Jelenlegi hely

Gazdaságtudományi Kar

Gazdaságtudományi Kar

Név: Gazdaságtudományi Kar

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
2802
DEA-ban:
2800
OA:
1115
Publikációs időszak:
2000-2023
2023
  1. Pusztai, L., Nagy, L., Budai, I.: A risk management framework for industry 4.0 environment.
    Sustainability. 15 (2), 1-19, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology (2021)
    Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2021)
    Q1 Geography, Planning and Development (2021)
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law (2021)
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2021)
  2. Bagh, T., Asif Khan, M., Fenyves, V., Oláh, J.: Asymmetric effect of investors sentiments on herding behavior and stock returns: Pre and post Covid-19 analysis.
    Montenegrin Journal of Economics. 19 (1), 43-55, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (2021)
  3. Khan, M., Máté, D., Abdulahi, M., Sadaf, R., Khan, M., Popp, J., Oláh, J.: Do institutional quality, innovation and ICT technologies promote financial market development.
    EJIM. 14 (2), 1-22, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Business and International Management (2021)
    Q2 Education (2021)
    Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2021)
  4. Blaga, Z., Czine, P., Takács, B., Szilágyi, A., Szekeres, R., Wachal, Z., Hegedus, C., Buchholcz, G., Varga, B., Priksz, D., Bombicz, M., Szabó, A., Kiss, R., Gesztelyi, R., Romanescu, D., Szabó, Z., Szűcs, M., Balogh, P., Szilvássy, Z., Juhász, B.: Examination of Preferences for COVID-19 Vaccines in Hungary Based on Their Properties: Examining the Impact of Pandemic Awareness with a Hybrid Choice Approach.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (2), 1-16, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis (2021)
    Q2 Pollution (2021)
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2021)
  5. Pestisha, A., Gabnai, Z., Chalgynbayeva, A., Lengyel, P., Bai, A.: On-Farm renewable energy systems: A systematic review.
    Energies. 16 (2), 1-25, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Control and Optimization (2021)
    Q2 Electrical and Electronic Engineering (2021)
    Q2 Energy Engineering and Power Technology (2021)
    Q2 Energy (miscellaneous) (2021)
    Q1 Engineering (miscellaneous) (2021)
    Q2 Fuel Technology (2021)
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2021)
  6. Müller, A., Bácsné Bába, É., Kinczel, A., Molnár, A., Boda, E., Papp-Váry, Á., Tütünkov-Hrisztov, J.: Recreational Factors Influencing the Choice of Destination of Hungarian Tourists in the Case of Bulgaria.
    Sustainability. 15 (1), 1-18, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Energy Engineering and Power Technology (2021)
    Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2021)
    Q1 Geography, Planning and Development (2021)
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law (2021)
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2021)
  7. Chalgynbayeva, A., Gabnai, Z., Lengyel, P., Pestisha, A., Bai, A.: Worldwide research trends in agrivoltaic systems: A bibliometric review.
    Energies. 16 (2), 1-25, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Control and Optimization (2021)
    Q2 Electrical and Electronic Engineering (2021)
    Q2 Energy Engineering and Power Technology (2021)
    Q2 Energy (miscellaneous) (2021)
    Q1 Engineering (miscellaneous) (2021)
    Q2 Fuel Technology (2021)
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2021)
2022
  1. Szabó, T., Molnár, E., Szakács, A.: A BPM és az Outsourcing jelentősége napjainkban és a jövőben.
    Controll. info. 10 (4), 2-6, 2022.
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
  3. Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése BSc hallgatók Tudásmenedzsment zárthelyi dolgozatainál.
    In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai : konferencia programfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 21, 2022.
  4. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
  5. Márta, E., Berde, C.: A humán társadalom vezetői szerepeinek párhuzamosságai az állatcsoportokban azonosítható irányítói szerepekkel.
    In: Az ember és gazdagsága egészséges és biztonságos környezetben. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komárno, 148-160, 2022. ISBN: 9788089691739
  6. Szakály, Z., Kovács, B., Nábrádi, Z., Polereczki, Z.: A hús és hústermékek marketingje: fogyasztói szokások, evési attitűdök és vállalati piacorientáció.
    In: A hús szerepe a humán táplálkozásban. Szerk.: Kukovics Sándor, Magyar Juh- és Kecsketejgazdasági Közhasznú Egyesület, Herceghalom, [közlésre elfogadva], 603-626, 2022. ISBN: 9786158150828
  7. Szakály, M., Soós, M.: A magyar lakosság étkezési motivációinak vizsgálata a TEMS-modell alapján.
    Táplálkozásmarketing. 9 (2), 81-93, 2022.
  8. Czeglédi, P.: A mi inflációnk.
    Országút. 3 (17), 39-41, 2022.
  9. Fenyves, L.: Analysis of the ecosystem of e-sport.
    Studia Mundi - Economica. 9 (1), 9-20, 2022.