Publication list
2024
Váradi, J.,
Kerekes, R.,
Kiss, J.,
Józsa, G.:
A zeneművészeti szakgimnazisták pályaválasztását befolyásoló tényezők.
In: Kutatások a zene és a zenepedagógia világában : 4. Zenepedagógiai konferencia : absztraktkötet. Szerk.: Pető Áron, Pótfi Melinda, Debreceni Egyetem Zeneművészeti Kar, Debrecen, 58, 2024. ISBN: 9789634905745
Váradi, J.,
Kerekes, R.,
Kiss, J.,
Józsa, G.:
Hogyan tovább? Miért? Biztos?.
In: Művészettel nevelés generációkon át : Zenepedagógiai kutatások a Debreceni Egyetemen. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 13, 2024. ISBN: 9786156669025
Váradi, J.,
Radócz, J.,
Mike, Á.,
Óváry, Z.,
Józsa, G.:
Lessons from the COVID pandemic in music education the advantages and disadvantages of online music education.
Heliyon. 10 (15), 1-9, 2024.
Journal metrics:
Q1 Multidisciplinary (2023)
2023
Váradi, J.,
Józsa, G.,
Szabóné, F.,
Molnár, -.,
Szűcs, T.:
Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic.
Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023.
2022
Amukune, S.,
Józsa, K.,
Szenczi, B.,
Józsa, G.:
Comparison of the mastery motivation of hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically.
In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia 18th Conference on Educational Assessment . Program és összefoglalók = program and abstracts. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 34, 2022. ISBN: 9789633068625
Józsa, K.,
Amukune, S.,
Józsa, G.,
Barrett, K.:
Design, development and application of focus app for assessment of school readiness.
In: NTED2022: 16th annual International Technology, Education and Development Conference. Sharing the Passion for Learning. Ed.: L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, IATED Academy, Valencia, Spain, 4903-4910, 2022. ISBN: 9788409377589
Józsa, G.,
Oo, T.,
Amukune, S.,
Józsa, K.:
Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents' Education and School Achievement.
Educ. Sci. 12 (906), 1-19, 2022.
Journal metrics:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
2021
Józsa, G.:
A felsőoktatási továbbtanulást befolyásoló tényezők.
In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 173, 2021. ISBN: 9786155657092
Váradi, J.,
Józsa, G.,
Szűcs, T.,
Láda, J.:
Az online tér megjelenése a művészeti oktatásban.
In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 78, 2021. ISBN: 9786155657092
2020
Józsa, G.,
Józsa, K.:
A családi háttér, a motiváltság és a végrehajtó funkció szerepe a szakgimnazisták továbbtanulási szándékában.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 388, 2020. ISBN: 9789634902584
Janurik, M.,
Szabó, N.,
Józsa, G.,
Józsa, K.:
A zenei észlelés, a zenei reprodukció és a végrehajtó funkció összefüggése óvodáskorban.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 212, 2020. ISBN: 9789634902584
2024
Váradi, J.,
Kerekes, R.,
Kiss, J.,
Józsa, G.:
A zeneművészeti szakgimnazisták pályaválasztását befolyásoló tényezők.
In: Kutatások a zene és a zenepedagógia világában : 4. Zenepedagógiai konferencia : absztraktkötet. Szerk.: Pető Áron, Pótfi Melinda, Debreceni Egyetem Zeneművészeti Kar, Debrecen, 58, 2024. ISBN: 9789634905745
Váradi, J.,
Kerekes, R.,
Kiss, J.,
Józsa, G.:
Hogyan tovább? Miért? Biztos?.
In: Művészettel nevelés generációkon át : Zenepedagógiai kutatások a Debreceni Egyetemen. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 13, 2024. ISBN: 9786156669025
Váradi, J.,
Radócz, J.,
Mike, Á.,
Óváry, Z.,
Józsa, G.:
Lessons from the COVID pandemic in music education the advantages and disadvantages of online music education.
Heliyon. 10 (15), 1-9, 2024.
Journal metrics:
Q1 Multidisciplinary (2023)
2023
Váradi, J.,
Józsa, G.,
Szabóné, F.,
Molnár, -.,
Szűcs, T.:
Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic.
Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023.
2022
Amukune, S.,
Józsa, K.,
Szenczi, B.,
Józsa, G.:
Comparison of the mastery motivation of hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically.
In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia 18th Conference on Educational Assessment . Program és összefoglalók = program and abstracts. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 34, 2022. ISBN: 9789633068625
Józsa, K.,
Amukune, S.,
Józsa, G.,
Barrett, K.:
Design, development and application of focus app for assessment of school readiness.
In: NTED2022: 16th annual International Technology, Education and Development Conference. Sharing the Passion for Learning. Ed.: L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, IATED Academy, Valencia, Spain, 4903-4910, 2022. ISBN: 9788409377589
Józsa, G.,
Oo, T.,
Amukune, S.,
Józsa, K.:
Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents' Education and School Achievement.
Educ. Sci. 12 (906), 1-19, 2022.
Journal metrics:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
2021
Józsa, G.:
A felsőoktatási továbbtanulást befolyásoló tényezők.
In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 173, 2021. ISBN: 9786155657092
Váradi, J.,
Józsa, G.,
Szűcs, T.,
Láda, J.:
Az online tér megjelenése a művészeti oktatásban.
In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 78, 2021. ISBN: 9786155657092
2020
Józsa, G.,
Józsa, K.:
A családi háttér, a motiváltság és a végrehajtó funkció szerepe a szakgimnazisták továbbtanulási szándékában.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 388, 2020. ISBN: 9789634902584
Janurik, M.,
Szabó, N.,
Józsa, G.,
Józsa, K.:
A zenei észlelés, a zenei reprodukció és a végrehajtó funkció összefüggése óvodáskorban.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 212, 2020. ISBN: 9789634902584
2019
Józsa, K.,
Barrett, K.,
Józsa, G.,
Morgan, G.:
FOCUS teszt: új, számítógép-alapú vizsgálati eszköz 3-8 éves gyermekek számára.
Gyermeknevelés. 7 (2-3), 111-124, 2019.
Józsa, G.:
Reziliens szakgimnazisták felvételi mintázatai.
In: Neveléstudomány : Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet : XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 282, 2019. ISBN: 9789634294733
2018
2017
Józsa, K.,
Barrett, K.,
Józsa, G.,
Kis, N.,
Morgan, G.:
Development and Initial Evaluation of an Individualized Moderately Challenging Computer-tablet Mastery Motivation Measure for 3?8 year-olds.
Hung. Educ. Res. J. 7 (2), 106-126, 2017.
Józsa, K.,
Barrett, K.,
Kis, N.,
Józsa, G.,
Morgan, G.:
Kismackó: Az elsajátítási motiváció és a végrehajtó funkció új, számítógépes mérési eljárása.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 104, 2017. ISBN: 9786155657023
2014
Show all
updated: 2024-10-06, 01:06