Kozma, G., Süli-Zakar, I.: Actors and agendas in regional policy in Hungary: the case of Debrecen and Hajdú-Bihar county.
In: The challenge of the regional policies : Division 42. State and economic reform civil society, Deutsche Gesellschaft für Technische Zusammenarbeit GmbH, Eschborn, 75-84, 1999.
Kozma, G.: A három Északkelet-magyarországi megyeszékhelyen megrendezett kiállítások és vásárok közötti különbségek.
In: A táj változásai a Kárpát-medencében : A Nyíregyházán 1998. november 4-6-án megrendezett tudományos konferencia kiadványa, [s.n.], Gödöllő, 109-114, 1999.
Kozma, G.: A városmarketing elemeinek alkalmazása Debrecenben a rendszerváltozás után = City marketing in Debrecen since the change of regime.
Kossuth Lajos Tudományegyetem Földrajzi Tanszékcsoport, Debrecen, 120 p., 1999.
Kozma, G.: Debrecen, Nyíregyháza és Miskolc kiállításainak és vásárainak elemzése a városok közötti verseny szempontjából.
In: Az Alföld XXI. század küszöbén : 2. Alföld Kongresszus 1998. november 12-13, Békéscsaba, Nagyalföld Alapítvány, Békéscsaba, 264-268, 1999.
Kozma, G.: Geographic theory of enterprise.
In: Spatial organisation and enterprise. Eds.: Gregory Ashworth, Gyula Bora, Budapest University of Economics Department of Economic Geography, Budapest, 115-122, 1999.
Kozma, G.: Place marketing.
In: Spatial organisation and enterprise. Eds.: Gregory Ashworth, Gyula Bora
Kozma, G.: The behavioural approaches.
In: Spatial organisation and enterprise. Eds.: Gregory Ashworth, Gyula Bora, Budapest University of Economics Department of Economic Geography, Budapest, 104-115, 1999.