Jelenlegi hely

Kontor Enikő

Név: Kontor Enikő
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Marketing Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Marketing
További profilok: MTMT, ODT, Scopus Author ID
Fokozat
  • PhD (2015)
Szakterület: közgazdász
Önéletrajz: letöltés
Önéletrajz angolul: letöltés

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
59
DEA-ban:
54
OA:
27
Publikációs időszak:
1995-2022
2022
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
  2. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
  3. Madarász, T., Kontor, E., Antal, E., Kasza, G., Szakos, D., Szakály, Z.: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: the Case of Hungary.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (2), 1-16, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis (2021)
    Q2 Pollution (2021)
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2021)
2021
  1. Kiss, M., Kontor, E.: A Dunning-Kruger-hatás vizsgálata egyetemi alapképzések marketingkurzusai esetében.
    In: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira: Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága, SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 635-635, 2021. ISBN: 9789633068335
  2. Szakály, Z., Balogh, P., Kontor, E., Gabnai, Z., Bai, A.: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features.
    Energies. 14 (1), 1-25, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Control and Optimization
    Q2 Electrical and Electronic Engineering
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Energy (miscellaneous)
    Q1 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Fuel Technology
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  3. Fehér, A., Kiss, V., Kontor, E., Szakály, Z.: Online and offline information-seeking behavior of university students in the case of subjective judgment of healthy nutrition.
    In: Food Markets 4.0 Conference : Book of Abstracts, University of Economics and Poznan University of Life Sciences, Poznan, 13-14, 2021.
  4. Fehér, A., Véha, M., Boros, H., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  5. Kiss, M., Szakály, Z., Kontor, E.: Trends in global and Hungarian food trade.
    In: 15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? Ed.: Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 503-516, 2021. ISBN: 9789735327521
2020
  1. Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása.
    In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
  2. Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
    Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
2019
  1. Polereczki, Z., Barna, F., Prokisch, L., Kovács, S., Kontor, E., Szakály, Z.: A gyógynövény-fogyasztás jellemzői Magyarországon = The characteristics of the consumption of medicinal herbs in Hungary.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 65 (3), 2618-2634, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
  2. Kontor, E., Balsa-Budai, N., Papp-Bata, Á., Kiss, M.: Az élelmiszercímkék szerepe az egészségtudatos táplálkozás megvalósításában: ösztönző és gátló tényezők.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 45-56, 2019. ISBN: 9789634901327
  3. Kontor, E., Kiss, M.: Az elhízás és a túlsúly okai, következményei és kezelésének lehetséges irányai.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 139-150, 2019. ISBN: 9789634901327
  4. Kiss, M., Kontor, E.: Az elhízás gazdasági terhei: Hazai és nemzetközi körkép.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 124-138, 2019. ISBN: 9789634901327
  5. Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás előrejelzésére és befolyásolására.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 22-33, 2019. ISBN: 9789634901327
  6. Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
    In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban a folyamatmenedzsment : az Ipar 4.0 kihívásai : Absztraktkötet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 31-32, 2019.
Mindet mutasd
frissítve: 2023-03-26, 01:13

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 30
Q1 4 (13.3%)
Q2 2 (6.7%)
Q4 1 (3.3%)
n.a. 23 (76.7%)
-
OK

SCImago kategóriák

Agricultural and Biological Sciences (3)
Food Science (3)
Plant Science (1)
Environmental Science (3)
Health, Toxicology and Mutagenesis (2)
Pollution (2)
Management, Monitoring, Policy and Law (1)
Energy (2)
Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2)
Energy (miscellaneous) (1)
Energy Engineering and Power Technology (1)
Fuel Technology (1)
Medicine (2)
Public Health, Environmental and Occupational Health (2)
Social Sciences (2)
Geography, Planning and Development (1)
Health (social science) (1)
Business, Management and Accounting (1)
Business, Management and Accounting (miscellaneous) (1)
Engineering (1)
Electrical and Electronic Engineering (1)
Engineering (miscellaneous) (1)
Health Professions (1)
Health Professions (miscellaneous) (1)
Immunology and Microbiology (1)
Microbiology (1)
Mathematics (1)
Control and Optimization (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint