Jelenlegi hely

Osztián Erika

Osztián Erika

Osztián Erika
Név: Osztián Erika
Szakterület: informatikus

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
23
DEA-ban:
23
OA:
3
Publikációs időszak:
2015-2024
2024
  1. Osztián, P., Kátai, Z., Osztián, E.: Élmény- és drámapedagógiai elemek az oktatásban.
    In: 16. Informatika Szakmódszertani Konferencia, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 1-10, 2024. ISBN: 9786158060875
  2. Osztián, E., Osztián, P.: Önbizalom a vizsgákon: kézzel írott jegyzetek és programozás vizsgák sikertörténetei.
    In: 16. Informatika Szakmódszertani Konferencia, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 1-10, 2024. ISBN: 9786158060875
2023
  1. Osztián, P., Kátai, Z., Osztián, E.: Doodling and algorithmics.
    In: 15th International Conference on Education and New Learning Technologies : EDULEARN23 Proceedings. Ed.: Luis Gómez Chova, Chelo González Martínez, Joanna Lees, International Academy of Technology, Education and Development (IATED), [s.l.], 2757-2766, 2023. ISBN: 9788409521517
  2. Osztián, P., Kátai, Z., Osztián, E.: Doodling és algoritmika.
    In: INFODIDACT`2022. 15. Informatika Szakmódszertani Konferencia : Előadáskötet. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 141-162, 2023. ISBN: 9786158060868
  3. Sántha, Á., Osztián, P., Osztián, E., Kátai, Z.: The gender effect in computational thinking among first-year university students at the Sapientia Hungarian University of Transylvania.
    In: Sociology of Education: Wellbeing and Resilience in the Times of Crisis. Ed.: Anna Odrowaz-Coates, The Maria Grzegorzewska University Press, Warsaw, 91-100, 2023. ISBN: 9788367721332
2022
2021
  1. Kátai, Z., Osztián, E.: Improving AlgoRythmics Teaching-Learning Environment by Asking Questions.
    Int. J. Instr. 14 (2), 27-44, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
2020
  1. Osztián, P., Kátai, Z., Osztián, E.: Algorithm Visualization Environments: degree of interactivity as an influence on student-learning.
    In: 2020 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE), IEEE, dPiscataway, 1-8, 2020, (ISSN 2377-634X) ISBN: 9781728189611
  2. Osztián, P., Osztián, E., Kátai, Z.: Algoritmus Vizualizációs Környezetek: Az interaktivitás hatása a tanulási eredményekre.
    In: INFODIDACT'2020 13. Informatika Szakmódszertani Konferencia. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Budapest, 149-163, 2020.
2019
  1. Osztián, E., Kátai, Z.: Az algoritmikus gondolkodás vizsgálata különböző korosztályú tanulóknál, e-learning tesztelési környezetben.
    In: INFODIDACT 2019. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika az Oktatásért és az Információs Társadalomért Alapítvány, Budapest, 1-14, 2020. ISBN: 9786158060837
  2. Nagy, E., Osztián, P., Cosma, C., Kátai, Z., Osztián, E.: Looking for the Optimal Interactivity Level in the AlgoRythmics Learning Environment.
    In: EdMedia + Innovate Learning : 2019 conference. Ed.: Theo Bastiaens, Association for the Advancement of Computing in Education, Waynesville, 106-114, 2019. ISBN: 9781939797421
2018
  1. Kátai, Z., Osztián, E.: Algoritmikus gondolkodás fejlesztése különböző korosztályú és szakos tanulóknál.
    In: ENELKO 2018 XIX. Nemzetközi Energetika-Elektrotechnika Konferencia, SzámOkt 2018 XXVIII. Nemzetközi Számítástechnika és Oktatás Konferencia. Szerk.: Biró Károly-Ágoston, Sebestyén-Pál György, Szabó Loránd, Erdélyi Magyar Műszaki Tudományos Társaság, Tusnádfürdő, 225-230, 2018, (ISSN 1842-4546)
  2. Kátai, Z., Osztián, E., Lőrincz, B.: The effect of multiple graphical representations on learning algorithms.
    Turk. Online J. Educ. Technol. 2018 (2), 703-708, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
2017
  1. Kátai, Z., Osztián, E., Vekov, G., Osztián, P.: Algo-Ritmika: új dimenziók.
    In: INFODIDACT 2017. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika az Oktatásért és az Információs Társadalomért Alapítvány, Budapest, 1-11, 2017. ISBN: 9786158060813
  2. Osztián, P., Kátai, Z., Osztián, E., Vekov, G.: Algoritmika és művészet, avagy kupacrendezés kalotaszegi módra = Algorithms and art Heapsort with traditional Transylvanian dance.
    In: ENELKO 2017 XVIII. Nemzetközi Energetika-Elektrotechnika Konferencia, SzámOkt 2017 XXVII. Nemzetközi Számítástechnika és Oktatás Konferencia, Kolozsvár, 2017. október 12-15. Szerk.: Biró Károly-Ágoston, Sebestyén-Pál György, Erdélyi Magyar Műszaki Tudományos Társaság, Cluj-Napoca, 199-203, 2017, (ISSN 1842-4546)
  3. Osztián, E., Kátai, Z., Vekov, G.: Multi-dimensional expansion of Algo-Rythmics.
    Turk. Online J. Educ. Technol. 2017 (3), 573-578, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
  4. Kátai, Z., Osztián, E., Vekov, G.: Számítógépes gondolkodás fejlesztése vegyes oktatási környezetben.
    In: XXIII. Multimedia in Education Conferences, Presa Universitară Clujeană, Cluj-Napoca, 104, 2017. ISBN: 9786063701832
2016
  1. Kátai, Z., Osztián, E., Vekov, G.: Promoting computational thinking by artistically enhanced algorithm visualization.
    In: INFODIDACT 2016. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika az Oktatásért és az Információs Társadalomért Alapítvány, Budapest, 1-12, 2016. ISBN: 9786158060806
2015
frissítve: 2024-12-15, 01:30

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 6
Q2 2 (33.3%)
Q4 2 (33.3%)
n.a. 2 (33.3%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (4)
Education (4)
E-learning (2)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők