Jelenlegi hely

Csók Cintia

Csók Cintia

Név: Csók Cintia
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of Education
További profilok: MTMT
Szakterület: oktatáskutató, szociálpedagógus

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
88
DEA-ban:
88
OA:
11
Publikációs időszak:
2015-2023
2023
  1. Pusztai, G., Csók, C., Pallay, K.: A spontán családi életre nevelés létező kontextusai.
    In: Az oktatás határdimenziói : Absztrakötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Szombathely, 62, 2023. ISBN: 9786155657139
  2. Csók, C., Pusztai, G.: Iskolai segítő munkatársak szülőkkel kapcsolatos munkájának lehetőségei és akadályai.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 187, 2023. ISBN: 9789634896111
  3. Szilágyi, G., Csók, C.: Pedagógiai és gyermekvédelmi törekvések a Tanácsköztársaság idején.
    In: VIII. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Értékteremtés - Mit adunk a (tudományos) világnak? : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 26, 2023. ISBN: 9786156457356
  4. Csók, C., Pusztai, G.: Stratified Student Society in Higher Education Fields. Impact of Expected Earning on Students' Career.
    European Journal of Contemporary Education. 12 (1), 40-55, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2022)
  5. Csók, C.: Szakmai közösségek belső rétegzettsége az iskolai segítés területén.
    In: XXVI. Tavaszi Szél Konferencia 2023 - Absztrakt kötet. Szerk.: Hajdú Péter, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 365, 2023. ISBN: 9786156457233
  6. Bodnár, D., Kocsis-Simon, B., Tóth, R., Csók, C.: The role of school support staff: A bridge between parents and school?.
    In: Education in the Family-Family in Education III. : Book of Abstracts. Eds.: Erzsébet Rákó, Grzegor Godawa, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 12, 2023. ISBN: 9789634905141
  7. Dan, B., Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Pusztai, G.: The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
    In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
  8. Pusztai, G., Csók, C.: Views of Teachers and Support Staff at Schools on the Implementation and Development of Family Life Education.
    European Journal of Contemporary Education. 12 (4), 1401-1409, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2022)
2022
  1. Pusztai, G., Csók, C.: A kutatási bizonyítékokra épülő családi életre nevelés.
    In: "Innováció a képzésben és a gyakorlatban" 30 éves a szociálpedagógus képzés nemzetközi konferencia : Absztrakt füzet. Szerk.: Rákó Erzsébet, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Hajdúböszörmény, Hajdúböszörmény, 27-28, 2022. ISBN: 9789634904700
  2. Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B., Pusztai, G.: A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
  3. Csók, C.: A szakmai szocializáció ambivalenciája az iskolapszichológusok és a pedagógiai asszisztensek körében.
    In: XXV. Tavaszi Szél Konferencia 2022 : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Dániel, Molnár Dóra, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 553, 2022. ISBN: 9786158205481
  4. Csók, C.: A szociálpedagógia nyomában.
    Párbeszéd. 9 (2), 1-7, 2022.
    (Ismertetett mű: Lowis Charfe; Ali Gardner (eds.). -Social Pedagogy and Social Work /London : Sage Publications Ltd, 2019)
  5. Csók, C.: A várható kereset hatása a hallgatói pályafutásra.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 95-96, 2022. ISBN: 9786155657115
  6. Csók, C.: Előszó.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 7-8, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  7. Csók, C.: Humántőke-beruházás a szociális pálya kontextusában.
    In: VII. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája. Maszk ON- Research OFF? : Kutatások a járvány idején: Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna, Stummer Krisztina, Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ), Budapest, 10, 2022. ISBN: 9786156457011
  8. Csók, C.: In the footsteps of social pedagogy.
    Hung. educ. res. j. 12 (1), 124-129, 2022.
    (Ismertetett mű: Charfe, L., Gardner, A. -Social pedagogy and social work /London : Sage., 2019)
  9. Kun, A., Csók, C.: Mesteri erőforrások: Tanulmányok Polónyi István tiszteletére.
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 198 p., 2022. ISBN: 9789634904830
  10. Csók, C.: Pályakezdő szakemberek a munkaerőpiacon.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 68-86, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  11. Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers.
    Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
  12. Csók, C., Pusztai, G.: School Support Professionals as Educational Partners.
    In: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022) : Book of Abstracts. Ed.: Beitzel Brian D, International Institute of Knowledge Management, Colombo, Srí Lanka, 82, 2022. ISBN: 9786245746194
  13. Csók, C., Pusztai, G.: Segítő szakemberek lehetőségei az iskolai egyenlőtlenségek mérséklésében.
    In: Szociológiai tudás és közjó: absztraktkötet. Szerk.: Loncsák Noémi, Szabó-Tóth Kinga, Magyar Szociológiai Társaság, Miskolc, 48-49, 2022. ISBN: 9786158117463
Mindet mutasd
frissítve: 2024-04-17, 01:29

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 18
Q2 4 (22.2%)
n.a. 14 (77.8%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (4)
Education (2)
Social Sciences (miscellaneous) (2)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők

Németh Dóra Katalin
Ludescher Gabriella
További társszerzők