Jelenlegi hely

Fodor Szilvia

Fodor Szilvia

Fodor Szilvia
DE > BTK
Pedagógiai Pszichológiai Tanszék
egyetemi adjunktus
Név: Fodor Szilvia
További profilok: MTMT
Fokozat
  • PhD, Debreceni Egyetem (2008)
Szakterület: pszichológus

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
40
DEA-ban:
40
OA:
11
Publikációs időszak:
2008-2022
2022
  1. Molnár, A., Péter-Szarka, S.: Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletébe.
    In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 72, 2022. ISBN: 9789633068625
2021
  1. Molnár, A., Péter-Szarka, S.: Az erősségek, mint a jóllét alapjai: a VIA karaktererősségek és a PERMA jóllételemek összefüggései.
    In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 85-86, 2021. ISBN: 9786158024198
2020
2019
  1. Péter-Szarka, S.: A csoportos képességméréseken alapuló tehetségazonosítás alapelvei és gyakorlati kérdései.
    In: A tehetség kézikönyve / Bajor Péter, Balogh László, Bucsi Szabó Zsolt, Polonkai Mária, Révész György Béla, Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, Budapest, 154-166, 2019. ISBN: 9786150066363
  2. Páskuné Kiss, J., Péter-Szarka, S.: A tehetséges tanulók motivációi.
    In: Innováció az oktatásban. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina, Oriold és Társai Kft., Budapest, 129-148, 2019, (A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207) ISBN: 9786155443947
  3. Kövi, Z., Kovács, K., Szappanos, C., Kása, D., Péter-Szarka, S., Faragó, B., Dávid, M., Rózsa, S.: Az n-vissza feladatban nyújtott teljesítmény életkori fejlődési mintázata és korrelátumai.
    Psychologia Hungarica. 4 (1), 86-126, 2019.
  4. Péter-Szarka, S., Korényi, R.: Jóllét és teljesítmény az iskolában - a kibékíthető ellentét.
    In: Innováció az oktatásban. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina, Oriold és Társai Kft., Budapest, 81-101, 2019, (A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207) ISBN: 9786155443947
  5. Molnár, A., Péter-Szarka, S., Kurucz, G.: Középiskolások matematikai szorongásának és teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet keretében.
    In: Összetart a sokszínűség : A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése. Programfüzet. Kiadta: a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Pszichológiai Intézet, Magyar Pszichiátriai Társaság, Budapest, 211, 2019.
2018
  1. Klein, B., Raven, J., Péter-Szarka, S.: Scrambled Sdaptive Matrices (SAM): a new test of eductive ability..
    Psychological Test and Assessment Modeling. 60 (4), 441-482, 2018.
2017
  1. Péter-Szarka, S., Gyarmathy, É., Klein, B., Kovács, K., Kövi, Z., Molnár, G., Páskuné Kiss, J., Pásztor, A.: A tehetségazonosítás folyamata, mérőeszközei és eredményei a Magyar Templeton Programban.
    MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda, Budapest, 68 p., 2017.
  2. Orosz, G., Péter-Szarka, S., Bőthe, B., Tóth-Király, I., Berger, R.: How not to do a Mindset intervention: Learning from a Mindset Intervention among Students with Good Grades.
    Front. Psychol. 8 1-11, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Psychology (miscellaneous)
2015
  1. Péter-Szarka, S., Tímár, T., Balázs, K.: Az iskolai kreatív klíma kérdőív.
    Alk. Pszichol. 15 (2), 107-132, 2015.
  2. Péter-Szarka, S.: Pozitív pszichológia a tehetséggondozásban.
    Magyar Pszichológiai Szemle. 70 (3-8), 633-647, 2015.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
2014
  1. Fuszek, C., Arató, F., Balogh, L., Bodnár, G., Gyarmathy, É., Péter-Szarka, S., Vass, V.: Ez is tehetséggondozás!.
    Iskolakultúra. 24 (4), 100-120, 2014.
  2. Buda, M., Péter-Szarka, S.: Kreativitás és azon túl.
    Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014.
  3. Péter-Szarka, S.: Kreatív klíma - a kreativitást támogató légkör megteremtésének iskolai lehetőségei.
    Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, Budapest, 26 p., 2014.
  4. Péter-Szarka, S.: Talent identification in Hungary.
    Horiz. of Psych. 23 155-162, 2014.
2012
  1. Fehér, Á., Péter-Szarka, S.: Az iskolai zaklatás jelenségvilága és a gyermekek érzelmi készségei.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és a felsőoktatás alakváltozásai : a VII. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata : Debrecen, 2011. szeptember 16-17.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 175-185, 2012, (Kiss Árpád Archivum könyvsorozata, ISSN 1587-1150 ; 7.) ISBN: 9789634735960
Mindet mutasd
frissítve: 2023-03-26, 01:12

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 20
Q1 1 (5%)
Q4 2 (10%)
n.a. 17 (85%)
-
OK

SCImago kategóriák

Psychology (3)
Psychology (miscellaneous) (3)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint