Tudóstér: Jász Erzsébet publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 21 Open Access: 7
2019
  1. Revákné Markóczi, I., Jász, E., Kovács, E., Teperics, K., Ütőné Visi, J.: Általános és középiskolás tanulók megújuló energiára vonatkozó fogalmi strukturájának és befolyásoló tényezőkkel való összefüggésének vizsgálata.
    In: Neveléstudomány - horizontok és dialógusok : absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományok Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 521, 2019. ISBN: 9789634294733
  2. Revákné Markóczi, I., Jász, E., Kovács, E., Teperics, K., Ütőné Visi, J.: A megújuló energiával összefüggő fogalmi struktúra vizsgálata 4., 7. és 11. osztályosok körében.
    In: VII. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program : Tartalmi összefoglalók. Kiadta: az International Research Institute s.r.o, International Research Institute s.r.o., Komárno, Szlovákia, 76, 2019. ISBN: 9788089691609
  3. Revákné Markóczi, I., Jász, E., Kovács, E., Teperics, K., Ütőné Visi, J., Máth, J.: Primary and secondary school students' knowledge related to renewable energy and some of its influencing factors.
    J. Balt. Sci. Educ. 18 (6), 924-942, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
  4. Bujdosó, G., Jász, E., M. Császár, Z., Farsang, A., Kapusi, J., Molnár, E., Teperics, K.: Virtual reality in teaching geography.
    In: ICERI2019 Proceedings / Chova L. Gómez; Martínez A. López; Torres I. Candel, International Academy of Technology, Education and Development (IATED), Seville, 659-665, 2019. ISBN: 9788409147557
2018
  1. Jász, E., Teperics, K., Szabó, G., Fazekas, I., Tóth, T.: A megújuló energiaforrásokra vonatkozó kérdőíves adatgyűjtés társadalmi háttere.
    In: IX. Magyar Földrajz Konferencia előadásainak összefoglalói. Szerk.: Fazekas István, Kiss Emőke, Lázár István, MTA DTB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 76, 2018. ISBN: 9789635088966
  2. Jász, E., Kóti, T., Pásztor, I.: A romák társadalmi integrációjának kulcsterületei a Baktalórántházai járás példáján.
    In: Falu, város, periféria: határon innen és túl: Süli-Zakar István professzor emlékére. Szerk.: Pénzes János, Didakt, Debrecen, 108-115, 2018. ISBN: 9786155212604
  3. Jász, E., Tóth, T., Teperics, K.: Az energiatudatosságra nevelés megjelenése a földrajz tankönyvekben.
    In: VI. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program : Tartalmi összefoglalók. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komárom, 45, 2018. ISBN: 9788089691517
2017
  1. Jász, E., Ütőné Visi, J., Teperics, K., Tóth, T., Kovács, E.: Az energiatudatosságra nevelés megjelenése a középiskolai tananyagbann.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok HuCER 2017 : absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 100, 2017. ISBN: 9786155657023
  2. Pénzes, J., Pásztor, I., Jász, E.: Gypsy population in Hungary - databases and their background.
    In: Migration and European Integration of Minorities. Eds.: István Polgár, Ioan Horga, Mircea Brie, Lambert Academic Publishing (LAP), Saarbrücken, 37-51, 2017. ISBN: 9783659759710
  3. Balázs, B., Szilassi, P., M. Császár, Z., Pál, V., Teperics, K., Jász, E., Farsang, A.: Milyen a jó földrajztankönyv?: Értékelési módszerek a 21. században a földrajztankönyvi funkciók időbeli változásának tükrében.
    GeoMet. 1 (1), 35-48, 2017.
  4. Malmos, E., Jász, E., Revákné Markóczi, I.: Using a word association method to assess knowledge structure of renewable energy sources at primary level.
    J. Sci. Educ. 18 109-113, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
2016
  1. Jász, E., Chrappán, M., Malmos, E.: "How did science lessons go at school?" - Introducing the analysis of university student interviews on science subject.
    In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 0283-0292, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
  2. Jász, E.: A cigányság helyzete az oktatásban.
    In: Roma népesség Magyarország északkeleti határtérségében. Szerk.: Szilágyi Ferenc, Pénzes János, Partium Kiadó, Oradea, 127-145, 2016. ISBN: 9786068156743
  3. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Kovács, E., Balaska, P., Ütőné Visi, J., Barta, J., Tóth, T.: Általános iskolás tanulók megújuló energiához kapcsolódó fogalmi tudásának vizsgálata szóasszociációs módszerrel.
    In: Környezet és Energia a mindennapokban. Szerk.: Lázár István, MTA DAB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 37-48, 2016. ISBN: 9789637064340
  4. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Ütőné Visi, J., Barta, J., Kovács, E., Balaska, P.: A megújuló energia fogalmának tudásszintje az általános iskolában - Hajdú-Bihar és Heves Megyében.
    In: A tanulás útja : HUCER 2016 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Kaposvár, 143, 2016. ISBN: 9786155657009
  5. Jász, E., Bujdosó, G.: Hallgatói vélemények a természettudományos tantárgyakról.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása : A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztettváltozata : Debrecen, 2015. szeptember 25-26.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 148-157, 2016, (Kiss Árpád Archivum Könyvtára, ISSN 1587-1150 ; 9.) ISBN: 9789634739296
  6. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Kovács, E., Ütőné Visi, J.: Investigation of concepts related to energy culture using the word association method at primary level.
    In: Tools and Aims in Environmental Education : International Environmental Education Conference IEEC 2016, 26-29th April 2016, Eszterházy Károly University of Applied Sciences
  7. Jász, E.: The Role of the Foreign Citizen Students in the Hungarian Public Education.
    Eurolimes. 22 19-26, 2016.
  8. Malmos, E., Chrappán, M., Jász, E.: What is happening to science subjects in public education? - University students' opinion about teaching science.
    In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 9105-9115, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
2015
  1. Jász, E., Dézsi, G.: Debrecen oktatásföldrajzi szerepe, különös tekintettel a megyei szakképzési rendszerre.
    In: Oktatásföldrajzi vizsgálatok : a magyar közoktatás hozzájárulása a gazdasági növekedéshez és a társadalmi esélyegyenlőtlenségek felszámolásához. Szerk.: M. Császár Zsuzsanna, Kontraszt Plusz Kft., Pécs, 81-100, 2015. ISBN: 9786158025232
2014
  1. Jász, E.: Adalékok a közoktatási földrajz tananyag kiválasztásához.
    In: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia. Szerk.: Torgyik Judit, International Research Institute, Komárno, 168-171, 2014.
feltöltött közlemény: 21 Open Access: 7
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK