Jelenlegi hely

Statisztika

Bátfai Norbert

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 14

Összes letöltés a DEA-ból: 1008

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)441
Kína (CN)146
Magyarország (HU)93
Németország (DE)42
Indonézia (ID)16
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)15
Románia (RO)12
Egyesült Királyság (GB)10
Japán (JP)10
Oroszország (RU)9
Ukrajna (UA)9
Kanada (CA)8
Hollandia (NL)8
India (IN)7
Mexikó (MX)6
Franciaország (FR)5
Izrael (IL)4
Malajzia (MY)4
Törökország (TR)4
Vietnám (VN)4
Csehország (CZ)3
Algéria (DZ)3
Fülöp-szigetek (PH)3
Lengyelország (PL)3
Svájc (CH)2
Brazília (BR)1
Chile (CL)1
Egyiptom (EG)1
Spanyolország (ES)1
Etiópia (ET)1
Finnország (FI)1
Görögország (GR)1
Horvátország (HR)1
Kambodzsa (KH)1
Portugália (PT)1
Szerbia (RS)1
Szingapur (SG)1
Szlovénia (SI)1
Thaiföld (TH)1
Tunézia (TN)1
Dél-Afrika (ZA)1
n.a.125
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2021Besenczi, R., Bátfai, N., Jeszenszky, P., Major, S., Monori, F., Ispány, M.: Large-scale simulation of traffic flow using Markov model.
PLoS One. 16 (2), 1-31, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
kiadói változat: 37
2021Bátfai, N., Szabó, M.: Possible Neural Models to Support the Design of Prime Convo Assistant.
In: Proceedings of the 1st Conference on Information Technology and Data Science. Ed.: István Fazekas, András Hajdu, Tibor Tómács, CEUR Workshop Proceedings, Debrecen, 46-55, 2021, (CEUR Workshop Proceedings, ISSN 1613-0073 ; 2874.)
Kiadói változat: 86
2021Bátfai, N., Tutor, T., Bartha, Z., Czanik, A., Szabó, M.: Red Flower Hell: a Minecraft MALMÖ Challenge to Support Introductory Programming Courses?.
In: Proceedings of the 1st Conference on Information Technology and Data Science. Ed.: István Fazekas, András Hajdu, Tibor Tómács, CEUR Workshop Proceedings, Debrecen, 56-66, 2021, (CEUR Workshop Proceedings, ISSN 1613-0073 ; 2874.)
Kiadói változat: 41
2019Bátfai, N., Papp, D., Besenczi, R., Bogacsovics, G., Veres, D.: Benchmarking Cognitive Abilities of the Brain with the Event of Losing the Character in Computer Games.
Stud. Univ. Babeş-Bolyai. Inform. 64 (1), 15-25, 2019.
kiadói változat: 99
2018Bátfai, N.: A játékok és a mesterséges intelligencia mint a kultúra jövője: egy kísérlet a szubjektivitás elméletének kialakítására.
Inform. társad. 18 (2), 28-40, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Communication
Kiadói változat: 68
2018Bátfai, N., Besenczi, R., Szabó, J., Jeszenszky, P., Buda, A., Jármi, L., Lovas, R., Pál, M., Bogacsovics, G., Kovács, E.: DEAC-Hackers: játszó hackerek, hackelő játékosok.
Inform Társad. 18 (1), 132-146, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Communication
kiadói változat: 155
2018Bátfai, N., Bogacsovics, G., Paszerbovics, R., Antal, A., Czevár, I., Kelemen, V., Besenczi, R.: E-sportolók mérése.
Inform. Társad. 18 (1), 147-155, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Communication
kiadói változat: 106
2017Bátfai, N., Bersenszki, M., Lukács, M., Besenczi, R., Bogacsovics, G., Jeszenszky, P.: Az e-sport és a robotpszichológia közös jövője.
Inform. Társad. 16 (4), 26-39, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication
kiadói változat: 103
2017Bátfai, N., Besenczi, R.: Robopsychology Manifesto: Samu in His Prenatal Development.
Carpath. J. Electron. Comput. Eng. 10 (1), 3-12, 2017.
kiadói változat: 36
2014Soós, M., Bátfai, N., Kőrösi, K.: Az olvasás felvillanyoz: azaz könyvtár a zsebben.
Tud. Műsz. Táj. 61 (9), 331-341, 2014.
kiadói változat: 21
2011Bátfai, N., Soós, M.: FerSML szurkolói avatárok a könyvtárban.
Könyvt. Figy. 2011 (2), 2011.
kiadói változat: 2
2011Bátfai, N., Soós, M.: Virtuális könyvtáros segítheti majd a kutatókat kézirataik beküldésében a Debreceni Egyetemen.
Tud. Műsz. Táj. 58 (1), 10-14, 2011.
kiadói változat: 24
2010Bátfai, N.: Footballer and Football Simulation Markup Language and related Simulation Software Development.
JCSCS. 3 (1), 13-18, 2010.
kiadói változat: 70
2010Bátfai, N., Soós, M., Pšenáková, I.: Jávácska One: Open Source Mobile Games to Revolutionize Education of Programming.
JCSCS. 3 (2), 5-10, 2010.
kiadói változat: 160