Tudóstér: Pusztai Gabriella publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 267 Open Access: 90
2024
  1. Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója: Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői.
    In: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban. Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Pusztai Gabriella; Engler Ágnes; Hrabéczy Anett; Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 161-175, 2024, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 (nyomtatott), ISSN 2732-1800 (online) ; 18.) ISBN: 9786156012227(nyomtatottkiadás)
  2. Kovács, K., Pusztai, G.: An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
    Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education (2023)
    Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2023)
    Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
    Q2 Sports Science (2023)
  3. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Major, E., Puskás, M.: Beyond the barriers of deficit orientedness? Comparing distinct teacher approaches of parental involvement.
    Brit. J. Relig. Educ. 119 1-19, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2023)
    D1 Religious Studies (2023)
  4. Pusztai, G., Basiak, A., Dybowska, E.: Edytorial: Szkoła i rodzina - współpraca, partnerstwo, zaangażowanie.
    Horyzonty Wychowania. 23 (66), 7-8, 2024.
  5. Pallay, K., Buda, A., Berei, E., Demeter-Karászi, Z., Herczegh, J., Hideg, G., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Márkus, E., Pusztai, G., Miklósi, M., Tódor, I., Kovács, K.: Felsőoktatók a Kárpát-medencében.
    CHERD-H, Debrecen, 120 p., 2024. ISBN: 9786156012241
  6. Bacskai, K., Bencze, Á., Dorogi, A., Hegedűs, G., Major, E., Rétháti, C., Pusztai, G.: Implementing Parental Involvement to Improve Student Achievement in Hungary Schools: Patterns of Hidden Resources.
    Egit. Arast. 109 222-237, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education (2023)
  7. Pusztai, G., Engler, Á., Hrabéczy, A., Bencze, Á.: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban: Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére.
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 331 p., 2024. ISBN: 9786156012227(papíralapúkiadás)
  8. Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kis, D., Bacskai, K., Pusztai, G.: Narrowing the inclusion gap: teachers and parents around SEN students.
    Int. J. Inc. Edu. Epub 1-27, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Arts and Humanities (miscellaneous) (2023)
    Q1 Education (2023)
  9. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Csonka, É., Bencze, Á., Major, E., Szilágyi, E., Bacskai, K.: Patterns of parental involvement in schools of religious communities: a systematic review.
    British Journal of Religious Education. 46 (1), 1-20, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2023)
    D1 Religious Studies (2023)
  10. Bacskai, K., Alter, E., Dan, B., Vályogos, K., Pusztai, G.: Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
    Educ. Sci. 14 (9), 1-12, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2023)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2023)
    Q2 Developmental and Educational Psychology (2023)
    Q2 Education (2023)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
    Q2 Public Administration (2023)
  11. Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: Real-Life Contexts of Spontaneous Family Life Education.
    Horyzonty Wychowania. 23 (66), 11-22, 2024.
  12. Rusznák, A., Pusztai, G.: School-Friendly Parents? Characteristics of Parents' Involvement in Vocational Schools in Hungary.
    Horyzonty Wychowania. 23 (66), 23-35, 2024.
  13. Szabó, D., Panna, L., Győri, K., Pusztai, G.: Systematic literature review on parental involvement in digital education.
    J. Media Literacy Educ. 16 (2), 98-107, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Communication (2023)
    Q2 Education (2023)
  14. Csók, C., Pusztai, G.: The Importance of Preparing for Teaching Challenges and Interprofessional Collaboration in Teacher Training.
    In: ATEE Spring Conference 2024. Teacher education research in Europe: trends, challenges, practices and perspectives : Book of Abstracts. Eds.: Nicole Bianquin; Francesco Magni, University of Bergamo; Association for Teacher Education in Europe, Bergamo, 339, 2024. ISBN: 9789464668537
  15. Kovács, K., Oláh, Á., Pusztai, G.: The role of parental involvement in academic and sports achievement.
    Heliyon. 10 (2), 1-8, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Multidisciplinary (2023)
  16. Csók, C., Pusztai, G., Vincze, Z.: Transforming Schools into Learning Communities: Building a Partnership between Educational Partners.
    ELNE Journal. 1 (1), 19-20, 2024.
2023
  1. Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: A családi életre nevelés realitásai: Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából.
    Educatio. 32 (3), 503-512, 2023.
  2. Hrabéczy, A., Pusztai, G.: A sajátos nevelési igényű hallgatók felsőoktatási és intézményen kívüli beágyazottsága.
    In: Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2023. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, ELTE Savaria Egyetemi Központ, Szombathely, 181-182, 2023. ISBN: 9786155657139
  3. Pusztai, G., Csók, C., Pallay, K.: A spontán családi életre nevelés létező kontextusai.
    In: Az oktatás határdimenziói : Absztrakötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Szombathely, 62, 2023. ISBN: 9786155657139
  4. Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023.
  5. Pusztai, G., Rosta, G.: Does Home or School Matter More?: The Effect of Family and Institutional Socialization on Religiosity : The Case of Hungarian Youth.
    Educ. Sci. 13 (12), 1-18, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  6. Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Embeddedness of students with special educational needs in higher education.
    In: 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Ed.: Joseph Domenech; David Menénde Álvarez-Hevia; Alicia Martínez-Varea; Rosa M. Llácer-Iglesias; Domenico Brunetto, Editorial Universitat Politecnica de Valencia, Valencia, 1425-1432, 2023. ISBN: 9788413960852
  7. Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  8. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Major, E., Puskás, M.: Felekezeti és nem felekezeti iskolák szülői bevonódás mintázatainak összehasonlítása.
    In: Az oktatás határdimenziói. Szerk.: Juhász Erika, Kattein Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Szombathely, 242-243, 2023. ISBN: 9786155657139
  9. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
    Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  10. Csók, C., Pusztai, G.: Iskolai segítő munkatársak szülőkkel kapcsolatos munkájának lehetőségei és akadályai.
    In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 187, 2023. ISBN: 9789634896111
  11. Pusztai, G., Róbert, P., Fényes, H.: Parental Involvement and School Choice in Hungarian Primary Schools.
    J Sch Choice. 17 (1), 118-135, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
  12. Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
    Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
  13. Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Social Capital of Students with Special Educational Needs in Higher Education.
    In: Book of Abstracts of the 6th International Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brien D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 26-26, 2023. ISBN: 9786245746378
  14. Csók, C., Pusztai, G.: Stratified Student Society in Higher Education Fields. Impact of Expected Earning on Students' Career.
    European Journal of Contemporary Education. 12 (1), 40-55, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  15. Szabó, D., Győri, K., Lajos, P., Pusztai, G.: Szülői bevonódás a digitális nevelésben: szisztematikus szakirodalom-elemzés.
    Inform. társad. 23 (3), 98-114, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Communication
  16. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Major, E., Puskás, M.: The comparison of parental involvement of public and church-run schools.
    In: Book of Abstracts The 6th International Conference on Future of Education 2023. Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 71, 2023. ISBN: 9786245746378
  17. Szűcs, T., Váradi, J., Kelemen, H., Miklódi, -., Pusztai, G.: The Role of Parents in Their Children's Artistic Education: The Effect of Parental Involvement in the Transgenerational Process.
    Harmonia. 23 (2), 375-386, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
    Q2 Music
    Q1 Visual Arts and Performing Arts
  18. Dan, B., Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Pusztai, G.: The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
    In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
  19. Pusztai, G., Csók, C.: Views of Teachers and Support Staff at Schools on the Implementation and Development of Family Life Education.
    European Journal of Contemporary Education. 12 (4), 1401-1409, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
2022
  1. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Alter, E., Marincsák, R., Dabney-Fekete, I.: Administrative data analysis of student attrition in hungarian medical training.
    BMC Med Educ. 22 (1), 1-10, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education
    Q1 Medicine (miscellaneous)
  2. Pusztai, G., Fináncz, J., Tóth, D.: A doktori képzés nemzetközi és hazai átalakulása.
    Educatio. 31 (1), 85-103, 2022.
  3. Pusztai, G., Csók, C.: A kutatási bizonyítékokra épülő családi életre nevelés.
    In: "Innováció a képzésben és a gyakorlatban" 30 éves a szociálpedagógus képzés nemzetközi konferencia : Absztrakt füzet. Szerk.: Rákó Erzsébet, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar Hajdúböszörmény, Hajdúböszörmény, 27-28, 2022. ISBN: 9789634904700
  4. Engler, Á., Pusztai, G.: A magyarországi fiatalok kilencedik legégetőbb problémája: a családi élet kihívásai és válaszai.
    In: Kívánj tizet! : A magyarországi fiatalok nemzedéki önreflexiója és jövőképe. Szerk.: Pillók Péter, Székely Levente, Nemzeti Ifjúsági Tanács Szövetség, Budapest, 175-193, 2022, (Ismeretlen ismerősünk: a fiatalok, ISSN 1) ISBN: 9786150170602
  5. Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B., Pusztai, G.: A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
  6. Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: A szocioökonómiai státusz és a vallásosság hatása a fiatal felnőttek párkapcsolati magatartására Magyarországon.
    In: Család, gyermek, jövő : tanulmányok a családtudomány köréből. Szerk.: Aczél Petra, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Budapest, 193-212, 2022. ISBN: 9786156447005
  7. Pusztai, G., Major, E., Polgáriné Szilágyi, E., Bencze, Á., Csonka, É., Demeter-Karászi, Z.: A szülői bevonódás módjának szektorközi összehasonlítása a nemzetközi gyakorlatban.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 272, 2022. ISBN: 9786155657115
  8. Rosta, G., Pusztai, G.: Az egyházi oktatás hatása a fiatalok vallásosságának alakulására.
    Educatio. 31 (3), 425-444, 2022.
  9. Kocsis, Z., Markos, V., Fazekas, E., Pusztai, G.: Az önkéntesség mint a szülők iskolai bevonódásának egy formája: Szisztematikus szakirodalmi elemzés eredményeinek bemutatása.
    Önkéntes Szemle. 2 (4), 57-87, 2022.
  10. Győri, K., Pusztai, G.: Exploring the Relational Embeddedness of Higher Educational Students During Hungarian Emergency Remote Teaching.
    Front. Educ. 7 (7), 1-7, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
  11. Győri, K., Pusztai, G.: Exploring the Relational Embeddedness of Higher Educational Students During Hungarian Emergency Remote Teaching.
    In: Higher Education Dropout After COVID-19: New Strategies to Optimize Success. Eds.: Bernardo Ana B, Castro-Lopez Adrian, Mujica Alejandro Diaz, Frontiers Media SA, Lausanne, 154-160, 2022. ISBN: 9782889749010
  12. Pusztai, G., Fényes, H., Kovács, K.: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education.
    Educ. Sci. 12 (11), 1-15, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  13. Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration.
    Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Sociology and Political Science
  14. Pusztai, G.: Forms of capital utilized during a student career.
    In: Sociology of education. Ed.: Gabriella Pusztai, Debrecen University Press, Debrecen, 28-42, 2022, (Pallas Debrecina ; 23) ISBN: 9789633188835
  15. Pusztai, G.: Interpretive paradigms of socialization at school.
    In: Sociology of education. Ed.: Gabriella Pusztai, Debrecen University Press, Debrecen, 12-27, 2022, (Pallas DebrecinaISSN ; 23) ISBN: 9789633188835
  16. Pusztai, G.: Introduction.
    In: Sociology of education. Ed.: Gabriella Pusztai, Debrecen University Press, Debrecen, 7-9, 2022, (Pallas Debrecina ; 23) ISBN: 9789633188835
  17. Dan, B., Kovács, K., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is resilience a trait or a result in parental involvement?.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 256-256, 2022. ISBN: 9786155657115
  18. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
    Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  19. Berei, E., Pusztai, G.: Learning through Digital Devices-Academic Risks and Responsibilities.
    Educ. Sci. 12 (7), 1-14, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  20. Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers.
    Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
  21. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G., Engler, Á.: Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience.
    In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
  22. Pusztai, G., Csók, C.: Pedagógusok és iskolai segítő szakemberek nézetei a családi életre nevelés implementációjával és fejlesztésével kapcsolatban.
    Kapocs. 5 (3-4), 108-116, 2022.
  23. Pusztai, G., Fényes, H.: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families.
    Religions (Basel). 13 (10), 1-16, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Religious Studies
  24. Pusztai, G.: Religious communities.
    In: Sociology of education. Ed.: Gabriella Pusztai, Debrecen University Press, Debrecen, 137-155, 2022, (Pallas Debrecina ; 23) ISBN: 9789633188835
  25. Csók, C., Pusztai, G.: School Support Professionals as Educational Partners.
    In: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022) : Book of Abstracts. Ed.: Beitzel Brian D, International Institute of Knowledge Management, Colombo, Srí Lanka, 82, 2022. ISBN: 9786245746194
  26. Csók, C., Pusztai, G.: Segítő szakemberek lehetőségei az iskolai egyenlőtlenségek mérséklésében.
    In: Szociológiai tudás és közjó: absztraktkötet. Szerk.: Loncsák Noémi, Szabó-Tóth Kinga, Magyar Szociológiai Társaság, Miskolc, 48-49, 2022. ISBN: 9786158117463
  27. Hornyák, Á., Pusztai, G.: Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher.
    PedActa. 12 (1), 27-38, 2022.
  28. Pusztai, G.: Sociology of education.
    Debrecen University Press, Debrecen, 292 p., 2022. ISBN: 9789633188835
  29. Pusztai, G.: Sociology of education: Theories, communities, contexts.
    Debrecen University Press, Debrecen, 292 p., 2022. ISBN: 9789633188835
  30. Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  31. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Szülői bevonódás és reziliencia sajátos nevelési igényű diákok családjaiban. Egy szisztematikus szakirodalom-áttekintés eredményei.
    In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment: Program- és absztraktkötet = Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 26-27, 2022. ISBN: 9789634904212
  32. Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
    Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
  33. Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: The Effect of Socioeconomic Status and Religiosity on Hungarian Young Adults' Marriage Behavior.
    Journal of Social Studies Education Research. 13 (4), 78-96, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
  34. Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  35. Kocsis, Z., Pusztai, G.: The Impact of Parent Volunteering in School.
    In: Book of Abstracts: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Colombo, 11, 2022. ISBN: 9786245746194
  36. Kocsis, Z., Alter, E., Pusztai, G.: The Role of Student Employment in Persistence and Efficiency in STEM Higher Education.
    Int. J. Educ. Math. Sci. Technol.. 10 (4), 831-848, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
    Q2 Mathematics (miscellaneous)
  37. Csók, C., Pusztai, G.: The Role of Supporting Professionals in Family-School Cooperation.
2021
  1. Pusztai, G., Csók, C., Kocsis, Z.: "Lenni vagy nem lenni?" - hallgatói válaszutak a felvételi és a diploma között.
  2. Pusztai, G., Szigeti, F., Csók, C., Hrabéczy, A., Godó, K., Alter, E., Kocsis, Z.: "Who shall survive" in higher education? A Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ új kutatási eredményei.
  3. Kocsis, Z., Pusztai, G.: A double road to success? Impact of dual education on effectiveness.
    Research in Post-Compulsory Education. 26 (2), 164-188, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  4. Kocsis, Z., Fényes, H., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók fizetett munkavállalásának motivációi és az erre ható tényezők.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 273, 2021. ISBN: 9789633068335
  5. Szigeti, F., Csók, C., Győri, K., Hrabéczy, A., Pusztai, G.: A hallgatói előrehaladás típusai és jellemzői.
    In: Új kutatások a neveléstudományokban 2020 : Család a nevelés és az oktatás fókuszában. Szerk.: Engler Ágnes, Bocsi Veronika, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézete, Debrecen, 27-43, 2021, (Új kutatások a neveléstudományokban, ISSN 2062-090X)
  6. Hornyák, Á., Bacskai, K., Pusztai, G.: Az újító pedagógusok hatása az Észak-Magyarország és Észak-Alföld régió négy megyéjének középfokú oktatási intézményeiben.
    Magyar Pedagógia. 121 (3), 237-257, 2021.
  7. Pusztai, G., Szigeti, F.: Előrahaladási és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban.
    CHERD, Debrecen, 111 p., 2021. ISBN: 9786156012081
  8. Pusztai, G., Szigeti, F.: Előrehaladás és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban.
    CHERD, Debrecen, 111 p., 2021. ISBN: 9786156012098
  9. Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Hallgatói eredményesség szektorközi összehasonlításban = Effectivenes of Students in Cross-Sectoral Comparison.
    Civ. szle. 18 (Klsz.), 51-66, 2021.
  10. Pusztai, G., Hrabéczy, A., Csók, C.: Influencing Factors of Study Path in Higher Education.
    In: European, Sociological Association Sociological Knowledges for Alternative Futures / European Sociological Association, European Sociological Association, Paris, Franciaország, 351, 2021. ISBN: 9782958158606
  11. Pusztai, G., Győri, K.: Learning Alone: a kapcsolati beágyazódás vizsgálata a távolléti oktatás alatt.
    Educatio. 30 (1), 112-124, 2021.
  12. Kocsis, Z., Pusztai, G.: Learning or Earning: Impact of Student Employment on Student Careersin the Eastern Region of the European Higher Education Area.
    New Educ. Rev. 65 149-161, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  13. Pusztai, G., Szigeti, F.: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban.
    CHERD, Debrecen, 315 p., 2021. ISBN: 9786156012128
  14. Pusztai, G., Bocsi, V.: Religiosity - conviviality.
    In: Intercultural issues and concepts : a multi-disciplinary glossary / Maddalena Colombo, Guia Gilardoni (eds.), Peter Lang, Bruxelles ; Bern ; Berlin ; New York ; Oxford ; Wien, 199-214, 2021, (Europe of cultures. Dialoges ; ISSN 2031-3519 ; 22.)
  15. Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary.
    Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Religious Studies
  16. Pusztai, G., Fényes, H., Markos, V.: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence.
    Heliyon. 7 (9), 1-7, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Multidisciplinary
  17. Fényes, H., Mohácsi, M., Pusztai, G.: Types and Predictors of Career Consciousness among Higher Education Students.
    Journal of Economic Sociology. 22 (5), 151-170, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Economics and Econometrics
    Q3 Sociology and Political Science
  18. Pusztai, G., Kovács, K.: Válaszúton: a perzisztenssé, rizikóssá vagy lemorzsolódóvá válás esélyének vizsgálata.
    In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 38-56, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
2020
  1. Fényes, H., Pusztai, G.: A családi életre nevelést befolyásoló tényezők a felsőoktatási hallgatók körében.
    In: Neveléstudomány: horizontok és dialógusok. Szerk.: Varga Arank, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófi, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 96-105, 2020, (Új kutatások a neveléstudományokban, ISSN 2062-090X) ISBN: 9789634295518
  2. Pusztai, G., Csók, C.: Ambivalence of Professional Socialization in Social and Educational Professions.
    Soc. Sci. 9 (8), 1-14, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
  3. Pusztai, G.: A reziliens szülővé válást támogató tényezők nyomában.
    Kapocs. 19 (2), 51-64, 2020.
  4. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: A tanulás sikerességének vizsgálata egészségügyi tanulmányokat folytató elsőéves hallgatók körében.
    Orv. hetil. 161 (4), 139-150, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
  5. Pusztai, G.: A tanulmányi életút során hasznosítható tőkefajták.
    In: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 29-54, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20) ISBN: 9789633188835
  6. Pusztai, G.: A vallásosság nevelésszociológiája: kutatások vallásos nevelésről és egyházi oktatásról.
    Gondolat, Budapest, 346 p., 2020. ISBN: 9789636938000
  7. Pusztai, G.: Az iskolai szocializáció értelmezési paradigmái.
    In: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 13-28, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20) ISBN: 9789633188835
  8. Pusztai, G., Morvai, L., Bacskai, K., Hornyák, Á.: Characteristics of Teaching Community Capital - Focus on Teachers in Reformed Public Education Institutions.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 48-55, 2020.
  9. Kocsis, Z., Pusztai, G.: Differences in student work according to educational factors at a Hungarian university.
    Higher Education in Russia and Beyond 24 (3), 22-24, 2020.
  10. Bocsi, V., Pusztai, G., Fényes, H.: Első generációs hallgatók a campuson: ülönös tekintettel az eredményesség kérdéskörére.
    Szociol. Szle. 30 (4), 26-44, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
  11. Pusztai, G., Engler, Á.: Értékteremtő gyermeknevelés a családban és az oktatásban.
    Kapocs. 3 (2), 5-12, 2020.
  12. Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Fogyatékossággal élő hallgatók tanulmányi pályafutása a felsőoktatási adminisztratív adatok tükrében.
    Iskolakultúra. 30 (11), 3-23, 2020.
  13. Fényes, H., Pusztai, G., Engler, Á.: Gender Role Attitudes and Religiosity among Higher Education Students.
    J. Study Relig. Ideol. 19 (55), 69-84, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Philosophy
    Q1 Religious Studies
  14. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Hallgatói rekrutáció és vallásosság az Európai Unió keleti határán fekvő perifériás térségben.
    In: Meghatározottságaink : A nem, az életkor és az etnikum szerepe a tartós társadalmi egyenlőtlenségekben. A Magyar Szociológiai Társaság vándorgyűlése. Absztraktkötet, Magyar Szociológiai Társaság, Budapest, 62, 2020.
  15. Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Hallgatói rekrutáció szektorközi összehasonlításban.
    PedActa. 10 (1), 59-72, 2020.
  16. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Hallgatói rekrutáció szektorközi összehasonlításban.
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: Absztraktkötet: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság : Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet : Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 184, 2020. ISBN: 9789634902584
  17. Pusztai, G., Csók, C.: Kulcsszereplők az értékteremtő gyermeknevelésben.
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában : absztraktkötet : XX. Országos Neveléstudományi Konferencia Debrecen, 2020. november 5-7.. Szerk.: Engler Ágnes, Rébay Magdolna, Tóth Dorina Anna, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 355, 2020. ISBN: 9789634902584
  18. Fényes, H., Pusztai, G.: Nemi szerepattitűdök és vallásosság a felsőoktatási hallgatók körében.
    Szociol. Szle. 30 (1), 49-69, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
  19. Pusztai, G.: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 408 p., 2020. ISBN: 9789633188835
  20. Pusztai, G., Kocsis, Z.: Oktatáskutatás a Debreceni Egyetemen.
    Anyanyelv-pedagógia. 13 (2), 1-9, 2020.
  21. Kocsis, Z., Pusztai, G.: Student Employment as a Possible Factor of Dropout.
    Acta Polytech. Hung. 17 (4), 183-199, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  22. Pusztai, G.: Vallási közösségek.
    In: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 206-222, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20) ISBN: 9789633188835
2019
  1. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults.
    Religions (Basel). 10 (6), 1-10, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Religious Studies
  2. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: A perzisztenciaérték empirikus vizsgálata a hallgatói professzionalizáció kezdetén egészségügyi tanulmányokat folytató hallgatók körében.
    Lege Artis Med. 29 (6-7), 301-311, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
  3. Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás.
    Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019.
  4. Pusztai, G.: A vallásosság és iskolázottság hatása a házasságkötésre.
    Kapocs. 2 (3-4), 105-115, 2019.
  5. Pusztai, G.: Bevezetés = Introduction.
    Magy. tud. 180 (6), 789-791, 2019.
  6. Pusztai, G., Maior, E., Demeter-Karászi, Z.: Church contributions to the transformation of higher education in Central and Eastern Europe.
    In: In search of excellence in higher education. Eds.: Gergely Kováts, Zoltán Rónay, Corvinus University of Budapest Digital Press, Budapest, 29-39, 2019, (CIHES book series / NFKK kötetek, ISSN 2060-9698 ; 3.) ISBN: 9789635037797
  7. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Maior, E.: Church Contributions to the Transformation of Higher Education in Central and Eastern Europe.
    In: Abstracts 12thAnnual International Conference on Languages & Linguistics. Ed.: Gregory T. Papanikos, Athens Institute for Education and Research, Athens, 21, 2019. ISBN: 9789605982782
  8. Pusztai, G., Kovács, K., Markos, V., Demeter-Karászi, Z., Maior, E.: Civic engagement and the resources of persistent students and the reasons of dropout in higher education.
    Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 270-287, 2019.
  9. Pusztai, G., Kocsis, Z.: Combining and Balancing Work and Study on the Eastern Border of Europe.
    Social Sciences. 8 (6), 1-12, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Social Sciences (miscellaneous)
  10. Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019.
  11. Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Egyházi hozzájárulás a Közép- és Kelet-európai felsőoktatási térségben.
    In: Prevenció, intervenció és kompenzáció: HuCER 2019 Absztraktkötet. / Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 207, 2020. ISBN: 9786155657078
  12. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Egyházi hozzájárulás a magyarországi és romániai felsőoktatásban.
    In: Neveléstudományi kutatások a Kárpát-medencei oktatási térben : A IV. Kárpát-medencei Oktatási Konferencia tanulmánykötete. Szerk.: Péter Tóth, Kinga Horváth, Enikő Maior, Mária Bartal, Jenő Duchon, Selye János Egyetem Tanárképző Kar, Komarno, 435-441, 2019. ISBN: 9788081223105
  13. Bacskai, K., Engler, Á., Pusztai, G., Bocsi, V.: Features of the Hungarian Teacher Educational System.
    Current Politics and Economics of Russia, Eastern and Central Europe. 34 (4), 455-475, 2019.
  14. Pusztai, G.: Kié a KozmaPolisz?.
    In: KozmaPolisz. Tanulmányok Kozma Tamás 80. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Kocsis Zsófia, CHERD, Debrecen, 9-10, 2019, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 13) ISBN: 9789633188118
  15. Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Kik a lemorzsolódó hallgatók?.
    In: KozmaPolisz. Tanulmányok Kozma Tamás 80. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Kocsis Zsófia, CHERD, Debrecen, 249-260, 2019, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 13) ISBN: 9789633188118
  16. Pusztai, G., Engler, Á., Kocsis, Z.: KozmaPolisz: Tanulmányok Kozma Tamás 80. születésnapjára.
    CHERD, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 306 p., 2019.
  17. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: Lemorzsolódási kockázat az orvostanhallgatók körében.
    Orv. hetil. 160 (21), 829-834, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Medicine (miscellaneous)
  18. Pusztai, G., Kovács, K., Hegedűs, R.: Lemorzsolódók tegnap, ma és holnap.
    Educatio. 28 (4), 737-754, 2019.
  19. Kovács, K., Ceglédi, T., Csók, C., Demeter-Karászi, Z., Dusa, Á., Fényes, H., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Kovács, K., Markos, V., Máté-Szabó, B., Németh, D., Pallay, K., Pusztai, G., Szigeti, F., Tóth, D., Váradi, J.: Lemorzsolódott hallgatók 2018.
    CHERD-H. 2019, Debrecen, 102 p., 2019. ISBN: 9786156012005
  20. Pusztai, G.: Olvasási és szövegértési nehézségek.
    In: Lemorzsolódott hallgatók 2018 / Kovács Klára et al, CHERD-H, Debrecen, 60-65, 2019, (Oktatáskutatók Könyvtára ; 6) ISBN: 9786156012005
  21. Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries.
    Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Cultural Studies
    Q2 Education
  22. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Szűcs, T.: Theoretical and empirical background for a higher education model of active community learning.
    In: Proceedings 5th CARPE Conference: Horizon Europe and beyond. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universidad Politécnica de Valencia, Valencia, 38-47, 2019. ISBN: 9788490487891
  23. Pusztai, G.: The role of intergenerational social capital in diminishing student attrition.
    J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 20-26, 2019.
  24. Pusztai, G.: Vallási szocializáció és hatásai = Religious Socialisation and Its Effects.
    Magy. tud. 180 (6), 834-843, 2019.
  25. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Vallási szocializáció vizsgálata fiatal felnőttekkel készített interjúk tükrében.
    Szociol. Szle. 29 (3), 80-97, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Social Sciences (miscellaneous)
2018
  1. Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A civil aktivitás és a lemorzsolódási esély összefüggéseinek vizsgálata a felsőoktatási hallgatók körében.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 140-153, 2018.
  2. Kozma, T., Pusztai, G.: A Coleman-jelentés hatása Magyarországon a rendszerváltás előtt és után.
    In: Az oktatás gazdagsága : tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 25-47, 2018, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 5) ISBN: 9786158007795
  3. Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései.
    Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018.
  4. Pusztai, G., Szemerszki, M.: A felsőoktatási lemorzsolódás előrejelzői és mutatói egy regionális egyetemen.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei : X. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata : Debrecen, 2017. szeptember 22-23.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 224-237, 2018, (Kiss Árpád Archívum könyvsorozata, ISSN 1587-1150 ; 10) ISBN: 9789634900498
  5. Kovács, K., Pusztai, G., Kovács, K., Nagy, B.: A felsőoktatási társas integráció és a hallgatói egészségmagatartás kapcsolata.
    PedActa. 8 (1), 41-50, 2018.
  6. Pusztai, G.: Egy hatékony tényező a lemorzsolódás mérséklésére.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi, Debrecen, 63-90, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
  7. Pusztai, G., Erdős, I.: Eszményi és megvalósult identitás a 21. század eleji református köznevelési intézményekben.
    In: Világosító lámpás / főszerk. Fazakas Gergely Tamás ; szerk. Baranyai Norbert, Gonda László, Kovács Gergely, Sipos Ferenc, Tiszántúli Református Egyházkerület : Debreceni Református Kollégium, Debrecen, 275-283, 2018. ISBN: 9786158066563
  8. Pusztai, G., Bocsi, V., Bacskai, K., Ceglédi, T., Csokai, A., Kocsis, Z., Szűcs, T.: Jelen és jövő határán: Hátrányos helyzetű középiskolások és hallgatók eredményes-sége.
    Wáli István Református Cigány Szakkollégium, Debrecen, 117 p., 2018. ISBN: 9786158104012
  9. Pusztai, G.: Kit gazdagít az oktatás gazdaságtana, és ki (hogyan) fizeti a költségeket?.
    In: Az oktatás gazdagsága: Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, Center for Higher Education Research & Development - Hungary, Debrecen, 7-11, 2018, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 5) ISBN: 9786158007795
  10. Pusztai, G., Szigeti, F.: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 312 p., 2018. ISBN: 9789633187548
  11. Pusztai, G., Kovács, K., Markos, V.: Lemorzsolódott és perzisztens hallgatók összehasonlítása.
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések: absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, 162, 2018. ISBN: 9789634890515
  12. Pusztai, G., Ceglédi, T.: Student involvement in talent care initiatives of higher education in Hungary.
    In: Ways of Promoting Excellence in Higher Education. Eds.: Erdei Gábor; Juhász Erika; Sahin Salih; Kan Adnan, Pegem Akademi, Ankara, 15-24, 2018. ISBN: 9786052415467
  13. Pusztai, G.: Szerkesztői bevezető.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi, Debrecen, 7-11, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
  14. Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities.
    Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018.
2017
  1. Nagy, Z., Müller, A., Bácsné Bába, É., Bíró, M., Pusztai, G.: A differenciálás mérése a testnevelésben az atlétika tanítási egység alatt.
    Képzés és gyakorlat. 15 (4), 147-162, 2017.
  2. Pusztai, G.: A felsőoktatás értéke az audit-társadalomban.
    In: Az oktatás korproblémái. Szerk.: Hunyady György, Csapó Benő, Pusztai Gabriella, Szivák Judit, ELTE Eötvös K, Budapest, 190-201, 2017. ISBN: 9789633122754
  3. Pusztai, G.: A felsőoktatás értéke az audit-társadalomban.
    Magy. Tud. 178 (2), 134-140, 2017.
  4. Pusztai, G.: A felsőoktatás hozzáadott értékének értelmezéséhez.
    In: Fiatal felnőttek iskolai és társadalmi inklúziójának támogatása. Szerk.: Hüse Lajos; Molnár Erzsébet, Evangélikus Roma Szakkollégium, Nyíregyháza, 11-38, 2017, (Szakkollégiumi tudástárISSN ; 4) ISBN: 9789631293821
  5. Pusztai, G., Szemerszki, M.: A felsőoktatási lemorzsolódás mutatói és előrejelzői egy regionális egyetemen.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei : X. Kiss Árpád Emlékkonferencia : tartalmi összefoglalók. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Kiss Árpád Archívum Könyvtár : Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 60, 2017. ISBN: 9789634739678
  6. Hunyady, G., Csapó, B., Pusztai, G., Szivák, J.: Az oktatás korproblémái.
    ELTE Eötvös K., Budapest, 258 p., 2017. ISBN: 9789633122754
  7. Pusztai, G.: Egyházi fenntartású iskolák.
    Vigilia. 82 (5), 344-354, 2017.
  8. Pusztai, G.: Hallgatók civil közösségi részvétele öt ország tizenhárom felsőoktatási intézményében.
    Kult. Köz. 21 (3), 95-108, 2017.
  9. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: Investigation of Persistence Value as a Study Protection Factor among Health Care Organizer Students.
    Eur. J. Ment. Health. 12 135-151, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Health (social science)
    Q4 Psychiatric Mental Health
    Q4 Psychiatry and Mental Health
    Q4 Psychology (miscellaneous)
    Q4 Public Health, Environmental and Occupational Health
  10. Bácsné Bába, É., Fenyves, V., Szabóné Szőke, R., Juhász, C., Máté, E., Pusztai, G., Kocsis, I.: Kísérlet a lemorzsolódás mértékének és okainak megragadására a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar példáján.
    Neveléstud. 5 (3), 5-14, 2017.
  11. Fenyves, V., Bácsné Bába, É., Kocsis, I., Juhász, C., Pusztai, G.: Kísérlet a lemorzsolódás mértékének és okainak megragadására egy kar hallgatóinak példáján.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 253, 2017. ISBN: 9789635088638
  12. Kozma, T., Pusztai, G.: The Coleman Report in Hungary: Its Reception Before and After the Democratic Transition.
    In: Fifty years of the Coleman report. Ed.: by Mitja Sardoč, Slavko Gaber, University of Ljubljana, Faculty of Education, Ljubljana, 157-176, 2017, (CEPS journal edition / University of Ljubljana, Faculty of Education ; 1.) ISBN: 9789612532185
  13. Pusztai, G., Kovács, K., Kovács, K., Nagy, B.: The effect of campus environment on students' health behaviour in four Central European countries.
    J. Soc. Res. Policy. 8 (1), 125-138, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Sociology and Political Science
  14. Kozma, T., Pusztai, G., Polónyi, I.: The Higher Education System in Hungary.
    In: Encyclopedia of International Higher Education Systems and Institutions / eixeira, Pedro, Shin, Jung Cheol, Amaral, A., Bernasconi, A., Magalhaes, A., Kehm, B. M., Stensaker, B., Choi, E., Balbachevsky, E., Hunter, F., Goastellec, G., Mohamedbhai, G., de Wit, H., Valimaa, J., Rumbley, L., Unangst, L., Klemencic, M., Langa, P., Yang, R., Nokkala, T, Springer Netherlands, Berlin, 1-9, 2017. ISBN: 9789401789042
2016
  1. Pusztai, G., Bocsi, V., Ceglédi, T.: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához.
    Partium :, Nagyvárad ;, 371 p., 2016. ISBN: 9789631254471
  2. Pusztai, G., Bocsi, V., Ceglédi, T.: A felsőoktatás hozzáadott értéke közép-európai kontextusban.
    In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke : Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 7-12, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
  3. Pusztai, G., Inántsy-Pap, Á.: An underground church-run school during the communist rule in Hungary (1948-1990) = Una escuela clandestina de la Iglesia durante el gobierno comunista en Hungría (1948-1990).
    Historia y Memoria de la Educación. 4 177-213, 2016.
  4. Pusztai, G.: A szülők vallásossága mint a hatékony gyermeknevelés tőkeforrása.
    In: Riport a családokról: A Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet kutatási eredményei 2015. Szerk.: Földvári Mónika és Tomposné Hakkel Tünde, Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet : L'Harmattan, Budapest, 427-446, 2016, (Kapocs Könyvek, ISSN 1589-4096 ; 15) ISBN: 9789634141938
  5. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: Az Egészségügyi Világszervezet öttételes jól-lét kérdőívének vizsgálata a Semmelweis Egyetem elsőéves hallgatóinak körében.
    Orv. hetil. 157 (44), 1762-1768, 2016.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
  6. Pusztai, G., Dabney-Fekete, I., Dusa, Á., Varga, E.: Knowledge Brokers in the Heart of Europe: International Student and Faculty Mobility in Hungarian Higher Education.
    HERJ. 6 (1), 60-75, 2016.
  7. Pusztai, G.: Kozma Tamas (2016). The moment. Essay on education research. [A pillanat: essze az oktataskutatasrol.] Budapest: UMKHTSTART.
    Hung. Educ. Res. J. 6 (1), 124-126, 2016.
2015
  1. Pusztai, G., Bacskai, K.: A PISA és a fenntartói sokszínűség.
    Educatio. 24 (2), 39-49, 2015.
  2. Pusztai, G., Engler, Á., Revákné Markóczi, I.: Developement of Teacher Calling in Higher Education.
    Partium Press ;, Nagyvárad, 194 p., 2015. ISBN: 9789631233995
  3. Kovács, K., Pusztai, G.: Ki eredményes a felsőoktatásban?.
    Partium Könyvkiadó ; Budapest :, Nagyvárad, 242 p., 2015. ISBN: 9786068156699
  4. Pusztai, G., Morvai, L.: Pálya-modell: Igények és lehetőségek a pedagógus-továbbképzés változó rendszerében.
    Partium Press, Nagyvárad, 291 p., 2015. ISBN: 9789631234008
  5. Pusztai, G., Bacskai, K.: Parochial Schools and PISA Effectiveness in Three Central European Countries.
    Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 145-161, 2015.
  6. Pusztai, G.: Pathways to Success in Higher Education: Rethinking the Social Capital Theory in the Light of Institutional Diversity.
    Peter Lang, Frankfurt am Main, 278 p., 2015. ISBN: 9783631664261
  7. Pusztai, G., Ceglédi, T.: Pedagógushallgatók Kelet-Közép-Európában.
    In: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Partium Kvk., Personal Problems Solution, Új Mandátum Könyvkiadó, Nagyvárad, Budapest, 7-12, 2015, (Felsőoktatás & Társadalom ; 2.) ISBN: 9789631233988
  8. Pusztai, G., Ceglédi, T., Bocsi, V., Kovács, K., Dusa, Á., Márkus, Z., Hegedűs, R.: Pedagógusjelöltek oktatásszociolgiai vizsgálata II..
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központja, Debrecen, 160 p., 2015. ISBN: 9786158007726
  9. Pusztai, G., Morvai, L., Ceglédi, T., Márkus, E., Máté-Szabó, B., Nagy, Z., Sebestyén, K., Barnucz, N., Labancz, I.: Pedagógusok továbbképzési igényeinek vizsgálata.
    CHERD-Hungary, Debrecen, 109 p., 2015.
  10. Pusztai, G., Ceglédi, T.: Professional Calling in Higher Education: Challenges of Teacher Education in the Carpathian Basin.
    Partium Press ; Personal Problems Solution ; Új mandátum Kiadó, Nagyvárad; Budapest, 186. p., 2015. ISBN: 9789631234015
  11. Pusztai, G., Ceglédi, T.: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében.
    Partium Kvk. ;, Nagyvárad, 341 p., 2015. ISBN: 9789631233988
  12. Pusztai, G., Ceglédi, T.: Teacher Education Students in Central and Eastern Europe.
    In: Professional Calling in Higher Education / eds Gabriella Pusztai, Tímea Ceglédi, Partium Press ; Personal Problems Solution ; Új mandátum Kiadó, Nagyvárad; Budapest, 7-11, 2015. ISBN: 9789631234015
2014
  1. Pusztai, G.: "Nem biztos, csak a kétes a szememnek...": Hallgatói eredményességi koncepciók és mutatók a felsőoktatás-kutatásban.
    In: Felsőoktatás kutatása: Tisztelgő kötet Hrubos Ildikó születésnapjára. Szerk.: Nagy Péter Tibor, Veroszta Zsuzsa, Gondolat K., Budapest, 146-165, 2014. ISBN: 9789636935511
  2. Pusztai, G.: And what is your Kozma Number?.
    Hung. Educ. Res. J. 4 (1), 1-5, 2014.
  3. Pusztai, G., Engler, Á.: Distant students' satisfaction as an indicator of institutional success in higher education. Indicators and explanations based on data form hungarian survey.
    Horyzonty Wychowania. 13 (26), 105-121, 2014.
  4. Pusztai, G.: Felekezeti oktatás új szerepekben.
    Educatio. 23 (1), 50-66, 2014.
  5. Pusztai, G., Szabó, D.: Felsőoktatási hallgatók és fogyatékossággal élő társaik.
    Kapocs. 13 (4), 23-37, 2014.
  6. Pusztai, G., Lukács, Á.: Közösségteremtők: tisztelgés a magyar vallásszociológusok nagy nemzedéke előtt.
    Debrecen University Press, Debrecen, 406 p., 2014. ISBN: 9789633184240
  7. Pusztai, G.: Neked mi a Kozma-számod?.
    PedActa. 4 (1), 1-4, 2014.
  8. Pusztai, G., Morvai, L.: Oktatáskutató szakmai műhelyek a Debreceni Egyetemen: A Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Doktori Programja.
    Szakk. Szle. 30 (1), 57-60, 2014.
  9. Pusztai, G., Kovács, K., Ceglédi, T., Dusa, Á., Hegedűs, R.: Pedagógusjelöltek oktatásszociolgiai vizsgálata I..
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központja, Debrecen, 89 p., 2014. ISBN: 9786158007719
  10. Pusztai, G., Engler, Á.: Teacher education case studies in comparative perspective.
    CHERD-H, Debrecen, 184 p., 2014. ISBN: 9789634737056
  11. Pusztai, G.: The Effects of Institutional Social Capital on Students' Success in Higher Education.
    HERJ. 4 [13], 2014.
  12. Pusztai, G., Kovács, K., Kardos, K.: The role of social networks in the wellbeing of teacher education students: Analysis of the campus contacts of teacher education students from two countries.
    In: Comparative Research on Teacher Education. Eds.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Verbum, Ruzomberok, 122-139, 2014. ISBN: 9788056101223
  13. Pusztai, G.: Variációk felsőoktatási környezetre: Kísérlet az intézményi környezet hallgatói eredményességre gyakorolt hatásának vizsgálatára.
    Felsőokt. Műh. 8 (3), 67-90, 2014.
2013
  1. Pusztai, G.: Expansion, Systematisation and Social Commitment of Church-Run Education in Hungary.
    HERJ. 2 1-15, 2013.
  2. Pusztai, G.: Hallgatói vallásosság és felsőoktatási beágyazottság.
    Confessio. 37 (1), 44-57, 2013.
  3. Angyalosi, G., Münnich, Á., Pusztai, G.: Interdisciplinary Research in Humanities.
    Constantine the Philosopher University in Nitra Faculty of Central European Studies, Nyitra, 500 p., 2013. ISBN: 9788055802848
  4. Fényes, H., Pusztai, G.: Religiosity and volunteering among higher education students in the Partium Region..
    In: Students in a cross-border region : higher education for regional social cohesion. Eds.: Györgyi Zoltán, Nagy Zoltán, Editura Universităţii din Oradea, Oradea, 147-167, 2013. ISBN: 9786061009923
2012
  1. Pusztai, G.: "Befogad és kitaszít...?": A tanárszakos és más pedagógusjelölt hallgatók felsőoktatási integrációja.
    In: A tanárok tanárának lenni... : tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Fenyő Imre, Engler Ágnes, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 86-109, 2012. ISBN: 9789630846448
  2. Pusztai, G.: A felsőoktatás munkára felkészítő szerepe a hallgatók értelmezésében.
    In: Az Észak-Alföldi régió helyzete: Képzés és munkaerőpiac. Szerk.: Kun András István, Polónyi István, Új Mandátum Lap- és Könyvkiadó, Budapest, 9-29, 2012. ISBN: 9789632870601
  3. Pusztai, G., Fónai, M.: Asymmetric Students' Relations and Deprofessionalization: the Case of Teacher Training.
    In: Third Mission of Higher Education in a Cross-Border Region. Ed.: Pusztai Gabriella, Hatos Adrian, Ceglédi Tímea, Center for Higher Education Research and Development-Hungary, Debrecen, 114-133, 2012. ISBN: 9789634735991
  4. Pusztai, G., Fenyő, I., Engler, Á.: A tanárok tanárának lenni: tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára.
    DE Felsőokt. Kut. és Fejleszt. Közp., Debrecen, 388 p., 2012. ISBN: 9789630846448
  5. Pusztai, G.: A vallásosság mentén szerveződő értelmező közösségek felsőoktatási beágyazottsága.
    In: Útjelzők : ünnepi kötet pályatársak, kollégák, tanítványok neveléstudományi tanulmányaiból a 70 esztendős Forray R. Katalin tiszteletére. Szerk.: Orsós Anna, Trendl Fanni, PTE BTK, Pécs, 221-231, 2012. ISBN: 9789636424510
  6. Pusztai, G., Tóth, Z., Csépes, I.: Current Research in the Field of Disciplinary Didactics: Hungarian Educational Research Journal (HERJ) Special Issues 2..
    Hung. Educational Research Assoc., Budapest, 142 p., 2012. ISBN: 9789630850636
  7. Pusztai, G.: Hallgatói vallásosság és felsőoktatási beágyazottság.
    In: Vallás a keresztény társadalom után : Tanulmányok Tomka Miklós emlékére.. Szerk.: Földvári Mónika, Nagy Gábor Dániel, Belvedere Meridionale, Szeged, 229-253, 2012. ISBN: 9789639573895
  8. Pusztai, G., Hatos, A.: Higher Education for Regional Social Cohesion.
    Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete :, Budapest, 181 p., 2012. ISBN: 9789630843164
  9. Pusztai, G., Baltatescu, S., Barta, S., Kovács, K.: Social capital and student well-being in higher education. A theoretical framework.
    In: Higher Education for Regional Social Cohesion. Ed.: Gabriella Pusztai , Adrian Hatos, Hung. Education Research Assoc., Budapest, 54-73, 2012, (HERJ Hungarian Educational Research Journal Special Issue, ISSN 2062-9605) ISBN: 9789630843164
  10. Pusztai, G., Hatos, A., Ceglédi, T.: Third Mission of Higher Education in a Cross-Border Region.
    CHERD-Hungary, Debrecen, 199 p., 2012. ISBN: 9789634735991
  11. Pusztai, G., Bacskai, K., Kardos, K.: Vallásos kisközösségekhez tartozó hallgatók.
    In: Egyetemi élethelyzetek : Ifjúságszociológiai tanulmányok. Szerk.: Dusa Ágnes Réka, Kovács Klára, Márkus Zsuzsanna, Nyüsti Szilvia, Sőrés Anett, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 121-146, 2012. ISBN: 9789633182260
  12. Pusztai, G., Bacskai, K., Kardos, K.: Vallásos közösségekhez tartozó hallgatók.
    In: Egyetemi élethelyzetek : ifjúságszociológiai tanulmányok I. / Dusa Ágnes Réka, Kovács Klára, Márkus Zsuzsanna, Nyüsti Szilvia, Sőrés Anett, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 121-146, 2012. ISBN: 9789633182260
  13. Fényes, H., Pusztai, G.: Volunteering among Higher Education Students, Focusing on the Micro-level Factors.
    JSRP. 12012.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Sociology and Political Science
  14. Pusztai, G., Hatos, A., Ceglédi, T.: What do we mean by the "third mission of Higher Education".
    In: Third Mission of Higher Education in a Cross-Border Region. Ed.: by Gabriella Pusztai, Adrian Hatos, Tímea Ceglédi, CHERD-Hungary, Debrecen, 4-12, 2012, (Educational research in Central and Eastern Europe, ISSN 2063-8477 ; 1.) ISBN: 9789634735991
  15. Bocsi, V., Pusztai, G., Karasszon, D.: Zeneértő hallgatók a felsőoktatásban.
    Mediárium. 6 (1-2), 33-50, 2012.
2011
  1. Pusztai, G.: A láthatatlan kéztől a baráti kezekig: hallgatói értelmező közösségek a felsőoktatásban.
    Új Mandátum Kiadó, Budapest, 307 p., 2011. ISBN: 9789632870472
  2. Pusztai, G.: Betűkből ácsolt hidak.
    Iskolakultúra. 21 (2-3), 157-159, 2011.
  3. Ceglédi, T., Pusztai, G.: Kisványodi Általános Iskola.
    In: Beiskolázás és továbbhaladás: szabályozás és megvalósulási utak. Szerk.: Imre Anna, OFI, Budapest, 194-208, 2011, (Tények és érvek, ISSN 1785-1432)
  4. Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma.
    Educatio. 20 (2), 271-280, 2011.
  5. Pusztai, G.: Religion and Higher Education in Central and Eastern Europe.
    CHERD University of Debrecen, Debrecen, 312 p., 2011. ISBN: 9789634733720
  6. Pusztai, G.: Schools and Communities of Norm-awareness.
    Religions. 2 (3), 372-378, 2011.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Religious Studies
  7. Tóth, Z., Pusztai, G., Chrappán, M., Kovács, E.: Tudomány a végeken - a tantárgy-pedagógia.
    Mediárium. 5 (3), 72-79, 2011.
  8. Pusztai, G., Németh, N.: Útközben.
    Center for Higher Education Research and Development, University of Debrecen, Debrecen, 416 p., 2011. ISBN: 9789634734451
  9. Pusztai, G.: Vallásosság és pedagógiai ideológiák.
    Educatio. 20 (1), 48-61, 2011.
2010
  1. Pusztai, G.: A hallgatói szocializáció megújuló perspektívában.
    In: Felszántatlan területeken : tanulmányok Brezsnyánszky László 65. születésnapjára. Szerk.: Fenyő Imre, Rébay Magdolna, Csokonai Kiadó, Debrecen, 217-234, 2010. ISBN: 9789632602257
  2. Hatos, A., Pusztai, G., Fényes, H.: Are factors of social capital able to modify social reproduction effects?.
    Stud. Univ. Babeş-Bolyai, Sociol. 55 (1), 117-136, 2010.
  3. Pusztai, G., Farkas, C.: Church Related Higher Education in Eastern and Central Europe.
    In: Art of life : origins, foundations and perspectives. Ed.: by Janez Juhant, Bojan Žalec, LIT Verlag, Münster, 283-292, 2010. ISBN: 9783643900432
  4. Pusztai, G.: Place for Religious Culture in Central and Eastern European Higher Education.
    In: Religion and higher education in Central and Eastern Europe. Ed.: by Gabriella Pusztai, CHERD University of Debrecen, Debrecen, 29-36, 2010, (Régió és oktatás, 2060-2596 ; 6.) ISBN: 9789634733720
2009
  1. Pusztai, G.: A társadalmi tőke és az iskola.
    Új Mandátum, Budapest, 271 p., 2009. ISBN: 9789632870090
  2. Kozma, T., Pusztai, G.: Kié a doktori iskola?: egy akkreditáció visszhangja.
    Educatio. 18 (1), 64-74, 2009.
  3. Pusztai, G., Rébay, M.: Kié az oktatáskutatás?: Tanulmányok Kozma Tamás 70. születésnapjára.
    Csokonai Kiadó, Debrecen, 365 p., 2009. ISBN: 9789632602233
  4. Pusztai, G.: Közép-európai utas: a vallásszociológiai vizsgálatok hozzájárulása a posztszocialista átalakulás megértéséhez.
    Szociol. Szle. 19 (1), 83-96, 2009.
  5. Pusztai, G., Rébay, M.: Mentor vagy idol?: a doktorandusz-témavezető kapcsolat formái a tudományos utánpótlásképzésben.
    In: Kié az oktatáskutatás? Szerk.: Puszati Gabriella, Rébay Magdolna, Csokonai Könyvkiadó, Debrecen, 337-352, 2009.
  6. Szabó, L., Pusztai, G., Rébay, M.: Tanárok - minőség - tanárképzés.
    In: Kié az oktatáskutatás? Szerk.: Pusztai Gabriella, Rébay Magdolna, Csokonai Kiadó, Debrecen, 293-309, 2009.
  7. Pusztai, G.: Társadalmi tőkeforrások egy határmenti régióban.
    In: Új kutatások a neveléstudományokban : hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola : VIII. Országos Nevelésügyi Konferencia, Budapest, 2008. 11. 13-15, MTA Pedagógiai Bizottsága, [Budapest], 266-277, [2009], (Új kutatások a neveléstudományokban, 2062-090X) ISBN: 9789635034017
2008
  1. Barna, G., Pusztai, G.: "... Körös vizinek napkeleti partján?": Kunszentmárton, a mezőváros.
    Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Múzeumok Igazgatósága, Kunszentmárton, 496 p., 2008. ISBN: 9789639273474
  2. Pusztai, G., Szabó, P.: A bolognai folyamat trójai falova.
    In: A bolognai folyamat Közép-Európában. Szerk.: Kozma Tamás, Rébay Magdolna, Felsőoktatási Kutatóintézet- Új Mandátum, Budapest, 68-85, 2008, (Oktatás és társadalom, 2060-0194 ; 2.) ISBN: 9789639609891
  3. Pusztai, G.: A társadalmi tőke és az iskolai pályafutás.
    Új Mandátum Könyvkiadó, Budapest, 271 p., 2008. ISBN: 9632870090
  4. Fényes, H., Pusztai, G.: Boys and girls within denominational, respectively non-denominational high-schools in a borderland region.
    In: Religion and Values in Education in Central and Eastern Europe / Pusztai Gabriella (ed.), Center for Higher Education Research and Development, University of Debrecen, Debrecen, 97-114, 2008.
  5. Pusztai, G.: Education and Church in Central- and Eastern-Europe at First Glance.
    Center for Higher Education Research and Development, University of Debrecen, Debrecen, 225 p., 2008. ISBN: 9789634731023
  6. Pusztai, G.: Les bienfaits pedagogiques de la religiosité parmi les élℓeves hongrois de trois pays.
    Soc. Compass. 55 (4), 497-516, 2008.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Anthropology
    Q1 Religious Studies
    Q3 Sociology and Political Science
  7. Pusztai, G.: Religion and Values in Education in Central and Eastern Europe.
    Center for Higher Education Research and Development, University of Debrecen, Debrecen, 455 p., 2008. ISBN: 9789634731030
  8. Pusztai, G.: Resources of student achievement surplus.
    In: Religion and values in education in Central and Eastern Europe . Ed.: Gabriella Pusztai, CHERD, Debrecen, 299-313, 2008, (Régió és oktatás, 2060-2596 ; 4.)
  9. Pusztai, G., Császár, M., Rosta, G.: Sola scriptura?: felekezeti és nem felekezeti iskolás fiatalok olvasáskultúrája egy határmenti térségben.
    In: Ami rejtve van, s ami látható : tanulmányok Gereben Ferenc 65. születésnapjára. Szerk.: Császár Melinda, Rosta Gergely, Loisir Kft, Budapest - Piliscsaba, 359-377, 2008. ISBN: 9789638758378
  10. Pusztai, G., Szabó, P.: The Bologna Process as a Trojan Horse: restructuring higher education in Hungary.
    Eur. Educ. 40 (2), 85-103, 2008.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
  11. Pusztai, G.: What is the Resource of Trust in School Communities?.
    In: Education and church in Central- and Eastern-Europe at First glance. Ed.: by Gabriella Pusztai, CHERD-Hungary, Debrecen, 119-143, 2008, (Region and education ; 3.) ISBN: 9789634731023
2007
  1. Pusztai, G.: The long-term effects of denominational secondary schools.
    Eur. J. Ment. Health. 2 (1), 3-24, 2007.
2006
  1. Pusztai, G.: Community and Social Capital in Hungarian Denominational Schools Today.
    Relig. Soc. Centr. East. Eur. 1 (2), 1-15, 2006.
  2. Fényes, H., Pusztai, G.: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében.
    Szociol. Szle. 1 40-59, 2006.
2005
  1. Pusztai, G.: Különböző iskolafenntartók diákjainak felsőoktatási eredményessége.
    In: Régió és oktatás európai dimenzióban /szerk. Pusztai Gabriella, Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesülete, Debrecen, 218-236, 2005, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596)(Tanulmányok a nevelésszociológia köréből, ISSN 1787-1743 ; 1.)
  2. Pusztai, G.: Régió és oktatás európai dimenzióban.
    Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesület, Debrecen, 309 p., 2005. ISBN: 9632175859
  3. Pusztai, G., Nagy, É.: Tanulmányi célú mobilitás Magyarország keleti határvidékein.
    Educatio. 14 (2), 360-384, 2005.
2004
  1. Pusztai, G.: Iskola és közösség: felekezeti középiskolások az ezredfordulón.
    Gondolat, Budapest, 324 p., 2004. ISBN: 9639500984
  2. Pusztai, G.: Kapcsolatban a jövővel.
    Valóság. 47 (5), 69-84, 2004.
  3. Pusztai, G.: The Latent Function of Denominational Schools in Hungary.
    In: Sociology of religion in Hungary. Ed.: Tomka Miklós, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Budapest, Piliscsaba, 109-125, 2004. ISBN: 9639296937
2002
  1. Pusztai, G., Verdes, E.: A társadalmi tőke hatása a felekezeti gimnazisták továbbtanulási terveire.
    Szociol. Szle. 1 (12), 89-106, 2002.
  2. Pusztai, G.: A társadalmi tőke szerepe a roma/cigány diplomások iskolai pályájának alakulásában.
    In: Roma/cigány értelmiségiek iskolai karrierje. Szerk.: Kozma Tamás; Horkai Anita, Debreceni Egyetem Neveléstudományi Tanszék, Debrecen, 50-72, 2002, (Acta paedagogica Debrecina, ISSN 0230-6476 ; 102.)
  3. Pusztai, G., Molnár, -., Torkos, K.: Felekezeti felsőoktatás a Tiszántúlon.
    In: Intézményi kutatások a felsőoktatásban. Szerk.: Bojda Beáta, DE Neveléstudományi Tansz., Debrecen, 230-260, 2002, (Acta Paedagogica Debrecina, ISSN 0230-6476 ; 101.) ISBN: 9634727182
  4. Pusztai, G.: Tetten érhető-e a "rejtett tanterv"?.
    Iskolakultúra. 12 39-47, 2002.
2001
  1. Pusztai, G.: Az egyházi oktatási intézmények társadalmi megítélése a 90'-es évek első felében.
    In: Multikulturalizmus és oktatás : a Magyar Szociológiai Társaság Nagyalföldi Szakosztálya, a Debreceni Akadémiai Bizottság Szociológiai Munkabizottsága és a Debreceni Egyetem Szociológiai Tanszéke általal Multikulturalizmus és oktatás címmel 1998. szeptember 19-én rendezett konferncia előadásai. Szerk.: Kiss Gabriella, Debreceni Egyetem Kossuh Egyetemi Kiadója, Debrecen, 39-44, 2001. ISBN: 9634725317
  2. Pusztai, G.: Az oktatási esélyegyenlőség a felekezeti középiskolákban.
    Educatio. 1 181-186, 2001.
2000
  1. Pusztai, G.: Egy törvény és szelleme: a magyarországi egyházi iskolák 1948-as államosításának parlamenti vitája.
    Valóság. 6 89-100, 2000.
  2. Pusztai, G., Molnár, -., Torkos, K.: Felekezeti felsőoktatás Észak-Kelet Magyarországon: A harmadfokú oktatás kiterjedésének oktatói percepciója.
    Educatio. 9 (3), 611-620, 2000.
1998
  1. Pusztai, G.: Előzetes megfontolások az egyházi iskolába járók társadalmi hátterének vizsgálatához.
    Magy. egyhtört. vázl. 10 (1-2), 161-167, 1998.
1996
  1. Pusztai, G.: Kimaradt generációk: közelítési lehetőségek az egyházi iskolák utóbbi 50 éves történetéhez.
    Magy. Egyhtört. Vázl. 7 (3-4), 155-165, 1996.
1994
  1. Pusztai, G., Omischel, M.: Útravaló: Szépirodalmi művek ajánló gyűjteménye 12-18 éveseknek.
    Konsept-H Könyvkiadó, Budapest, 164 p., 1994. ISBN: 9368332115
feltöltött közlemény: 267 Open Access: 90
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK