Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Babinszki, E., Balázs, K.: A humoros reklámok napos és sötét oldala: A humoros reklám potenciális hatásainak szakirodalmi áttekintése. Marketing & Menedzsment. 57 (2), 37-49, 2023.
Balázs, K., Babinszki, E., Gerhát, R.: "Dühítő ez a reklám!": Érzelmi reakciók mérése társadalmi célú reklámok esetén. Alk. Pszichol. 19 (4), 7-34, 2019.
Babinszki, E., Balázs, K.: Humoros reklámok jellemzőinek fókuszcsoportos vizsgálata. In: Összetart a sokszínűség: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 214, 2019. ISBN: 9786158024181
Babinszki, E., Balázs, K.: Humoros reklámok alkategóriáinak vizsgálata nemzetközi mintán. In: Változás az állandóságban: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVII. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 135, 2018. ISBN: 9786158024174
Babinszki, E., Balázs, K., Hidegkuti, I.: Aranyos és humoros reklámok hatásvizsgálata (Az érzelmek iránti igény függvényében). Alk. Pszichol. 16 (1), 43-59, 2016.
Babinszki, E., Balázs, K.: A humoros reklámok alkategóriái és közvetett hatásosságuk. In: Alkalmazott pszichológiai tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára. Szerk.: Balázs Katalin, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 133-149, 2015. ISBN: 9789633185285