Jelenlegi hely

Humán Tudományok Doktori Iskola

Név: Humán Tudományok Doktori Iskola
Bemutatkozás:

A Humán Tudományok Doktori Iskola összetétele és képzési céljai szerint egyedülálló Magyarországon. Alapvető célja, hogy a részét alkotó diszciplinák - a filozófia, a neveléstudományok, a pszichológia - határait meghaladva nyújtson elméleti tudást a tudásalapú társadalom humán tudományi vonatkozásairól.

Intézményi honlap: http://humandi.unideb.hu/
Ajánlott linkek:

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
1310
DEA-ban:
1310
OA:
255
Publikációs időszak:
1997-2022
2022
  1. Orbán-Sebestyén, K., Pázmány, V., Sáringerné Szilárd, Z., Farkas, J., Ökrös, C., Roswal, G.: Adaptation and Distribution of a Complex Sensitivity-Training Program in the Eastern European Region.
    Soc. Sci. 11 (10), 1-11, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2021)
  2. Somfalvi, Z.: A társadalmi és kulturális tőke hatása a nyelvvizsgaszerzés sikerességére.
    In: Tradíció és innováció ötvözete a Nyíregyházi Egyetemen. Szerk.: János István, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 434-441, 2022, (Acta Academiae Nyiregyhaziensis, ISSN 2416-2981 ; 6.) ISBN: 9786156032515
  3. Váradi, J., Józsa, G.: A zeneoktatás jellemzői az online térben: A kutatás előzménye, mintája és módszere.
    In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 11-22, 2022. ISBN: 9786156192943
  4. Józsa, G., Szűcs, T., Váradi, J.: A zenetanárok digitális attitűdjére ható tényezők vizsgálata.
    In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 39-52, 2022. ISBN: 9786156192943
  5. Libicki, É., Rusinné Fedor, A.: Characterization of the health awareness behaviour and the health state of hungarian people living in settlement conditions.
    In: New trends and best practices in socioeconomic research : V. International Science Conference SER 2022 : Conference program. Ed.: Veselin Draskovic, Yurij Bilan, Economic Laboratory for Transition Research, Podgorica, 46-47, 2022. ISBN: 9789940673185
  6. Amukune, S., Józsa, G., Józsa, K.: Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers.
    Int J Early Child. Epub 1-18, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Developmental and Educational Psychology (2021)
    Q1 Education (2021)
  7. Amukune, S., Józsa, K., Szenczi, B., Józsa, G.: Comparison of the mastery motivation of hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically.
    In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia 18th Conference on Educational Assessment . Program és összefoglalók = program and abstracts. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 34, 2022. ISBN: 9789633068625
  8. Józsa, K., Amukune, S., Józsa, G., Barrett, K.: Design, development and application of focus app for assessment of school readiness.
    In: NTED2022: 16th annual International Technology, Education and Development Conference. Sharing the Passion for Learning. Ed.: L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, IATED Academy, Valencia, Spain, 4903-4910, 2022. ISBN: 9788409377589
  9. Szabó, D.: Oktatási influenszerek tevékenységének vizsgálata.
    In: Oktatás - Informatika - Pedagógia Konferencia. Szerk.: Molnár György, Buda András, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intéze, Debrecen, 60, 2022. ISBN: 9789634903864
  10. Harsányi, E., Bashir, B., Alsilibe, F., Moazzam, F., Rátonyi, T., Alsalman, A., Széles, A., Nyéki, A., Takács, I., Mohammed, S.: Predicting Modified Fournier Index by Using Artificial Neural Network in Central Europe.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (17), 1-19, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis (2021)
    Q2 Pollution (2021)
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2021)
  11. Józsa, G., Oo, T., Amukune, S., Józsa, K.: Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents' Education and School Achievement.
    Educ. Sci. 12 (906), 1-19, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2021)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2021)
    Q3 Developmental and Educational Psychology (2021)
    Q2 Education (2021)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021)
    Q2 Public Administration (2021)
2021
  1. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A digitálistér-dimenzió összetevőinek és szereplőinek felmérése: a Debreceni Egyetem és gyakorló iskolái.
    In: Válság, Változás, Perspektívák = Crize, schimbări și perspective = Crisis, change and perspectives : International online conference
  2. Józsa, G.: A felsőoktatási továbbtanulást befolyásoló tényezők.
    In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 173, 2021. ISBN: 9786155657092
  3. Libicki, É., Rusinné Fedor, A.: A jól-lét értelmezésének aspektusai a társadalmi egyenlőtlenségek egészségszociológiai vizsgálata során.
    In: Jövőformáló tudomány - Generációk Egymásért. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 126-139, 2021, (Életmód és Egészségszociológiai Interdiszciplináris kutatásokISSN ; 2) ISBN: 9789633189658
  4. Maszlag, F., Ladancsik, T., Csoba, J.: A kapcsolathálózat fejlődése és annak jelentősége a lokális gazdaságfejlesztési programban.
    In: Co-creation a közszolgáltatások modernizációjában : Lokális szolgáltatásfejlesztési kísérletek a közös alkotás módszerével. Szerk.: Csoba Judit, Sipos Flórián, Debreceni Egyetem, Debrecen, 220-235, 2021. ISBN: 9789633189559
  5. Bulyáki, T.: A közösségi pszichiátria bemutatása: hogyan segíti elő a közösségi ellátás a mentális zavarral élő személyek felépülését?.
    In: Tudományos Gondolkodás és kutatás a szociális munkában / Bulyáki Tünde, Rácz Andrea, Talyigas Katalin, Debreceni Egyetem, Debrecen, "Közlésre elfogadva", 1-21, 2021.
Mindet mutasd
frissítve: 2023-01-29, 02:58

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 592
Q1/D1 5 (0.8%)
Q1 14 (2.4%)
Q2 6 (1%)
Q3 14 (2.4%)
Q4 26 (4.4%)
n.a. 532 (89.9%)
-
OK

SCImago kategóriák

Medicine (25)
Medicine (miscellaneous) (13)
Psychiatry and Mental Health (11)
Public Health, Environmental and Occupational Health (3)
Immunology and Allergy (2)
Neurology (clinical) (2)
Oncology (1)
Psychology (25)
Psychology (miscellaneous) (14)
Neuropsychology and Physiological Psychology (8)
Developmental and Educational Psychology (3)
Clinical Psychology (1)
Experimental and Cognitive Psychology (1)
Social Sciences (16)
Education (9)
Sociology and Political Science (5)
Social Sciences (miscellaneous) (2)
Cultural Studies (1)
Development (1)
Health (social science) (1)
Law (1)
Public Administration (1)
Neuroscience (8)
Behavioral Neuroscience (4)
Neuroscience (miscellaneous) (4)
Biological Psychiatry (3)
Neurology (3)
Cognitive Neuroscience (1)
Arts and Humanities (4)
Philosophy (3)
History (1)
Health Professions (3)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (3)
Sports Science (2)
Immunology and Microbiology (2)
Immunology (2)
Pharmacology, Toxicology and Pharmaceutics (2)
Pharmacology, Toxicology and Pharmaceutics (miscellaneous) (2)
Computer Science (1)
Computer Science (miscellaneous) (1)
Computer Science Applications (1)
Economics, Econometrics and Finance (1)
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (1)
Environmental Science (1)
Health, Toxicology and Mutagenesis (1)
Pollution (1)
Nursing (1)
Psychiatric Mental Health (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint