Tudóstér: Márkus Zsuzsanna publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 14 Open Access: 3
2019
  1. Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries.
    Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Cultural Studies
    Q2 Education
2018
  1. Pongrácz, A., Márkus, Z.: A család és karrier kérdései a tanulmányi elköteleződés tükrében.
    In: Család és karrier : Egyetemi hallgatók jövőtervei. Szerk.: Engler Ágnes, CHERD-H, Debrecen, 124-129, 2018, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 3.) ISBN: 9786158007764
  2. Bacskai, K., Benkei-Kovács, B., Bocsi, V., Ceglédi, T., Dusa, Á., Engler, Á., Fehérvári, B., Fényes, H., Fináncz, J., Horváth, B., Joó, O., Kamuti, H., Márkus, Z., Pongrácz, A., Takács, T., Üröginé Ács, A., Engler, Á.: Család és karrier: egyetemi hallgatók jövőterei.
    Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 212 p., 2018. ISBN: 9786158007764
2015
  1. Fényes, H., Kovács, K., Dusa, Á., Fekete, A., Kardos, K., Kovács, E., Márkus, Z., Morvai, L., Nagy, Z., Sebestyén, K., Varga, E.: Felsőoktatásban résztvevő hallgatók különböző kompetenciáinak mérési lehetőségei.
    In: Ki eredményes a felsőoktatásban? Szerk.: Pusztai Gabriella, Kovács Klára, Partium Könyvkiadó, Personal Problems Solution, Új Mandátum Kiadó, Nagyvárad; Budapest, 66-78, 2015. ISBN: 9786068156699
  2. Kovács, K., Márkus, Z.: Kisebbségi és többségi pedagógusok jövőtervei: Felsőoktatás és pedagógus(tovább)képzés Ukrajnában a rendszerváltás után.
    In: Pálya-modell : Igények és lehetőségek a pedagógus-továbbképzés változó rendszerében. Szerk.: Pusztai Gabriella, Morvai Laura, Partium Könyvkiadó, Personal Problems Solution ; Budapest : Új Mandátum Könyvkiadó, Nagyvárad, 70-81, 2015, (Felsőoktatás és Társadalom ; 4.) ISBN: 9789631234008
  3. Pusztai, G., Ceglédi, T., Bocsi, V., Kovács, K., Dusa, Á., Márkus, Z., Hegedűs, R.: Pedagógusjelöltek oktatásszociolgiai vizsgálata II..
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központja, Debrecen, 160 p., 2015. ISBN: 9786158007726
  4. Bocsi, V., Márkus, Z.: The students' work values in Partium region.
    In: Education and Transition - Contributions from Educational Research. European Educational Research Association. Anstracts. / by Theo Wubbels et al, EERA, Budapest, 1-4, 2015.
2014
  1. Márkus, Z.: Eljönni. Itt lenni. És visszamenni? A határon túli magyar hallgatók a magyarországi munkaerőpiacon.
    Educatio. 23 (2), 312-319, 2014.
  2. Györgyi, Z., Kaminska, A., Márkus, Z., Prucnal, M., Pulak, I., Szőcs, A.: Paralellism and differences in recruitment for teacher training in Hungary and Poland.
    In: Comparative Research on Teacher Education. Eds.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Verbum, Ružomberok, 97-105, 2014. ISBN: 9788056101223
  3. Márkus, Z.: Pedagógusképzési hallgatók jövőtervei a partiumba.
    PedActa. 4 (2), 41-51, 2014.
2013
  1. Voronova, K., Becske, M., Sánta, D., Márkus, Z.: Tanulmányi célú nemzetközi migráció Kárpátalján.
    Didakt : Márton Áron Szakkollégium, Debrecen, 40 p., 2013. ISBN: 9786155212154
2012
  1. Dusa, Á., Kovács, K., Márkus, Z., Nyüsti, S., Sőrés, A.: Egyetemi élethelyzetek: ifjúságszociológiai tanulmányok I..
    Debrecen University Press, Debrecen, 271 p., 2012. ISBN: 9789633182260
  2. Dusa, Á., Kovács, K., Márkus, Z., Nyüsti, S., Sőrés, A.: Egyetemi élethelyzetek: ifjúságszociológiai tanulmányok II..
    Debrecen University Press, Debrecen, 259 p., 2012. ISBN: 9789633182277
2011
  1. Márkus, Z.: Kárpátaljai középiskolások identitásdimenziói.
    In: Ifjúsági élethelyzetek: Ifjúságszociológiai tanulmányok. Szerk.: Balku Anett, Dusa Ágnes, Sőrés Anett, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 83-102, 2011. ISBN: 9789633180921
feltöltött közlemény: 14 Open Access: 3
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK