösség szociokulturális helyzete és iskoláztatással kapcsolatos viselkedésmintázatai. Különleges bánásmód. 9 (2), 133-149, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357373 | kiadói változat: 4 |
2023 | Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: Chances of Early School Leaving - With Special Regard to the Impact of Roma Identity. Educ. Sci. 13 (5), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/353058 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2022) Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022) Q2 Developmental and Educational Psychology (2022) Q2 Education (2022) Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022) Q2 Public Administration (2022) | kiadói változat: 1 |
2023 | Bocsi, V.: Első generációs fiatalok diplomaszerzésének esélye egy nagymintás vizsgálat alapján. Különleges bánásmód. 9 (2), 17-30, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357111 | kiadói változat: 1 |
2023 | Aye, S., Bocsi, V.: Internationalisation of higher education in Hungary. Különleges bánásmód. 9 (1), 19-35, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/348719 | kiadói változat: 1 |
2023 | Kissiya, E., Biczó, G.: Luang Island: Coastal Ecology System in Outermost Small Islands (ESCAOSd), Maluku-Indonesia. Különleges bánásmód. 9 (1), 37-55, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357367 | kiadói változat: 18 |
2022 | Nemes, M.: A komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegen nyelvi oktatásának kérdései. Különleges bánásmód. 8 (3), 31-52, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342995 | kiadói változat: 34 |
2022 | Tóth, N.: Charactersitics of roma university students based on samples from roma colleges for advanced studies. Különleges bánásmód. 8 (4), 43-59, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344126 | Kiadói változat: 6 |
2022 | Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration. Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333484 Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science | kiadói változat: 15 |
2022 | Biczó, G.: Kutatásetika a kortárs antropológiában. Különleges bánásmód. 8 (3), 77-88, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343532 | kiadói változat: 16 |
2022 | Tóth, N.: Lovári nyelv "intézményesülése" a társadalmi innováció apsektusából. Különleges bánásmód. 8 (4), 85-93, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344124 | Kiadói változat: 7 |
2022 | Bocsi, V.: Oktatók a posztakadémiai világban - egy kvalitatív kutatás tanulságai. Különleges bánásmód. 8 (3), 7-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339625 | kiadói változat: 3 |
2022 | Kocsis, N., Bocsi, V.: Tanítsunk magyarországért mentorprogram eredményessége. Különleges bánásmód. 8 (2), 87-101, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339626 | kiadói változat: 2 |
2022 | Nemes, M.: The difficulties of becoming bilingual: Hungarian children in the United Kingdom. Gyermeknevelés. 10 (2-3), 231-251, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342993 | Kiadói változat: 3 |
2021 | Nemes, M., Rózsa, H.: A tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete Nyíregyházán. Különleges bánásmód. 7 (4), 69-81, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342998 | Kiadói változat: 25 |
2021 | Nemes, M., Rózsa, H.: Tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete: hazai és nemzetközi kitekintés. Különleges bánásmód. 7 (4), 55-67, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343585 | kiadói változat: 4 |
2020 | Bocsi, V.: Első generációs oktatók pályaképe és önreflexiói. Educatio. 29 (4), 634-643, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318668 | Kiadói változat: 5 |
2020 | Bocsi, V.: Hallgatói szocializáció - oktatói szemmel. Különleges bánásmód. 6 (2), 19-33, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318662 | kiadói változat: 42 |
2020 | Tóth, N.: Issue of failure of Roma students at school. Különleges bánásmód. 6 (1), 95-102, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324557 | kiadói változat: 16 |
2020 | Tóth, N.: Possible conceptualization of culture and cultural difference in sociological profile researches. Különleges bánásmód. 6 (4), 91-100, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324558 | kiadói változat: 17 |
2019 | Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás. Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318669 | kiadói változat: 23 |
2019 | Biczó, G.: Így kutatunk mi: a Lippai Balázs Roma Szakkollégium válogatott romológiai tanulmánygyűjteménye. Didakt Kft., Debrecen, 159 p., 2019. ISBN: 9786155212673 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/274167 | kiadói változat: 386 |
2019 | Tóth, N.: Interpretation of the most important notions of social inequalities overt in the educational system. Különleges bánásmód. 5 (1), 83-87, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276197 | kiadói változat: 15 |
2019 | Biczó, G.: Terepek és elméletek: a Lippai Balázs Roma Szakkollégium válogatott romológiai tanulmánygyűjteménye = Fields and Theories : Selected Esseyes form the Field of Romology by Lippai Balázs Romani College. Didakt Kft., Debrecen, 334 p., 2019. ISBN: 9786155212727 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/274166 | kiadói változat: 647 |
2019 | Nemes, M.: The use of English media in early childhood. Különleges bánásmód. 5 (1), 49-57, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276176 | kiadói változat: 30 |
2018 | Nagygyőryné Kerti, I.: A cigány nyelv helye a közoktatásban. Különleges bánásmód. 4 (4), 73-81, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263515 | kiadói változat: 35 |
2018 | Nemes, M.: A gyógypedagógiai szaknyelvoktatás kihívásai és lehetőségei a Debreceni Egyetemen. Különleges bánásmód. 4 (5), 24-25, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268526 | Kiadói változat: 63 |
2018 | Nemes, M., Nagy, A.: A korai nyelvtanítás története Nyíregyházán a rendszerváltástól napjainkig. Különleges bánásmód. 4 (1), 7-18, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268455 | Kiadói változat: 8 |
2018 | Kovács, K., Bocsi, V.: A szabadidő mintázatai a középiskolákban. Metszetek. 7 (3), 64-78, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262707 | kiadói változat: 35 |
2018 | Nagygyőryné Kerti, I.: A tanulásban akadályozott gyermekek iskolai sikertelenségének okai. Különleges bánásmód. 4 (5), 50, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268524 | Kiadói változat: 10 |
2018 | Tóth, N.: Peremhelyzetben III.: romológiai írások = In Marginal Position III. : Writings form the Field Romology. Didakt Kft., Debrecen, 279 p., 2018. ISBN: 9786155212666 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/274162 | kiadói változat: 605 |
2018 | Tóth, N.: Special treatment of roma students focusing on oláh gypsy community in the segregation of Kótaj. Különleges bánásmód. 4 (5), 47, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268765 | kiadói változat: 4 |
2016 | Móré, M., Mező, K.: Fogyatékossággal élők a tanulástól a munkavállalásig. Különleges bánásmód. 1 17-26, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239721 | kiadói változat: 13 |
2015 | Bocsi, V.: Academic time at campus. Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 81-94, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/220822 | kiadói változat: 24 |
2015 | Bocsi, V., Csokai, A.: Roma fiatalok munkaértékei. Metszetek. 4 (4), 3-18, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/223148 | Kiadói változat: 92 |