Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Marketing Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Marketing
Kiss, M.: A fenntartható értékrend megjelenése a jövő fogyasztóinak körében. In: Érték a jövő marketingjében: Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Bíró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 108-116, 2024.
Kontor, E., Szakály, Z., Bauerné Gáthy, A., Balogh, P., Kiss, M., Fehér, A., Czine, P.: Az intuitív evés fogyasztói aspektusai: egy magyar felmérés tapasztalatai. In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 31-31, 2024. ISBN: 9786155606168
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján. In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
Szilágyi, C., Soós, M., Kiss, M.: Development of Body Weight Management Among the Hungarian Population. Healthcare. 12 (22), 1-16, (cikkazonosító: 2236), 2024.
Ghaith, A. S. M., Kiss, M.: Examining the Role of Demographics in OTC Medication Purchase Decisions in Kuwait: A Theory of Planned Behavior Perspective. In: Absztraktok - "Mérleg és Kihívások - Értékteremtés-Fenntarthatóság-Digitalizáció" XIII. Nemzetközi Tudományos Konferencia és PhD Konferencia, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 43-43, 2024.
Ghaith, A. S. M., Kiss, M.: Examining the Role of Demographics in OTC Medications Purchase Decision in Kuwait: A Theory of Planned Behavior Perspective. In: "Mérleg és kihívások - Értékteremtés - Fenntarthatóság - Digitalizáció": XIII. Nemzetközi Tudományos Konferencia és PhD Konferencia: Tanulmánykötet (13.)(2024.20.10-11.)(Miskolc). Szerk.: Veresné Somosi Mariann, Lipták Katalin, Harangozó Zsolt, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 546-559, 2024. ISBN: 9789633583609
Berencsi, A., Kiss, M., Kiss, V. Á., Fenyves, N. D., Fehér, A., Szűcs, R. S.: Növényi tejhelyettesítők elfogadása egyetemisták körében: táplálkozási trendek és vélemények. In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 14-14, 2024. ISBN: 9786155606168
Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M., Kontor, E.: Nudge marketing a jövő értékteremtésében. In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
Nagy, F., Kiss, M.: Tájékoztatás vagy divat? A fenntarthatósággal kapcsolatos utazási tartalmak megjelenése magyar influenszerek kommunikációjában. In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 85-86, 2024. ISBN: 9789634906247
Salem, O., Kiss, M.: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben. In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H. M., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food. In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
Vargáné Csobán, K., Molnár, A. E., Kiss, M.: A Z generáció fogyasztói elvárásai az örökségturizmusban. In: V. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: A turizmus korszakváltása - Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején: Absztraktkötet. Szerk.: Csóka László, Csapó János, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Marketing és Turizmus Intézetet, Pécs, 29-30, 2023. ISBN: 9789636261153
Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods". In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
Q3 Development
Q3 Economics and Econometrics
Q3 Geography, Planning and Development
20.
Pakurár, M., Kiss, M.: Fogyasztói attitűdvizsgálat mesterséges intelligencia (MI) alkotta laborhús képekkel. In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 102-103, 2023.
Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Kontor, E.: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére. In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
Molnár, A. E., Kiss, M., Vargáné Csobán, K.: Kastélyok a modern korban: a Z generáció fogyasztói szokásainak hatása az örökségturisztikai attrakciók bemutatására. In: "Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XI." : Nemzetközi tudományos konferencia. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Filep Roland, Horváth Adrienn, Pierog Anita, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 32-33, 2023. ISBN: 9789634905189
Salem, O., Kiss, M.: Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan. Oradea J. Bus. Econ. 8 (1), 61-71, 2023.
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei. In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei. In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510