Tudóstér: Kontor Enikő publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 66 Open Access: 28
2023
  1. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    MM. 57 (Különszám), 15-24, 2023.
  2. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
  3. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Kontor, E.: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
  4. Alzu'Bi Rama, M., Kontor, E.: The impact of green marketing on green purchase behavior-bibliometric literature review.
    Seybold. Rep. 18 (11), 1047-1065, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Marketing (2022)
    Q3 Media Technology (2022)
2022
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510
  3. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
  4. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai : Program és absztraktok, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 47-48 -/szerk Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, 2022. ISBN: 9789633582510
  5. Apáti, F., Balsa-Budai, N., Fehér, A., Kontor, E., Szakály, Z., Kurmai, V., Balogh-Vida, V., Farkas, N., Kiss, M., Karnai, L., Szőllősi, L.: Élelmiszer-fogyasztói szokások, trendek várható változása.
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 142 p., 2022.
  6. Madarász, T., Kontor, E., Antal, E., Kasza, G., Szakos, D., Szakály, Z.: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: the Case of Hungary.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (2), 1-16, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2021
  1. Kiss, M., Kontor, E.: A Dunning-Kruger-hatás vizsgálata egyetemi alapképzések marketingkurzusai esetében.
    In: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira: Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága, SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 635-635, 2021. ISBN: 9789633068335
  2. Szakály, Z., Balogh, P., Kontor, E., Gabnai, Z., Bai, A.: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features.
    Energies. 14 (1), 1-25, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Control and Optimization
    Q2 Electrical and Electronic Engineering
    Q2 Energy Engineering and Power Technology
    Q2 Energy (miscellaneous)
    Q1 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Fuel Technology
    Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  3. Fehér, A., Kiss, V., Kontor, E., Szakály, Z.: Online and offline information-seeking behavior of university students in the case of subjective judgment of healthy nutrition.
    In: Food Markets 4.0 Conference : Book of Abstracts, University of Economics and Poznan University of Life Sciences, Poznan, 13-14, 2021.
  4. Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: The emergence of a holistic marketing concept in the market orientation construct - validation of a new measurement tool.
    Acta Acad. Karviniensia. 21 (1), 29-41, 2021.
  5. Fehér, A., Véha, M., Boros, H., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  6. Kiss, M., Szakály, Z., Kontor, E.: Trends in global and Hungarian food trade.
    In: 15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? Ed.: Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 503-516, 2021. ISBN: 9789735327521
2020
  1. Szakály, Z., Popovics, P., Szakály, M., Kontor, E.: A vásárlói magatartás elemzése az élelmiszer- és üzletválasztást befolyásoló tényezők alapján.
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.), 7-17, 2020.
  2. Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Az in-store marketing innovációinak szerepe a vásárlói élmény megteremtésében és kapcsolódása a digitális térhez.
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.2), 29-37, 2020.
  3. Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás befolyásolására I..
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.2), 53-63, 2020.
  4. Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás befolyásolására II..
    Mark. Menedzsment. 54 (Klsz.2), 65-77, 2020.
  5. Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 1-16, 2020.
  6. Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása.
    In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
  7. Szakály, Z., Soós, M., Szakály, M., Kontor, E.: Evés ésszel, vagy ész nélkül. Hogyan befolyásolják a környezeti jelek a fogyasztókat?.
    Új Diéta. 29 (1), 2-5, 2020.
  8. Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
    Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
2019
  1. Polereczki, Z., Barna, F., Prokisch, L., Kovács, S., Kontor, E., Szakály, Z.: A gyógynövény-fogyasztás jellemzői Magyarországon = The characteristics of the consumption of medicinal herbs in Hungary.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 65 (3), 2618-2634, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Food Science
  2. Balsa-Budai, N., Kontor, E.: A vállalati társadalmi felelősségvállalás és kapcsolata az emberierőforrás-menedzsmenttel.
    In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 206-216, 2019. ISBN: 9789634901327
  3. Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
    Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
  4. Kontor, E., Balsa-Budai, N., Papp-Bata, Á., Kiss, M.: Az élelmiszercímkék szerepe az egészségtudatos táplálkozás megvalósításában: ösztönző és gátló tényezők.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 45-56, 2019. ISBN: 9789634901327
  5. Kontor, E., Kiss, M.: Az elhízás és a túlsúly okai, következményei és kezelésének lehetséges irányai.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 139-150, 2019. ISBN: 9789634901327
  6. Kiss, M., Kontor, E.: Az elhízás gazdasági terhei: Hazai és nemzetközi körkép.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 124-138, 2019. ISBN: 9789634901327
  7. Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás előrejelzésére és befolyásolására.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 22-33, 2019. ISBN: 9789634901327
  8. Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
    In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban a folyamatmenedzsment : az Ipar 4.0 kihívásai : Absztraktkötet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 31-32, 2019.
  9. Kontor, E., Balsa-Budai, N.: Intelligens csomagolási megoldások az egészség- és környezettudatosság jegyében = Intelligent packaging with regard to health- and environmental awareness.
    Új Diéta. 28 (5), 6-9, 2019.
  10. Fehér, A., Piros, E., Boros, H., Kontor, E.: Online élelmiszer-vásárlói és fogyasztói magatartás trendjei.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 20, 2019. ISBN: 9786155606090
  11. Polereczki, Z., Barna, F., Prokisch, L., Kovács, S., Kontor, E., Szakály, Z.: The characteristics of the consumption of medical herbs in Hungary.
    Journal of Food Investigation 65 (3), 2636-2644, 2019.
2018
  1. Szakály, Z., Kontor, E., Kovács, S., Popp, J., Pető, K., Polereczki, Z.: Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary.
    British Food Journal. 120 (7), 1474-1488, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
    Q2 Food Science
  2. Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
  3. Kontor, E., Szakály, Z., Véha, M., Kiss, M.: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 5 (2), 17-29, 2018.
  4. Kiss, M., Kontor, E., Véha, M., Szakály, Z.: Funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos attitűdvizsgálatok: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 5 (1), 21-34, 2018.
  5. Szakály, Z., Kontor, E.: Táplálkozasmarketing a gyakorlatban.
    In: A magyar gyermekek és fiatalok életmódja. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, TÉT Platform Egyesület, Budapest, 105-106, 2018. ISBN: 9786150040141
2017
  1. Kontor, E.: A KKV-MARKETING speciália jellemzői.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 312-230, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  2. Soós, M., Kontor, E.: A marketingkommunikációs eszközök szerepe.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 346-363, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  3. Kontor, E.: A piaci verseny összetevői és a verseny dinamikája.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 190-209, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  4. Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E., Polereczki, Z.: A piacorientáció kulturális és magatartási megközelítésének empirikus összehasonlító elemzése.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 12 (4), 159-174, 2017.
  5. Szakály, Z., Popp, J., Kontor, E., Kovács, S., Pető, K., Jasák, H.: Attitudes of the Lifestyle of Health and Sustainability Segment in Hungary.
    Sustainability. 9 (10), 1763-, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Geography, Planning and Development
    Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
    Q3 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
  6. Kiss, M., Sátor, V., Kontor, E., Kun, A.: Markmyprofessor: Minél több, annál jobb?.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 232-243, 2017.
  7. Kontor, E.: Szegmentáció.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 253-262, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
2016
  1. Kontor, E., Nyul, B.: A piacorientáció érvényesülése a kis- és középvállalatok körében - egy klaszteranalízis eredményei.
    Competitio. 15 (1), 22-45, 2016.
  2. Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
    In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
  3. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés.
    Táplálkozásmarketing. 3 (1), 61-71, 2016.
  4. Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
  5. Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
2015
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
    In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 208-216, 2015. ISBN: 9789633131893
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
    In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája 2015. augusztus 26-28. : Program és absztrakt kötet, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 32, 2015.
  3. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: The effect of 'organic' labels on consumer perception of chocolates.
    Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 448-457, 2015.
2014
  1. Kontor, E.: Az erőforrás-alapú elmélet és a marketing kapcsolódási pontjai: a piacorientáció, mint marketing erőforrás.
    Vezetéstudomány. 45 (12), 38-52, 2014.
  2. Szakály, Z., Szente, V., Pető, K., Balogh, P., Csapóné Riskó, T., Fodor, M., Hernádi, L., Huszka, P., Keller, B., Kontor, E., Lugasi, A., Oláh, J., Szabóné Pataky, E., Polereczki, Z., Prokisch, J., Vida, V., Fehér, A., Jasák, H., Kiss, M., Kiss, V., Soós, M., Szabó, S., Szűcs, I.: Táplálkozásmarketing.
  3. Kontor, E.: The achievement of market orientation and its effect on performance in Hungarian SMEs.
    J. Res. Business Management. 2 (8), 1-10, 2014.
2012
  1. Kontor, E.: A marketingkoncepció és a piacorientáció érvényesülése a kis- és középvállalatoknál "Coopetition" Verseny és együttműködés a marketingben.
    MOK 182012.
2011
  1. Kontor, E.: Marketingkoncepció, piacorientáció, marketingkompetenciák és érvényesülésük a kis- és középvállalatoknál.
    Competitio. 10 (1), 104-117, 2011.
2010
  1. Kontor, E.: A piacorientáció egyes elméleti és gyakorlati kérdései a kisvállalati szektorban.
    In: Innováció, versenyképesség, KKV-kv: Budapest, 2010. november 5. : nemzetközi konferencia monográfia. Szerk.: Csath Magdolna, Kodolányi János Főiskola Gazdálkodási és Menedzsment Tanszék,, Székesfehérvár, 1-15, 2010. ISBN: 9789639558991
2004
  1. Erdey, L., Kontor, E., Tolvéth, A.: Marketing: fóliagyűjtemény.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 161 p. : ill., 2004.
1996
  1. Kontor, E.: A kisvállalkozások marketing tevékenységének jellemzői - kutatási tapasztalatok.
    In: Marketingtanulmányok 2. Miskolc, Magyarország, 1996.12.03.. Szerk.: Piskóti István, Miskolci Egyetem, Miskolc, 35-52, 1996.
  2. Kontor, E.: A kisvállalkozások marketing tevékenységének sajátosságai.
    Mark. menedzsment. 30 (6), 25-30, 1996.
1995
  1. Kontor, E.: A kisvállalkozások marketing tevékenységének néhány aspektusa.
    Publ. Univ. Miskolc, Series F., Econ. Scienc. 2 205-213, 1995.
  2. Kontor, E., Lukács, E., Szegedi, K., Horváth, J.: Az észak-magyarországi kisvállalatok marketing profilja.
    Mark. menedzsment. 29 (1), 61-69, 1995.
feltöltött közlemény: 66 Open Access: 28
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK