Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Ceglédi, T., Bordás, A., Kardos, K.: Egyről a kettőre vagy nulláról a háromra? Szakkollégiumok intézményi hatása. In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke : Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 302-316, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
Kardos, K., Kovács, K.: "Ez egy civil hőstett volt tulajdonképpen". In: Szerep- és funkcióváltások a közoktatás világában. Szerk.: Györgyi Zoltán, Somin Mária, Vadász Viola, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest, 163-173, 2015. ISBN: 9789636829445
Fényes, H., Kovács, K., Dusa, Á. R., Fekete, A., Kardos, K., Kovács, E. M., Márkus, Z., Morvai, L., Nagy, Z., Sebestyén, K., Varga, E.: Felsőoktatásban résztvevő hallgatók különböző kompetenciáinak mérési lehetőségei. In: Ki eredményes a felsőoktatásban? Szerk.: Pusztai Gabriella, Kovács Klára, Partium Könyvkiadó, Personal Problems Solution, Új Mandátum Kiadó, Nagyvárad; Budapest, 66-78, 2015. ISBN: 9786068156699
Engler, Á., Bocsi, V., Dusa, Á. R., Kardos, K., Németh, N. V.: Formális tanulás. In: Tanuló régiók Magyarországon : Az elmélettől a valóságig. Írták: Kozma Tamás és munkatársai, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 75-107, 2015, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 11.) ISBN: 9789633184721
Kardos, K.: Felsőoktatási szakkollégiumok és hallgatóságuk: Egy országos kutatás másodelemzésének tapasztalatai. In: Közösségteremtők : Tisztelgés a magyar vallásszociológusok nagy nemzedéke előtt. Szerk.: Pusztai Gabriella, Lukács Ágnes, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 173-196, 2014. ISBN: 9789633184240
Kardos, K.: Fogom a kezét, és együtt emelkedünk: Tanulmányok és interjúk a roma integrációról. Kapocs. 13 (2), 59-61, 2014. (Ismertetett mű: Gereben Ferenc, Lukács Ágnes. -Fogom a kezét és együtt emelkedünk /Budapest : Jezsuita Könyvek, 2013. -352 p. -)
Pusztai, G., Kovács, K., Kardos, K.: The role of social networks in the wellbeing of teacher education students: Analysis of the campus contacts of teacher education students from two countries. In: Comparative Research on Teacher Education. Eds.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Verbum, Ruzomberok, 122-139, 2014. ISBN: 9788056101223
Engler, Á., Dusa, Á. R., Huszti, A., Kardos, K., Kovács, E. M.: Az intézményi tanulás eredményessége és minősége, különös tekintettel a nem hagyományos tanulói csoportokra. In: Iskola a társadalmi térben és időben 2011-2012. Szerk.: Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, PTE "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Isk., Pécs, 187-200, 2013, (ISSN 2062-1558) ISBN: 20621558
Kardos, K.: Former denominational school children in the higher education institutions of the Partium region. In: Higher Education in the Romania - Hungarx Cross - Border Cooperation Area. Ed.: Tamás Kozma, Krisztina Bernáth, Partium Press ; Debrecen : Center for Higher Education Research and Development, Oradea, 33-39, 2012. ISBN: 9786068156415
Pusztai, G., Bacskai, K., Kardos, K.: Vallásos közösségekhez tartozó hallgatók. In: Egyetemi élethelyzetek : ifjúságszociológiai tanulmányok I. / Dusa Ágnes Réka, Kovács Klára, Márkus Zsuzsanna, Nyüsti Szilvia, Sőrés Anett, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 121-146, 2012. ISBN: 9789633182260