EN HU

Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar

Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar
DE
Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar
Név: Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar
Feltöltött közlemény:
1984
DEA-ban:
1831
OA:
269
Publikációs időszak:
1985-2025
2025
1.
Imbang, D., Kissiya, E., Kaunang, S. T. G., Tulung, G. J., Tumiwa, J. R., Arie, F. V., Biczó, G.: A Contrastive Morphological Analysis of the Tombulu Dialect of the Minahasa Language and Indonesian in the Context of Local Language Instruction.
Journal of Posthumanism. 5 (3), 1547-1580, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies (2024)
Q3 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
2.
Vargáné Nagy, A.: A Reggio-pedagógia néhány alapelve.
Óvodai nev. 73 (3), 26-27, 2025.
3.
Dan, B., Árkosi, J., Wagner, A., Oláh, A.: A szenzoriális színház szerepe a speciális oktatásban.
4.
Árkosi, J.: A zene művészete a női lélek szemével.
5.
Árkosi, J.: A zeneterápia hatása egy óvodai csoport fejlődésére.
6.
Nemes, M.: Az interkulturális kompetencia fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott tanulók körében.
In: Pedagógiai reflexiók korunk néhány kihívására. Szerk.: Karlovitz János Tibor, Sozial und Wirtschafts Forschungsgruppe, Grosspetersdorf, 157-168, 2025. ISBN: 9783903317154
7.
Harmati, M., Galán, A.: Az internethasználat és az internetes zaklatás alakulása a tanulásban akadályozott gyermekek életében - egy kvalitatív pilot vizsgálat tapasztalatai.
Különleges Bánásmód. 11 (1), 7-18, 2025.
8.
Teszenyi, E., Pálfi, S., Láposi, T., Canning, N.: Betekintés az óvodások komplex világába egy gyerekjogi kutatás és a bábművészet kollaborációján keresztül.
Óvodai nev. 5, 30-31, 2025.
9.
Csók, C., Szecskó, J., Pusztai, G.: Building School Resilience through the Collaborative Efforts of Teachers and Educational Support Staff.
ELNE Journal. 4, 22, 2025.
10.
Szecskó, J.: Examining the role of the school counselor in Romanian educational institutions = Az iskolai tanácsadó szerepének vizsgálata a romániai nevelési-oktatási intézményekben.
In: Program és absztraktok : 10. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Program & Abstracts : 10th International Interdisciplinary Conference About Special Treatment. Szerk.: Mező Katalin, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 255-256, 2025. ISBN: 9789634907077
11.
Vargáné Nagy, A., Vad, N. N.: Fenntarthatósághoz kapcsolódó tevékenységek: állat- és növénygondozás.
Óvodai nev. 78 (1), 26-27, 2025.
12.
Vargáné Nagy, A., Vas, E.: Gondolatok az óvodai mosdóhasználatról: "nem szeretem, ha kakilás közben látnak".
Óvodai nev. 78 (1), 28-29, 2025.
13.
Kissiya, E., Biczó, G.: Indigenous knowledge and environmental governance - a local wisdom-based approach in Indonesia (literature review).
Különleges Bánásmód. 11 (Spec.Iss.), 65-79, 2025.
14.
Fekete, A., Fenyő, I.: Játszóterek egykor és ma.
Különleges Bánásmód. 11 (1), 115-125, 2025.
15.
Vargáné Nagy, A., Molnár, B.: Kisgyermeket nevelő családok jóllét vizsgálata a hajdúböszörményi cigány/roma szegregátumban.
Különleges Bánásmód. 11 (1), 19-32, 2025.
16.
Árkosi, J.: The effect of music therapy on the development of a preschool group = A zeneterápia hatása egy óvodai csoport fejlődésére.
In: Program és absztraktok : 10. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Program & Abstracts : 10th International Interdisciplinary Conference About Special Treatment. Szerk.: Mező Katalin, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 30-31, 2025. ISBN: 9789634907077
17.
Bocsi, V., Fényes, H., Markos, V.: The overlap of volunteering and leisure activities in young people's way of life.
Journal of Civil Society. [Epub ahead of print], 1-17, 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science (2024)
18.
Müller, A. É., Mező, K., Mező, F., Bácsné Bába, É., Laoues-Czimbalmos, N., Lengyel, A.: The Role of Personal Values in Sports Participation Among Young People with Disabilities: A Cluster and Profile Analysis.
Disabilities. 5 (2), 1-21, (cikkazonosító: 40), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health Professions (miscellaneous) (2024)
Q2 Health (social science) (2024)
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2024)
19.
Dan, B., Árkosi, J., Wagner, A., Oláh, A.: The role of sensory theatre in special education = A szenzoriális színház szerepe a speciális oktatásban.
In: Program és absztraktok : 10. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Program & Abstracts : 10th International Interdisciplinary Conference About Special Treatment. Szerk.: Mező Katalin, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 59-60, 2025. ISBN: 9789634907077
2024
20.
Szerdahelyi, Z., Laoues-Czimbalmos, N.: 14-18 éves középiskolai tanulók fizikai aktivitásának összetevőit befolyásoló tényezők vizsgálata Hajdúböszörményben.
Különleges Bánásmód. 10 (4), 111-124, 2024.
21.
Mező, K., Mező, F.: Absztraktkötet: IX. "Különleges Bánásmód" Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Abstract Volume 9th 'Special Treatment' International Interdisciplinary Conference.
Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 201 p., 2024. ISBN: 9789634906155
22.
Nemes, M.: A diszlexiás diákokat oktató pedagógusok módszertani eszközkészlete az idegen nyelvi órákon.
In: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpátmedencében II. nemzetközi tudományos konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Márkus Éva, Pálfalvi Judit, Svraka Bernadett, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9789634897538
23.
Nemes, M.: A diszlexiás tanulók nyelvoktatásának kérdései a pedagógusok szemszögéből.
Gyermeknevelés. 12 (3), 121-141, 2024.
24.
Pálfi, S.: A játék pedagógiai környezete.
Óvodai nev. 77 (7), 13-, 2024.
25.
Laki, I., Kocsis, P. C.: A Kisteleki kistérségben élő gyermekek, fiatalok és családjaik helyzetének, igényeinek és szükségleteinek felmérése.
Különleges Bánásmód. 10 (4), 51-67, 2024.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem