You are here

Földi Kata

Földi Kata

Name: Földi Kata
Affiliation: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Other profiles: MTMT
Degree
  • PhD (2013)

Publication list

Uploaded publications:
108
Publications in DEA:
108
OA:
31
Date range:
2007-2024
2024
  1. Földi, K., Fehér, A., Soós, M., Szűcs, R.: Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
    In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
  2. Földi, K., Pénzes, I., Pólya, É.: Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
    JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám 71-80, 2024.
  3. Földi, K.: Kereskedelmi marketing: egyetemi jegyzet.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 107 p., 2024. ISBN: 9789636151416
  4. Földi, K., Pénzes, I.: Online vásárlói magatartás az Észak- és Dél-Alföld régiókban.
    Régiókut. szle. 8. évfolyam 2. szám 13-24, 2024.
2023
  1. Földi, K.: A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére / szerkesztette Szűcs Krisztián, Csapó János, Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 58-65, 2023. ISBN: 9789636261719(print)
  2. Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
  3. Földi, K., Szakács, A., Hencz, V.: Koronavírus hatásának kvalitatív kutatása a zöldségfogyasztásra.
    In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 42, 2023. ISBN: 9789633069288
  4. Földi, K., Szakács, A., Hencz, V.: Koronavírus hatásának kvantitatív kutatása a zöldségfogyasztásra.
    In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 43, 2023. ISBN: 9789633069288
  5. Földi, K., Balogh, B.: Környezettudatos ruhavásárlási szokások kvalitatív kutatása a fenntarthatóság jegyében.
    In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 30, 2023. ISBN: 9789634905127
  6. Földi, K.: Qualitative research on food shopping behavior from the point of view of today's retailers.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 295-305, 2023. ISBN: 9789735330385
  7. Földi, K., Pénzes, I.: Research of online food shopping habits in Hungary.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385
2022
  1. Földi, K., Fábián, Z.: Kürtöskalács bevezetése Szerbiába.
    Acta Wekerleensis. 1 124-137, 2022.
2021
Show all
updated: 2024-11-10, 02:19

Genre chart

Year chart

Language chart

Other co-authors

Show more