Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Kontor, E., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Szakály, Z.: The unit size effect on chocolate consumption: How to make consumers eat less? (The unit size effect on chocolate consumption). Heliyon. 11 (1), 1-13, (cikkazonosító: 41139), 2025.
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
8.
Balsa-Budai, N., Kontor, E.: A vállalati társadalmi felelősségvállalás és kapcsolata az emberierőforrás-menedzsmenttel. In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 206-216, 2019. ISBN: 9789634901327
Kontor, E., Balsa-Budai, N., Papp-Bata, Á., Kiss, M.: Az élelmiszercímkék szerepe az egészségtudatos táplálkozás megvalósításában: ösztönző és gátló tényezők. In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 45-56, 2019. ISBN: 9789634901327
Kiss, V. Á., Balsa-Budai, N., Soós, M., Szakály, Z.: Examination of sustainable and health-conscious lifestyle among the Hungarian population based on the results of three research. In: 5th CARPE Conference : Horizon Europe and beyond : Proceedings. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politècnica de Valencia - UPV, Valencia, Spanyolország, 114-118, 2019. ISBN: 9788490487891
Kontor, E., Balsa-Budai, N.: Intelligens csomagolási megoldások az egészség- és környezettudatosság jegyében = Intelligent packaging with regard to health- and environmental awareness. Új Diéta. 28 (5), 6-9, 2019.
Balsa-Budai, N., Kiss, V. Á.: Tudatos vásárlók a használt termékek piacán = Conscious consumers on the market of second-hand products. Közép-Eur. Közl. 12 (2), 197-214, 2019.
Fehér, A., Balsa-Budai, N., Farkas, N. D., Szakály, Z.: Egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás a digitális korban egy netnográfiai kutatás példáján. In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 28-28, 2018. ISBN: 97861556060609