Jelenlegi hely

Csók Cintia

Csók Cintia

Csók Cintia
Név: Csók Cintia
További profilok: MTMT
Szakterület: oktatáskutató, szociálpedagógus

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
35
DEA-ban:
35
OA:
8
Publikációs időszak:
2016-2022
2022
  1. Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B., Pusztai, G.: A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
  2. Csók, C.: A szociálpedagógia nyomában.
    Párbeszéd. 9 (2), 1-7, 2022.
    (Ismertetett mű: Lowis Charfe; Ali Gardner (eds.). -Social Pedagogy and Social Work /London : Sage Publications Ltd, 2019)
  3. Csók, C.: Előszó.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 7-8, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  4. Csók, C.: Pályakezdő szakemberek a munkaerőpiacon.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 68-86, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  5. Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers.
    Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2021)
2020
  1. Pusztai, G., Csók, C.: Ambivalence of Professional Socialization in Social and Educational Professions.
    Soc. Sci. 9 (8), 1-14, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
  2. Hrabéczy, A., Csók, C.: Felsőoktatási haladási utak a középiskola és pályaválasztás tükrében.
    In: Tanulás és innováció a digitális korban. Absztraktkötet. Szerk.: Kozma Tamás, Juhász Erika, Tóth Péter, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 79, 2020. ISBN: 9786155657085
  3. Csók, C.: Labour Market Characteristics of Helping Professionals.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (1), 66-75, 2020.
  4. Csók, C.: Szociális és pedagógiai segítő hivatást választók munkaerő-piaci jellemzői.
    In: XXIII. Tavaszi Szél Konferencia 2020: Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia. Absztrakt kötet I.. Szerk.: Barna Boglárka Johanna, Kovács Petra, Molnár Dóra, Pató Viktória Lilla, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 476, 2020. ISBN: 9786155586705
2019
  1. Csók, C.: "Rögös út vezet a csillagokig", avagy reziliensígéretek a felsőoktatás útvesztőiben.
    Iskolakultúra. 29 (4-5), 115-118, 2019.
    (Ismertetett mű: Ceglédi Tímea. -Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban /Debrecen : Debreceni Egyetem Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ, 2018)
  2. Csók, C., Hrabéczy, A., Győri, K.: A lemorzsolódott hallgatók középiskolai és továbbtanulási jellemzői.
    In: I. Szakképzés és Oktatás: Ma ? Holnap konferencia. Fejlődés és partnerség. Absztraktkötet / BME GTK (Kollaborációs szervezet), BME Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Budapest, 45, 2019. ISBN: 9789634217961
  3. Csók, C., Hrabéczy, A.: A lemorzsolódott hallgatók tanulmányi pályafutása.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 32, 2019. ISBN: 9789634294733
  4. Csók, C., Hrabéczy, A., Németh, D.: Focus on the dropout students' secondary school experience and career orientation.
    Hung. Educ. Res. J. 9 (4), 708-720, 2019.
  5. Csók, C., Németh, D., Hrabéczy, A.: Fókuszban a lemorzsolódott hallgatók középiskolai tapasztalatai és pályaorientációjuk.
    In: Prevenció, intervenció és kompenzáció - Korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhagyás ellen. Absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 200, 2019. ISBN: 9786155657078
  6. Csók, C.: Két szociális és két bölcsész szak munkaerő-piaci jellemzői.
    In: Prevenció, intervenció és kompenzáció - Korszerű neveléstudományi módszerekkel a korai iskolaelhagyás ellen. Absztraktkötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 63, 2019. ISBN: 9786155657078
  7. Csók, C.: Négy diplomás pálya mérlegen.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 594, 2019. ISBN: 9789634294733
  8. Csók, C.: Segítő hivatást választók munkaerő-piaci jellemzői.
    In: XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia: Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció. Rezümékötet, Eötvös Lóránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 76, 2019. ISBN: 9789634890973
  9. Csók, C.: Segítő pályák összehasonlításban.
    In: Interdiszciplináris pedagógia múlt és jövő között : Tartalmi összefoglalók. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Kiss Árpád Archívum Könyvtára; Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 11, 2019. ISBN: 9789634901259
  10. Csók, C.: The responsibility of higher education.
    Acta Med. Sociol. 10 (28), 24-30, 2019.
    (Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella; Bocsi Veronika; Ceglédi Tímea. -A felsőoktatás (hozzáadott) értéke /Nagyvárad; Budapest : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution; Új Mandátum Könyvkiadó, 2016)
  11. Csók, C.: The Social Recruitment Basis of the Helping Professionals.
    In: InterTalent Unideb 2018. Szerk.: Mándy Zsuzsanna, Mező Lilla Dóra, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 113-119, 2019. ISBN: 9789634901983
2018
  1. Csók, C., Dusa, Á., Hrabéczy, A., Novák, I., Karászi, Z., Ludescher, G., Markos, V., Németh, D.: A hallgatói lemorzsolódás és háttértényezői egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 38-62, 2018. ISBN: 9789633187548
  2. Markos, V., Dusa, Á., Karászi, Z., Ludescher, G., Novák, I., Csók, C., Hrabéczy, A., Németh, D.: A hallgatói lemorzsolódást befolyásoló háttértényezők feltárása egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom:HuCER 2018 : absztraktkötet, Magyar Nevelés-és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 53, 2018.
Mindet mutasd
frissítve: 2023-02-05, 01:38

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 8
Q2 2 (25%)
n.a. 6 (75%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (2)
Social Sciences (miscellaneous) (2)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők

Németh Dóra Katalin
Karászi Zsuzsanna
Ludescher Gabriella
További társszerzők