Tudóstér: Pusztai Gabriella publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 195 Open Access: 55
2023
  1. Kovács, K., Pusztai, G.: An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
    Sport. Educ. Soc. [Epub ahead of print] (-), 1-16, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Education (2021)
    Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2021)
    D1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021)
    Q1 Sports Science (2021)
  2. Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis (2021)
    Q2 Pollution (2021)
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2021)
  3. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
    Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2021)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2021)
    Q3 Developmental and Educational Psychology (2021)
    Q2 Education (2021)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021)
    Q2 Public Administration (2021)
  4. Pusztai, G., Róbert, P., Fényes, H.: Parental Involvement and School Choice in Hungarian Primary Schools.
    J Sch Choice. 17 (1), 118-135, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2021)
2022
  1. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Alter, E., Marincsák, R., Dabney-Fekete, I.: Administrative data analysis of student attrition in hungarian medical training.
    BMC Med Educ. 22 (1), 1-10, 2022.
  2. Pusztai, G., Fináncz, J., Tóth, D.: A doktori képzés nemzetközi és hazai átalakulása.
    Educatio. 31 (1), 85-103, 2022.
  3. Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B., Pusztai, G.: A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
  4. Rosta, G., Pusztai, G.: Az egyházi oktatás hatása a fiatalok vallásosságának alakulására.
    Educatio. 31 (3), 425-444, 2022.
  5. Kocsis, Z., Markos, V., Fazekas, E., Pusztai, G.: Az önkéntesség mint a szülők iskolai bevonódásának egy formája: Szisztematikus szakirodalmi elemzés eredményeinek bemutatása.
    Önkéntes Szemle. 2 (4), 57-87, 2022.
  6. Győri, K., Pusztai, G.: Exploring the Relational Embeddedness of Higher Educational Students During Hungarian Emergency Remote Teaching.
    Front. Educ. 7 (7), 1-7, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2021)
  7. Pusztai, G., Fényes, H., Kovács, K.: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education.
    Educ. Sci. 12 (11), 1-15, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2021)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2021)
    Q3 Developmental and Educational Psychology (2021)
    Q2 Education (2021)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021)
    Q2 Public Administration (2021)
  8. Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration.
    Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Sociology and Political Science (2021)
  9. Pusztai, G.: Forms of capital utilized during a student career.
    In: Sociology of education. Ed.: Gabriella Pusztai, Debrecen University Press, Debrecen, 28-42, 2022, (Pallas Debrecina ; 23) ISBN: 9789633188835
  10. Pusztai, G.: Interpretive paradigms of socialization at school.
    In: Sociology of education. Ed.: Gabriella Pusztai, Debrecen University Press, Debrecen, 12-27, 2022, (Pallas DebrecinaISSN ; 23) ISBN: 9789633188835
  11. Pusztai, G.: Introduction.
    In: Sociology of education. Ed.: Gabriella Pusztai, Debrecen University Press, Debrecen, 7-9, 2022, (Pallas Debrecina ; 23) ISBN: 9789633188835
  12. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
    Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2021)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2021)
    Q3 Developmental and Educational Psychology (2021)
    Q2 Education (2021)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021)
    Q2 Public Administration (2021)
  13. Berei, E., Pusztai, G.: Learning through Digital Devices-Academic Risks and Responsibilities.
    Educ. Sci. 12 (7), 1-14, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2021)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2021)
    Q3 Developmental and Educational Psychology (2021)
    Q2 Education (2021)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021)
    Q2 Public Administration (2021)
  14. Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers.
    Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2021)
  15. Pusztai, G., Csók, C.: Pedagógusok és iskolai segítő szakemberek nézetei a családi életre nevelés implementációjával és fejlesztésével kapcsolatban.
    Kapocs. 5 (3-4), 108-116, 2022.
  16. Pusztai, G., Fényes, H.: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families.
    Religions (Basel). 13 (10), 1-16, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Religious Studies (2021)
  17. Pusztai, G.: Religious communities.
    In: Sociology of education. Ed.: Gabriella Pusztai, Debrecen University Press, Debrecen, 137-155, 2022, (Pallas Debrecina ; 23) ISBN: 9789633188835
  18. Hornyák, Á., Pusztai, G.: Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher.
    PedActa. 12 (1), 27-38, 2022.
  19. Pusztai, G.: Sociology of education.
    Debrecen University Press, Debrecen, 292 p., 2022. ISBN: 9789633188835
  20. Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Harmatiné Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis (2021)
    Q2 Pollution (2021)
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2021)
  21. Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
    Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2021)
  22. Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: The Effect of Socioeconomic Status and Religiosity on Hungarian Young Adults' Marriage Behavior.
    Journal of Social Studies Education Research. 13 (4), 78-96, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2021)
    Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2021)
  23. Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis (2021)
    Q2 Pollution (2021)
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2021)
  24. Kocsis, Z., Pusztai, G.: The Impact of Parent Volunteering in School.
    In: Book of Abstracts: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Colombo, 11, 2022. ISBN: 9786245746194
  25. Kocsis, Z., Alter, E., Pusztai, G.: The Role of Student Employment in Persistence and Efficiency in STEM Higher Education.
    Int. J. Educ. Math. Sci. Technol.. 10 (4), 831-848, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education (2021)
    Q3 Mathematics (miscellaneous) (2021)
2021
  1. Kocsis, Z., Pusztai, G.: A double road to success? Impact of dual education on effectiveness.
    Research in Post-Compulsory Education. 26 (2), 164-188, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  2. Kocsis, Z., Fényes, H., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók fizetett munkavállalásának motivációi és az erre ható tényezők.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 273, 2021. ISBN: 9789633068335
  3. Hornyák, Á., Bacskai, K., Pusztai, G.: Az újító pedagógusok hatása az Észak-Magyarország és Észak-Alföld régió négy megyéjének középfokú oktatási intézményeiben.
    Magyar Pedagógia. 121 (3), 237-257, 2021.
  4. Pusztai, G., Szigeti, F.: Előrahaladási és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban.
    CHERD, Debrecen, 111 p., 2021. ISBN: 9786156012081
  5. Pusztai, G., Szigeti, F.: Előrehaladás és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban.
    CHERD, Debrecen, 111 p., 2021. ISBN: 9786156012098
  6. Pusztai, G., Győri, K.: Learning Alone: a kapcsolati beágyazódás vizsgálata a távolléti oktatás alatt.
    Educatio. 30 (1), 112-124, 2021.
  7. Kocsis, Z., Pusztai, G.: Learning or Earning: Impact of Student Employment on Student Careersin the Eastern Region of the European Higher Education Area.
    New Educ. Rev. 65 149-161, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  8. Pusztai, G., Szigeti, F.: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban.
    CHERD, Debrecen, 315 p., 2021. ISBN: 9786156012128
  9. Pusztai, G., Bocsi, V.: Religiosity - conviviality.
    In: Intercultural issues and concepts : a multi-disciplinary glossary / Maddalena Colombo, Guia Gilardoni (eds.), Peter Lang, Bruxelles ; Bern ; Berlin ; New York ; Oxford ; Wien, 199-214, 2021, (Europe of cultures. Dialoges ; ISSN 2031-3519 ; 22.)
  10. Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary.
    Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Religious Studies
  11. Pusztai, G., Fényes, H., Markos, V.: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence.
    Heliyon. 7 (9), 1-7, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Multidisciplinary
  12. Fényes, H., Mohácsi, M., Pusztai, G.: Types and Predictors of Career Consciousness among Higher Education Students.
    Journal of Economic Sociology. 22 (5), 151-170, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Economics and Econometrics
    Q3 Sociology and Political Science
  13. Pusztai, G., Kovács, K.: Válaszúton: a perzisztenssé, rizikóssá vagy lemorzsolódóvá válás esélyének vizsgálata.
    In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD, Debrecen, 38-56, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
2020
  1. Fényes, H., Pusztai, G.: A családi életre nevelést befolyásoló tényezők a felsőoktatási hallgatók körében.
    In: Neveléstudomány: horizontok és dialógusok. Szerk.: Varga Arank, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófi, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 96-105, 2020, (Új kutatások a neveléstudományokban, ISSN 2062-090X) ISBN: 9789634295518
  2. Pusztai, G., Csók, C.: Ambivalence of Professional Socialization in Social and Educational Professions.
    Soc. Sci. 9 (8), 1-14, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
  3. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: A tanulás sikerességének vizsgálata egészségügyi tanulmányokat folytató elsőéves hallgatók körében.
    Orv. hetil. 161 (4), 139-150, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
  4. Pusztai, G.: A vallásosság nevelésszociológiája: kutatások vallásos nevelésről és egyházi oktatásról.
    Gondolat, Budapest, 346 p., 2020. ISBN: 9789636938000
  5. Pusztai, G., Morvai, L., Bacskai, K., Hornyák, Á.: Characteristics of Teaching Community Capital - Focus on Teachers in Reformed Public Education Institutions.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 48-55, 2020.
  6. Kocsis, Z., Pusztai, G.: Differences in student work according to educational factors at a Hungarian university.
    Higher Education in Russia and Beyond 24 (3), 22-24, 2020.
  7. Bocsi, V., Pusztai, G., Fényes, H.: Első generációs hallgatók a campuson: ülönös tekintettel az eredményesség kérdéskörére.
    Szociol. Szle. 30 (4), 26-44, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
  8. Fényes, H., Pusztai, G., Engler, Á.: Gender Role Attitudes and Religiosity among Higher Education Students.
    J. Study Relig. Ideol. 19 (55), 69-84, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Philosophy
    Q1 Religious Studies
  9. Pusztai, G.: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 408 p., 2020. ISBN: 9789633188835
  10. Pusztai, G., Kocsis, Z.: Oktatáskutatás a Debreceni Egyetemen.
    Anyanyelv-pedagógia. 13 (2), 1-9, 2020.
  11. Kocsis, Z., Pusztai, G.: Student Employment as a Possible Factor of Dropout.
    Acta Polytech. Hung. 17 (4), 183-199, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  12. Pusztai, G.: Vallási közösségek.
    In: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 206-222, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20) ISBN: 9789633188835
2019
  1. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults.
    Religions (Basel). 10 (6), 1-10, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Religious Studies
  2. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: A perzisztenciaérték empirikus vizsgálata a hallgatói professzionalizáció kezdetén egészségügyi tanulmányokat folytató hallgatók körében.
    Lege Artis Med. 29 (6-7), 301-311, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
  3. Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás.
    Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019.
  4. Pusztai, G., Maior, E., Demeter-Karászi, Z.: Church contributions to the transformation of higher education in Central and Eastern Europe.
    In: In search of excellence in higher education. Eds.: Gergely Kováts, Zoltán Rónay, Corvinus University of Budapest Digital Press, Budapest, 29-39, 2019, (CIHES book series / NFKK kötetek, ISSN 2060-9698 ; 3.) ISBN: 9789635037797
  5. Pusztai, G., Kovács, K., Markos, V., Demeter-Karászi, Z., Maior, E.: Civic engagement and the resources of persistent students and the reasons of dropout in higher education.
    Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 270-287, 2019.
  6. Pusztai, G., Kocsis, Z.: Combining and Balancing Work and Study on the Eastern Border of Europe.
    Social Sciences. 8 (6), 1-12, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Social Sciences (miscellaneous)
  7. Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019.
  8. Bacskai, K., Engler, Á., Pusztai, G., Bocsi, V.: Features of the Hungarian Teacher Educational System.
    Current Politics and Economics of Russia, Eastern and Central Europe. 34 (4), 455-475, 2019.
  9. Pusztai, G.: Kié a KozmaPolisz?.
    In: KozmaPolisz. Tanulmányok Kozma Tamás 80. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Kocsis Zsófia, CHERD, Debrecen, 9-10, 2019, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 13) ISBN: 9789633188118
  10. Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Kik a lemorzsolódó hallgatók?.
    In: KozmaPolisz. Tanulmányok Kozma Tamás 80. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Kocsis Zsófia, CHERD, Debrecen, 249-260, 2019, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 13) ISBN: 9789633188118
  11. Pusztai, G., Engler, Á., Kocsis, Z.: KozmaPolisz: Tanulmányok Kozma Tamás 80. születésnapjára.
    CHERD, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 306 p., 2019.
  12. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: Lemorzsolódási kockázat az orvostanhallgatók körében.
    Orv. hetil. 160 (21), 829-834, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Medicine (miscellaneous)
  13. Pusztai, G., Kovács, K., Hegedűs, R.: Lemorzsolódók tegnap, ma és holnap.
    Educatio. 28 (4), 737-754, 2019.
  14. Kovács, K., Ceglédi, T., Csók, C., Demeter-Karászi, Z., Dusa, Á., Fényes, H., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Kovács, K., Markos, V., Szabó, B., Németh, D., Pallay, K., Pusztai, G., Szigeti, F., Tóth, D., Váradi, J.: Lemorzsolódott hallgatók 2018.
    CHERD-H. 2019, Debrecen, 102 p., 2019. ISBN: 9786156012005
  15. Pusztai, G.: Olvasási és szövegértési nehézségek.
    In: Lemorzsolódott hallgatók 2018 / Kovács Klára et al, CHERD-H, Debrecen, 60-65, 2019, (Oktatáskutatók Könyvtára ; 6) ISBN: 9786156012005
  16. Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries.
    Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Cultural Studies
    Q2 Education
  17. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Szűcs, T.: Theoretical and empirical background for a higher education model of active community learning.
    In: Proceedings 5th CARPE Conference: Horizon Europe and beyond. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universidad Politécnica de Valencia, Valencia, 38-47, 2019. ISBN: 9788490487891
  18. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Vallási szocializáció vizsgálata fiatal felnőttekkel készített interjúk tükrében.
    Szociol. Szle. 29 (3), 80-97, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Social Sciences (miscellaneous)
2018
  1. Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A civil aktivitás és a lemorzsolódási esély összefüggéseinek vizsgálata a felsőoktatási hallgatók körében.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 140-153, 2018.
  2. Kozma, T., Pusztai, G.: A Coleman-jelentés hatása Magyarországon a rendszerváltás előtt és után.
    In: Az oktatás gazdagsága : tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 25-47, 2018, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 5) ISBN: 9786158007795
  3. Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései.
    Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018.
  4. Pusztai, G., Szemerszki, M.: A felsőoktatási lemorzsolódás előrejelzői és mutatói egy regionális egyetemen.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei : X. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata : Debrecen, 2017. szeptember 22-23.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 224-237, 2018, (Kiss Árpád Archívum könyvsorozata, ISSN 1587-1150 ; 10) ISBN: 9789634900498
  5. Kovács, K., Pusztai, G., Kovács, K., Nagy, B.: A felsőoktatási társas integráció és a hallgatói egészségmagatartás kapcsolata.
    PedActa. 8 (1), 41-50, 2018.
  6. Pusztai, G.: Egy hatékony tényező a lemorzsolódás mérséklésére.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi, Debrecen, 63-90, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
  7. Pusztai, G., Erdős, I.: Eszményi és megvalósult identitás a 21. század eleji református köznevelési intézményekben.
    In: Világosító lámpás / főszerk. Fazakas Gergely Tamás ; szerk. Baranyai Norbert, Gonda László, Kovács Gergely, Sipos Ferenc, Tiszántúli Református Egyházkerület : Debreceni Református Kollégium, Debrecen, 275-283, 2018. ISBN: 9786158066563
  8. Pusztai, G., Bocsi, V., Bacskai, K., Ceglédi, T., Csokai, A., Kocsis, Z., Szűcs, T.: Jelen és jövő határán: Hátrányos helyzetű középiskolások és hallgatók eredményes-sége.
    Wáli István Református Cigány Szakkollégium, Debrecen, 117 p., 2018. ISBN: 9786158104012
  9. Pusztai, G.: Kit gazdagít az oktatás gazdaságtana, és ki (hogyan) fizeti a költségeket?.
    In: Az oktatás gazdagsága: Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, Center for Higher Education Research & Development - Hungary, Debrecen, 7-11, 2018, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 5) ISBN: 9786158007795
  10. Pusztai, G., Szigeti, F.: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 312 p., 2018. ISBN: 9789633187548
  11. Pusztai, G., Kovács, K., Markos, V.: Lemorzsolódott és perzisztens hallgatók összehasonlítása.
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések: absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, 162, 2018. ISBN: 9789634890515
  12. Pusztai, G.: Szerkesztői bevezető.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi, Debrecen, 7-11, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
  13. Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities.
    Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018.
2017
  1. Nagy, Z., Müller, A., Bácsné Bába, É., Bíró, M., Pusztai, G.: A differenciálás mérése a testnevelésben az atlétika tanítási egység alatt.
    Képzés és gyakorlat. 15 (4), 147-162, 2017.
  2. Pusztai, G.: A felsőoktatás értéke az audit-társadalomban.
    In: Az oktatás korproblémái. Szerk.: Hunyady György, Csapó Benő, Pusztai Gabriella, Szivák Judit, ELTE Eötvös K, Budapest, 190-201, 2017. ISBN: 9789633122754
  3. Pusztai, G.: A felsőoktatás értéke az audit-társadalomban.
    Magy. Tud. 178 (2), 134-140, 2017.
  4. Pusztai, G.: A felsőoktatás hozzáadott értékének értelmezéséhez.
    In: Fiatal felnőttek iskolai és társadalmi inklúziójának támogatása. Szerk.: Hüse Lajos; Molnár Erzsébet, Evangélikus Roma Szakkollégium, Nyíregyháza, 11-38, 2017, (Szakkollégiumi tudástárISSN ; 4) ISBN: 9789631293821
  5. Pusztai, G., Szemerszki, M.: A felsőoktatási lemorzsolódás mutatói és előrejelzői egy regionális egyetemen.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei : X. Kiss Árpád Emlékkonferencia : tartalmi összefoglalók. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Kiss Árpád Archívum Könyvtár : Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 60, 2017. ISBN: 9789634739678
  6. Hunyady, G., Csapó, B., Pusztai, G., Szivák, J.: Az oktatás korproblémái.
    ELTE Eötvös K., Budapest, 258 p., 2017. ISBN: 9789633122754
  7. Pusztai, G.: Egyházi fenntartású iskolák.
    Vigilia. 82 (5), 344-354, 2017.
  8. Pusztai, G.: Hallgatók civil közösségi részvétele öt ország tizenhárom felsőoktatási intézményében.
    Kult. Köz. 21 (3), 95-108, 2017.
  9. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: Investigation of Persistence Value as a Study Protection Factor among Health Care Organizer Students.
    Eur. J. Ment. Health. 12 135-151, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Health (social science)
    Q4 Psychiatric Mental Health
    Q4 Psychiatry and Mental Health
    Q4 Psychology (miscellaneous)
    Q4 Public Health, Environmental and Occupational Health
  10. Bácsné Bába, É., Fenyves, V., Szabóné Szőke, R., Juhász, C., Máté, E., Pusztai, G., Kocsis, I.: Kísérlet a lemorzsolódás mértékének és okainak megragadására a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar példáján.
    Neveléstud. 5 (3), 5-14, 2017.
  11. Fenyves, V., Bácsné Bába, É., Kocsis, I., Juhász, C., Pusztai, G.: Kísérlet a lemorzsolódás mértékének és okainak megragadására egy kar hallgatóinak példáján.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 253, 2017. ISBN: 9789635088638
  12. Kozma, T., Pusztai, G.: The Coleman Report in Hungary: Its Reception Before and After the Democratic Transition.
    In: Fifty years of the Coleman report. Ed.: by Mitja Sardoč, Slavko Gaber, University of Ljubljana, Faculty of Education, Ljubljana, 157-176, 2017, (CEPS journal edition / University of Ljubljana, Faculty of Education ; 1.) ISBN: 9789612532185
  13. Pusztai, G., Kovács, K., Kovács, K., Nagy, B.: The effect of campus environment on students' health behaviour in four Central European countries.
    J. Soc. Res. Policy. 8 (1), 125-138, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Sociology and Political Science
  14. Kozma, T., Pusztai, G., Polónyi, I.: The Higher Education System in Hungary.
    In: Encyclopedia of International Higher Education Systems and Institutions / eixeira, Pedro, Shin, Jung Cheol, Amaral, A., Bernasconi, A., Magalhaes, A., Kehm, B. M., Stensaker, B., Choi, E., Balbachevsky, E., Hunter, F., Goastellec, G., Mohamedbhai, G., de Wit, H., Valimaa, J., Rumbley, L., Unangst, L., Klemencic, M., Langa, P., Yang, R., Nokkala, T, Springer Netherlands, Berlin, 1-9, 2017. ISBN: 9789401789042
2016
  1. Pusztai, G., Bocsi, V., Ceglédi, T.: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához.
    Partium :, Nagyvárad ;, 371 p., 2016. ISBN: 9789631254471
  2. Pusztai, G., Bocsi, V., Ceglédi, T.: A felsőoktatás hozzáadott értéke közép-európai kontextusban.
    In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke : Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 7-12, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
  3. Pusztai, G., Inántsy-Pap, Á.: An underground church-run school during the communist rule in Hungary (1948-1990) = Una escuela clandestina de la Iglesia durante el gobierno comunista en Hungría (1948-1990).
    Historia y Memoria de la Educación. 4 177-213, 2016.
  4. Pusztai, G.: A szülők vallásossága mint a hatékony gyermeknevelés tőkeforrása.
    In: Riport a családokról: A Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet kutatási eredményei 2015. Szerk.: Földvári Mónika és Tomposné Hakkel Tünde, Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet : L'Harmattan, Budapest, 427-446, 2016, (Kapocs Könyvek, ISSN 1589-4096 ; 15) ISBN: 9789634141938
  5. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: Az Egészségügyi Világszervezet öttételes jól-lét kérdőívének vizsgálata a Semmelweis Egyetem elsőéves hallgatóinak körében.
    Orv. hetil. 157 (44), 1762-1768, 2016.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
  6. Pusztai, G., Dabney-Fekete, I., Dusa, Á., Varga, E.: Knowledge Brokers in the Heart of Europe: International Student and Faculty Mobility in Hungarian Higher Education.
    HERJ. 6 (1), 60-75, 2016.
  7. Pusztai, G.: Kozma Tamas (2016). The moment. Essay on education research. [A pillanat: essze az oktataskutatasrol.] Budapest: UMKHTSTART.
    Hung. Educ. Res. J. 6 (1), 124-126, 2016.
2015
  1. Pusztai, G., Bacskai, K.: A PISA és a fenntartói sokszínűség.
    Educatio. 24 (2), 39-49, 2015.
  2. Pusztai, G., Engler, Á., Revákné Markóczi, I.: Developement of Teacher Calling in Higher Education.
    Partium Press ;, Nagyvárad, 194 p., 2015. ISBN: 9789631233995
  3. Kovács, K., Pusztai, G.: Ki eredményes a felsőoktatásban?.
    Partium Könyvkiadó ; Budapest :, Nagyvárad, 242 p., 2015. ISBN: 9786068156699
  4. Pusztai, G., Morvai, L.: Pálya-modell: Igények és lehetőségek a pedagógus-továbbképzés változó rendszerében.
    Partium Press, Nagyvárad, 291 p., 2015. ISBN: 9789631234008
  5. Pusztai, G., Bacskai, K.: Parochial Schools and PISA Effectiveness in Three Central European Countries.
    Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 145-161, 2015.
  6. Pusztai, G.: Pathways to Success in Higher Education: Rethinking the Social Capital Theory in the Light of Institutional Diversity.
    Peter Lang, Frankfurt am Main, 278 p., 2015. ISBN: 9783631664261
  7. Pusztai, G., Ceglédi, T.: Pedagógushallgatók Kelet-Közép-Európában.
    In: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Partium Kvk., Personal Problems Solution, Új Mandátum Könyvkiadó, Nagyvárad, Budapest, 7-12, 2015, (Felsőoktatás & Társadalom ; 2.) ISBN: 9789631233988
  8. Pusztai, G., Ceglédi, T., Bocsi, V., Kovács, K., Dusa, Á., Márkus, Z., Hegedűs, R.: Pedagógusjelöltek oktatásszociolgiai vizsgálata II..
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központja, Debrecen, 160 p., 2015. ISBN: 9786158007726
  9. Pusztai, G., Ceglédi, T.: Professional Calling in Higher Education: Challenges of Teacher Education in the Carpathian Basin.
    Partium Press ; Personal Problems Solution ; Új mandátum Kiadó, Nagyvárad; Budapest, 186. p., 2015. ISBN: 9789631234015
  10. Pusztai, G., Ceglédi, T.: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében.
    Partium Kvk. ;, Nagyvárad, 341 p., 2015. ISBN: 9789631233988
  11. Pusztai, G., Ceglédi, T.: Teacher Education Students in Central and Eastern Europe.
    In: Professional Calling in Higher Education / eds Gabriella Pusztai, Tímea Ceglédi, Partium Press ; Personal Problems Solution ; Új mandátum Kiadó, Nagyvárad; Budapest, 7-11, 2015. ISBN: 9789631234015
2014
  1. Pusztai, G.: "Nem biztos, csak a kétes a szememnek...": Hallgatói eredményességi koncepciók és mutatók a felsőoktatás-kutatásban.
    In: Felsőoktatás kutatása: Tisztelgő kötet Hrubos Ildikó születésnapjára. Szerk.: Nagy Péter Tibor, Veroszta Zsuzsa, Gondolat K., Budapest, 146-165, 2014. ISBN: 9789636935511
  2. Pusztai, G.: And what is your Kozma Number?.
    Hung. Educ. Res. J. 4 (1), 1-5, 2014.
  3. Pusztai, G., Engler, Á.: Distant students' satisfaction as an indicator of institutional success in higher education. Indicators and explanations based on data form hungarian survey.
    Horyzonty Wychowania. 13 (26), 105-121, 2014.
  4. Pusztai, G.: Felekezeti oktatás új szerepekben.
    Educatio. 23 (1), 50-66, 2014.
  5. Pusztai, G., Szabó, D.: Felsőoktatási hallgatók és fogyatékossággal élő társaik.
    Kapocs. 13 (4), 23-37, 2014.
  6. Pusztai, G., Lukács, Á.: Közösségteremtők: tisztelgés a magyar vallásszociológusok nagy nemzedéke előtt.
    Debrecen University Press, Debrecen, 406 p., 2014. ISBN: 9789633184240
  7. Pusztai, G.: Neked mi a Kozma-számod?.
    PedActa. 4 (1), 1-4, 2014.
  8. Pusztai, G., Morvai, L.: Oktatáskutató szakmai műhelyek a Debreceni Egyetemen: A Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Doktori Programja.
    Szakk. Szle. 30 (1), 57-60, 2014.
  9. Pusztai, G., Kovács, K., Ceglédi, T., Dusa, Á., Hegedűs, R.: Pedagógusjelöltek oktatásszociolgiai vizsgálata I..
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központja, Debrecen, 89 p., 2014. ISBN: 9786158007719
  10. Pusztai, G., Engler, Á.: Teacher education case studies in comparative perspective.
    CHERD-H, Debrecen, 184 p., 2014. ISBN: 9789634737056
  11. Pusztai, G.: The Effects of Institutional Social Capital on Students' Success in Higher Education.
    HERJ. 4 [13], 2014.
  12. Pusztai, G., Kovács, K., Kardos, K.: The role of social networks in the wellbeing of teacher education students: Analysis of the campus contacts of teacher education students from two countries.
    In: Comparative Research on Teacher Education. Eds.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Verbum, Ruzomberok, 122-139, 2014. ISBN: 9788056101223
  13. Pusztai, G.: Variációk felsőoktatási környezetre: Kísérlet az intézményi környezet hallgatói eredményességre gyakorolt hatásának vizsgálatára.
    Felsőokt. Műh. 8 (3), 67-90, 2014.
2013
  1. Pusztai, G.: Expansion, Systematisation and Social Commitment of Church-Run Education in Hungary.
    HERJ. 2 1-15, 2013.
  2. Pusztai, G.: Hallgatói vallásosság és felsőoktatási beágyazottság.
    Confessio. 37 (1), 44-57, 2013.
  3. Angyalosi, G., Münnich, Á., Pusztai, G.: Interdisciplinary Research in Humanities.
    Constantine the Philosopher University in Nitra Faculty of Central European Studies, Nyitra, 500 p., 2013. ISBN: 9788055802848
  4. Fényes, H., Pusztai, G.: Religiosity and volunteering among higher education students in the Partium Region..
    In: Students in a cross-border region : higher education for regional social cohesion. Eds.: Györgyi Zoltán, Nagy Zoltán, Editura Universităţii din Oradea, Oradea, 147-167, 2013. ISBN: 9786061009923
2012
  1. Pusztai, G.: "Befogad és kitaszít...?": A tanárszakos és más pedagógusjelölt hallgatók felsőoktatási integrációja.
    In: A tanárok tanárának lenni... : tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Fenyő Imre, Engler Ágnes, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 86-109, 2012. ISBN: 9789630846448
  2. Pusztai, G.: A felsőoktatás munkára felkészítő szerepe a hallgatók értelmezésében.
    In: Az Észak-Alföldi régió helyzete: Képzés és munkaerőpiac. Szerk.: Kun András István, Polónyi István, Új Mandátum Lap- és Könyvkiadó, Budapest, 9-29, 2012. ISBN: 9789632870601
  3. Pusztai, G., Fónai, M.: Asymmetric Students' Relations and Deprofessionalization: the Case of Teacher Training.
    In: Third Mission of Higher Education in a Cross-Border Region. Ed.: Pusztai Gabriella, Hatos Adrian, Ceglédi Tímea, Center for Higher Education Research and Development-Hungary, Debrecen, 114-133, 2012. ISBN: 9789634735991
  4. Pusztai, G., Fenyő, I., Engler, Á.: A tanárok tanárának lenni: tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára.
    DE Felsőokt. Kut. és Fejleszt. Közp., Debrecen, 388 p., 2012. ISBN: 9789630846448
  5. Pusztai, G.: A vallásosság mentén szerveződő értelmező közösségek felsőoktatási beágyazottsága.
    In: Útjelzők : ünnepi kötet pályatársak, kollégák, tanítványok neveléstudományi tanulmányaiból a 70 esztendős Forray R. Katalin tiszteletére. Szerk.: Orsós Anna, Trendl Fanni, PTE BTK, Pécs, 221-231, 2012. ISBN: 9789636424510
  6. Pusztai, G., Tóth, Z., Csépes, I.: Current Research in the Field of Disciplinary Didactics: Hungarian Educational Research Journal (HERJ) Special Issues 2..
    Hung. Educational Research Assoc., Budapest, 142 p., 2012. ISBN: 9789630850636
  7. Pusztai, G.: Hallgatói vallásosság és felsőoktatási beágyazottság.
    In: Vallás a keresztény társadalom után : Tanulmányok Tomka Miklós emlékére.. Szerk.: Földvári Mónika, Nagy Gábor Dániel, Belvedere Meridionale, Szeged, 229-253, 2012. ISBN: 9789639573895
  8. Pusztai, G., Hatos, A.: Higher Education for Regional Social Cohesion.
    Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete :, Budapest, 181 p., 2012. ISBN: 9789630843164
  9. Pusztai, G., Baltatescu, S., Barta, S., Kovács, K.: Social capital and student well-being in higher education. A theoretical framework.
    In: Higher Education for Regional Social Cohesion. Ed.: Gabriella Pusztai , Adrian Hatos, Hung. Education Research Assoc., Budapest, 54-73, 2012, (HERJ Hungarian Educational Research Journal Special Issue, ISSN 2062-9605) ISBN: 9789630843164
  10. Pusztai, G., Hatos, A., Ceglédi, T.: Third Mission of Higher Education in a Cross-Border Region.
    CHERD-Hungary, Debrecen, 199 p., 2012. ISBN: 9789634735991
  11. Pusztai, G., Bacskai, K., Kardos, K.: Vallásos kisközösségekhez tartozó hallgatók.
    In: Egyetemi élethelyzetek : Ifjúságszociológiai tanulmányok. Szerk.: Dusa Ágnes Réka, Kovács Klára, Márkus Zsuzsanna, Nyüsti Szilvia, Sőrés Anett, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 121-146, 2012. ISBN: 9789633182260
  12. Fényes, H., Pusztai, G.: Volunteering among Higher Education Students, Focusing on the Micro-level Factors.
    JSRP. 12012.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Sociology and Political Science
  13. Pusztai, G., Hatos, A., Ceglédi, T.: What do we mean by the "third mission of Higher Education".
    In: Third Mission of Higher Education in a Cross-Border Region. Ed.: by Gabriella Pusztai, Adrian Hatos, Tímea Ceglédi, CHERD-Hungary, Debrecen, 4-12, 2012, (Educational research in Central and Eastern Europe, ISSN 2063-8477 ; 1.) ISBN: 9789634735991
  14. Bocsi, V., Pusztai, G., Karasszon, D.: Zeneértő hallgatók a felsőoktatásban.
    Mediárium. 6 (1-2), 33-50, 2012.
2011
  1. Pusztai, G.: A láthatatlan kéztől a baráti kezekig: hallgatói értelmező közösségek a felsőoktatásban.
    Új Mandátum Kiadó, Budapest, 307 p., 2011. ISBN: 9789632870472
  2. Pusztai, G.: Betűkből ácsolt hidak.
    Iskolakultúra. 21 (2-3), 157-159, 2011.
  3. Ceglédi, T., Pusztai, G.: Kisványodi Általános Iskola.
    In: Beiskolázás és továbbhaladás: szabályozás és megvalósulási utak. Szerk.: Imre Anna, OFI, Budapest, 194-208, 2011, (Tények és érvek, ISSN 1785-1432)
  4. Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma.
    Educatio. 20 (2), 271-280, 2011.
  5. Pusztai, G.: Religion and Higher Education in Central and Eastern Europe.
    CHERD University of Debrecen, Debrecen, 312 p., 2011. ISBN: 9789634733720
  6. Pusztai, G.: Schools and Communities of Norm-awareness.
    Religions. 2 (3), 372-378, 2011.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Religious Studies
  7. Tóth, Z., Pusztai, G., Chrappán, M., Kovács, E.: Tudomány a végeken - a tantárgy-pedagógia.
    Mediárium. 5 (3), 72-79, 2011.
  8. Pusztai, G., Németh, N.: Útközben.
    Center for Higher Education Research and Development, University of Debrecen, Debrecen, 416 p., 2011. ISBN: 9789634734451
  9. Pusztai, G.: Vallásosság és pedagógiai ideológiák.
    Educatio. 20 (1), 48-61, 2011.
2010
  1. Pusztai, G.: A hallgatói szocializáció megújuló perspektívában.
    In: Felszántatlan területeken : tanulmányok Brezsnyánszky László 65. születésnapjára. Szerk.: Fenyő Imre, Rébay Magdolna, Csokonai Kiadó, Debrecen, 217-234, 2010. ISBN: 9789632602257
  2. Hatos, A., Pusztai, G., Fényes, H.: Are factors of social capital able to modify social reproduction effects?.
    Stud. Univ. Babeş-Bolyai, Sociol. 55 (1), 117-136, 2010.
  3. Pusztai, G., Farkas, C.: Church Related Higher Education in Eastern and Central Europe.
    In: Art of life : origins, foundations and perspectives. Ed.: by Janez Juhant, Bojan Žalec, LIT Verlag, Münster, 283-292, 2010. ISBN: 9783643900432
  4. Pusztai, G.: Place for Religious Culture in Central and Eastern European Higher Education.
    In: Religion and higher education in Central and Eastern Europe. Ed.: by Gabriella Pusztai, CHERD University of Debrecen, Debrecen, 29-36, 2010, (Régió és oktatás, 2060-2596 ; 6.) ISBN: 9789634733720
2009
  1. Pusztai, G.: A társadalmi tőke és az iskola.
    Új Mandátum, Budapest, 271 p., 2009. ISBN: 9789632870090
  2. Kozma, T., Pusztai, G.: Kié a doktori iskola?: egy akkreditáció visszhangja.
    Educatio. 18 (1), 64-74, 2009.
  3. Pusztai, G.: Közép-európai utas: a vallásszociológiai vizsgálatok hozzájárulása a posztszocialista átalakulás megértéséhez.
    Szociol. Szle. 19 (1), 83-96, 2009.
  4. Pusztai, G., Rébay, M.: Mentor vagy idol?: a doktorandusz-témavezető kapcsolat formái a tudományos utánpótlásképzésben.
    In: Kié az oktatáskutatás? Szerk.: Puszati Gabriella, Rébay Magdolna, Csokonai Könyvkiadó, Debrecen, 337-352, 2009.
  5. Szabó, L., Pusztai, G., Rébay, M.: Tanárok - minőség - tanárképzés.
    In: Kié az oktatáskutatás? Szerk.: Pusztai Gabriella, Rébay Magdolna, Csokonai Kiadó, Debrecen, 293-309, 2009.
  6. Pusztai, G.: Társadalmi tőkeforrások egy határmenti régióban.
    In: Új kutatások a neveléstudományokban : hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola : VIII. Országos Nevelésügyi Konferencia, Budapest, 2008. 11. 13-15, MTA Pedagógiai Bizottsága, [Budapest], 266-277, [2009], (Új kutatások a neveléstudományokban, 2062-090X) ISBN: 9789635034017
2008
  1. Barna, G., Pusztai, G.: "... Körös vizinek napkeleti partján?": Kunszentmárton, a mezőváros.
    Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Múzeumok Igazgatósága, Kunszentmárton, 496 p., 2008. ISBN: 9789639273474
  2. Pusztai, G., Szabó, P.: A bolognai folyamat trójai falova.
    In: A bolognai folyamat Közép-Európában. Szerk.: Kozma Tamás, Rébay Magdolna, Felsőoktatási Kutatóintézet- Új Mandátum, Budapest, 68-85, 2008, (Oktatás és társadalom, 2060-0194 ; 2.) ISBN: 9789639609891
  3. Pusztai, G.: A társadalmi tőke és az iskolai pályafutás.
    Új Mandátum Könyvkiadó, Budapest, 271 p., 2008. ISBN: 9632870090
  4. Fényes, H., Pusztai, G.: Boys and girls within denominational, respectively non-denominational high-schools in a borderland region.
    In: Religion and Values in Education in Central and Eastern Europe / Pusztai Gabriella (ed.), Center for Higher Education Research and Development, University of Debrecen, Debrecen, 97-114, 2008.
  5. Pusztai, G.: Education and Church in Central- and Eastern-Europe at First Glance.
    Center for Higher Education Research and Development, University of Debrecen, Debrecen, 225 p., 2008. ISBN: 9789634731023
  6. Pusztai, G.: Les bienfaits pedagogiques de la religiosité parmi les élℓeves hongrois de trois pays.
    Soc. Compass. 55 (4), 497-516, 2008.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Anthropology
    Q1 Religious Studies
    Q3 Sociology and Political Science
  7. Pusztai, G.: Religion and Values in Education in Central and Eastern Europe.
    Center for Higher Education Research and Development, University of Debrecen, Debrecen, 455 p., 2008. ISBN: 9789634731030
  8. Pusztai, G.: Resources of student achievement surplus.
    In: Religion and values in education in Central and Eastern Europe . Ed.: Gabriella Pusztai, CHERD, Debrecen, 299-313, 2008, (Régió és oktatás, 2060-2596 ; 4.)
  9. Pusztai, G., Császár, M., Rosta, G.: Sola scriptura?: felekezeti és nem felekezeti iskolás fiatalok olvasáskultúrája egy határmenti térségben.
    In: Ami rejtve van, s ami látható : tanulmányok Gereben Ferenc 65. születésnapjára. Szerk.: Császár Melinda, Rosta Gergely, Loisir Kft, Budapest - Piliscsaba, 359-377, 2008. ISBN: 9789638758378
  10. Pusztai, G., Szabó, P.: The Bologna Process as a Trojan Horse: restructuring higher education in Hungary.
    Eur. Educ. 40 (2), 85-103, 2008.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
  11. Pusztai, G.: What is the Resource of Trust in School Communities?.
    In: Education and church in Central- and Eastern-Europe at First glance. Ed.: by Gabriella Pusztai, CHERD-Hungary, Debrecen, 119-143, 2008, (Region and education ; 3.) ISBN: 9789634731023
2007
  1. Pusztai, G.: The long-term effects of denominational secondary schools.
    Eur. J. Ment. Health. 2 (1), 3-24, 2007.
2006
  1. Pusztai, G.: Community and Social Capital in Hungarian Denominational Schools Today.
    Relig. Soc. Centr. East. Eur. 1 (2), 1-15, 2006.
  2. Fényes, H., Pusztai, G.: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében.
    Szociol. Szle. 1 40-59, 2006.
2005
  1. Pusztai, G.: Különböző iskolafenntartók diákjainak felsőoktatási eredményessége.
    In: Régió és oktatás európai dimenzióban /szerk. Pusztai Gabriella, Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesülete, Debrecen, 218-236, 2005, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596)(Tanulmányok a nevelésszociológia köréből, ISSN 1787-1743 ; 1.)
  2. Pusztai, G.: Régió és oktatás európai dimenzióban.
    Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesület, Debrecen, 309 p., 2005. ISBN: 9632175859
2004
  1. Pusztai, G.: Iskola és közösség: felekezeti középiskolások az ezredfordulón.
    Gondolat, Budapest, 324 p., 2004. ISBN: 9639500984
  2. Pusztai, G.: Kapcsolatban a jövővel.
    Valóság. 47 (5), 69-84, 2004.
  3. Pusztai, G.: The Latent Function of Denominational Schools in Hungary.
    In: Sociology of religion in Hungary. Ed.: Tomka Miklós, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Budapest, Piliscsaba, 109-125, 2004. ISBN: 9639296937
2002
  1. Pusztai, G., Verdes, E.: A társadalmi tőke hatása a felekezeti gimnazisták továbbtanulási terveire.
    Szociol. Szle. 1 (12), 89-106, 2002.
  2. Pusztai, G., Molnár, -., Torkos, K.: Felekezeti felsőoktatás a Tiszántúlon.
    In: Intézményi kutatások a felsőoktatásban. Szerk.: Bojda Beáta, DE Neveléstudományi Tansz., Debrecen, 230-260, 2002, (Acta Paedagogica Debrecina, ISSN 0230-6476 ; 101.) ISBN: 9634727182
  3. Pusztai, G.: Tetten érhető-e a "rejtett tanterv"?.
    Iskolakultúra. 12 39-47, 2002.
2001
  1. Pusztai, G.: Az egyházi oktatási intézmények társadalmi megítélése a 90'-es évek első felében.
    In: Multikulturalizmus és oktatás : a Magyar Szociológiai Társaság Nagyalföldi Szakosztálya, a Debreceni Akadémiai Bizottság Szociológiai Munkabizottsága és a Debreceni Egyetem Szociológiai Tanszéke általal Multikulturalizmus és oktatás címmel 1998. szeptember 19-én rendezett konferncia előadásai. Szerk.: Kiss Gabriella, Debreceni Egyetem Kossuh Egyetemi Kiadója, Debrecen, 39-44, 2001. ISBN: 9634725317
  2. Pusztai, G.: Az oktatási esélyegyenlőség a felekezeti középiskolákban.
    Educatio. 1 181-186, 2001.
2000
  1. Pusztai, G.: Egy törvény és szelleme: a magyarországi egyházi iskolák 1948-as államosításának parlamenti vitája.
    Valóság. 6 89-100, 2000.
  2. Pusztai, G., Molnár, -., Torkos, K.: Felekezeti felsőoktatás Észak-Kelet Magyarországon: A harmadfokú oktatás kiterjedésének oktatói percepciója.
    Educatio. 9 (3), 611-620, 2000.
1998
  1. Pusztai, G.: Előzetes megfontolások az egyházi iskolába járók társadalmi hátterének vizsgálatához.
    Magy. egyhtört. vázl. 10 (1-2), 161-167, 1998.
1996
  1. Pusztai, G.: Kimaradt generációk: közelítési lehetőségek az egyházi iskolák utóbbi 50 éves történetéhez.
    Magy. Egyhtört. Vázl. 7 (3-4), 155-165, 1996.
feltöltött közlemény: 195 Open Access: 55
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK