• English, British
  • Magyar

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

További folyóiratok

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 24
Q2 1 (4.2%)
Q3 2 (8.3%)
n.a. 21 (87.5%)

Egyéb társszerzők

iDEa Tudomány

iDEa Tehetség

iDEa

Csernoch Mária

Csernoch Mária

Csernoch Mária
Elérhetőség
Név: Csernoch Mária
További profilok: MTMT
Szakma
Szakterület: informatika tanár
Oktatott tárgyak
Az adatok a NEPTUN rendszerből származnak.
Média anyagok

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe >>
Hiányzó közlemények feltöltése >>
Hitelesített Publikációs Lista igénylése >>
OA letöltési statisztika megtekintése >>
Feltöltött közlemény:
DEA-ban:
OA:
Publikációs időszak:
76
75
16
2008-2017
2017
  1. Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: Data-structure validator: an application of the HY-DE model.
    In: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications: CogInfoCom 2017 : Proceedings : September 11-14, 2017 Debrecen, Hungary, IEEE Computer Society, Piscataway, 197-202, 2017. ISBN: 9781538612644
  2. Csernoch, M., Biró, P.: First year students' attitude to computer problem solving.
    In: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications: CogInfoCom 2017 : Proceedings : September 11-14, 2017 Debrecen, Hungary, IEEE Computer Society, Piscataway, 225-230, 2017. ISBN: 9781538612644
  3. Biró, P., Csernoch, M.: Semi-Unplugged Tools for Building Algorithms With Sprego.
    Turk. Online J. Educ. Technol. 16 (Special), 946-957, 2017.
  4. Biró, P., Csernoch, M.: Unplugged tools for building algorithms with Sprego.
    In: Education and New Developments 2017. Ed.: Mafalda Carmo, InScience Press, Lisboa, 401-405, 2017, (ISSN 2184-044X) ISBN: 9789899986435
2016
  1. Biró, P., Csernoch, M.: Computer Science Students' Attitudes.
    Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue 503-510, 2016.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
    Q3 E-learning
  2. Biró, P., Csernoch, M.: Felhasználóbarát szövegkezelési hibák.
    In: A pedagógusképzés XXI. századi perspektívái. Szerk.: Péntek Imre, Szállassy Noémi, Zsoldos Marchis Juliánna, Babeș-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alakalmazott Didatika Intézete ; DOCEO Egyesület, Kolozsvár, 177-186, 2016. ISBN: 9789730230765
  3. Biró, P., Csernoch, M., Abari, K., Máth, J.: First year students' algorithmic skills in tertiary computer science education.
    Knowledge, Information and Creativity Support Systems Selected Papers from KICSS'2014 - 9th International Conference, held in Limassol, Cyprus, on November 6-8, 2014 351-358, 2016.
  4. Csernoch, M., Biró, P.: Introduction to Classroom Sprego.
    Acta Didact. Napocensia. 9 (1), 1-14, 2016.
  5. Biró, P., Csernoch, M.: Sprego-programozás hatékonyságvizsgálata.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása : A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztettváltozata : Debrecen, 2015. szeptember 25-26.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 117-126, 2016, (Kiss Árpád Archivum Könyvtára, ISSN 1587-1150 ; 9.) ISBN: 9789634739296
  6. Csernoch, M., Biró, P.: Teaching methods are erroneous: approaches which lead to erroneous end-user computing.
    In: Proceedings of the EuSpRIG 2016 Conference / Simon Thone, Grenville J Caroll, Five Star Printing Ltd., London, 1-14, 2016. ISBN: 9781905404537
  7. Csernoch, M., Biró, P.: Utilizing Sprego and Sprego contents.
    In: Proceedings of the 11th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, ACM, New York, 102-103, 2016. ISBN: 9781450342230
2015
  1. Nagy, A., Marádi, K., Csernoch, M.: A francia nyelv tanítását/tanulását segítő web-oldalak.
    Debreceni Egyetem Tanárképzési Központ, Debrecen, 218 p., 2015. ISBN: 9789634738657
  2. Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Algorithmic skills transferred from secondary CSI studies into tertiary education.
    International Journal of Social, Education, Economics and Management Engineering 9 (2), 379-385, 2015.
  3. Biró, P., Csernoch, M.: Algoritmusok és/vagy táblázatkezelés?.
    In: VII. Oktatás-Informatikai Konferencia : Tanulmánykötet. Szerk.: Ujhelyi Adrienn, Lévai Dóra, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 97-111, 2015. ISBN: 9789632845982
  4. Csernoch, M., Bujdosó, G.: A számítógépes szövegkezelés mesterséges nyelve: Hibakezelés, hibaellenőrzés.
    In: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért : természettudományok / Balla Éva, Bujdosó Gyöngyi, Csernoch Mária, Dobróné Tóth Márta, Egri Sándor, Herendiné Kónya Eszter, Mándy Tihamér, Paulovits György, Revákné Markóczi Ibolya, Sarka Lajos, Teperics Károly, Tóth Zoltán, Varga Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 267-302, 2015. ISBN: 9789634738428
  5. Csernoch, M., Biró, P.: Developing digital competence in non-traditional programming environments.
    In: END 2015 International Conference on Education and New Developments. Ed.: by Mafalda Carmo, World Institute for Advanced Research and Science, Lisbon, 380-384, 2015. ISBN: 9789899938922
  6. Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: Digital Reading for the Wide Public.
    In: 7th International Conference on Qualitative and Quantitative Methods in Libraries : Book of Abstracts. Ed.: Anthi Katsirikou, QQML, Párizs, 75-76, 2015. ISBN: 9786185180027
  7. Király, M., Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: E-reading and digital literacy in higher education: Part one: the state of affairs in Hungary.
    In: European Conference on Information Literacy (ECIL) October 19-22, 2015, Tallinn, Estonia : Abstracts. Ed.: Sonja Špiranec, Sirje Virkus, Serap Kurbanoğlu, Esther Grassian, Diane Mizrachi, Loriene Roy, Denis Kos, Tallinn University, Tallinn, 42, 2015. ISBN: 9789949292417
  8. Gombos, E., Csernoch, M.: Interdiszciplinaritás és digitális technikák a németoktatásban.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 197 p., 2015. ISBN: 9789634738602
  9. Gombos, E., Csernoch, M.: Knowledge and result.
    In: END 2015. International Conference on Education and New Developments 27-19 June Porto, Prtugal : Proceedings. Ed.: Mafalda Carmo, World Institute for Advanced Research and Science, Lisbon, 44-48, 2015. ISBN: 9789899938922
  10. Gombos, E., Csernoch, M., Biró, P.: Meet visible teaching.
    In: Körkép a hazai oktatáskutatásról HuCER 2015 / Kerülő Judit, Nyíregyházi Főiskola, Nyíregyháza, 1, 2015.
  11. Csernoch, M., Biró, P.: Problem solving in Sprego.
    In: 16th EuSpRIG Annual Conference "Spreadsheet Risk Management". Ed.: Simon Thorne, Grenville J. Caroll, Five Star Printing Ltd., London, 1-13, 2015. ISBN: 9781905404520
  12. Csernoch, M., Biró, P.: Sprego helye az informatika tantervekben.
    In: INFODIDACT 2015 : Informatika Módszertani Konferencia : [Elektronikus dokumentum] / Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Zamárdi, [13], 2015. ISBN: 9789631238921
Mindet mutasd