Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Sebestyén, A., Tóth, Z.: A tanulók feladatmegoldó stratégiái és tudásszerkezete a vegyületek összetételével kapcsolatos számítási feladatokban. Középisk. kém. l. 42 (1), 74-92, 2015.
Sebestyén, A., Tóth, Z.: Hungarian students' success rate, problem-solving strategy and knowledge structure in the problem of the shifting between the macro- and sub-microscopic levels. HERJ. 5 (2), 112-125, 2015.
Sebestyén, A.: A tudásszerkezet és a problémamegoldó stratégia kapcsolata kémiai kontextusban. In: Új kutatások a neveléstudományokban 2012 : A munka és a nevelés világa a tudományban. Szerk.: Kozma Tamás, Perjés István, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága : ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 43-59, 2013
Tóth, Z., Sebestyén, A.: Relationship between students' knowledge structure and problem-solving strategy in stoichiometric problems based on the chemical equation. Eurasian J. Phys. Chem. Educ. 1 (1), 8-20, 2009.
Sebestyén, A., Tóth, Z.: A makroszintű és a részecskeszintű mennyiségek keveredéséből adódó problémák egyetemi hallgatók feladatmegoldásaiban. Középisk. Kém. L. 33 (3), 228-233, 2006.
Sebestyén, A., Tóth, Z.: Makro- és részecskeszintű mennyiségek keveredéséből adódó problémák egyetemi hallgatók feladatmegoldásaiban. Középisk. kém. l. 33 (3), 228-233, 2006.
Tóth, Z., Sebestyén, A.: A tanulók reakcióegyenletek rendezésében mutatott teljesítményének és tudásszerkezetének változása a gimnáziumi oktatás során. Középisk. kém. l. 32 (3), 254-267, 2005.
Kiss, E., Sebestyén, A., Tóth, Z.: A tanulók tévképzetei és fogalmi fejlődése a fizikai változás és kémiai változás témakörében. Kém. tan. 13 (4), 11-22, 2005.