Tudóstér: Csapodi Csaba publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 8 Open Access: 2
2018
  1. Csapodi, C., Hegyvári, N.: On some irrational decimal fractions, revisited.
    Elem. Math. 73 (1), 23-28, 2018.
2016
  1. Csapodi, C.: Evaluation of the Hungarian final exams in mathematics in the last 10 years and presenting the changes from 2017.
    In: Arbeitskreis Ungarn: Beiträge zur ersten Tagung 02-03. Oktober 2015 Budapest. Hrsg.: József Korándi, Éva Vásárhelyi, Haxel kiadó, Budapest, 25-34, 2016.
  2. Csapodi, C., Koncz, L.: The efficiency of written final exam questions in mathematics based on voluntary data reports, 2012-2015.
    Teach. Math. Comput. Sci. 14 (1), 63-81, 2016.
2015
  1. Csapodi, C.: A GEOMATECH projekt pilotprogramjának bemutatása.
    In: Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből. Szerk.: Károly Krisztina, Perjés István, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 204-219, 2015, (Diszciplínák tanítása - a tanítás diszciplínái, ISSN 2416-2957 ; 1) ISBN: 9789632846118
  2. Csapodi, C., Kapitány, B.: A születendő gyermekekkel kapcsolatos nemi preferenciák Magyarországon.
    Korfa. 15 (2), 1-4, 2015.
2013
  1. Csapodi, C., Koncz, L.: A 2012. május-júniusi érettségi feladatsor és az egyes feladatok mérésmetodikai vizsgálata a TÁMOP-3.1.8-09/1-2010-0004 azonosító számú projekt keretében: Matematika: közép- és emelt szint.
    Expanzió Humán Tanácsadó Kft., Budapest, 133 p., 2013.
2012
  1. Vancsó, Ö., Komzsik, A., Csapodi, C.: Comments on the remaining velocity project with reports of school-experiments.
    Teach. Math. Comput. Sci. 10 (1), 117-133, 2012.
2011
  1. Csapodi, C.: Megmaradó sebesség, avagy a gyorshajtás következményei.
    In: Természettudomány tanítása korszerűen és vonzóan: motiváció, tehetséggondozás, tanárképzés. Szerk.: Tasnádi Péter, Karkus Zsolt, Márialigeti Károly, Illy Judit, Juhász András, Tél Tamás, Horváth Gergely, Makádi Mariann, Riedel Miklós, Rózsahegyi Márta, Szalay Luca, Wajand Judit, Kiss Ádám, Schróth Ágnes, Szabó Mária, Ambrus Gabriella, Vancsó Ödön, ELTE TTK, Budapest, 683-687, 2011. ISBN: 9879832842240
feltöltött közlemény: 8 Open Access: 2
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK