Affiliáció: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Földi, K.: Szolnoki kistérség élelmiszer- és nagybevásárlási lehetőségei. In: VII. Alföldi Tudományos Tájgazdálkodási Nap : intézeti tudományos diákköri konferencia : 2011. november 17. : Magyar Tudomány Ünnepe : konferenciakiadvány. Szerk.: Barancsi Ágnes, Hernyák Gábor, Szolnoki Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Fakultás, Szolnok, 94-99, 2011. ISBN: 9789638933911
Földi, K.: A nők élelmiszervásárlási magatartása. In: Tudomány határok nélkül: válságjelenségek összefüggései a gazdaságban és a társadalomban : a Szolnoki Főiskola által a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat keretében szervezett konferencia előadásainak összefoglalói : konferenciakiadvány. Szerk.: Kalmárné Rimóczi Csilla, Szolnoki Főiskola, Szolnok, 241-252, 2010. ISBN: 9789638787477
Földi, K.: A nők élelmiszervásárlási magatartása. In: Tudomány határok nélkül: válságjelenségek összefüggései a gazdaságban és a társadalomban : a Szolnoki Főiskola által a Magyar Tudomány Ünnepe rendezvénysorozat keretében szervezett konferencia előadásainak összefoglalói : rezümékötet / szerkesztette Kalmárné Rimóczi Csilla, Szolnoki Főiskola, Szolnok, 34, 2010. ISBN: 9789638787460
Földi, K.: Üzletválasztás és üzlethűség. In: Erdei Ferenc V. Tudományos Konferencia : Kecskemét, 2009. szeptember 3-4.. Szerk.: Ferencz Árpád, Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, Kecskemét, 968-972, 2010. ISBN: 9789637294730
Földi, K.: Bevásárlóhely választás az élelmiszerorientált kiskereskedelemben. In: XV. Nemzetközi Környezetvédelmi és Vidékfejlesztési Diákkonferencia : a konferenciára előzetesen megküldött összefoglalók = 15th International Students Conference on Environment Protection and Rural Development : summaries were sent before the conference : Mezőtúr, 2009. július 1-3.. Szerk.: Krizsán József, Szolnoki Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Fakultás, Mezőtúr, 26, 2009. ISBN: 9789638787439