Jelenlegi hely

Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar

Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar

Név: Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
1611
DEA-ban:
1458
OA:
168
Publikációs időszak:
1985-2022
2022
  1. Gesztelyi, H.: "Édes kutya ez a Macska": egy barátság története.
    alfoldonline.hu 2022 1-4, 2022.
    (Ismertetett mű: Tomi Kontio. -A kutya, akit Macskának hívtak /Kolozsvár : Koinónia K., 2021)
  2. Vargáné Nagy, A.: A COVID-19 hatása a hazai óvodákban.
    In: Roma nemzetiségi szakirányos és Óvodapedagógushallgatók számára : Elméleti és módszertani segédanyag / Pálfi Sándor, Szűcs Lászlóné, Dr. Szerepi Sándor, Dr. Molnár Balázs, Dr. Rábai Dávid, Dr. Fenyő Imre, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógia Kar, Debrecen, 161-173, 2022. ISBN: 9789634904441
  3. Fenyő, I.: Adalékok a gyermekjogi gondolkodás történetéhez: A Gyermek Jogairól szóló New Yorkban 1989. november 30-án kelt egyezmény ratifikációs folyamata.
    In: "...megtisztítja azt, hogy több gyümölcsöt hozzon" (Jn 15,2) VIII. Keresztény Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Fehér Ágota, Mészáros László, Apor Vilmos Katolikus Főiskola, Vác, 105-121, 2022. ISBN: 9789637306747
  4. Fenyő, I., Molnár, B.: A digitális pedagógia az óvodapedagógus képzés megújulásának folyamatában.
    In: Értékteremtés - Kihívások a Pedagógiában, Gyógypedagógiában és a Tanárképzésben. Szerk.: K. Nagy Emese, Egri Tímea Jaskóné, Gácsi Mária, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, 67-79, 2022. ISBN: 9786155626807
  5. Bocsi, V.: A hallgatói szocializáció folyamata - kvalitatív megközelítésben.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 295, 2022. ISBN: 9789636260576
  6. Kocsis, P., Pornói, I.: A hátrányos helyzet aspektusai.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 66 p., 2022.
  7. Pornói, I.: A kisegítő iskolakezdő lépései a XIX-XX. század fordulóján Magyarországon.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Szerk.: Steklács, János, Molnár-Kovács, Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 477-477, 2022. ISBN: 9789636260576
  8. Krániczné Szabó, Á.: A NILD-fejlesztések tanulsága sajátos nevelési igényű általános iskolás tanulóknál.
    In: Sokszínű beszédtudomány. Szerk.: Csárdás László, Bóna Judit, Akadémiai Kiadó, Budapest, [1-12], 2022. ISBN: 9789634548140
  9. Canning, N., Teszenyi, E., Pálfi, S.: Are you listening to me? Understanding children's rights through Hungarian pedagogic practice.
    J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 218-232, 2022.
  10. Pornói, I.: A szociális pedagógia Magyarországon az I. világháborút követően.
    In: Innováció a képzésben és a gyakorlatban. Szerk.: Rákó Erzsébet, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Hajdúböszörmény, Hajdúböszörmény, 26-26, 2022. ISBN: 9789634904700
  11. Lovas Kiss, A.: A társállatként tartott kutyák a fogyasztói társadalomban.
    In: Az ember-állat kapcsolat perspektívái. Szerk.: Lovas Kiss Antal, Debreceni Egyetem, Debrecen, 22-22, 2022. ISBN: 9789634904632
  12. Mező, K.: Az állatasszisztációs foglalkozások felhasználási lehetőségei a tehetséggondozásban.
    In: Az ember-állat kapcsolat perspektívái: Antrozoológiai konferencia : Program-és absztrakt kötet. Szerk.: Lovas Kiss Antal, Debreceni Egyetem, Debrecen, 14, 2022. ISBN: 9789634904632
  13. Biczó, G.: Az asszimiláció hatása a lokális etnikai együttélési helyzetekre.
    In: Harmincévesek vagyunk! : a Létavértesi Román Kulturális Egyesület története. Szerk.: Erdei Gábor, Lícium-Art Könyvkiadó Kft., Debrecen, 8-20, 2022. ISBN: 9786155403217
  14. Molnár, B.: Az emberi képességek rendszere.
    In: Roma nemzetiségi szakirányos óvodapedagógus hallgatók számára elméleti és módszertani segédanyag / Pálfi Sándor, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 101-115, 2022, (Studia Cingagorum; 11) ISBN: 9789634904441
  15. Mező, K.: Az inspiráció szerepe a kreativitásfejlesztésben.
    In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia : Program- és absztraktkötet = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment : Program and Abstract Volume.. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc), Debreceni Egyetem, Debrecen, 93-94, 2022. ISBN: 9789634904212
  16. Szerepi, S.: Az intézményes kisgyermeknevelés és a hátrányos helyzet kapcsolatának pedagógiai vonatkozásai.
    In: Roma nemzetiségi szakirányos és Óvodapedagógus hallgatók számára : elméleti és módszertani segédanyag. Szerk.: Pálfi Sándor, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógia Kar, Hajdúböszörmény, 63-72, 2022. ISBN: 9789634904441
  17. Mező, K.: Az OXIPO-modellen alapuló tanulásfejlesztés lehetőségei a tanulási problémákkal küzdő tanulók esetében.
    In: Hatékony Tanulás. Szerk.: Di Blasio Barbara, Demeter Gáborné, Magyar Tudományos Akadémia Pécsi Területi Bizottsága III. Matematikai és Informatikai Tudományok Szakbizottság, Szakmódszertan és Hatékony Tanulás Munkabizottság, Pécs, 74-81, 2022. ISBN: 9789636260804