Jelenlegi hely

Statisztika

Kovács Zoltán

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 5

Összes letöltés a DEA-ból: 79

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)27
Magyarország (HU)14
Egyesült Királyság (GB)1
Szingapur (SG)1
n.a.36
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Kovács, Z., Báró, E., Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes.
Educ. Sci. 13 (2), 1-22, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kiadói változat: 6
2023Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
Learn Instr. 86 1-10, 2023.
Folyóirat-mutatók:
D1 Developmental and Educational Psychology
D1 Education
Kiadói változat-szabadon hozzáférhető: 21
2022Fitriana, L., Ekawati, R., Kovács, Z.: Perspectives on the problem-posing activity by prospective teachers: a cross-national study.
J. Math. Educ. 13 (1), 149-172, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
Q2 Mathematics (miscellaneous)
kiadói változat: 19
2022Kovács, Z.: The tradition of problem-posing in Hungarian mathematics teaching.
Teach. math. comput. sci. 20 (2), 233-254, 2022.
Kiadói változat: 6
2019Ambrus, G., Kovács, Z., Szitányi, J., Csíkos, C., Herendiné Kónya, E.: A Cross-sectional Analysis of Students' Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10.
Int Elect J Math Ed. 14 513-521, 2019.
Kiadói változat - szabadon hozzáférhető: 27