Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
A Humán Tudományok Doktori Iskola összetétele és képzési céljai szerint egyedülálló Magyarországon. Alapvető célja, hogy a részét alkotó diszciplinák - a filozófia, a neveléstudományok, a pszichológia - határait meghaladva nyújtson elméleti tudást a tudásalapú társadalom humán tudományi vonatkozásairól.
Gerhát, R., Fodor, S.: A coaching pszichológiai intervenció meghatározása, bemutatása és megkülönböztetése más segítő folyamatoktól. Magyar Pszichológiai Szemle. közlésre elfogadva, 1-52, 2025.
Abdullah, B. M. A., Soltani, R.: A Comprehensive Systematic Review of the Impact of Internationalization on Educational Quality in MENA Countries. In: Hatékony és fenntartható tudástranszfer és képességfejlesztés az egyetemeken a digitális transzformáció idején / Fodorné Tóth Krisztina ; Németh Balázs, MELLearN - Felsőoktatási Hálózat az Életen át tartó tanulásért" Egyesület Óbudai Egyetem, Budapest, 233-264, 2025. ISBN: 9789636264123
Czirfusz, D., Nyüsti, S., Nagy, Z., Lénárd, S.: A szakképzés és a munkaerőpiac közötti átmenet vizsgálata adminisztratív adatok segítségével: regisztrált álláskeresők. Educatio. Epub ahead of print, 1-17, 2025.
Bukovinszky-Csáki, O.: Az újságírás és a mesterséges intelligencia. Generatív MI-eszközök etikus használati módjai az újságírásban. Korunk (Kolozsvár). 36 (4), 23-30, 2025.
Ackermann, T.: Digital Education for Roma Students. In: BICE 2024 : Proceedings of 1st Budapest International Conferenceon on Education. Ed.: Péter Tóth, Dóra Hegyesi, Budapest University of Technology and Economics, Faculty of Economic and Social Sciences, Department of Technical Education, Budapest, 81-88, 2025. ISBN: 9789634219767
Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: Enhancing performance, well-being and self-efficacy: A randomised controlled study in solution-focused business coaching. Int. J. Evid. Based Coach. Mentor. 23 (1), 24-48, 2025.
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2024)
Q3 Education (2024)
8.
Hegedűs, G., Csépes, I.: Miért választják a kiegészítő angol nyelvi árnyékoktatást a nyelvtanulók?: Egy északkelet-magyarországi felmérés eredményei. Iskolakultúra. 35 (1), 19-36, 2025.
Hegedűs, G., Csépes, I.: Participation in Shadow Education in Church- and State-Maintained Schools: The Role of Cultural and Social Capital. Cent. Eur. J. Educat. Res. "Accepted by Publisher" (2), 1-19, 2025.
Soltani, R.: The Evolution of Education and Family Life in Algeria: Tradition, Modernisation, and Cultural Continuity. Social Empowerment Journal. 7 (1), 02-13, 2025.
Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: The Impact of Personality Traits on the Effectiveness of Solution-Focused Coaching in a Workplace Context. International Coaching Psychology Review. "Accepted by Publisher" (-), [1-47], 2025.
Szabó, E., Pataky, N.: A börtöntanácsadás folyamata; tanácsadó és kliens kapcsolat, és az esetvezetés szempontjai. In: Fejezetek a tanácsadás alkalmazott területeiből a perinatális időszaktól a felnőttkorig / szerk. Pataky Nóra, Debreceni Egyetemi Kiadó Debrecen University Press, Debrecen, 91-101, 2024. ISBN: 9789636151591
Őrsi, B., Kovács, J., Csukonyi, C.: Accepting a robot request contradicting a human instruction in the function of robot attitudes and level of interdependency. Computers in Human Behavior Reports. 14, 1-10, (cikkazonosító: 100385), 2024.
Radócz, J. M.: A felnőttkori zenetanulás lehetőségei a hazai fúvószenekarokban. In: Művészettel nevelés generációkon át : Zenepedagógiai kutatások a Debreceni Egyetemen. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 18, 2024. ISBN: 9786156669018
Takács, I., Mazák, V. E., Fenyvesi, A., Bársony, R., Topa, E.: Analysis of activity structure in Szabolcs-Szatmár-Bereg County. Braz. J. Biol. 84, 1-9, (cikkazonosító: 282931), 2024.
Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
23.
Moklovsky, R.: A nyelv az egész élet medre: Kemény Lili Nem című kötetéről a miskolci bemutatón Moklovsky Rékával beszélgetett. Prae.hu 2024.05.23, [1-14], 2024.
Tóth, D.: A pozitív idősödés diskurzusairól. OxIPO. 1, 127-131, 2024. (Ismertetett mű: Bene Ágnes; Móré Marianna. -Pozitív idősödés 1. /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2022)
Néma, J. E.: A rurális közegben élő szülők IKT-attitűdjei, nevelési stílusai - Az olvasóvá nevelés digitális kihívásai. Acta med. sociol. 15 (38), 22-42, 2024.