Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Papp, D., Csukonyi, C.: Mi teszi a jó e-sportolót? - avagy egy e-sportspecifikus tesztrendszer kidolgozása az utánpótlás kiválasztás és tehetségdiagnosztika elősegítésére. In: II. PE ZEK E-sport Szakmai Napok Összefoglaló Kiadvány. Szerk.: Gaál Eszter; Szűcs Judit; Guzsvinecz Tibor, Zalai Egyetemi Sportegyesület, Zalaegerszeg, 17-18, 2024. ISBN: 9786150206707
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: A videójátékozás mint protektív megküzdési lehetőség és játékhasználati zavar jellemzőinek vizsgálata a távolléti oktatás alatt a felsőoktatási hallgatók körében. Alk. Pszichol. 25 (1), 51-73, 2023.
Kovács, K., Békési, Z., Győri, K., Papp, D.: Gender differences in the characteristics of gaming and esport aspirations in Hungary. Contemporary Social Science. 18 (1), 58-75, 2023.
Csukonyi, C., Papp, D.: A mentális állóképesség alakulása a hagyományos sportolók (vívás, kézilabda) és az e-sportolók körében. In: Sorsunk - jelenünk : Tanulmányok Prof. Dr. Kiss Enikő Csilla köszöntésére. Szerk.: Csókási Krisztina; Teleki Szidalisz Ágnes, Akadémiai Kiadó, Budapest, 1-12, 2022. ISBN: 9789634548294
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
9.
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: The psychological effect of video game as a protective coping opportunity and characteristics of gaming disorder among higher education students during emergency remote teaching.
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: The effects of video gaming on academic effectiveness of higher education students during emergency remote teaching. Hung. educ. res. j. 12 (2), 202-212, 2021.
Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Hermann, C., Deákné, O. E., Győri, K.: A DEAC-Hackers esport szakosztály mesterséges intelligencia oktatási és kutatási elképzelése a Minecraftban. Mesterséges intelligencia 2 (1), 95-109, 2020.
Papp, D., Kurucz, G., Csukonyi, C.: A sporttevékenységek (fizikai és mentális) hosszútávú hatásai a végrehajtó-figyelmi hatékonyság, a "karakter elvesztése" és a mentális állóképesség változására.
Papp, D.: Az esport és a hagyományos sport nézők sportnézői motivációs háttere. In: A mi tendenciáink.... Szerk.: Berecz Gábor; Lengyel Emese; Ónadi Sándor; Papp Fruzsina Judit; Szendrei Ákos, Debreceni Egyetem, Debrecen, 105-113, 2020, (Szakkollégiumi tanulmányok, ISSN 2063-6059 ; 7.)
Csukonyi, C., Papp, D.: Eljött az esportpszichológusok ideje: avagy, szükségük van-e az esportolóknak is sportpszichológusra?. In: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről. Szerk.: Balogh László, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet, Debrecen, 21-28, 2020, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 4) ISBN: 9789634902218
Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Szabó, J., Tóth, L. S., Kovács, F.: HKK-Hackers: a halálos robotfegyverek és az asimovi három törvény. Hadtudományi Szemle. 13 (1), 5-25, 2020.
Papp, D.: Recenzió Andrejkovics Zoltán: A láthatatlan játék - A győztesek gondolkodásmódja az e-sportban című könyvéről. Mesterséges intelligencia. 2 (2), 105-110, 2020. (Ismertetett mű: Andrejkovics Zoltán. -A láthatatlan játék - A győztesek gondolkodásmódja az e-sportban. /Budapest : Agave Könyvek, 2017. -192. -)