Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Váradi, J., Kerekes, R., Kiss, J., Józsa, G.: A zeneművészeti szakgimnazisták pályaválasztását befolyásoló tényezők. In: Kutatások a zene és a zenepedagógia világában : 4. Zenepedagógiai konferencia : absztraktkötet. Szerk.: Pető Áron, Pótfi Melinda, Debreceni Egyetem Zeneművészeti Kar, Debrecen, 58, 2024. ISBN: 9789634905745
Józsa, G., Pető, Á. A., Váradi, J.: A zeneművészeti terület tanárainak és oktatóinak jellemzése és a pályaválasztásukat meghatározó tényezők vizsgálat. In: Újmédia és zeneoktatás / Zsoldos Dávid, Rab Árpád, Kiss Julianna, Pető Áron, Kerekes Rita, Józsa Gabriella, Váradi Judit, Magyar Zenei Tanács; Debreceni Egyetem, Budapest, 49-66, 2024. ISBN: 9789634906773
Váradi, J., Kerekes, R., Kiss, J., Józsa, G.: Hogyan tovább? Miért? Biztos?. In: Művészettel nevelés generációkon át : Zenepedagógiai kutatások a Debreceni Egyetemen. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 13, 2024. ISBN: 9786156669025
Váradi, J., Radócz, J. M., Mike, Á., Óváry, Z., Józsa, G.: Lessons from the COVID pandemic in music education the advantages and disadvantages of online music education. Heliyon. 10 (15), 1-9, (cikkazonosító: 35357), 2024.
Váradi, J., Józsa, G.: Factors Affecting Attendance of and Attitudes towards Artistic Events among Primary School Children. Soc. Sci. 12 (7), 1-12, (cikkazonosító: 404), 2023.
Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F. A., Molnár, T. V., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic. Heliyon. 9 (6), 1-8, (cikkazonosító: 16463), 2023.
Váradi, J., Józsa, G.: A zeneoktatás jellemzői az online térben: A kutatás előzménye, mintája és módszere. In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 11-22, 2022. ISBN: 9786156192943
Józsa, G., Szűcs, T., Váradi, J.: A zenetanárok digitális attitűdjére ható tényezők vizsgálata. In: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban. Szerk.: Váradi Judit, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 39-52, 2022. ISBN: 9786156192943
Amukune, S., Józsa, G., Józsa, K.: Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers. Int J Early Child. Epub, 1-18, 2022.
Amukune, S., Józsa, K., Szenczi, B., Józsa, G.: Comparison of the mastery motivation of hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically. In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia 18th Conference on Educational Assessment . Program és összefoglalók = program and abstracts. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 34, 2022. ISBN: 9789633068625
Józsa, K., Amukune, S., Józsa, G., Barrett, K. C.: Design, development and application of focus app for assessment of school readiness. In: NTED2022: 16th annual International Technology, Education and Development Conference. Sharing the Passion for Learning. Ed.: L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, IATED Academy, Valencia, Spain, 4903-4910, 2022. ISBN: 9788409377589
Józsa, G., Oo, T. Z., Amukune, S., Józsa, K.: Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents' Education and School Achievement. Educ. Sci. 12 (906), 1-19, 2022.
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
2021
15.
Józsa, G.: A felsőoktatási továbbtanulást befolyásoló tényezők. In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 173, 2021. ISBN: 9786155657092
Váradi, J., Józsa, G., Szűcs, T., Láda, J.: Az online tér megjelenése a művészeti oktatásban. In: HuCER 2021 : Tanuló társadalom. Oktatáskutatás járvány idején = Learning society. Educational research during an epidemic. Szerk.: Juhász, Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 78, 2021. ISBN: 9786155657092
Józsa, G., Józsa, K.: A családi háttér, a motiváltság és a végrehajtó funkció szerepe a szakgimnazisták továbbtanulási szándékában. In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 388, 2020. ISBN: 9789634902584
Józsa, G., Józsa, K.: A gyermekkori (CHEXI) és a felnőttkori (ADEXI) végrehajtó funkció kérdőívek magyar nyelvre történő adaptációja. Magyar Pedagógia. 120 (1), 47-69, 2020.
Janurik, M., Szabó, N., Józsa, G., Józsa, K.: A zenei észlelés, a zenei reprodukció és a végrehajtó funkció összefüggése óvodáskorban. In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 212, 2020. ISBN: 9789634902584