Jelenlegi hely

Csernoch Mária

Csernoch Mária

Csernoch Mária
Név: Csernoch Mária
További profilok: MTMT
Szakterület: informatika tanár

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
90
DEA-ban:
89
OA:
20
Publikációs időszak:
2008-2022
2022
  1. Nagy, T., Csernoch, M., Máth, J.: Cross-Curricular Connections and Knowledge-Transfer Elements in Data Management.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 133-149, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous) (2021)
    Q2 Multidisciplinary (2021)
  2. Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: Do You Speak, Write and Think in Informatics?.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 113-131, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous) (2021)
    Q2 Multidisciplinary (2021)
  3. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M., Aradi, B.: Error Recognition Model: End-user Text Management.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 151-170, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous) (2021)
    Q2 Multidisciplinary (2021)
  4. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M., Abari, K.: Measuring the algorithmic skills of students working with low- and high-mathability programming approaches.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 93-112, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous) (2021)
    Q2 Multidisciplinary (2021)
2021
  1. Csapó, G., Sebestyén, K., Csernoch, M., Abari, K.: Case study: developing long-term knowledge with Sprego.
    Educ. Inf. Technol. 26 (1), 965-982, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education
    Q1 E-learning
    D1 Library and Information Sciences
  2. Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting.
    IEEE Access. 9 153943-153959, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Computer Science (miscellaneous)
    Q1 Engineering (miscellaneous)
    Q1 Materials Science (miscellaneous)
  3. Nagy, T., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills.
    Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q3 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
2020
  1. Juhász, A., Nagy, C., Varga, O., Boruzs, K., Csernoch, M., Szabó, Z., Ádány, R.: Antithrombotic Preventive Medication Prescription Redemption and Socioeconomic Status in Hungary in 2016: A Cross-Sectional Study.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 17 (18), 1-16, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  2. Csapó, G., Csernoch, M., Abari, K.: Sprego: case study on the effectiveness of teaching spreadsheet management with schema construction.
    Educ. Inf. Technol. 25 (3), 1585-1605, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education
    Q1 E-learning
    D1 Library and Information Sciences
2019
  1. Csernoch, M., Biró, P.: Are digital natives spreadsheet natives?.
    In: Proceedings of the EuSpRIG 2019 Conference : Spreadsheet Risk Management, ArXiv, London, 1-13, 2019. ISBN: 9781905404568
  2. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M.: Introduction to Algorithmic Based Data Management in Spreadsheet Environment.
    Turk. Online J. Educ. Technol. 2019 (Spec.), 178-185, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
2018
  1. Biró, P., Csernoch, M., Sebestyén, K., Gombos, E.: Algorithmic Skills Vs. Time Spent On Computers And Mobile Devices.
    Turk. Online J. Educ. Technol. 1 (Spec.), 133-141, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
  2. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M.: Visualising Sprego Inequality Problems With 2D Representations.
    Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue for INTE-ITICAM-IDEC 2018 888-898, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
2017
  1. Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: Data-structure validator: an application of the HY-DE model.
    In: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications: CogInfoCom 2017 : Proceedings : September 11-14, 2017 Debrecen, Hungary, IEEE Computer Society, Piscataway, 197-202, 2017. ISBN: 9781538612644
  2. Csernoch, M., Biró, P.: First year students' attitude to computer problem solving.
    In: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications: CogInfoCom 2017 : Proceedings : September 11-14, 2017 Debrecen, Hungary, IEEE Computer Society, Piscataway, 225-230, 2017. ISBN: 9781538612644
  3. Biró, P., Csernoch, M.: Semi-Unplugged Tools for Building Algorithms With Sprego.
    Turk. Online J. Educ. Technol. 16 (Special), 946-957, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
  4. Biró, P., Csernoch, M.: Unplugged tools for building algorithms with Sprego.
    In: Education and New Developments 2017. Ed.: Mafalda Carmo, InScience Press, Lisboa, 401-405, 2017, (ISSN 2184-044X) ISBN: 9789899986435
2016
  1. Biró, P., Csernoch, M.: Computer Science Students' Attitudes.
    Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue 503-510, 2016.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
    Q3 E-learning
  2. Biró, P., Csernoch, M.: Felhasználóbarát szövegkezelési hibák.
    In: A pedagógusképzés XXI. századi perspektívái. Szerk.: Péntek Imre, Szállassy Noémi, Zsoldos Marchis Juliánna, Babeș-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alakalmazott Didatika Intézete ; DOCEO Egyesület, Kolozsvár, 177-186, 2016. ISBN: 9789730230765
  3. Biró, P., Csernoch, M., Abari, K., Máth, J.: First year students' algorithmic skills in tertiary computer science education.
    Knowledge, Information and Creativity Support Systems Selected Papers from KICSS'2014 - 9th International Conference, held in Limassol, Cyprus, on November 6-8, 2014 351-358, 2016.
  4. Csernoch, M., Biró, P.: Introduction to Classroom Sprego.
    Acta Didact. Napocensia. 9 (1), 1-14, 2016.
  5. Biró, P., Csernoch, M.: Sprego-programozás hatékonyságvizsgálata.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása : A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztettváltozata : Debrecen, 2015. szeptember 25-26.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 117-126, 2016, (Kiss Árpád Archivum Könyvtára, ISSN 1587-1150 ; 9.) ISBN: 9789634739296
  6. Csernoch, M., Biró, P.: Teaching methods are erroneous: approaches which lead to erroneous end-user computing.
    In: Proceedings of the EuSpRIG 2016 Conference / Simon Thone, Grenville J Caroll, Five Star Printing Ltd., London, 1-14, 2016. ISBN: 9781905404537
  7. Csernoch, M., Biró, P.: Utilizing Sprego and Sprego contents.
    In: Proceedings of the 11th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, ACM, New York, 102-103, 2016. ISBN: 9781450342230
Mindet mutasd
frissítve: 2022-07-31, 01:25

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 35
Q1/D1 2 (5.7%)
Q1 3 (8.6%)
Q2 7 (20%)
Q3 2 (5.7%)
Q4 4 (11.4%)
n.a. 19 (54.3%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (10)
Education (10)
E-learning (8)
Library and Information Sciences (2)
Communication (1)
Public Administration (1)
Engineering (5)
Engineering (miscellaneous) (5)
Multidisciplinary (4)
Multidisciplinary (4)
Computer Science (3)
Computer Science (miscellaneous) (2)
Computer Science Applications (2)
Environmental Science (1)
Health, Toxicology and Mutagenesis (1)
Pollution (1)
Health Professions (1)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (1)
Materials Science (1)
Materials Science (miscellaneous) (1)
Medicine (1)
Public Health, Environmental and Occupational Health (1)
Psychology (1)
Developmental and Educational Psychology (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

További folyóiratok