Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Oláh, B., Münnich, Á., Kósa, K.: Identifying academic motivation profiles and their association with mental health in medical school. Medical Education Online. 28 (1), 1-13, (cikkazonosító: 2242597), 2023.
Oláh, B., Bíró, É., Kósa, K.: Residence in segregated settlements (colonies) rather than Roma identity increases the risk of unfavourable mental health in Hungarian adults. Front. Public Health. 11, 1-9, (cikkazonosító: 1205504), 2023.
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health
5.
Oláh, B., Fekete, Z., Kuritárné Szabó, I., Kovács-Tóth, B.: Validity and Reliability of the 10-Item Adverse Childhood Experiences Questionnaire (ACE-10) Among Adolescents in the Child Welfare System. Front. Public Health. 11, 1-10, (cikkazonosító: 1258798), 2023.
Oláh, B., Rádi, B. M., Kósa, K.: Az orvostanhallgatók mentális egészségét kedvezőtlenül befolyásoló tényezők és a beavatkozások lehetséges pontjai hallgatói szemszögből. Mentálhigiéné és Pszichoszomatika. 23 (3), 286-315, 2022.
Oláh, B., Rádi, B. M., Kósa, K.: Barriers to Seeking Mental Help and Interventions to Remove Them in Medical School during the COVID-19 Pandemic: perspectives of Students. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (13), 1-18, (cikkazonosító: 7662), 2022.
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
9.
Fekete, Z., Vass, E., Balajthy, R., Tana, Ü., Nagy, A. C., Oláh, B., Domján, N., Kuritárné Szabó, I.: Efficacy of metacognitive training on symptom severity, neurocognition and social cognition in patients with schizophrenia: a randomized controlled trial. Scand. J. Psychol. 63 (4), 321-333, 2022.
Oláh, B., Kuritárné Szabó, I., Kósa, K.: Transfer of Mental Health Services for Medical Students to Cyberspace during the COVID-19 Pandemic: Service Use and Students' Preferences for Psychological Self-Help Techniques. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (20), 1-10, (cikkazonosító: 13338), 2022.
Kaszás, B., Oláh, B., Kovács-Tóth, B.: Az izomdiszmorfia összefüggése a testképpel és a korai maladaptív sémákat kialakító szülői magatartással. Psychiatr Hung. 36 (2), 113-123, 2021.
Fekete, Z., Vass, E., Balajthy, R., Tana, Ü., Nagy, A. C., Oláh, B., Kuritárné Szabó, I.: Basic demographic outcomes: additional findings of a single-blind, randomised, controlled trial on metacognitive training for psychosis. Psychosis. 14 (3), 237-247, 2021.
Kovács-Tóth, B., Oláh, B., Kuritárné Szabó, I.: Can the Cumulative Adverse Childhood Experiences (ACE) Score Actually Identify the Victims of Intrafamilial Childhood Maltreatment? Findings from a Study in the Child Welfare System. Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (13), 1-13, 2021.
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2018
15.
Oláh, B.: Egy trauma-tudatos gyermekvédelmi rendszer kialakítása - útmutató ismertetés. Egészségfejlesztés. 59 (4), 69-72, 2018. (Ismertetett mű: Developing a trauma-informed child welfare system. -Washington : Department of Health and Human Services, Administration for Children and Families, Children's Bureau., 2015)