Tudóstér: Malmos Edina publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 12 Open Access: 3
2017
  1. Malmos, E., Jász, E., Revákné Markóczi, I.: Using a word association method to assess knowledge structure of renewable energy sources at primary level.
    J. Sci. Educ. 18 109-113, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
2016
  1. Jász, E., Chrappán, M., Malmos, E.: "How did science lessons go at school?" - Introducing the analysis of university student interviews on science subject.
    In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 0283-0292, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
  2. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Kovács, E., Balaska, P., Ütőné Visi, J., Barta, J., Tóth, T.: Általános iskolás tanulók megújuló energiához kapcsolódó fogalmi tudásának vizsgálata szóasszociációs módszerrel.
    In: Környezet és Energia a mindennapokban. Szerk.: Lázár István, MTA DAB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 37-48, 2016. ISBN: 9789637064340
  3. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Ütőné Visi, J., Barta, J., Kovács, E., Balaska, P.: A megújuló energia fogalmának tudásszintje az általános iskolában - Hajdú-Bihar és Heves Megyében.
    In: A tanulás útja : HUCER 2016 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Kaposvár, 143, 2016. ISBN: 9786155657009
  4. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Kovács, E., Ütőné Visi, J.: Investigation of concepts related to energy culture using the word association method at primary level.
    In: Tools and Aims in Environmental Education : International Environmental Education Conference IEEC 2016, 26-29th April 2016, Eszterházy Károly University of Applied Sciences
  5. Malmos, E., Chrappán, M.: Természettudományos attitűd vizsgálat egy pilot mérés tükrében.
    Educatio. 25 (4), 608-616, 2016.
  6. Malmos, E., Chrappán, M., Jász, E.: What is happening to science subjects in public education? - University students' opinion about teaching science.
    In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 9105-9115, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
2015
  1. Malmos, E., Revákné Markóczi, I.: Biológia fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel.
    Iskolakultúra. 15 (5-6), 190-199, 2015.
2014
  1. Malmos, E.: A biológia-tankönyv szerepe a tévképzetek kialakulásában.
    Biol. Tan. (Szeged). 14 (1), 31-35, 2014.
  2. Malmos, E.: Biológia tanárok véleménye az iskolában előforduló természettudományos tévképzetekről.
    In: A tudomány szolgálatában: PEME IX. Ph.D. Konferencia [elektronikus dokumentum]. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 130-137, 2014.
  3. Malmos, E.: Kisiskolás tanulók természetismeret-tudásának változása a "Rostock Modell" didaktikai program hatására.
    Képz. Gyak. 12 (1-2), 105-120, 2014.
2013
  1. Nagy, Z., Bánóczki, K., Gerják, E., Kárai, D., Katona, J., Malmos, E., Rácz, É.: Pedagogical training from the pre-service teachers' point of view at the university of debrecen: a pilot research.
    In: New Challenges in Education Retrospection of history of education to the future in the interdisciplinary dialogue among didactics of various school subjects / Mária Gallová, Ján Gunčaga, Zuzana Chanasová, Michaela Moldová Chovancová, VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, Ružomberok, 205-231, 2013. ISBN: 9788056100653
feltöltött közlemény: 12 Open Access: 3
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK