Jelenlegi hely

Csernoch Mária

Csernoch Mária

Csernoch Mária
Név: Csernoch Mária
További profilok: MTMT
Szakterület: informatika tanár

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
110
DEA-ban:
109
OA:
24
Publikációs időszak:
2008-2024
2024
  1. Csernoch, M., Nagy, T., Nagy, K., Csernoch, J., Hannusch, C.: Human-centered digital sustainability: handling enumerated lists in digital texts.
    IEEE Access. 12 30544-30561, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Computer Science (miscellaneous) (2022)
    Q1 Engineering (miscellaneous) (2022)
    Q1 Materials Science (miscellaneous) (2022)
2023
  1. László, V., Nagy, K., Csernoch, M.: Alapvető számolási készségek tesztelése papíron és táblázatkezelőben.
    In: INFODIDACT`2022. 15. Informatika Szakmódszertani Konferencia Előadáskötet / Szlávi Péter, Zsakó László (szerk), Webdidaktika Alapítvány, Budapest, , 2023. ISBN: 9786158060868
  2. Nagy, K., Csernoch, M.: Pre-testing erroneous text-based documents: Logging end-user activities.
    Front. Educ. 7 1-11, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2022)
  3. Sebestyén, K., Nagy, T., Csernoch, M.: Tanulók szövegkezelés-ismereteinek és önértékelésének kapcsolata.
    Inform. társad. 23 (1), 117-138, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Communication (2022)
  4. Csernoch, M., Nagy, K., Nagy, T.: The Entropy of Digital Texts - The Mathematical Background of Correctness.
    Entropy. 25 (2), 1-34, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Electrical and Electronic Engineering (2022)
    Q2 Information Systems (2022)
    Q2 Mathematical Physics (2022)
    Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous) (2022)
2022
  1. Nagy, T., Csernoch, M., Máth, J.: Cross-Curricular Connections and Knowledge-Transfer Elements in Data Management.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 133-149, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  2. Csernoch, M., Csernoch, J.: Digitális kultúra - Prezentáció - Tudástranszfer.
    In: INFODIDACT'2021 14. Informatika Szakmódszertani Konferencia / Dr. Szlávi Péter, Dr. Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 17-34, 2022. ISBN: 9786158060851
  3. Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: Do You Speak, Write and Think in Informatics?.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 113-131, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  4. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M., Aradi, B.: Error Recognition Model: End-user Text Management.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 151-170, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  5. Csernoch, M.: From webtables to datatables.
    In: Proceedings of the EuSpRIG 2019 Conference "Spreadsheet Risk Management" / Grenville Croll, EuSpRIG European Spreadsheet Risks Interest Grou, London, 127-148, 2022. ISBN: 9781905404568
  6. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M., Abari, K.: Measuring the algorithmic skills of students working with low- and high-mathability programming approaches.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 93-112, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  7. Sápiné Bényei, R., Csernoch, M.: Pedagogical evaluation phases - lesson study survey.
    In: Education and New Development 2022 / Mafalda Carmo, inScience Press, Lisboa, 548-552, 2022. ISBN: 9789895361434
  8. Papp, G., Csernoch, M.: PowerPoint prezentációk helyessége különböző korosztályokban.
    In: INFODIDACT'2021 14. Informatika Szakmódszertani Konferencia / Dr. Szlávi Péter, Dr. Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 113-128, 2022. ISBN: 9786158060851
  9. Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing.
    Entropy. 24 (10), 1-16, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Electrical and Electronic Engineering
    Q2 Information Systems
    Q2 Mathematical Physics
    Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous)
  10. Csernoch, M.: The Role of Sprego Programming in Teaching Informatics.
    In: DIDINFO2020 Sborník konference / DRÁBKOVÁ Jindra, Jan BERKI, TECHNICKA UNIV V LIBERCI, LIBEREC, 141-148, 2022, (ISSN 2454-051X) ISBN: 9788074945328
2021
  1. Csapó, G., Sebestyén, K., Csernoch, M., Abari, K.: Case study: developing long-term knowledge with Sprego.
    Educ. Inf. Technol. 26 (1), 965-982, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education
    Q1 E-learning
    D1 Library and Information Sciences
  2. Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting.
    IEEE Access. 9 153943-153959, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Computer Science (miscellaneous)
    Q1 Engineering (miscellaneous)
    Q1 Materials Science (miscellaneous)
  3. Nagy, T., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills.
    Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q3 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
2020
  1. Juhász, A., Nagy, C., Varga, O., Boruzs, K., Csernoch, M., Szabó, Z., Ádány, R.: Antithrombotic Preventive Medication Prescription Redemption and Socioeconomic Status in Hungary in 2016: A Cross-Sectional Study.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 17 (18), 1-16, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  2. Csernoch, M.: Do You Speak and Write in Informatics?.
    In: 10th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics (IMCIC 2019) / Nagib Callaos, T. Grandon Gill, Natalja Lace, Suzanne K. Lunsford, Belkis Sánchez, Curran Associates, Inc., Winter Garden, Florida, 147-152, 2020. ISBN: 9781510896956
  3. Csapó, G., Csernoch, M., Abari, K.: Sprego: case study on the effectiveness of teaching spreadsheet management with schema construction.
    Educ. Inf. Technol. 25 (3), 1585-1605, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education
    Q1 E-learning
    D1 Library and Information Sciences
2019
  1. Nagy, T., Csernoch, M.: 7-10. évfolyamos tanulók tudástranszfer alapú számítógépes gondolkodásának elemzése.
    In: ADA 2019 : Rövid absztraktok, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 12, 2019.
  2. Csernoch, M., Biró, P.: Are digital natives spreadsheet natives?.
    In: Proceedings of the EuSpRIG 2019 Conference : Spreadsheet Risk Management, ArXiv, London, 1-13, 2019. ISBN: 9781905404568
Mindet mutasd
frissítve: 2024-03-17, 01:50

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 44
Q1/D1 2 (4.5%)
Q1 4 (9.1%)
Q2 10 (22.7%)
Q3 3 (6.8%)
Q4 6 (13.6%)
n.a. 21 (47.7%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (14)
Education (13)
E-learning (10)
Communication (2)
Library and Information Sciences (2)
Public Administration (1)
Engineering (8)
Engineering (miscellaneous) (6)
Electrical and Electronic Engineering (2)
Computer Science (6)
Computer Science (miscellaneous) (3)
Computer Science Applications (2)
Information Systems (2)
Multidisciplinary (4)
Multidisciplinary (4)
Materials Science (2)
Materials Science (miscellaneous) (2)
Mathematics (2)
Mathematical Physics (2)
Physics and Astronomy (2)
Physics and Astronomy (miscellaneous) (2)
Environmental Science (1)
Health, Toxicology and Mutagenesis (1)
Pollution (1)
Health Professions (1)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (1)
Medicine (1)
Public Health, Environmental and Occupational Health (1)
Psychology (1)
Developmental and Educational Psychology (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

További folyóiratok