Jelenlegi hely

Csók Cintia

Csók Cintia

Név: Csók Cintia
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of Education
További profilok: MTMT
Szakterület: oktatáskutató, szociálpedagógus

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
104
DEA-ban:
104
OA:
14
Publikációs időszak:
2015-2024
2024
  1. Bodnár, D., Csók, C.: (Research) Groups for students in Teacher Education. Professional Socialization and Acquired Values.
    In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 253-254, 2024. ISBN: 9789634906551
  2. Csók, C., Harsányi, G.: A gyermekvédelmi gondoskodásban nevelkedő gyermekek kapcsolati beágyazottsága a nevelők és nevelőszülők értelmezésében.
    In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 64, 2024. ISBN: 9786155657153
  3. Csók, C.: A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
    In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája (PSAK 2024). Szerk.: Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete, Budapest, 70-71, 2024.
  4. Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója: Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői.
    In: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban. Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Pusztai Gabriella; Engler Ágnes; Hrabéczy Anett; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 161-175, 2024, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott), ISSN 2732-1800 (online) ; 18.) ISBN: 9786156012227(nyomtatottkiadás)
  5. Csók, C., Kocsis, N.: A nevelőszülők és az iskola közötti kapcsolattartás Hajdú-Bihar vármegyében.
    In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 62-63, 2024. ISBN: 9786155657153
  6. Csók, C.: Az iskolai segítők a szülők szemével: egy nemzetközi kvantitatív kutatás eredményei.
    In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 189, 2024. ISBN: 9789634906551
  7. Szűcs, P., Csók, C.: Kihívást jelentő életkörülmények és szülői bevonódás a családok átmeneti otthonaiban.
    In: IX. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna; Trixler Bettina, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786156457578
  8. Miklódi, -., Harsányi, G., Csók, C.: Pathways to Foster Parental Engagement: Hidden Factors That Encourage Becoming a Foster Parent.
    In: Collection of Abstracts for the 1st Budapest International Conference on Education, Budapest University Of Technology And Economics, Budapest, 64-65, 2024.
  9. Bodnár, D., Kocsis-Simon, B., Tóth, R., Csók, C.: Segítő szakemberek a köznevelési intézményekben - Híd a szülők és az iskola között?.
    In: Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia : Absztraktkötet = Challenges and Effects of Crisis Situations on Education : Book of Abstracts. Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke; Csopák Éva; Greba Ildikó; Lizák Katalin, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, 162, 2024. ISBN: 9786178143145
  10. Bodnár, D., Csók, C.: Tanár szakos hallgatók (kutató)közösségei. Szakmai szocializáció és hozzáadott érték.
    In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 36-37, 2024. ISBN: 9786155657153
  11. Csók, C., Pusztai, G.: The Importance of Preparing for Teaching Challenges and Interprofessional Collaboration in Teacher Training.
    In: ATEE Spring Conference 2024. Teacher education research in Europe: trends, challenges, practices and perspectives : Book of Abstracts. Eds.: Nicole Bianquin; Francesco Magni, University of Bergamo; Association for Teacher Education in Europe, Bergamo, 339, 2024. ISBN: 9789464668537
  12. Bodnár, D., Csók, C.: The Role of Educational Support Staff in Family-School Partnership: A Teacher's Perspective.
    In: A jövő pedagógiája. A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet). Szerk.: Komjáthy Zsuzsanna; Erdei Róbert, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, 156, 2024. ISBN: 9786156835017
  13. Bocsi, V., Csók, C.: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Absztraktkötet: Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában.
    MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 530 p., 2024. ISBN: 9789634906551
2023
  1. Pusztai, G., Csók, C., Pallay, K.: A spontán családi életre nevelés létező kontextusai.
    In: Az oktatás határdimenziói : Absztrakötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Szombathely, 62, 2023. ISBN: 9786155657139
  2. Csók, C., Pusztai, G.: Iskolai segítő munkatársak szülőkkel kapcsolatos munkájának lehetőségei és akadályai.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 187, 2023. ISBN: 9789634896111
  3. Szilágyi, G., Csók, C.: Pedagógiai és gyermekvédelmi törekvések a Tanácsköztársaság idején.
    In: VIII. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Értékteremtés - Mit adunk a (tudományos) világnak? : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 26, 2023. ISBN: 9786156457356
  4. Csók, C., Pusztai, G.: Stratified Student Society in Higher Education Fields. Impact of Expected Earning on Students' Career.
    European Journal of Contemporary Education. 12 (1), 40-55, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  5. Csók, C.: Szakmai közösségek belső rétegzettsége az iskolai segítés területén.
    In: XXVI. Tavaszi Szél Konferencia 2023 - Absztrakt kötet. Szerk.: Hajdú Péter, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 365, 2023. ISBN: 9786156457233
  6. Bodnár, D., Kocsis-Simon, B., Tóth, R., Csók, C.: The role of school support staff: A bridge between parents and school?.
    In: Education in the Family-Family in Education III. : Book of Abstracts. Eds.: Erzsébet Rákó, Grzegor Godawa, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 12, 2023. ISBN: 9789634905141
Mindet mutasd
frissítve: 2024-12-05, 01:40

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 19
Q2 2 (10.5%)
Q3 2 (10.5%)
n.a. 15 (78.9%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (4)
Education (2)
Social Sciences (miscellaneous) (2)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők