You are here

Földi Kata

Földi Kata

Name: Földi Kata
Affiliation: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Other profiles: MTMT
Degree
  • PhD (2013)

Publication list

Uploaded publications:
84
Publications in DEA:
84
OA:
27
Date range:
2007-2021
2021
  1. Földi, K.: Kereskedő mestervizsgára felkészítő oktatási jegyzet.
    Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, Budapest, 164 p., 2021.
  2. Földi, K.: Magyar származás hatásának kvalitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon 2020-ban.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Ed.: Ariel Mitev, Tamás Csordás, Dóra Horváth, Kitti Boros, Corvinus University of Budapest, Budapest, 376-385, 2021. ISBN: 9789635038
  3. Földi, K.: The qualitative research of Hungarian origin effect on private label food brand choice in east Hungary in 2020.
    In: 15th International Conference on Economics and Business : Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation?, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 449-462, 2021. ISBN: 9789735327521
2020
2019
  1. Tóthné Dóra, H., Földi, K.: Empirical research on business awareness concerning workplace créches.
    Economica. 10 (2), 91-98, 2019.
2018
2017
2016
2015
  1. Vincze, K., Földi, K.: A Grande-Inox Kft beszerzésének értékelő elemzése.
    Economica. 8 (2), 77-85, 2015.
  2. Domján, A., Földi, K.: Az idő befolyásoló hatása a vásárlásra.
    Economica. 8 (2), 65-75, 2015.
Show all
updated: 2023-01-29, 02:11

Genre chart

Year chart

Language chart