Tudóstér: Bujdosóné Dani Erzsébet publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 93 Open Access: 25
2023
  1. Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: A könyvtárak médiatudatossága és az olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával.
    In: Generációk - egymás közt = Generations among generations : Absztraktok. Szerk.: Szirmai Éva, Hevesi Tímea, Urbanik Tímea, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, [26-28], 2023. ISBN: 9786155946967
  2. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A könyvtárak médiatudatossága és olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával.
    Közösségi Kapcsolódások. 1 91-100, 2023.
  3. Bujdosóné Dani, E.: Analogous versus Digital Reading. A Comparative Study.
    Acta Univ. Sapientiae. Philol. 15 (1), 177-191, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Linguistics and Language (2022)
  4. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Teachers as influencers? - the education influencer concept in Hungary.
    In: Book of Abstracts of the 6th International Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 81, 2023. ISBN: 9786245746378
2022
  1. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A digitálistér-dimenzió összetevőinek és szereplőinek felmérése: a Debreceni Egyetem és gyakorló iskolái.
    In: Válság, Változás, Perspektívák. Szerk.: Ajtony Zsuzsanna, Prohászka-Rád Boróka, Tódor Erika-Mária, Scientia Kiadó, Kolozsvár, 187-207, 2022. ISBN: 9786069750667
  2. Bujdosóné Dani, E.: Amerikai-Magyar Ödüsszeia: Avagy a szülőföldtől szülőföldig, a fogadott hazán keresztül: gondolatok Ludányi András Amerikai életutam: A második világháborútól a 21. századig c. könyvéről (2020).
    Hung. Cult. Stud. 15 11-16, 2022.
  3. Csapó, N., Bujdosóné Dani, E.: APPetite for Something New: The Katona József Library's Mobile Application.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 35-44, 2022.
  4. Barnucz, N., Dominek, D., Uricska, E., Czékmán, B., Bujdosóné Dani, E.: Applying Artificial Intelligence in English for Law Enforcement in the Digital Age.
    In: 9th International Communication Days Communication Studies in the Digital Age Symposium Abstracts Book. Ed.: Nazife Güngör, Üsküdar University, Istanbul, 72, 2022. ISBN: 9786059596602
  5. Csapó, N., Bujdosóné Dani, E.: APPropó fejlődés: A Bács-Kiskun Megyei Katona József Könyvtár mobilapplikációja.
    In: Valós térben - az online térért : Networkshop 31: országos konferencia. 2022. április 20-22. Debreceni Egyetem. Szerk.: Tick József, Kokas Károly, Holl András, HUNGARNET Egyesület, MTA Könyvtár és Információs Központ, Budapest, 32-40, 2022. ISBN: 9786158224307
  6. Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: Do You Speak, Write and Think in Informatics?.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 113-131, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  7. Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: Könyvtári téráthelyeződés, és ami ebből a pandémia után következik.
    Közösségi Kapcsolódások. 2 (1), 41-52, 2022.
  8. Bujdosóné Dani, E.: Ludányi András: Amerikai életutam.
    Debreceni Szemle. 30 (2), 242-248, 2022.
  9. Molnár, D., Bujdosóné Dani, E.: Play and Learn: Introduction of Robotics to the Library.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 60-66, 2022.
  10. Molnár, D., Bujdosóné Dani, E.: Robotok a könyvtárban: Hogyan válhat a robotika a könyvtári mindennapok részévé?.
    In: Valós térben - az online térért : Networkshop 31: országos konferencia / Tick József, Kokas Károly, Holl András (szerk.), HUNGARNET Egyesület, MTA Könyvtár és Információs Központ, Budapest, 122-129, 2022. ISBN: 9786158224307
  11. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Smartphones and social media as status symbol of Gen Z.
    Fol. Toruniensia. 22 87-111, 2022.
2021
  1. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A digitálistér-dimenzió összetevőinek és szereplőinek felmérése: a Debreceni Egyetem és gyakorló iskolái.
    In: Válság, Változás, Perspektívák = Crize, schimbări și perspective = Crisis, change and perspectives : International online conference
  2. Bólya, A., Gilányi, A., Bujdosóné Dani, E., Győrffy, Á.: A felsőoktatási tevékenység innovatív megközelítése: A coaching lehetőségei és szerepe a tánctanárok munkája során, a tanulók, a hallgatók tanulási folyamatának hatékony segítése.
    In: Tánc és módszer : Táncmódszertani kutatások. Szerk.: Bólya Anna Mária, Windhager Ákos, MMA Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 51-63, 2021. ISBN: 9786156192714
  3. Bólya, A., Pónyai, G., Bujdosóné Dani, E.: AranyVáRy-projekt: Tánctörténet és virtuális valóság.
    In: Az idő küszöbén : A magyar balett története. Szerk.: Windhager Ákos, Bólya Anna Mária, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 23-32, 2021. ISBN: 9786156192691
  4. Bólya, A., Pónyai, G., Bujdosóné Dani, E.: AranyVáRy-projekt: Tánctörténet és virtuális valóság.
    Valóság. 10 81-89, 2021.
  5. Bujdosóné Dani, E.: Change, Crisis, Perspective, and Identity in Two Novels by Rózsa Ignácz.
    Acta Univ. Sapientiae. Philol. 13 (1), 89-104, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Linguistics and Language
  6. Bujdosóné Dani, E., Barnucz, N.: HY-DE modell-alapú tananyagfejlesztés a rendészeti szaknyelvben.
  7. Bujdosóné Dani, E.: Katsányi Sándor, a tanár: Beszélgetés Abádi Nagy Zoltán egyetemi tanárral.
    In: Publicum meritorum praemium : Ünnepi kötet Katsányi Sándor és Papp István kilencvenedik születésnapjára. Szerk.: Havas Katalin, Hegyközi Ilona, Sándor Tibor, Sonnevend Péter, Magyar Könyvtárosok Egyesülete, Budapest, 86-100, 2021. ISBN: 9789638962050
2020
  1. Bujdosóné Dani, E., Bólya, A.: A HY-DE módszeren alapuló tánctörténeti kurrikulum implementációja.
    Kultúratudományi Szemle. 2 (2-3), 84-100, 2020.
  2. Bujdosóné Dani, E., Juhász, A.: Fake news - predatory (fake?) journals: misdirections in scientometry.
    In: BOBCATSS 2020 Paris: Information management, fake news and disinformation : Proceedings book / Joumana, Boustany; Tania, Todorova (szerk.), Information Literacy Association (InLitAs), Paris, Franciaország, 70-77, 2020. ISBN: 9782956195221
  3. Bujdosóné Dani, E.: Multimedial Refocalizations of Attention in Digital Learning: An Interdisciplinary Model.
    JSCI. 18 (1), 244-260, 2020.
  4. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: The Digital Space Dimension in Education: A Review on a Pilot Research.
    Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 10 (1), 159-174, 2020.
2019
  1. Bujdosóné Dani, E.: A magyar és román irodalmi örökségek találkozási pontjai - egy olvasásszociológiai és befogadáselméleti kutatás vázlata.
    In: Köztes terek. 2019. április 26?27., Csíkszereda. Szerk.: Lajos Katalin, Tapodi Zsuzsa, Scientia Publishing House, Cluj-Napoca, 269-285, 2019. ISBN: 9786069750292
  2. Bujdosóné Dani, E.: A tudománymetria mítoszainak ellentmondásai.
    Tudományos és Műszaki Tájékoztatás 66 (10), 578-586, 2019.
  3. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Digitálistér-dimenzió a tanárképzésben: helyzetkép az osztatlan tanárképzésről.
    In: International Conference Köztes terek - Spatii Intermediare - Spaces in Between, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, Csíkszereda, 30, 2019.
2018
  1. Bujdosóné Dani, E.: How "Publish or Perish" Can Become "Publish and Perish" in the Age of Objective Assessment of Scientific Quality.
    J. Systemics Cybern. Inform. 16 (4), 20-25, 2018.
  2. Fülekiné Joó, A., Bujdosóné Dani, E.: May Parental Reading Behavior Explain the Gender Differences in Subteeners' Reading Attitude?.
    Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics. 2 (16), 17-22, 2018.
  3. Bujdosóné Dani, E.: Szülőföldön magyarul: Iskolák és diákok a határon túl - Pusztai Gabriella és Márkus Zsuzsanna (szerk.).
    Debr. szle. 1 96-102, 2018.
    (Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella, Márkus Zsuzsanna. -Szülőföldön magyarul: Iskolák és diákok a határon túl /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2017. -334 p.)
2017
  1. Bujdosóné Dani, E.: Cultural Identity Crisis inside Self-Same Culture as Reflected in György Lőrincz's Novel Sounds of the Heart.
    Acta Univ. Sapientiae. Philol. 9 (1), 131-146, 2017.
  2. Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: Data-structure validator: an application of the HY-DE model.
    In: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications: CogInfoCom 2017 : Proceedings : September 11-14, 2017 Debrecen, Hungary, IEEE Computer Society, Piscataway, 197-202, 2017. ISBN: 9781538612644
2016
  1. Bujdosóné Dani, E.: Identitásgyarmatosítás Erdélyben: dentitásdrámák és interkulturális stratégiák a Trianon utáni székelymagyar irodalomban.
    Pro-Print Könyvkiadó, Csíkszereda, 287 p., 2016. ISBN: 9786065560802
  2. Tóth, E., Bujdosóné Dani, E.: Representation of knowledge and search engines in the Internet.
    University of Debrecen, Debrecen, 108 p., 2016.
  3. Bujdosóné Dani, E.: Székelymagyar nemzeti- és kulturálisidentitás-stratégiák a trianoni határokon túl = (Székely-Hungarian National and Cultural Identity Strategies beyond the Trianon Borders).
    Hung. Cult. Stud. 9 (1), 11-27, 2016.
2015
  1. Bujdosóné Dani, E.: A HY-DE modell: az öntevékeny hallgatói szakasz.
    In: Agria Media 2014 : XI. Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás. Szerk.: Nádasdi András, Eszterházy Károly Főiskola Médiainformatikai Intézet, Eger, 431-441, 2015. ISBN: 9786155621154
  2. Bujdosóné Dani, E.: A kiürült kulturális emlékezetű azonosságtudattól a megbénított identitásig (Nyirő József: Néma küzdelem).
    Hitel. 28 (1), 146-160, 2015.
  3. Bujdosóné Dani, E.: A megújulásképtelen sztereotíp székely, avagy a kulturális gyarmatosításnak ellenálló Uz Bence.
    Agria. 9 (1), 177-182, 2015.
  4. Bujdosóné Dani, E.: Az eötvösi hit megnyilatkozási formái.
    Kv. kvt. kvt. 24 (1), 49-52, 2015.
    (Ismertetett mű: szerk. Benkő Ágota, Vértesaljai László. -Eötvös hite: egy hiteles ember közéleti hatékonysága /Budapest : JTMR Faludi Ferenc Akadémia, 2014. -)
  5. Bujdosóné Dani, E.: Az identitásválság-menedzselés széles spektruma: Született Moldovában.
    Székelyföld. 19 (3), 58-78, 2015.
  6. Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: Digital Reading for the Wide Public.
    In: 7th International Conference on Qualitative and Quantitative Methods in Libraries : Book of Abstracts. Ed.: Anthi Katsirikou, QQML, Párizs, 75-76, 2015. ISBN: 9786185180027
  7. Király, M., Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: E-reading and digital literacy in higher education: Part one: the state of affairs in Hungary.
    In: European Conference on Information Literacy (ECIL) October 19-22, 2015, Tallinn, Estonia : Abstracts. Ed.: Sonja Špiranec, Sirje Virkus, Serap Kurbanoğlu, Esther Grassian, Diane Mizrachi, Loriene Roy, Denis Kos, Tallinn University, Tallinn, 42, 2015. ISBN: 9789949292417
  8. Bujdosóné Dani, E.: From Multitasking to Knowledge with Mono/Multi/Hypermedia: An Attempt to Influence Hyperattention.
    In: Proceedings of The 6th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics. Ed.: Nagib Callaos, Hsing-Wei Chu, Belkis Sánchez, Andrés Tremante, IIIS, Orlando, USA, 69-75, 2015. ISBN: 9781941763179
  9. Bujdosóné Dani, E.: Kisebbségi sors és identitásmenedzselés Balázs Ferenc A rög alatt című művében.
    Korunk. 3 (8), 105-111, 2015.
  10. Bujdosóné Dani, E.: Kommunikáció és csend: Kényes identitásegyensúly és kúszó identitáskolonizáció Tamási Áron Szülőföldem című regényében.
    Kortárs. 3 53-62, 2015.
  11. Bujdosóné Dani, E.: New narratives of reading and learning in the Neumann-galaxy and the HY-DE model.
    International Journal of Multidisciplinary Thought. 5 13-24, 2015.
  12. Bujdosóné Dani, E.: Székelyföldi intézményi sors: két meghatározó kulturális közgyűjtemény történetének tükrében.
    Argumentum Kiadó, Budapest, 340 p., 2015. ISBN: 9789634467441
  13. Bujdosóné Dani, E.: The HY-DE Model: An Interdisciplinary Attempt to Deal with the Phenomenon of Hyperattention.
    In: Keynote Speakers - Conference Program ICSIT-IMCIC-CICIC Vol. 1.. Ed.: Nagib Callaos, IIIS, USA, Orlando, 40-41, 2015. ISBN: 97801941763179
  14. Bujdosóné Dani, E.: The HY-DE model: An interdisciplinary attempt to deal with the phenomenon of hyperattention.
    Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics. 13 (6), 8-14, 2015.
  15. Bujdosóné Dani, E.: The Intercultural Communicative Habits of Noncolonizable Székely Identity: Áron Tamási's Ábel Trilogy.
    Int. J. Humanit. Soc. Sci. 5 (4), 143-154, 2015.
2014
  1. Bujdosóné Dani, E.: A HYDE-modell alkalmazásának lehetőségei: munkahipotézis.
    In: Agria Média 2014 Információtechnológiai és Oktatástechnológiai Konferenciára és Kiállításra, az ICI-13 Nemzetközi Informatikai Konferenciára és az ICEM 2014 Tanácskozásra / (rend.) Eszterházy Károly Főiskola, EKTF, Eger, 31, 2014.
  2. Bujdosóné Dani, E.: A kétfázisú HY-DE-modell: a hiper- és mélyfigyelem fázisváltásai a katedrától a hallgatói önfejlesztésig.
    In: Informatika a felsőoktatásban 2014 [elektronikus dokumentum]. Szerk.: Kunkli Roland, Papp Ildikó, Rutkovszky Edéné, Debreceni Egyetem Informatikai Kar, Debrecen, 231-238, 2014. ISBN: 9789637124
  3. Bujdosóné Dani, E.: A kisebbségi élet ajándékai avagy revideálható-e a nemzeti azonosságtudat?.
    Napút. 16 (6), 104-110, 2014.
  4. Bujdosóné Dani, E.: A kolonizálhatatlan székely: Ábel.
    Székelyföld. 18 (11), 45-63, 2014.
  5. Bujdosóné Dani, E.: A lázadás dimenziói székelymagyar és székely-magyar kontextusban: Lőrincz György: A szív hangjai.
    Agria. 8 (4), 247-252, 2014.
    (Ismertetett mű: Lőrincz György. -A szív hangjai /Csíkszereda : ProPrint, 2012. -254 p. -)
  6. Bujdosóné Dani, E.: Az identitásválság-menedzselés különböző formái Ignácz Rózsa Anyanyelve magyar című regényében.
    Agria. 8 (2), 157-167, 2014.
  7. Bujdosóné Dani, E.: Identitásgerinccel a kétlelkű azonosságtudat ellen - Benedek Elek: Édes anyaföldem.
    Bárka. 22 (6), 59-66, 2014.
  8. Bujdosóné Dani, E.: Identitáskolonizáció irányába ható identitásgyökér-romlás intra- és interkulturális térben: Bözödi György Romlás című regénye.
    Korunk. 3 94-102, 2014.
  9. Bujdosóné Dani, E., Boda, I.: Láthatóság, tudomány, open access: a tudományos eredmények láthatóságának vizsgálata a V4-ek országaiban.
    Tud. Műsz. Táj. 61 (6), 225-234, 2014.
  10. Bujdosóné Dani, E.: Nyirő József: Az én népem - a motiválatlan közösségi identitástól a tudatosan vállalt MI-identitásig.
    Hitel. 27 (12), 202-212, 2014.
  11. Bujdosóné Dani, E.: Some Ideas Concerning the Need for Networking of Open Access Repositories of Digital University Libraries: a Case Study of the EU Visegrád Group.
    In: The 5th International Conference on Society and Information Technologies Proceedings. Ed.: Nagib Callaos, Jeremy Horne, Belkis Sánches [et al], International Institute of Informatics and Systemics, Orlando, 26-31, 2014. ISBN: 9781936338979
  12. Koltay, K., Eszenyiné Borbély, M., Bujdosóné Dani, E., Balázs, L., Csernoch, M., Bujdosó, G.: Users' retrieval skills in library environment: ways to measure and improve them.
    In: 4th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications CogInfoCom 2013 : Proceedings, December 2-5, 2013 Budapest, Hungary. Ed.: Péter Baranyi, IEEE, Danvers, 319-324, 2013. ISBN: 9781479915439
  13. Bujdosóné Dani, E.: Ütközéses identitásmenedzselés ideológiai beágyazásban: Kacsó Sándor : Vakvágányon című regénye.
    Korunk. 25 (2), 94-100, 2014.
  14. Bujdosóné Dani, E.: Visibility of Open Access Repositories of Digital University Libraries: A Case Study of the EU Visegrád Group.
    Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics. 12 (2), 34-40, 2014.
2013
  1. Bujdosóné Dani, E.: A kulturális emlékezet mint identitásmegtartó erő a trianoni traumát követő erdélyi irodalomban (Ignácz Rózsa példájával).
    In: A könyvtártörténettől a jövő internetéig : Tanulmányok a 70 éves Bényei Miklós köszöntésére. Szerk.: Boda István, Debreceni Egyetem, Debrecen, 139-149, 2013. ISBN: 9789633183557
  2. Bujdosóné Dani, E.: Bit-Generations and the Digital Environment.
    In: Current Issues in Some Disciplines : Nové Zámky, Szlovákia, 2013.11.29-2013.11.30. Ed.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute, Slovakia, 58-66, 2013. ISBN: 9788089691012
  3. Bujdosóné Dani, E.: E-létezés és hiperfigyelem.
    Kv. nev. 15 (4), 10-24, 2013.
  4. Bujdosóné Dani, E.: Intercultural Dimensions of National Identity Narratives in Transylvanian Literature After the Trianon Trauma.
    Pract. Theory Syst. Educ. 8 (1), 1-12, 2013.
  5. Csernoch, M., Bujdosó, G., Eszenyiné Borbély, M., Bujdosóné Dani, E., Némethi-Takács, M., Koltay, K., Balázs, L.: LibSearchNet: Analyses of library log files to identify search flows.
    In: 4th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications CogInfoCom 2013 : Proceedings, December 2-5, 2013 Budapest, Hungary. Ed.: Péter Baranyi, IEEE, Danvers, 543-548, 2013. ISBN: 9781479915439
  6. Bujdosó, G., Csernoch, M., Eszenyiné Borbély, M., Bujdosóné Dani, E., Némethi-Takács, M., Koltay, K., Balázs, L.: LibSearchNet: Library log file initiatives - As a part of semantic library interface development for the VirCA 3D virtual collaboration arena.
    In: 4th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications CogInfoCom 2013 : Proceedings, December 2-5, 2013 Budapest, Hungary. Ed.: Péter Baranyi, IEEE, Danvers, 567-572, 2013. ISBN: 9781479915439
  7. Bujdosóné Dani, E.: Minority Hungarian Management of Conflicting Cultural Identities in Post-Trianon Intercultural Romania as Reflected in Literature.
    Int. J. Humanit. Soc. Sci. 3 (8), 316-326, 2013.
2012
  1. Bujdosóné Dani, E.: "Ne remélje, hogy megszabadul a könyvektől".
    HB M. közműv. kvt. téka. 40-48, 2012.
  2. Bujdosóné Dani, E.: A nemzetiidentitás-narratívák interkulturális dimenziói az erdélyi magyar irodalomban a trianoni traumát követően.
    In: Tanulás és művelődés. Szerk.: Juhász Erika, Chrappán Magdolna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 453-460, 2012. ISBN: 9789634735847
  3. Bujdosóné Dani, E.: Az informatika mint kihívás: a falak nélküli könyvtár és múzeum jövője.
    In: Múzeumandragógiai tanulmányok. Szerk.: Szabó József, Debreceni Egyetem, Debrecen, 132-144, 2012. ISBN: 9789634735854
  4. Bujdosóné Dani, E.: Belterjes közösség és kulturális stratégia.
    In: Tanulás és művelődés. Szerk.: Juhász Erika, Chrappán Magdolna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 447-452, 2012. ISBN: 9789634735847
  5. Bujdosóné Dani, E.: E-curriculum Projects in Hungarian Higher Education: A Case Study.
    In: Proceedings: The 6th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics. Ed.: Nagib Callaos, William Lesso, Ángel Oropeza, Belkis Sánchez, Friederich Welsch, EISTA, Orlando, 125-130, 2012. ISBN: 9781936338665
  6. Bujdosóné Dani, E.: Mi más a többségiből a kisebbségi létbe szorult kultúra esetében?.
    In: Mi/Más konferencia 2010 : Gondolatok a másságról. Szerk.: Kádár J., Szathmári J, Eszterházy Károly Főiskola Amerikanisztika Tanszék : Líceum Kiadó, Eger, 97-110, 2012. ISBN: 9786155250057
  7. Bujdosóné Dani, E.: Neumann kontra Gutenberg-galaxis?.
    Kv. nev. 14 (4), 48-59, 2012.
  8. Bujdosóné Dani, E.: Szabédi László a sepsiszentgyörgyi Székely Nemzeti Múzeum élén.
    Polisz. 144 20-29, 2012.
2011
  1. Bujdosóné Dani, E.: A székelyudvarhelyi Református Kollégium Képei.
    In: A református tanítóképzés múltja, jelene, jövője : [A Debrecenben, 2011. febr. 25-én azonos címmel rendezett konferencia előadásainak szerkesztett anyaga]. Szerk.: Pinczésné Palásthy Ildikó ; szerk. munkatársa Vitéz Ferenc, Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola, Debrecen, 53-59, 2011.
  2. Bujdosóné Dani, E.: Európai Uniós információforrások szolgáltatása.
    Eszterházy Károly Főiskola, Eger, 140 p., 2011. ISBN: 9786155221323
  3. Bujdosóné Dani, E.: Library Informatics As a Challenge, or the Library without Walls: Does it Have a Future?.
    In: NetworkShop 2011 konferencia, Kaposvár, 2011. április 27-29. [elektronikus dokumentum] / [közread. a] Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Intéet, [Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Program Iroda], [Budapest], 18, 2011.
2010
  1. Bujdosóné Dani, E.: Népművelő túlélés: a kultúra, mint a túlélés záloga a Trianon utáni Erdélyben.
    In: Nemzetnevelés - felnőttnevelés - közművelődés : [Tudományos konferencia és szakmai találkozó Karácsony Sándor és Durkó Mátyás emlékére, Debrecen, 2010.06.24-2010.06.25]. Szerk.: Juhász Erika, Szabó Irma, Csokonai K. : Debreceni Egyetem : KultúrÁsz Közhasznú Egyesület, Debrecen, 319-328, 2010. ISBN: 9789632602264
  2. Bujdosóné Dani, E.: Problems in the digitalisation and bibliographical description of the corporational documents.
    In: Networkshop 2010 Konferencia kivonatok = abstracts / [rend., közread. a Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Intézet], [NIIF], [Budapest], 122, [2010].
2007
  1. Bujdosóné Dani, E.: A Székely Nemzeti Múzeum és a Múzeumok és Könyvtárak Országos Főfelügyelősége.
    Magyar Könyvszle. 123 (4), 429-449, 2007.
  2. Bujdosóné Dani, E.: A székelyudvarhelyi Haáz Rezső Múzeum Könyvtára.
    Könyvt. figy. 17 (4), 749-755, 2007.
  3. Bujdosóné Dani, E.: Az információs rendszerek hatása a tanulási szokásokra - keresési stratégiák a felsőoktatásban.
    Kv. kvt. kvt. 16 (6), 36-42, 2007.
  4. Bujdosóné Dani, E.: Helyi testületi anyagok bibliográfiai leírásának problémái.
    Tud. Műsz. Táj. 54 (11-12), 531-539, 2007.
  5. Bujdosóné Dani, E.: The effect of information systems on learning styles, especially on students.
    In: Agria Media. Szerk.: Tompa Klára, Nádasi András, Eszterházy Károly Főiskola rektora, Eger, 97-101, 2007. ISBN: 9639417092
  6. Bujdosóné Dani, E.: Új e-könyv a digitális könyvárban.
    Tud. Műsz. Táj. 54 (6), 269-271, 2007.
    (Ismertetett mű: Koltay Tibor. -Virtuális, elektronikus, digitális [elektronikus dokumentum] /Budapest : Typotex, 2007)
2002
  1. Bujdosóné Dani, E.: Információ, kultúra és könyvtár a változás és megújulás jegyében: a nagykőrösi Szabó Károly Városi Könyvtár bővítési, átalakítási és megújulási projektje (részlet).
    Pest m. könyvt. 45 (1), 21-34, 2002.
feltöltött közlemény: 93 Open Access: 25
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK