Jelenlegi hely

Humán Tudományok Doktori Iskola

Név: Humán Tudományok Doktori Iskola
Bemutatkozás:

A Humán Tudományok Doktori Iskola összetétele és képzési céljai szerint egyedülálló Magyarországon. Alapvető célja, hogy a részét alkotó diszciplinák - a filozófia, a neveléstudományok, a pszichológia - határait meghaladva nyújtson elméleti tudást a tudásalapú társadalom humán tudományi vonatkozásairól.

Intézményi honlap: http://humandi.unideb.hu/
Ajánlott linkek:

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
1847
DEA-ban:
1847
OA:
408
Publikációs időszak:
1997-2025
2025
  1. Gerhát, R., Fodor, S.: A coaching pszichológiai intervenció meghatározása, bemutatása és megkülönböztetése más segítő folyamatoktól.
    Magyar Pszichológiai Szemle. közlésre elfogadva (-), 1-52, 2025.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous) (2023)
  2. Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: Enhancing performance, well-being and self-efficacy: A randomised controlled study in solution-focused business coaching.
    Int. J. Evid. Based Coach. Mentor. "Accepted by Publisher" (-), [1-26], 2025.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) (2023)
    Q3 Education (2023)
  3. Gerhát, R., Ocsenás, D., Münnich, Á.: The Impact of Personality Traits on the Effectiveness of Solution-Focused Coaching in a Workplace Context.
    International Coaching Psychology Review. "Accepted by Publisher" (-), [1-47], 2025.
2024
  1. Őrsi, B., Kovács, J., Csukonyi, C.: Accepting a robot request contradicting a human instruction in the function of robot attitudes and level of interdependency.
    Computers in Human Behavior Reports. 14 1-10, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Applied Psychology (2023)
    Q1 Artificial Intelligence (2023)
    Q1 Cognitive Neuroscience (2023)
    Q1 Computer Science Applications (2023)
    Q1 Human-Computer Interaction (2023)
    Q1 Neuroscience (miscellaneous) (2023)
  2. Moklovsky, R.: A cinkotai rém nyomában.
    Prae.hu. 2024.06.23. [1-6], 2024.
  3. Gerhát, R.: A megoldásközpontú brief coach főbb kompetenciái.
    Megoldásközpont Pozitív Pszichológiai Magazin 2024.05.01. [1-12], 2024.
  4. Ambrusz, A., Malét-Szabó, E.: A mentális egészség megőrzése a rendvédelem területén.
    Psychiatr Hung. 39 (Suppl.), 45, 2024.
  5. Takács, I., Mazák, V., Fenyvesi, A., Bársony, R., Topa, E.: Analysis of activity structure in Szabolcs-Szatmár-Bereg County.
    Braz. J. Biol. 84 1-9, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2023)
  6. Tóth, D.: A pozitív idősödés diskurzusairól.
    OxIPO. 1 127-131, 2024.
    (Ismertetett mű: Bene Ágnes; Móré Marianna. -Pozitív idősödés 1. /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2022)
  7. Ambrusz, A., Németh, F., Borbély, Z., Malét-Szabó, E.: A szubjektív egészségi állapot és a dohányzás összefüggése rendfenntartó dolgozók körében.
    Orv. hetil. 165 (15), 584-594, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous) (2023)
  8. Vályogos, K.: A tanulási út módosítása az észak-alföldi régió szakképző intézményeiben.
    In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 445, 2024. ISBN: 9786155657153
  9. Vida, L.: A töredezett magyar társadalom esélyei.
    Metszetek. 13 (1), 88-93, 2024.
    (Ismertetett mű: Takács Erzsébet. -A szolidaritás alakváltozásai - Az együttműködés lehetőségei és gátjai Magyarországon /Budapest : Napvilág kIadó, 2018)
  10. Váradi, J., Kerekes, R., Pótfi, M., Radócz, J.: A zeneművészeti szakgimnazisták pályaválasztásának meghatározó tényezői.
    Educatio. 32 (4), 655-664, 2024.
  11. Vályogos, K.: Az észak-alföldi régió végzős szakképző iskolás tanulóinak szocioökonóniai háttere - tanulói kérdőíves kutatásunk eredményei tükrében.
    In: A szakképzés-fejlesztés és szakmai pedagógusképzés összefüggései : XI. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatáspedagógiai Konferencia : Tanulmánykötet. Szerk.: Holik Ildikó, Sanda István Dániel, Óbudai Egyetem, Budapest, 161-171, 2024. ISBN: 9789634493518
  12. Dan, B., Kovács, K., Domján, K.: Az inkluzív nevelés felerősítése önkéntességen keresztül.
    In: Az oktatás időszerű narratívumai : absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyáni István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 69-70, 2024. ISBN: 9786155657153
  13. Takács, I., Bársony, R., Fenyvesi, A., Mazák, V.: Comparison between Key Crop Production and Farmers' Perspectives in Eastern Hungary: A Regional Study.
    AIMS Agriculture and Food. 9 (2), 699-715, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2023)
    Q2 Food Science (2023)
  14. Béres, Z.: Cultural elite in a local space.
    Intl. J. Rel. "Accepted by Publisher" (-), -, 2024.
  15. Váradi, J., Kerekes, R., Pótfi, M., Radócz, J.: Determining factors in the career choice of music high school students.
    International Journal of Educational Research Open. 6 1-6, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education (2023)
  16. Moklovsky, R.: Egy regényben kellenek a krízishelyzetek.
    Prae.hu. 2024.07.02. [1-12], 2024.
Mindet mutasd
frissítve: 2024-11-06, 16:16

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 878
Q1/D1 8 (0.9%)
Q1 25 (2.8%)
Q2 14 (1.6%)
Q3 24 (2.7%)
Q4 45 (5.1%)
n.a. 770 (87.7%)
-
OK

SCImago kategóriák

Psychology (45)
Psychology (miscellaneous) (30)
Neuropsychology and Physiological Psychology (9)
Developmental and Educational Psychology (3)
Applied Psychology (2)
Experimental and Cognitive Psychology (2)
Clinical Psychology (1)
Medicine (35)
Medicine (miscellaneous) (20)
Psychiatry and Mental Health (16)
Public Health, Environmental and Occupational Health (5)
Immunology and Allergy (2)
Neurology (clinical) (2)
Oncology (1)
Social Sciences (35)
Education (20)
Social Sciences (miscellaneous) (7)
Sociology and Political Science (6)
Cultural Studies (4)
Linguistics and Language (3)
Communication (2)
Health (social science) (2)
Development (1)
Geography, Planning and Development (1)
Law (1)
Public Administration (1)
Arts and Humanities (10)
Philosophy (6)
History (3)
Religious Studies (3)
Literature and Literary Theory (2)
History and Philosophy of Science (1)
Music (1)
Visual Arts and Performing Arts (1)
Neuroscience (9)
Neuroscience (miscellaneous) (5)
Behavioral Neuroscience (4)
Biological Psychiatry (3)
Neurology (3)
Cognitive Neuroscience (2)
Health Professions (3)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (3)
Sports Science (2)
Agricultural and Biological Sciences (2)
Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2)
Food Science (1)
Computer Science (2)
Computer Science Applications (2)
Artificial Intelligence (1)
Computer Science (miscellaneous) (1)
Human-Computer Interaction (1)
Economics, Econometrics and Finance (2)
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2)
Environmental Science (2)
Health, Toxicology and Mutagenesis (1)
Management, Monitoring, Policy and Law (1)
Nature and Landscape Conservation (1)
Pollution (1)
Immunology and Microbiology (2)
Immunology (2)
Multidisciplinary (2)
Multidisciplinary (2)
Pharmacology, Toxicology and Pharmaceutics (2)
Pharmacology, Toxicology and Pharmaceutics (miscellaneous) (2)
Business, Management and Accounting (1)
Business, Management and Accounting (miscellaneous) (1)
Engineering (1)
Engineering (miscellaneous) (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

További folyóiratok

Kutatóink

Hujber-Mitru Szilvia
Hujber-Mitru Szilvia
okleveles pszichológus
Kóródi Kitti
Kóródi Kitti
pszichológus
Összes kutatónk
Hujber-Mitru Szilvia
Hujber-Mitru Szilvia
okleveles pszichológus
Kóródi Kitti
Kóródi Kitti
pszichológus
Kósa Rita Diána
Kósa Rita Diána
szociológus, szociálpolitikus
Kukucska Zsuzsa
Kukucska Zsuzsa
szociológus, szociálpolitikus
Nagy Ágoston
Nagy Ágoston
egyetemi adjunktus/ phd,testnevelő tanár, kosárlabda szakedző/msc
Szabó Dóra
Szabó Dóra
neveléstudomány, oktatás, könyvtártudomány