Jelenlegi hely

Kontor Enikő

Név: Kontor Enikő
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Marketing Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Marketing
További profilok: MTMT, ODT, Scopus Author ID
Fokozat
  • PhD (2015)
Szakterület: közgazdász
Önéletrajz: letöltés
Önéletrajz angolul: letöltés

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
68
DEA-ban:
63
OA:
28
Publikációs időszak:
1995-2024
2024
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
    In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Dajnoki Krisztina (szerk.), Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
2023
  1. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
  2. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Kontor, E.: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
  3. Alzu'Bi Rama, M., Kontor, E.: The impact of green marketing on green purchase behavior-bibliometric literature review.
    Seybold. Rep. 18 (11), 1047-1065, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Marketing
    Q4 Media Technology
2022
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510
  3. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
  4. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai : Program és absztraktok, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 47-48 -/szerk Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, 2022. ISBN: 9789633582510
  5. Madarász, T., Kontor, E., Antal, E., Kasza, G., Szakos, D., Szakály, Z.: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: the Case of Hungary.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (2), 1-16, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2021
  1. Kiss, M., Kontor, E.: A Dunning-Kruger-hatás vizsgálata egyetemi alapképzések marketingkurzusai esetében.
    In: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira: Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága, SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 635-635, 2021. ISBN: 9789633068335
  2. Szakály, Z., Balogh, P., Kontor, E., Gabnai, Z., Bai, A.: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features.
    Energies. 14 (1), 1-25, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Control and Optimization
    Q2 Electrical and Electronic Engineering
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Energy (miscellaneous)
    Q1 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Fuel Technology
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  3. Fehér, A., Kiss, V., Kontor, E., Szakály, Z.: Online and offline information-seeking behavior of university students in the case of subjective judgment of healthy nutrition.
    In: Food Markets 4.0 Conference : Book of Abstracts, University of Economics and Poznan University of Life Sciences, Poznan, 13-14, 2021.
  4. Fehér, A., Véha, M., Boros, H., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  5. Kiss, M., Szakály, Z., Kontor, E.: Trends in global and Hungarian food trade.
    In: 15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? Ed.: Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 503-516, 2021. ISBN: 9789735327521
2020
  1. Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása.
    In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
Mindet mutasd
frissítve: 2024-07-14, 01:14

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 33
Q1 3 (9.1%)
Q2 3 (9.1%)
Q4 2 (6.1%)
n.a. 25 (75.8%)
-
OK

SCImago kategóriák

Agricultural and Biological Sciences (3)
Food Science (3)
Plant Science (1)
Environmental Science (3)
Health, Toxicology and Mutagenesis (2)
Pollution (2)
Management, Monitoring, Policy and Law (1)
Business, Management and Accounting (2)
Business, Management and Accounting (miscellaneous) (1)
Marketing (1)
Energy (2)
Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2)
Energy (miscellaneous) (1)
Energy Engineering and Power Technology (1)
Fuel Technology (1)
Engineering (2)
Electrical and Electronic Engineering (1)
Engineering (miscellaneous) (1)
Media Technology (1)
Medicine (2)
Public Health, Environmental and Occupational Health (2)
Social Sciences (2)
Geography, Planning and Development (1)
Health (social science) (1)
Health Professions (1)
Health Professions (miscellaneous) (1)
Immunology and Microbiology (1)
Microbiology (1)
Mathematics (1)
Control and Optimization (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

iDEa társszerzők