Tudóstér: Tóth Dorina Anna publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 29 Open Access: 7
2022
  1. Pusztai, G., Fináncz, J., Tóth, D.: A doktori képzés nemzetközi és hazai átalakulása.
    Educatio. 31 (1), 85-103, 2022.
2021
  1. Máté-Szabó, B., Tóth, D.: Appearance and Development of Short-Term Higher Education Vocational Training in Hungary.
    Acta Educationis Generalis. 11 (1), 63-76, 2021.
  2. Tóth, D.: Hallgatói és képzési profilok országos összehasonlítása: Comparison of student and training profiles.
    Civ. szle. Spec. Issue 2. 67-84, 2021.
2020
  1. Tóth, D., Máté-Szabó, B.: A rövid-idejű felsőfokú képzések prioritása európában a 2000-es évektől.
    In: Tanulás és innováció a digitális korban : Absztraktkötet. Szerk.: Kozma Tamás, Juhász Erika, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 109, 2020. ISBN: 9786155657085
2019
  1. Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D.: A comparative study of termination of student status in Central Europe.
    J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 1-5, 2019.
  2. Tóth, D., Máté-Szabó, B.: A felsőoktatás szerepe a társadalmi felzárkózásban: Fókuszban a rövid idejű képzések és a közösségi központok.
    In: KozmaPolisz. Tanulmányok Kozma Tamás 80. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Kocsis Zsófia, CHERD, Debrecen, 131-140, 2019, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 13) ISBN: 9789633188118
  3. Tóth, D.: Community centre: an opportunity for breaking out (Sátoraljaújhely).
    In: Learning Communities and Social Innovations. Szerk.: Kozma Tamás , Márkus Edina, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 117-125, 2019, (Régió és Oktatás = Region and Education, ISSN 2060-2596 ; 12) ISBN: 9789633187852
  4. Tóth, D.: Hallgatók összehasonlítása a székhely-telephely függvényében = Comparison of Gestor Universities' Students and Community Higher Education Centre's Students.
    PedActa. 9 (2), 67-73, 2019.
  5. Kovács, K., Ceglédi, T., Csók, C., Demeter-Karászi, Z., Dusa, Á., Fényes, H., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Kovács, K., Markos, V., Máté-Szabó, B., Németh, D., Pallay, K., Pusztai, G., Szigeti, F., Tóth, D., Váradi, J.: Lemorzsolódott hallgatók 2018.
    CHERD-H. 2019, Debrecen, 102 p., 2019. ISBN: 9786156012005
  6. Tóth, D., Szemerszki, M., Ceglédi, T., Máté-Szabó, B.: The different patterns of the dropout according to the level and the field of education.
    Hung. educ. res. j. 9 (2), 257-269, 2019.
  7. Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study.
    J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019.
2018
  1. Tóth, D.: A felsőoktatás szétaprózódottságának problémája a 2000-es években.
    In: Az oktatás gazdagsága : tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 61-78, 2018, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 5) ISBN: 9786158007795
  2. Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D.: A hallgatói jogviszony megszűnésével kapcsolatos szabályozás komparatív elemzése.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi, Debrecen, 28-37, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
  3. Tóth, D., Szemerszki, M., Máté-Szabó, B.: A lemorzsolódás képzési területei, képzési szint szerinti mintázatai.
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések: absztrakt kötet : XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, 161, 2018. ISBN: 9789634890515
  4. Pallay, K., Tóth, D., Demeter-Karászi, Z., Váradi, J., Szűcs, T.: A lemorzsolódás rendszerszintű szabályozása és intézményi perspektívái.
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések: absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, 160, 2018. ISBN: 9789634890515
  5. Markos, V., Demeter-Karászi, Z., Máté-Szabó, B., Tóth, D., Novák, I.: A pályaorientáció, a munkavállalás, a társas kapcsolatok és az egészségmagatartás szerepe a felsőoktatási lemorzsolódásban.
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések: absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, 490, 2018. ISBN: 9789634890515
  6. Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: A pedagógushallgatók késleltetett diplomaszerzése interjúk alapján.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi, Debrecen, 63-90, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
  7. Szigeti, F., Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Tóth, D.: A pedagógushallgatók késleltetett diplomaszerzésének és a lemorzsolódás lehetséges okainak feltárása egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet / kiadja: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 204, 2018. ISBN: 9786155657047
  8. Tóth, D.: Elbukni a rajt után - Továbbtanulás és lemorzsolódás a Debreceni Egyetemen a képzési területek tükrében.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella ; Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 225-238, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
  9. Demeter-Karászi, Z., Tóth, D.: Elbukni a rajt után - Továbbtanulás és lemorzsolódás a Debreceni Egyetemen a képzési területek tükrében.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom: HuCER 2018 Absztraktkötet.. Szerk.: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 107, 2018. ISBN: 9786155657047
  10. Tóth, D., Ceglédi, T., Máté-Szabó, B.: The different patterns of the dropout according to the level and the field of education.
    In: In search of excellence in higher education : book of abstracts, Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, 19, 2018.
  11. Tóth, D., Máté-Szabó, B.: The Role of Higher Education in Social Engagement and Economic Recovery.
    In: Ways of Promoting Excellence in Higher Education. Ed.: Gábor Erdei; Erika Juhász; Salih Sahin; Adnan Kaan, Pegem Akademi Yaynclk, Ankara, 48-62, 2018. ISBN: 9786052415467
2017
  1. Polónyi, I., Tóth, D.: A felsőoktatás és a régió kapcsolata.
    In: Az oktatás korproblémái. Szerk.: Hunyady György, Csapó Benő, Pusztai Gabriella, Szivák Judit, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 240-258, 2017. ISBN: 9789633122754
  2. Tóth, D., Rábai, D.: A Sátoraljaújhelyi és a Hajdúhadházi járások tanulási szempontú megközelítése.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok / kiadja: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 224, 2017. ISBN: 9786155657023
  3. Polónyi, I., Tóth, D.: Békából királyfi: A kihelyezett képzéstől a közösségi felsőoktatási képzési központig.
    Iskolakultúra. 27 (1-12), 3-10, 2017.
  4. Hegedűs, R., Bácsné Bába, É., Fenyves, V., Tóth, D.: Képzési profil és intézményválasztási motiváció gazdasági szakemberek kelet-magyarországi felsőfokú képzésében.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 137, 2017. ISBN: 9789635088638
2016
  1. Tóth, D.: A közösségi felsőoktatási képzési központok az északkeleti peremeken.
    Iskolakultúra. 26 (6), 115-122, 2016.
  2. Tóth, D.: Tanítók a fronton, tanítók otthon: Az első világháború mikrotörténeti megközelítésben.
    Neveléstörténet. 13 (1-2), 7-30, 2016.
  3. Rábai, D., Tóth, D.: Tanuló város, tanuló régió: Sátoraljaújhely kistérségének bemutatása.
    Educatio. 25 (2), 278-283, 2016.
feltöltött közlemény: 29 Open Access: 7
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK