Tudóstér: Kiss Virág Ágnes publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 40 Open Access: 12
2023
  1. Berencsi, A., Kiss, V., Fehér, A.: A hagyományostól eltérő táplálkozási módok vizsgálata szisztematikus szakirodalmi elemzéssel.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 14, 2023. ISBN: 9786155606151
  2. Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata.
    Marketing & Menedzsment. 57 (1), 49-57, 2023.
  3. Pető, D., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
    Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2022)
    Q3 Development (2022)
    Q3 Economics and Econometrics (2022)
    Q3 Geography, Planning and Development (2022)
  4. Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán.
    Gazdálkodás. 67 (4), 315-324, 2023.
2022
  1. Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: Az etnocentrikus magatartás vizsgálata a cetscale modell alkalmazásával.
    Economica. 13 (3-4.), 1-11, 2022.
2021
  1. Poláková, Z., Matejková, E., Pietriková, M., Palkovič, J., Skibiński, A., Dvořáková Líšková, Z., Soukupová, N., Adamová, M., Kiss, M., Kiss, V., Szenderák, J., Klufová, R., Káčerová, M.: Are countries of the Visegrad Group (V4) ready for the consequences of population ageing?.
    Verlag Dashöfer, Bratislava, 153 p., 2021. ISBN: 9788081781889
  2. Vámosi, K., Kiss, V.: Egészségtudatosság vizsgálata az egyetemisták körében.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 386, 2021. ISBN: 9789635038718
  3. Dombi, M., Szakály, Z., Kiss, V., Cao, Z., Liu, G.: Material Hide-and-Seek: Looking for the Resource Savings Due to International Trade of Food Products.
    Earth's Future. 9 (7), 1-20, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
    D1 Environmental Science (miscellaneous)
  4. Fehér, A., Kiss, V., Kontor, E., Szakály, Z.: Online and offline information-seeking behavior of university students in the case of subjective judgment of healthy nutrition.
    In: Food Markets 4.0 Conference : Book of Abstracts, University of Economics and Poznan University of Life Sciences, Poznan, 13-14, 2021.
  5. Vámosi, K., Kiss, V.: Táplálkozási szokások vizsgálata az egyetemisták körében.
    Gazdálktud. Közl. Megjelenés alatt 1-7, 2021.
2020
  1. Popovics, P., Soós, M., Szakály, Z., Kiss, V.: A személyes értékek, az idegen ízek és az újdonságkeresés közötti kapcsolat a hazai étkezési kultúrában.
    Mark. Menedzsment. 54 (Spec.), 19-27, 2020.
  2. Foltin, B., Kiss, V.: Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata.
    Táplálkozásmarketing. 7 (1), 79-88, 2020.
2019
  1. Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: A kényelmi étkezés és az íz kapcsolatának meghatározása.
    In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 75-83, 2019. ISBN: 9789634901327
  2. Soós, M., Kiss, V.: A lakosság testtömeg-menedzselésének vizsgálata.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 114-123, 2019. ISBN: 9789634901327
  3. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Analysis of eating habits among call words.
    In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century - Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Publishing House, Oradea, 37-38, 2019. ISBN: 9786068156941
  4. Kiss, V., Csapóné Riskó, T., Nábrádi, Z.: A sharing economy fogalma és a vele kapcsolatos attitűdök vizsgálata Magyarországon.
    Taylor. 11 (3), 25-33, 2019.
  5. Holczer, A., Kiss, V.: A szülői egészségtudatosság és az étkezési preferenciáik vizsgálata a gyermekkori elhízás tükrében.
    Táplálkozásmarketing. 6 (2), 27-38, 2019.
  6. Kiss, V., Dombi, M., Szakály, Z.: Az egészség, a környezet és az étkezés kapcsolata: Szakirodalmi áttekintés.
    Táplálkozásmarketing. 6 (1), 3-24, 2019.
  7. Markos, A., Kiss, V.: Az egészségtudatos életmód tényezőinek vizsgálata az amatőr férfisportolók körében.
    Táplálkozásmarketing. 6 (2), 61-70, 2019.
  8. Kiss, V., Danyi, M., Holczer, A., Fehér, A.: Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében.
    In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 109-117, 2019. ISBN: 9786150058
  9. Kiss, V., Balsa-Budai, N., Soós, M., Szakály, Z.: Examination of sustainable and health-conscious lifestyle among the Hungarian population based on the results of three research.
    In: 5th CARPE Conference : Horizon Europe and beyond : Proceedings. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politècnica de Valencia - UPV, Valencia, Spanyolország, 114-118, 2019. ISBN: 9788490487891
  10. Dombi, M., Kiss, V., Szakály, Z., Zhi, C., Gang, L.: Food consumption and natural resources: analysis of material flows and stocks, and GHG emissions of the food supply chain in Hungary.
  11. Kiss, V.: Kit érdekel a fenntarthatóság?.
  12. Balsa-Budai, N., Kiss, V.: Tudatos vásárlók a használt termékek piacán = Conscious consumers on the market of second-hand products.
    Közép-Eur. Közl. 12 (2), 197-214, 2019.
2018
  1. Kiss, V., Kiss, M., Popovics, P., Szakály, Z.: Examination of Lifestyle of Health and Sustainability market groups with particular focus on Hungary.
    In: Relationships on Food Markets : Consumers' Perspective. Eds.: Michal Gazdecki, Elzbieta Gorynska-Goldmann, Poznan University of Life Sciences, Poznan, 76-86, 2018. ISBN: 9788371609220
  2. Tamás, K., Kiss, V.: Vevőtípusok empirikus vizsgálata = the empirical examination of different customer types.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 92-100, 2018.
2017
  1. Kiss, V.: A környezetvédelemmel kapcsolatos hozzáállás középiskolás diákok különböző szegmensei mentén.
    Jelenkori társad. gazd. foly. 12 (3), 277-283, 2017.
  2. Kiss, V.: A középiskolások életstílus klaszterei - különös tekintettel a rizikómagatartásra.
    Köztes-Európa. 9 (1-2), 97-104, 2017.
  3. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Az étkezésen való változtatás igénye és az élelmiszerjelölések figyelembe vétele a középiskolás diákok körében.
    In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet. Szerk.: Bányai Edit, Lányi Beatrix, Törőcsik Mária, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 189-198, 2017. ISBN: 9789634291466
2016
  1. Kiss, V., Kovács, S., Szakály, Z.: A fenntartható fejlődés értékei és az egészségtudatos életstílus elemzése középiskolás diákok körében.
    Táplálkozásmarketing. 3 (2), 41-62, 2016.
  2. Kiss, V., Tóth, O.: A környezettudatosság megjelenése a középiskolások körében.
    J. Cent. Eu. Green Innov. 4 (1), 41-52, 2016.
  3. Kiss, V., Szakály, Z.: A szülők hatása a középiskolás diákok egészségtudatos táplálkozására.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 659-668, 2016. ISBN: 9789634728504
  4. Fehér, A., Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos konferencia Tanulmánykötet: Hitelesség és értékorientáció a marketingben: 2016 augusztus 29-31..
    Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 764 p., 2016. ISBN: 9789634728504
2015
  1. Kiss, V.: A fenntarthatóbb fogyasztói magatartás és megnyilvánulási formái.
    Taylor. 7 (3-4), 313-324, 2015.
  2. Kiss, V., Szakály, Z.: A fiatalok egészségtudatossága a táplálkozási szokásaikat illetően.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete: Budapest, 2015. augusztus 27-28.. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki Egyetem, Budapest, 145-154, 2015. ISBN: 9789633131893
  3. Kiss, V.: National and international review of the trends related to the sustainable consumption.
    Selye e-studies. 6 (1), 90-100, 2015.
  4. Kozma, T., Kiss, V., Jancsák, C., Kéri, K.: Tanárképzés és oktatáskutatás.
    Belvedere Meridionale, Szeged, 2015. ISBN: 9786155372315(print)
2014
  1. Szakály, Z., Szente, V., Pető, K., Balogh, P., Csapóné Riskó, T., Fodor, M., Hernádi, L., Huszka, P., Keller, B., Kontor, E., Lugasi, A., Oláh, J., Szabóné Pataky, E., Polereczki, Z., Prokisch, J., Vida, V., Fehér, A., Jasák, H., Kiss, M., Kiss, V., Soós, M., Szabó, S., Szűcs, I.: Táplálkozásmarketing.
2012
  1. Kiss, V.: Önkéntes szerepvállalás a hallgatók körében.
    In: Tanulás és művelődés. Szerk.: Juhász Erika, Chrappán Magdolna, Debreceni Egyetem TEK BTK Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 152-158, 2012, (Acta Andragogiae et Culturae sorozat, ISSN 0209-9608 ; 24.) ISBN: 9789634735847
2011
  1. Kiss, V.: Hallgatói tevékenység a külügyek terén Debrecenben.
    In: Ifjúságkutatás és tanácsadás : a pszichológiai tanácsadás tudományos alapjai. Szerk.: Puskás-Vajda Zsuzsa, Lisznyai Sándor, Felsőoktatási Tanácsadás Egyesület, Budapest, 143-150, 2011. ISBN: 9789638817037
feltöltött közlemény: 40 Open Access: 12
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK