EN HU

Csók Cintia

Név: Csók Cintia
Affiliáció:
  • Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of Education
További profilok: MTMT

Teljes publikációs lista

2024
1.
Csók, C., Harsányi, G.: A gyermekvédelmi gondoskodásban nevelkedő gyermekek kapcsolati beágyazottsága a nevelők és nevelőszülők értelmezésében.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 64, 2024. ISBN: 9786155657153
2.
Csók, C.: A hallgatói lemorzsolódás egyéni és intézményi rizikófaktorai.
In: XVII. Pro Scientia Aranyérmesek Konferenciája (PSAK 2024). Szerk.: Jedlovszky-Hajdú Angéla, Pro Scientia Aranyérmesek Társasága Egyesülete, Budapest, 70-71, 2024.
3.
Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója: Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői.
In: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban. Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Pusztai Gabriella; Engler Ágnes; Hrabéczy Anett; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 161-175, 2024, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott), ISSN 2732-1800 (online) ; 18.) ISBN: 9786156012227(nyomtatottkiadás)
4.
Csók, C., Kocsis, N.: A nevelőszülők és az iskola közötti kapcsolattartás Hajdú-Bihar vármegyében.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 62-63, 2024. ISBN: 9786155657153
5.
Csók, C.: Az iskolai segítők a szülők szemével: egy nemzetközi kvantitatív kutatás eredményei.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 189, 2024. ISBN: 9789634906551
6.
Csók, C., Hrabéczy, A.: Kapcsolathálók és hálózati csomópontok a hazai oktatáskutatásban: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban - Kozma Tamás 85 éves. Debreceni Egyetem, Főépület, Díszterem. 2024.05.08..
7.
Szűcs, P., Csók, C.: Kihívást jelentő életkörülmények és szülői bevonódás a családok átmeneti otthonaiban.
In: IX. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna; Trixler Bettina, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786156457578
8.
Kocsis, N., Csók, C.: Lehetőségek és akadályok a nevelőszülők és pedagógusok közötti együttműködésben.
Párbeszéd. 11 (2), 1-24, 2024.
9.
Csók, C., Vincze, Z., Pusztai, G.: Opportunities and Challenges for Teachers and School Support Staff Collaborating with Parents.
In: 16th ESA Conference "Tension, Trust, and Transformation", European Sociological Association, Paris, 335, 2024. ISBN: 9782959831706
10.
Miklódi, S. Z., Harsányi, G., Csók, C.: Pathways to Foster Parental Engagement: Hidden Factors That Encourage Becoming a Foster Parent.
In: Collection of Abstracts for the 1st Budapest International Conference on Education, Budapest University Of Technology And Economics, Budapest, 64-65, 2024.
11.
Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: Real-Life Contexts of Spontaneous Family Life Education.
Horyzonty Wychowania. 23 (66), 11-22, 2024.
12.
Bodnár, D., Csók, C.: (Research) Groups for students in Teacher Education. Professional Socialization and Acquired Values.
In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 253-254, 2024. ISBN: 9789634906551
13.
Csók, C., Szecskó, J., Pusztai, G.: School support professionals from the perspective of parents: results of an international quantitative survey.
14.
Bodnár, D., Kocsis-Simon, B., Tóth, R., Csók, C.: Segítő szakemberek a köznevelési intézményekben - Híd a szülők és az iskola között?.
In: Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia : Absztraktkötet = Challenges and Effects of Crisis Situations on Education : Book of Abstracts. Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke; Csopák Éva; Greba Ildikó; Lizák Katalin, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, 162, 2024. ISBN: 9786178143145
15.
Bodnár, D., Csók, C.: Tanár szakos hallgatók (kutató)közösségei. Szakmai szocializáció és hozzáadott érték.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika; Gyányi István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 36-37, 2024. ISBN: 9786155657153
16.
Csók, C., Pusztai, G.: The Importance of Preparing for Teaching Challenges and Interprofessional Collaboration in Teacher Training.
In: ATEE Spring Conference 2024. Teacher education research in Europe: trends, challenges, practices and perspectives : Book of Abstracts. Eds.: Nicole Bianquin; Francesco Magni, University of Bergamo; Association for Teacher Education in Europe, Bergamo, 339, 2024. ISBN: 9789464668537
17.
Bodnár, D., Csók, C.: The Role of Educational Support Staff in Family-School Partnership: A Teacher's Perspective.
In: A jövő pedagógiája. A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet). Szerk.: Komjáthy Zsuzsanna; Erdei Róbert, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, 156, 2024. ISBN: 9786156835017
18.
Csók, C., Pusztai, G., Vincze, Z.: Transforming Schools into Learning Communities: Building a Partnership between Educational Partners.
ELNE Journal. 1 (1), 19-20, 2024.
19.
Bocsi, V., Csók, C.: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Absztraktkötet: Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában.
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 530 p., 2024. ISBN: 9789634906551
2023
20.
Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: A családi életre nevelés realitásai: Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából.
Educatio. 32 (3), 503-512, 2023.
21.
Pusztai, G., Csók, C., Pallay, K.: A spontán családi életre nevelés létező kontextusai.
In: Az oktatás határdimenziói : Absztrakötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Szombathely, 62, 2023. ISBN: 9786155657139
22.
Hrabéczy, A., Csók, C.: Career choice along the student's study path in higher education.
IPSZIN. 1 (1), 55-66, 2023.
23.
Csók, C., Pusztai, G.: Iskolai segítő munkatársak szülőkkel kapcsolatos munkájának lehetőségei és akadályai.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 187, 2023. ISBN: 9789634896111
24.
Szilágyi, G., Csók, C.: Pedagógiai és gyermekvédelmi törekvések a Tanácsköztársaság idején.
In: VIII. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Értékteremtés - Mit adunk a (tudományos) világnak? : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 26, 2023. ISBN: 9786156457356
25.
Csók, C.: Pedagógusok és pedagógusokat segítő szakemberek a család-iskola partnerségben.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem