Tudóstér: Könyves Erika publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 26 Open Access: 9
2018
  1. Könyves, E., Vargáné Csobán, K., Lengyel, P., Füzesi, I.: Turisztikai vállalkozások menedzsmentje.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 117 p., 2018. ISBN: 9789634901914
2017
  1. Tőkés, T., Könyves, E., Lenkey, G.: Telkibánya turizmusfejlesztési lehetőségei a falusi, a természetjáró és a földtani turizmus kapcsolatrendszerének tekintetében.
    In: Változások és kihívások a turizmusban. Szerk.: Szalók Csilla, Petykó Csilla, Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE), 2017, 104-117, 2017. ISBN: 9786155607363
2016
  1. Vargáné Csobán, K., Könyves, E.: A gasztronómia interkulturális dimenziói.
    In: Turizmus és Innováció VIII. Nemzetközi Turizmus Konferencia: Absztrakt füzet, Széchenyi István Egyetem, Győr, 21-22, 2016.
  2. Müller, A., Boda, E., Ráthonyi, G., Ráthonyi-Ódor, K., Barcsák, B., Könyves, E., Bíró, M., Dobay, B., Bendíkova, E.: Analysis of the Cavebath of Miskolctapolca's brand elements and guests satisfaction.
    Apstract. 10 (4-5), 155-160, 2016.
  3. Lehota, J., Gyenge, B., Komáromi, N., Lehota, Z., Rácz, G., Horváth, Á., Könyves, E., Törőné Dunay, A.: A vendégelégedettség/elégedetlenség és panaszkezelés a magyar házon kívüli étkezési szektorban.
    Táplálkozásmarketing. 3 (2), 3-18, 2016.
  4. Vargáné Csobán, K., Könyves, E., Czellér, M.: Intercultural communication bias in tourism.
    In: Ways of Seeing, Ways of Being: Representing the Voices of Tourism : CERLIS conference 2016 University of Bergamo 23-25 June 2016 : Book of abstracts / University, of Bergamo, University of Bergamo, Bergamo, Olaszország, 18, 2016.
2015
  1. Könyves, E.: Borturizmus - borutak.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 193 p., 2015.
  2. Vargáné Csobán, K., Könyves, E.: Gastronomy and culture.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 162 p., 2015. ISBN: 9789634738282
  3. Könyves, E.: Gasztronómia és marketing: Best Practice tanulmánykötet.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 145 p., 2015.
  4. Könyves, E., Vargáné Csobán, K.: Gasztronómia és turizmus: elméleti jegyzet.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 120 p., 2015.
  5. Lehota, J., Könyves, E., Törőné Dunay, A.: Key factors of a successful restaurant strategy in Hungary.
    In: Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015. Management, leadership and strategy for SMEs' competitiveness. Ed.: by Dunay Anna, Szent István University Publishing House, Gödöllő, 22-27, 2015.
  6. Darabos, É., Könyves, E.: Significance of tourism in economy of the EU's member states, particulary corncerning the employment.
    Ann. Univ. Oradea. Econ. Scien. 24 (1), 689-696, 2015.
2014
  1. Fenyves, V., Dékán Tamásné, O., Könyves, E., Nagy, A., Sándor, F.: Economical aspects of thermal and medical tourism.
    Apstract. 8 77-84, 2014.
  2. Könyves, E., Vargáné Csobán, K.: Marketing of health tourism destinations in Hungary.
    In: Az egészség fókuszai a turizmusban. III. Nemzetközi Turizmus Konferencia : Program és előadás kivonatok. Szerk.: Fenyves Veronika, Könyves Erika, Nagy Adrián Szilárd, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési Kar, Debrecen, 30-31, 2014. ISBN: 9789634737131
2013
  1. Könyves, E., Müller, A., Ködmön, J.: Az egészségturizmus fókuszai: jegyzet.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 249 p., 2013. ISBN: 9789633183175
  2. Mosonyi, A., Könyves, E., Fodor, I., Müller, A.: Leisure activities and travel habits of college students in the light of a survey.
    Apstract. 6 57-62, 2013.
2011
  1. Könyves, E.: Desztináció marketing: Egyetemi jegyzet.
    Digitális Tankönyvtár, Debrecen, 162 p., 2011.
  2. Könyves, E.: Élmény-csomagok piramisa - avagy termékfejlesztés a TDM-ben.
    In: A helyi TDM szervezetek szerepe a desztináció turisztikai kínálatának fejlesztésében : a Nyíregyházán 2011. május 27-28-án megtartott konferencia előadásai. Szerk.: Hanusz Árpád, Nyíregyháza Város és a Níregyházi Főiskola Természettudományi és Informatikai Kar, Turizmus és Földrajztudományi Intézete, Nyíregyháza, 95-102, 2011. ISBN: 9789637336973
2010
  1. Könyves, E.: A generációs marketing alkalmazása a turisztiki desztináció menedzsmentben.
    In: A helyi és térségi TDM szervezetek helye és szerepe a vidék turizmusirányításában. Szerk.: Hanusz Árpád ; [rend., kiad. Nyíregyháza Város és a Nyíregyházi Főiskola Természettudományi és Informatikai Kar Turizmus és Földrajztudományi Intézete], Nyíregyháza Város : Nyíregyházi Főiskola Természettudományi és Informatikai Kar Turizmus és Földrajztudományi Intézete, Nyíregyháza, 89-95, 2010. ISBN: 9789637336973
2008
  1. Könyves, E., Szabó, B., Tikász, I.: A falusi turizmus helyzete és gazdasági kérdései.
    MTA Társadalomkutató Központ, Budapest, 255 p., 2008. ISBN: 9789635085675
  2. Könyves, E., Szabó, B., Tikász, I.: A falusi turizmus helyzete és gazdasági kérdései.
    MTA Társadalomkutató Központ, Budapest, 255 p., 2008. ISBN: 9789635085675
  3. Müller, A., Könyves, E., Várhelyi, T., Mondok, A.: Új utakon a testnevelőtanár képzés Egerben: A sportszakos hallgatók utazási szokásainak és a sítáborozás kínálati elemeivel való elégedettség vizsgálata.
    Economica. 1 (1), 85-95, 2008.
2007
  1. Várhelyi, T., Könyves, E.: A síturizmus és a wellness konvergenciája.
    Acta Acad. Paed. Agriensis Sect. Sport. 148-158, 2007.
2006
  1. Müller, A., Könyves, E.: A testnevelő tanárok kapcsolódási pontjai az egészségturizmushoz.
    Acta Acad. Paed. Agriensis Sect. Sport. 33 119-131, 2006.
  2. Müller, A., Könyves, E.: Az egészségturizmus lehetőségei az észak-alföldi régióban.
    Acta Acad. Paed. Agriensis Sect. Sport. 33 132-143, 2006.
2001
  1. Könyves, E., Müller, A.: Szabadidős programok a falusi turizmusban..
    Szaktudás Kiadó Ház Rt., Budapest, 185 p., 2001. ISBN: 9638616687
feltöltött közlemény: 26 Open Access: 9
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK