Affiliation: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Földi, K., Szakács, A., Hencz, V.: Koronavírus hatásának kvalitatív kutatása a zöldségfogyasztásra. In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 42, 2023. ISBN: 9789633069288
Földi, K., Szakács, A., Hencz, V.: Koronavírus hatásának kvantitatív kutatása a zöldségfogyasztásra. In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 43, 2023. ISBN: 9789633069288
Földi, K., Balogh, B.: Környezettudatos ruhavásárlási szokások kvalitatív kutatása a fenntarthatóság jegyében. In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 30, 2023. ISBN: 9789634905127
Földi, K., Pénzes, I.: Research of online food shopping habits in Hungary. In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385
Földi, K., Szakács, A., Hencz, V.: Koronavírus hatásának kvalitatív kutatása a zöldségfogyasztásra. In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 42, 2023. ISBN: 9789633069288
Földi, K., Szakács, A., Hencz, V.: Koronavírus hatásának kvantitatív kutatása a zöldségfogyasztásra. In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar, Szeged, 43, 2023. ISBN: 9789633069288
Földi, K., Balogh, B.: Környezettudatos ruhavásárlási szokások kvalitatív kutatása a fenntarthatóság jegyében. In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 30, 2023. ISBN: 9789634905127
Földi, K., Pénzes, I.: Research of online food shopping habits in Hungary. In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385
Földi, K.: Élelmiszer vásárlási szokások változása. In: Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai / szerkesztette Fojtik János, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 209-218, 2011. ISBN: 9789636423
Földi, K.: Szolnoki kistérség élelmiszer- és nagybevásárlási lehetőségei. In: VII. Alföldi Tudományos Tájgazdálkodási Nap : intézeti tudományos diákköri konferencia : 2011. november 17. : Magyar Tudomány Ünnepe : konferenciakiadvány. Szerk.: Barancsi Ágnes, Hernyák Gábor, Szolnoki Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Fakultás, Szolnok, 94-99, 2011. ISBN: 9789638933911
Földi, K.: A nők élelmiszervásárlási magatartása. In: Tudomány határok nélkül: válságjelenségek összefüggései a gazdaságban és a társadalomban : a Szolnoki Főiskola által a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat keretében szervezett konferencia előadásainak összefoglalói : konferenciakiadvány. Szerk.: Kalmárné Rimóczi Csilla, Szolnoki Főiskola, Szolnok, 241-252, 2010. ISBN: 9789638787477
Földi, K.: A nők élelmiszervásárlási magatartása. In: Tudomány határok nélkül: válságjelenségek összefüggései a gazdaságban és a társadalomban : a Szolnoki Főiskola által a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat keretében szervezett konferencia előadásainak összefoglalói : rezümékötet / szerkesztette Kalmárné Rimóczi Csilla, Szolnoki Főiskola, Szolnok, 34, 2010. ISBN: 9789638787460
Földi, K.: Üzletválasztás és üzlethűség. In: Erdei Ferenc V. Tudományos Konferencia : Kecskemét, 2009. szeptember 3-4.. Szerk.: Ferencz Árpád, Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, Kecskemét, 968-972, 2010. ISBN: 9789637294730
Földi, K.: Bevásárlóhely választás az élelmiszerorientált kiskereskedelemben. In: XV. Nemzetközi Környezetvédelmi és Vidékfejlesztési Diákkonferencia : a konferenciára előzetesen megküldött összefoglalók = 15th International Students Conference on Environment Protection and Rural Development : summaries were sent before the conference : Mezőtúr, 2009. július 1-3.. Szerk.: Krizsán József, Szolnoki Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Fakultás, Mezőtúr, 26, 2009. ISBN: 9789638787439