Tudóstér: Hernádi László publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 4 Open Access: 0
2016
  1. Hernádi, L., Csapóné Riskó, T.: Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben.
    In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet : Hitelesség és értékorientáció a marketingben. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 695-704, 2016. ISBN: 9789634728504
2008
  1. Hernádi, L.: Kisvállalati pénzügyi kontrolling rendszerterv leírása Topic Maps standardra alapozva.
    In: Micro CAD 08' Nemzetközi Számítástechnikai Tudományos Konferencia : konferenciakiadvány, Miskolci Egyetem, Miskolc, 1-8, 2007.
2007
  1. Hernádi, L.: Case study about the controlling system of a small enterprise.
    In: Micro CAD 07' Nemzetközi Számítástechnikai Tudományos Konferencia : konferenciakiadvány, Miskolci Egyetem, Miskolc, 117-123, 2007.
2006
  1. Hernádi, L.: A kontrolling fejlődése- tudáskontrolling.
    In: Micro CAD 06' Nemzetközi Számítástechnikai Tudományos Konferencia : konferenciakiadvány, Miskolci Egyetem, Miskolc, 17-25, 2006.
feltöltött közlemény: 4 Open Access: 0
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK