Jelenlegi hely

Statisztika

Társadalomtudományi Tanszék

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 33

Összes letöltés a DEA-ból: 2164

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)970
Egyesült Államok (US)512
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)85
Kína (CN)71
Románia (RO)64
Németország (DE)48
Franciaország (FR)32
Egyesült Királyság (GB)22
Hollandia (NL)15
Csehország (CZ)13
Oroszország (RU)13
Ausztria (AT)12
India (IN)10
Olaszország (IT)10
Szlovákia (SK)10
Szerbia (RS)9
Ukrajna (UA)8
Brazília (BR)5
Kanada (CA)5
Thaiföld (TH)5
Vietnám (VN)5
Ausztrália (AU)3
Belgium (BE)3
Spanyolország (ES)3
Görögország (GR)3
Horvátország (HR)3
Kazahsztán (KZ)3
Törökország (TR)3
Dánia (DK)2
Finnország (FI)2
Japán (JP)2
Nepál (NP)2
Lengyelország (PL)2
Svédország (SE)2
Szingapur (SG)2
Dél-Afrika (ZA)2
Bosznia-Hercegovina (BA)1
Bulgária (BG)1
Bahrein (BH)1
Svájc (CH)1
Chile (CL)1
Honduras (HN)1
Írország (IE)1
Libanon (LB)1
Luxemburg (LU)1
Lettország (LV)1
Mexikó (MX)1
Malajzia (MY)1
Új-Zéland (NZ)1
Fülöp-szigetek (PH)1
Réunion (RE)1
Seychelle-szigetek (SC)1
Szlovénia (SI)1
n.a.186
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Tóth, N.: A tiszaberceli roma közösség szociokulturális helyzete és iskoláztatással kapcsolatos viselkedésmintázatai.
Különleges bánásmód. 9 (2), 133-149, 2023.
kiadói változat: 4
2023Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: Chances of Early School Leaving - With Special Regard to the Impact of Roma Identity.
Educ. Sci. 13 (5), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2022)
Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2022)
Q2 Education (2022)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022)
Q2 Public Administration (2022)
kiadói változat: 1
2023Bocsi, V.: Első generációs fiatalok diplomaszerzésének esélye egy nagymintás vizsgálat alapján.
Különleges bánásmód. 9 (2), 17-30, 2023.
kiadói változat: 1
2023Aye, S., Bocsi, V.: Internationalisation of higher education in Hungary.
Különleges bánásmód. 9 (1), 19-35, 2023.
kiadói változat: 1
2023Kissiya, E., Biczó, G.: Luang Island: Coastal Ecology System in Outermost Small Islands (ESCAOSd), Maluku-Indonesia.
Különleges bánásmód. 9 (1), 37-55, 2023.
kiadói változat: 18
2022Nemes, M.: A komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegen nyelvi oktatásának kérdései.
Különleges bánásmód. 8 (3), 31-52, 2022.
kiadói változat: 34
2022Tóth, N.: Charactersitics of roma university students based on samples from roma colleges for advanced studies.
Különleges bánásmód. 8 (4), 43-59, 2022.
Kiadói változat: 6
2022Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration.
Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science
kiadói változat: 15
2022Biczó, G.: Kutatásetika a kortárs antropológiában.
Különleges bánásmód. 8 (3), 77-88, 2022.
kiadói változat: 16
2022Tóth, N.: Lovári nyelv "intézményesülése" a társadalmi innováció apsektusából.
Különleges bánásmód. 8 (4), 85-93, 2022.
Kiadói változat: 6
2022Bocsi, V.: Oktatók a posztakadémiai világban - egy kvalitatív kutatás tanulságai.
Különleges bánásmód. 8 (3), 7-18, 2022.
kiadói változat: 3
2022Kocsis, N., Bocsi, V.: Tanítsunk magyarországért mentorprogram eredményessége.
Különleges bánásmód. 8 (2), 87-101, 2022.
kiadói változat: 1
2022Nemes, M.: The difficulties of becoming bilingual: Hungarian children in the United Kingdom.
Gyermeknevelés. 10 (2-3), 231-251, 2022.
Kiadói változat: 3
2021Nemes, M., Rózsa, H.: A tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete Nyíregyházán.
Különleges bánásmód. 7 (4), 69-81, 2021.
Kiadói változat: 25
2021Nemes, M., Rózsa, H.: Tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete: hazai és nemzetközi kitekintés.
Különleges bánásmód. 7 (4), 55-67, 2021.
kiadói változat: 4
2020Bocsi, V.: Hallgatói szocializáció - oktatói szemmel.
Különleges bánásmód. 6 (2), 19-33, 2020.
kiadói változat: 42
2020Tóth, N.: Issue of failure of Roma students at school.
Különleges bánásmód. 6 (1), 95-102, 2020.
kiadói változat: 15
2020Tóth, N.: Possible conceptualization of culture and cultural difference in sociological profile researches.
Különleges bánásmód. 6 (4), 91-100, 2020.
kiadói változat: 16
2019Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás.
Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019.
kiadói változat: 23
2019Biczó, G.: Így kutatunk mi: a Lippai Balázs Roma Szakkollégium válogatott romológiai tanulmánygyűjteménye.
Didakt Kft., Debrecen, 159 p., 2019. ISBN: 9786155212673
kiadói változat: 380
2019Tóth, N.: Interpretation of the most important notions of social inequalities overt in the educational system.
Különleges bánásmód. 5 (1), 83-87, 2019.
kiadói változat: 15
2019Biczó, G.: Terepek és elméletek: a Lippai Balázs Roma Szakkollégium válogatott romológiai tanulmánygyűjteménye = Fields and Theories : Selected Esseyes form the Field of Romology by Lippai Balázs Romani College.
Didakt Kft., Debrecen, 334 p., 2019. ISBN: 9786155212727
kiadói változat: 630
2019Nemes, M.: The use of English media in early childhood.
Különleges bánásmód. 5 (1), 49-57, 2019.
kiadói változat: 27
2018Nagygyőryné Kerti, I.: A cigány nyelv helye a közoktatásban.
Különleges bánásmód. 4 (4), 73-81, 2018.
kiadói változat: 33
2018Nemes, M.: A gyógypedagógiai szaknyelvoktatás kihívásai és lehetőségei a Debreceni Egyetemen.
Különleges bánásmód. 4 (5), 24-25, 2018.
Kiadói változat: 59
2018Nemes, M., Nagy, A.: A korai nyelvtanítás története Nyíregyházán a rendszerváltástól napjainkig.
Különleges bánásmód. 4 (1), 7-18, 2018.
Kiadói változat: 8
2018Kovács, K., Bocsi, V.: A szabadidő mintázatai a középiskolákban.
Metszetek. 7 (3), 64-78, 2018.
kiadói változat: 35
2018Nagygyőryné Kerti, I.: A tanulásban akadályozott gyermekek iskolai sikertelenségének okai.
Különleges bánásmód. 4 (5), 50, 2018.
Kiadói változat: 10
2018Tóth, N.: Peremhelyzetben III.: romológiai írások = In Marginal Position III. : Writings form the Field Romology.
Didakt Kft., Debrecen, 279 p., 2018. ISBN: 9786155212666
kiadói változat: 601
2018Tóth, N.: Special treatment of roma students focusing on oláh gypsy community in the segregation of Kótaj.
Különleges bánásmód. 4 (5), 47, 2018.
kiadói változat: 4
2016Móré, M., Mező, K.: Fogyatékossággal élők a tanulástól a munkavállalásig.
Különleges bánásmód. 1 17-26, 2016.
kiadói változat: 13
2015Bocsi, V.: Academic time at campus.
Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 81-94, 2015.
kiadói változat: 24
2015Bocsi, V., Csokai, A.: Roma fiatalok munkaértékei.
Metszetek. 4 (4), 3-18, 2015.
Kiadói változat: 91