Jelenlegi hely

Földi Kata

Földi Kata

Név: Földi Kata
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
További profilok: MTMT
Fokozat
  • PhD (2013)
Szakterület: közgazdász
Önéletrajz: letöltés

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
84
DEA-ban:
84
OA:
27
Publikációs időszak:
2007-2021
2021
  1. Földi, K.: Kereskedő mestervizsgára felkészítő oktatási jegyzet.
    Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, Budapest, 164 p., 2021.
  2. Földi, K.: Magyar származás hatásának kvalitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon 2020-ban.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Ed.: Ariel Mitev, Tamás Csordás, Dóra Horváth, Kitti Boros, Corvinus University of Budapest, Budapest, 376-385, 2021. ISBN: 9789635038
  3. Földi, K.: The qualitative research of Hungarian origin effect on private label food brand choice in east Hungary in 2020.
    In: 15th International Conference on Economics and Business : Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation?, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 449-462, 2021. ISBN: 9789735327521
2020
2019
  1. Tóthné Dóra, H., Földi, K.: Empirical research on business awareness concerning workplace créches.
    Economica. 10 (2), 91-98, 2019.
2018
2017
2016
2015
  1. Vincze, K., Földi, K.: A Grande-Inox Kft beszerzésének értékelő elemzése.
    Economica. 8 (2), 77-85, 2015.
  2. Domján, A., Földi, K.: Az idő befolyásoló hatása a vásárlásra.
    Economica. 8 (2), 65-75, 2015.
Mindet mutasd
frissítve: 2023-02-05, 02:11

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint