Jelenlegi hely

Angol-Amerikai Intézet

Angol-Amerikai Intézet

Név: Angol-Amerikai Intézet
Cím: 4032 Debrecen Egyetem tér 1.
Telefonszám: (+36 52) 512-716
Fax: (+36 52) 512-716
E-mail cím: ieasarts.unideb.hu
Bemutatkozás:

A DE Angol-Amerikai Intézete az ország második legrégebbi anglisztikai-amerikanisztikai központja.

Intézményi honlap: http://ieas.unideb.hu/index.php

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
Feltöltött közlemény:
1034
DEA-ban:
879
OA:
103
Publikációs időszak:
1977-2022
2022
  1. Hooda, N.: From Broadcast Television to the Personalised Web: An Indian Ethnographic Study.
    In: Conference proceedings of: IBC 2019, Amsterdam. Ed.: Paul Entwistle, Institution of Engineering and Technology, London, [Közlésre elfogadva], 1-10, 2022, (IBC Conference Proceedings)
  2. Szabó, F., Maior, E.: How online teaching impacted pre-service teacher trainees and their digital awareness?.
    In: EL & LE : conference proceedings. Ed.: Enikő Maior, Aimee Pozorski, Julianna Borbély, Partium Press ; Veszprém : University of Pannonia, Oradea, 21-28, 2022. ISBN: 9789633962336
  3. Chattopadhyay, S.: Intercultural Movement and Food Culture in Monica Ali's Brick Lane and Gurinder Chadha's Bend it like Beckham.
    In: Place and Space in Anglophone Literature and Arts. Ed.: Jaroslav Kušnir, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, [Közlésre elfogadva], 1-7, 2022.
  4. Lénárt-Muszka, Z.: Mothers, Mentors, and Communities in Alice Walker's The Color Purple and Sapphire's Push.
    In: Mothering, Community, and Friendship. Ed.: Dannabang Kuwabong, Dorsía Smith, Essah Diaz, Demeter Press, Ontario, 1-19, 2022. ISBN: 9781772583748
  5. Al-Hoorie, A., Szabó, F.: Researching Language Learning Motivation: a Concise Guide.
    Bloomsbury Publishing, London, 304 p., 2022. ISBN: 9781350166882
  6. Hodeib, C.: The Sociopragmatics of Attitude Datives in Levantine Arabic.
    ALing. [Epub ahead of print] 1-7, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Cultural Studies (2021)
    Q1 Linguistics and Language (2021)
    D1 Literature and Literary Theory (2021)
2021
  1. Albert, Á., Csizér, K., Szabó, F.: A családi környezet és idegennyelv-tanulás Magyarországon.
    Modern Nyelvokt. 27 (1-2), 88-103, 2021.
  2. Idrissi, A.: Anglo-Saxon and Arab Encounters.
    Hung. j. Eng. Am. stud. 27 (1), 198-202, 2021.
    (Ismertetett mű: Stampfl, Tanja. -A Century of Encounters: Writing the Other in Arab North Africa /New York : Routledge, 2019. -197 p. -)
  3. Győri, Z.: Editor's Notes.
    Hung. j. Eng. Am. stud. 27 (1), 5-12, 2021.
  4. Győri, Z., Kalmár, G.: Europe and European Cinema at Times of Change = Változó Európa, változó európai filmkultúra.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 146 p., 2021. ISBN: 9789633189146
  5. Polonyi, T., Balajthy, D., Abari, K., Szabó, F., Páskuné Kiss, J., Buda, M.: Learners' motivation at schools in low SES regions in Hungary.
    International Journal of Inclusive Education. [Epub ahead of print] 1-16, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Arts and Humanities (miscellaneous)
    Q1 Education
  6. Hudácskó, B.: Ruritania by the Sea.
    Hung. j. Eng. Am. stud. 27 (1), 49-64, 2021.
  7. Győri, Z.: Seaside Resort as Entrapment and Escape in British Cinema.
    Hung. j. Eng. Am. stud. 27 (1), 65-85, 2021.
  8. Hooda, N.: The Rise of Media Content as a Community Builder and Destroyer: a Case Study of Children's Media Consumption in India.
    In: 7th International Conference on Comparative Media Studies in Today`s World. Ed.: Boguslawa Dobek-Ostrowska, Michal Glowacki, Peter Lang, Bern, [Közlésre elfogadva], 1-20, 2021, (Studies in Communication and Politics)
2020
  1. Lénárt-Muszka, Z.: A vitamódszer alkalmazásának hatása a társadalmi innovációra: a vitázás elsajátításának és oktatásának összefüggései különböző kompetenciák és attitűdök fejlődésével.
    In: Tavaszi Szél = Spring Wind 2019. Szerk.: Bihari Erika, Molnár Dániel, Szikszai-Németh Ketrin, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 633-641, 2020. ISBN: 9786155586606
  2. Glant, T.: Az amerikai felsőoktatásról, magyar szemmel.
    Gerundium. 11 (1-2), 238-251, 2020.
Mindet mutasd
frissítve: 2022-09-25, 02:52

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 398
Q1/D1 2 (0.5%)
Q1 5 (1.3%)
Q2 3 (0.8%)
Q3 1 (0.3%)
Q4 1 (0.3%)
n.a. 388 (97.5%)
-
OK

SCImago kategóriák

Arts and Humanities (9)
Literature and Literary Theory (7)
Language and Linguistics (4)
Arts and Humanities (miscellaneous) (1)
Visual Arts and Performing Arts (1)
Social Sciences (7)
Cultural Studies (5)
Linguistics and Language (5)
Communication (1)
Education (1)
Medicine (1)
Medicine (miscellaneous) (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

További folyóiratok

Kutatóink

Abádi Nagy Zoltán
Abádi Nagy Zoltán
irodalomtörténész
Bényei Tamás
Bényei Tamás
irodalmár, angol irodalom
Összes kutatónk
Abádi Nagy Zoltán
Abádi Nagy Zoltán
irodalomtörténész
Bényei Tamás
Bényei Tamás
irodalmár, angol irodalom
Bertha Csilla
Bertha Csilla
irodalomtörténész
Borus György
Borus György
történész
Csépes Ildikó
Csépes Ildikó
alkalmazott nyelvész
Glant Tibor
Glant Tibor
történész
Hollósy Béla
Hollósy Béla
nyelvész
Hooda Neha
Hooda Neha
Phd Candidate 2017-21
Kalmár György
Kalmár György
filozófus, irodalmár
Korponay Béla
Korponay Béla
nyelvész
Laczkó Tibor
Laczkó Tibor
nyelvész
Mónos Katalin
Mónos Katalin
alkalmazott nyelvész
Németh Lenke Mária
Németh Lenke Mária
irodalomtörténész
Rákosi György
Rákosi György
nyelvész
Szabó Fruzsina
Szabó Fruzsina
nyelvpedagógus
Szűcs Péter
Szűcs Péter
nyelvész
Varró Gabriella
Varró Gabriella
irodalmár