Jelenlegi hely

Statisztika

Kovács Zoltán

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 5

Összes letöltés a DEA-ból: 103

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)36
Magyarország (HU)20
Szingapur (SG)5
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)3
Kína (CN)1
Franciaország (FR)1
Egyesült Királyság (GB)1
n.a.36
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Kovács, Z., Báró, E., Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes.
Educ. Sci. 13 (2), 1-22, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kiadói változat: 10
2023Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
Learn Instr. 86 1-10, 2023.
Folyóirat-mutatók:
D1 Developmental and Educational Psychology
D1 Education
Kiadói változat-szabadon hozzáférhető: 36
2022Fitriana, L., Ekawati, R., Kovács, Z.: Perspectives on the problem-posing activity by prospective teachers: a cross-national study.
J. Math. Educ. 13 (1), 149-172, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
Q2 Mathematics (miscellaneous)
kiadói változat: 24
2022Kovács, Z.: The tradition of problem-posing in Hungarian mathematics teaching.
Teach. math. comput. sci. 20 (2), 233-254, 2022.
Kiadói változat: 6
2019Ambrus, G., Kovács, Z., Szitányi, J., Csíkos, C., Herendiné Kónya, E.: A Cross-sectional Analysis of Students' Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10.
Int Elect J Math Ed. 14 513-521, 2019.
Kiadói változat - szabadon hozzáférhető: 27