Jelenlegi hely

Harsányiné Petneházi Ágnes

Harsányiné Petneházi Ágnes

Harsányiné Petneházi Ágnes
Név: Harsányiné Petneházi Ágnes
További profilok: MTMT
Szakterület: pszichológus
Az adatok a NEPTUN rendszerből származnak.

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
18
DEA-ban:
18
OA:
4
Publikációs időszak:
2008-2018
2018
  1. Vassné Figula, E., Harsányiné Petneházi, Á., Margitics, F., Pauwlik, Z., Vass, V.: The Relationship Between Callous/Unemotional Traits and Certain Behavioural Patterns Occurring in School Bullying.
    Štúdie zo Špeciálnej Pedagogiky. 7 (2), 13-25, 2018.
2017
2016
  1. Harsányiné Petneházi, Á., Pauwlik, Z.: Korai tehetségfejlesztés játéktevékenységgel.
    In: Innovatív módszerek a pedagógiai-pszichológiai gyakorlatban ukrajna európai integrációjának tükrében. Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke, Greba Ildikó, Hutterer Éva, Pallay Katalin, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, 175-181, 2016. ISBN: 9786177404025
2014
  1. Harsányiné Petneházi, Á.: Tehetséggondozás a gyakorlatban, a Hátrányos Helyzetű Tanulók Arany János Tehetséggondozó Programja.
    In: Kutatók a kiterjesztett tehetségfejlesztésért / lekt. Borbély Attila, Dávid Imre, Koncz István, GFF PK, Szarvas, 3-9, 2014.
2013
  1. Harsányiné Petneházi, Á.: A szociális és érzelmi intelligencia.
    In: Az iskolai erőszak személyiségtényezői. Szerk.: Figula Erika, Margitics Ferenc, Élmény'94 Bt., Nyíregyháza ; Hajdúhadház, 49-66, 2013, (Iskolai erőszak könyvek, ISSN 2062-1965) ISBN: 9786155077074
2012
  1. Harsányiné Petneházi, Á.: A hátrányos helyzet és magatartászavar összefüggései.
    In: Viselkedészavarok és iskolai erőszak / szer. Margitics Ferenc, Figula Erika, Élmény'94 Bt., Nyíregyháza ,[Hajdúhadház], 105-121, 2012, (Iskolai erőszak könyvek, ISSN 2062-1965) ISBN: 9786155077050
  2. Vassné Figula, E., Margitics, F., Harsányiné Petneházi, Á.: The Characteristics of Students who Become Bullies through School Bullying.
    Journal of Preschool and Elementary School Education. 2 (2), 49-67, 2012.
2011
  1. Harsányiné Petneházi, Á.: A személyiségfejlesztés jelentősége a tehetséggondozó programokban és hatása az interperszonális kapcsolatokra.
    In: Generációk és nézőpontok: a Pedagógusképző Kar 2010. évi Tudomány Napi Konferenciájának előadásai. Szerk.: Jenei Teréz, Margitics Ferenc, Élmény '94 Bt., Nyíregyháza, 143-157, 2011, (Tudásbázis és pedagógusképzés, ISSN 2060-2847) ISBN: 9786155077036
  2. Harsányiné Petneházi, Á.: Disarvantaged and talented?.
    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae. 10 (5), 173-186, 2011.
  3. Vassné Figula, E., Margitics, F., Harsányiné Petneházi, Á.: School Bullying among Disadvantaged Students in School.
    Practice Theory Syst. Educ. 6 (2), 107-132, 2011.
2010
  1. Harsányiné Petneházi, Á.: Egy szociometriai vizsgálat hátrányos helyzetű, de tehetséges tanulók körében.
    In: A IV. Nyíregyházi Doktorandusz (PhD/DLA) Konferencia kiadványa : Nyíregyháza, 2010. december 10.. Szerk.: Semsei Imre, Mikóné Márton Julianna, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 163-169, 2011. ISBN: 9789633181744
  2. Harsányiné Petneházi, Á.: Interperszonális kapcsolatok a tehetséges tanulók körében.
    In: Tehetségkutatás határon innen és túl. Szerk.: Mező Ferenc, Kocka Kör, Debrecen, 94-101, 2010. ISBN: 9789638748881
2008
  1. Harsányiné Petneházi, Á.: Az Arany János Tehetséggondozó Programban résztvevő osztályok társas kapcsolatai a kommunikáció tükrében.
    In: Új utak az anyanyelvi nevelésben és pedagógusképzésben. Szerk.: Benczik Vilmos, Trezor K., Budapest, 84-88, 2008. ISBN: 9789638144331
frissítve: 2021-04-11, 01:35