EN HU

Könyvtár- és Információtudományi Tanszék

Könyvtár- és Információtudományi Tanszék
Könyvtár- és Információtudományi Tanszék
Név: Könyvtár- és Információtudományi Tanszék
Feltöltött közlemény:
629
DEA-ban:
532
OA:
114
Publikációs időszak:
1993-2025
2025
1.
Szabó, D.: Az átalakuló pedagógiai valóság és az MI.
2024
2.
Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Book influencers in the library?.
Can. J. Inform. Lib. Sci. 47 (2), 18-29, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Information Systems
Q2 Library and Information Sciences
3.
Szabó, D.: Offline és online találkozási pontok: egyetemisták információs és könyvtárlátogatási szokásai.
In: IKT mozaik 2024 : tanulmánykötet. Szerk.: Buda András, HERA IKT Szakosztály : Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 107-126, 2024. ISBN: 9789634906834
4.
Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: Online olvasás- és szolgáltatásnépszerűsítés a könyvtárakban: a közösségi média és a könyves influenszerek.
Kv. nev. 25 (1), 48-67, 2024.
5.
Harangi, B., Bogacsovics, G., Tóth, J., Kovács, I., Bujdosóné Dani, E., Hajdu, A.: Pixel-wise segmentation of cells in digitized Pap smear images.
Sci Data. 11 (1), 1-8, (cikkazonosító: 733), 2024.
Folyóirat-mutatók:
D1 Computer Science Applications
D1 Education
D1 Information Systems
D1 Library and Information Sciences
D1 Statistics, Probability and Uncertainty
D1 Statistics and Probability
6.
Szabó, D., Bujdosóné Dani, E., Nemes, L.: Report on the international library and information scientific conference: the past years of BOBCATSSS.
Fol. Toruniensia. 24, 193-204, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Library and Information Sciences
Q3 Linguistics and Language
2023
7.
Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: A könyvtárak médiatudatossága és az olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával.
In: Generációk - egymás közt = Generations among generations : Absztraktok. Szerk.: Szirmai Éva, Hevesi Tímea, Urbanik Tímea, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, [26-28], 2023. ISBN: 9786155946967
8.
Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A könyvtárak médiatudatossága és olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával.
Közösségi Kapcsolódások. 1, 91-100, 2023.
9.
Bujdosóné Dani, E.: Analogous versus Digital Reading. A Comparative Study.
Acta Univ. Sapientiae. Philol. 15 (1), 177-191, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Linguistics and Language
10.
Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Teachers as influencers? - the education influencer concept in Hungary.
In: Book of Abstracts of the 6th International Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 81, 2023. ISBN: 9786245746378
2022
11.
Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A digitálistér-dimenzió összetevőinek és szereplőinek felmérése: a Debreceni Egyetem és gyakorló iskolái.
In: Válság, Változás, Perspektívák. Szerk.: Ajtony Zsuzsanna, Prohászka-Rád Boróka, Tódor Erika-Mária, Scientia Kiadó, Kolozsvár, 187-207, 2022. ISBN: 9786069750667
12.
Némethi-Takács, M.: Aggregátum és típusai az IFLA Könyvtári referenciamodelljében.
Tud. műsz. táj. 69 (6), 250-256, 2022.
13.
Bujdosóné Dani, E.: Amerikai-Magyar Ödüsszeia: Avagy a szülőföldtől szülőföldig, a fogadott hazán keresztül: gondolatok Ludányi András Amerikai életutam: A második világháborútól a 21. századig c. könyvéről (2020).
Hung. Cult. Stud. 15, 11-16, 2022.
14.
Csont, I.: A múzeumi oktatás modern eszközei.
In: Tánc-tananyag-módszer : módszertani jegyzet / Bihari Nagy Éva; Csont István, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Néprajzi Tanszék, Debrecen, 69-86, 2022, (ISSN 0138-9882) ISBN: 9789634904533
15.
Csapó, N., Bujdosóné Dani, E.: APPetite for Something New: The Katona József Library's Mobile Application.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 35-44, 2022.
16.
Barnucz, N., Dominek, D. L., Uricska, E., Czékmán, B., Bujdosóné Dani, E.: Applying Artificial Intelligence in English for Law Enforcement in the Digital Age.
In: 9th International Communication Days Communication Studies in the Digital Age Symposium Abstracts Book. Ed.: Nazife Güngör, Üsküdar University, Istanbul, 72, 2022. ISBN: 9786059596602
17.
Csapó, N., Bujdosóné Dani, E.: APPropó fejlődés: A Bács-Kiskun Megyei Katona József Könyvtár mobilapplikációja.
In: Valós térben - az online térért : Networkshop 31: országos konferencia. 2022. április 20-22. Debreceni Egyetem. Szerk.: Tick József, Kokas Károly, Holl András, HUNGARNET Egyesület, MTA Könyvtár és Információs Központ, Budapest, 32-40, 2022. ISBN: 9786158224307
18.
Bakó, J., Tóth, F., Gáll, J., Kovács, R. L., Csik, A., Varga, I., Sculean, A., Zelkó, R., Hegedűs, C.: Combined Release of Antiseptic and Antibiotic Drugs from Visible Light Polymerized Biodegradable Nanocomposite Hydrogels for Periodontitis Treatment.
Pharmaceutics. 14 (5), 1-19, (cikkazonosító: 957), 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Pharmaceutical Science
19.
Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: Do You Speak, Write and Think in Informatics?.
Acta Polytech. Hung. 19 (1), 113-131, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
20.
Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M., Aradi, B.: Error Recognition Model: End-user Text Management.
Acta Polytech. Hung. 19 (1), 151-170, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
21.
Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: Könyvtári téráthelyeződés, és ami ebből a pandémia után következik.
Közösségi Kapcsolódások. 2 (1), 41-52, 2022.
22.
Bujdosóné Dani, E.: Ludányi András: Amerikai életutam.
Debreceni Szemle. 30 (2), 242-248, 2022.
23.
Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M., Abari, K.: Measuring the algorithmic skills of students working with low- and high-mathability programming approaches.
Acta Polytech. Hung. 19 (1), 93-112, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
24.
Molnár, D., Bujdosóné Dani, E.: Play and Learn: Introduction of Robotics to the Library.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 60-66, (cikkazonosító: 11384), 2022.
25.
Eszenyiné Borbély, M.: Public Library Digital Competency Mapping 2019: A Survey on Digital Skills of Library Professionals With Different Qualifications.
Front. Educ. 7, 1-18, (cikkazonosító: 909502), 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem