Tudóstér: Bakos Kinga publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 9 Open Access: 3
2018
  1. Bakos, K.: Hargita megye pedagógustársadalmának szubjektív életminősége.
    Gyergyói Szemle. 4 83-113, 2018.
2017
  1. Bakos, K.: Happy workplace?.
    Eur. J. Ment. Health. 12 (1), 124-128, 2017.
    (Ismertetett mű: Robertson, I., Cooper, C. -Well-Being: Productivity and happiness at work /Hampshire : Palgrave Macmillan Ltd, 2011. -224. -)
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Health (social science)
    Q4 Psychiatric Mental Health
    Q4 Psychiatry and Mental Health
    Q4 Psychology (miscellaneous)
    Q4 Public Health, Environmental and Occupational Health
  2. Bakos, K.: Hargita megyei pedagógusok vallásossága.
    Kulturális Szemle. 8 89-99, 2017.
  3. Bakos, K.: IKT és iskola. Szempontok a pedagógus szerep értelmezéséhez.
    In: Eszközök és tartalmak : A média hatása a gyermekekre és fiatalokra. Szerk.: Bíró A. Zoltán, Bodó Julianna, Státus Kiadó, Csíkszereda, 165-173, 2017. ISBN: 9786066610636
  4. Bakos, K.: Pedagógusok metaforákban tükröződő képe saját pedagógusi szerepükről.
    PedActa. 6 (2), 95-102, 2017.
  5. Bakos, K.: Terhek és erőforrások a pedagógusi munkában.
    In: Kompetencia és tudástranszfer az oktatásban VIII.. Szerk.: Barabási T., Péter L., Szántó B, Kolozsvári Egyetemi Kiadó, Kolozsvár, 9-17, 2017, (ISSN 2247-5907)
2016
  1. Bakos, K.: A pedagógusi szerep tükröződése metaforákban és képekben.
    In: Kompetencia-és tudástranszfer az oktatásban. A VII.tudományos ülésszak előadásai. Szerk.: Dósa Zoltán, Kolozsvári Egyetemi Kiadó, Kolozsvár, 7-15, 2016, (ISSN 2247-5907)
  2. Bakos, K.: Hargita megyei pedagógusok szubjektív életminősége.
    Pro Sci. Ruralis. 1 (4), 160-170, 2016.
2015
  1. Bakos, K.: A pedagógusi szerep dilemmái és összefüggései az életminőséggel.
    Metszetek. 4 (1), 3-14, 2015.
feltöltött közlemény: 9 Open Access: 3
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK