EN HU

Berencsi Alexa

Berencsi Alexa
Név: Berencsi Alexa

Teljes publikációs lista

2024
1.
Berencsi, A., Kiss, M., Kiss, V. Á., Fenyves, N. D., Fehér, A., Szűcs, R. S.: Növényi tejhelyettesítők elfogadása egyetemisták körében: táplálkozási trendek és vélemények.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 14-14, 2024. ISBN: 9786155606168
2023
2.
Berencsi, A., Kiss, V. Á., Fehér, A.: A hagyományostól eltérő táplálkozási módok vizsgálata szisztematikus szakirodalmi elemzéssel.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 14, 2023. ISBN: 9786155606151
3.
Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H. M., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
4.
Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Kontor, E.: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére.
In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
5.
Szőllősi, L., Berencsi, A., Boros, J., Várnagy, E.: Kari Tudományos Diákköri Konferencia: Rezümé kötet.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 73 p., 2023.
6.
Berencsi, A., Fehér, A.: Képalapú közösségi média bejegyzések optimalizálási lehetőségei szemkamerás vizsgálattal az üdítőital-piacon.
In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Tanulmánykötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 11-18, 2023. ISBN: 9789633069608
7.
Fehér, A., Berencsi, A.: Vega vagy nem vega? Ezt itt a kérdés!.
2022
8.
Fehér, A., Berencsi, A.: Marketingkutatás az online térben - a netnográfia rejtelmei.
9.
Szilágyi, C., Fehér, A., Berencsi, A.: Üdítőitalokkal kapcsolatos egészségtudatosság feltárása a fiatal felnőttek körében szemkamerás vizsgálat segítségével.
Economica. 13 (3-4), 24-38, 2022.
2020
10.
Berencsi, A.: Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív vizsgálata.
In: Kari tudományos diákköri konferencia : rezümé kötet. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Héder-Rima Mária, Szőllősi László, DE GTK TDT, Debrecen, 13, 2020.
11.
Berencsi, A., Fehér, A.: Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív elemzése.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 51-63, 2020.
12.
Berencsi, A., Fehér, A.: Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 51-63, 2020.
13.
Berencsi, A.: Fókuszban az energiaital.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem