Teljes publikációs lista
Publikációs időszak:
2014-2022
2022
Amukune, S.,
Józsa, K.,
Szenczi, B.,
Józsa, G.:
Comparison of the mastery motivation of hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically.
In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia 18th Conference on Educational Assessment . Program és összefoglalók = program and abstracts. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 34, 2022. ISBN: 9789633068625
Józsa, K.,
Amukune, S.,
Józsa, G.,
Barrett, K.:
Design, development and application of focus app for assessment of school readiness.
In: NTED2022: 16th annual International Technology, Education and Development Conference. Sharing the Passion for Learning. Ed.: L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, IATED Academy, Valencia, Spain, 4903-4910, 2022. ISBN: 9788409377589
Józsa, G.,
Oo, T.,
Amukune, S.,
Józsa, K.:
Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents' Education and School Achievement.
Educ. Sci. 12 (906), 1-19, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2021)
Q2 Computer Science (miscellaneous) (2021)
Q3 Developmental and Educational Psychology (2021)
Q2 Education (2021)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021)
Q2 Public Administration (2021)
2021
Józsa, G.:
A felsőoktatási továbbtanulást befolyásoló tényezők.
In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 173, 2021. ISBN: 9786155657092
Váradi, J.,
Józsa, G.,
Szűcs, T.,
Láda, J.:
Az online tér megjelenése a művészeti oktatásban.
In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 78, 2021. ISBN: 9786155657092
2020
Józsa, G.,
Józsa, K.:
A családi háttér, a motiváltság és a végrehajtó funkció szerepe a szakgimnazisták továbbtanulási szándékában.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 388, 2020. ISBN: 9789634902584
Janurik, M.,
Szabó, N.,
Józsa, G.,
Józsa, K.:
A zenei észlelés, a zenei reprodukció és a végrehajtó funkció összefüggése óvodáskorban.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 212, 2020. ISBN: 9789634902584
2019
Józsa, K.,
Barrett, K.,
Józsa, G.,
Morgan, G.:
FOCUS teszt: új, számítógép-alapú vizsgálati eszköz 3-8 éves gyermekek számára.
Gyermeknevelés. 7 (2-3), 111-124, 2019.
2022
Amukune, S.,
Józsa, K.,
Szenczi, B.,
Józsa, G.:
Comparison of the mastery motivation of hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically.
In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia 18th Conference on Educational Assessment . Program és összefoglalók = program and abstracts. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 34, 2022. ISBN: 9789633068625
Józsa, K.,
Amukune, S.,
Józsa, G.,
Barrett, K.:
Design, development and application of focus app for assessment of school readiness.
In: NTED2022: 16th annual International Technology, Education and Development Conference. Sharing the Passion for Learning. Ed.: L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, IATED Academy, Valencia, Spain, 4903-4910, 2022. ISBN: 9788409377589
Józsa, G.,
Oo, T.,
Amukune, S.,
Józsa, K.:
Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents' Education and School Achievement.
Educ. Sci. 12 (906), 1-19, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2021)
Q2 Computer Science (miscellaneous) (2021)
Q3 Developmental and Educational Psychology (2021)
Q2 Education (2021)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021)
Q2 Public Administration (2021)
2021
Józsa, G.:
A felsőoktatási továbbtanulást befolyásoló tényezők.
In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 173, 2021. ISBN: 9786155657092
Váradi, J.,
Józsa, G.,
Szűcs, T.,
Láda, J.:
Az online tér megjelenése a művészeti oktatásban.
In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 78, 2021. ISBN: 9786155657092
2020
Józsa, G.,
Józsa, K.:
A családi háttér, a motiváltság és a végrehajtó funkció szerepe a szakgimnazisták továbbtanulási szándékában.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 388, 2020. ISBN: 9789634902584
Janurik, M.,
Szabó, N.,
Józsa, G.,
Józsa, K.:
A zenei észlelés, a zenei reprodukció és a végrehajtó funkció összefüggése óvodáskorban.
In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 212, 2020. ISBN: 9789634902584
2019
Józsa, K.,
Barrett, K.,
Józsa, G.,
Morgan, G.:
FOCUS teszt: új, számítógép-alapú vizsgálati eszköz 3-8 éves gyermekek számára.
Gyermeknevelés. 7 (2-3), 111-124, 2019.
Józsa, G.:
Reziliens szakgimnazisták felvételi mintázatai.
In: Neveléstudomány : Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet : XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 282, 2019. ISBN: 9789634294733
2018
2017
Józsa, K.,
Barrett, K.,
Józsa, G.,
Kis, N.,
Morgan, G.:
Development and Initial Evaluation of an Individualized Moderately Challenging Computer-tablet Mastery Motivation Measure for 3?8 year-olds.
Hung. Educ. Res. J. 7 (2), 106-126, 2017.
Józsa, K.,
Barrett, K.,
Kis, N.,
Józsa, G.,
Morgan, G.:
Kismackó: Az elsajátítási motiváció és a végrehajtó funkció új, számítógépes mérési eljárása.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 104, 2017. ISBN: 9786155657023
2014
Mindet mutasd
frissítve: 2023-03-19, 01:06