Tudóstér: Sebestyén Annamária publikációi
PDF
tudományos
nem tudományos
OA
nem OA
könyv
könyvrészlet
folyóiratcikk
szabadalom
időszaki kiadvány
csak a Scopusban szereplők listázása
pályázati azonosítók megjelenítése
nyelv választása
magyar
idegen nyelv
szerzőség választása
első szerző
utolsó szerző
SCImago
Q1/D1
Q1
Q2
Q3
Q4
Q1-Q4
besorolás nélkül
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
-
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
szűkítés
feltöltött közlemény:
9
Open Access:
2
2015
Sebestyén, A.
, Tóth, Z.:
A tanulók feladatmegoldó stratégiái és tudásszerkezete a vegyületek összetételével kapcsolatos számítási feladatokban
.
Középisk. kém. l.
42 (1), 74-92, 2015.
Sebestyén, A.
, Tóth, Z.:
Hungarian students' success rate, problem-solving strategy and knowledge structure in the problem of the shifting between the macro- and sub-microscopic levels
.
HERJ.
5 (2), 112-125, 2015.
2013
Sebestyén, A.
:
A tudásszerkezet és a problémamegoldó stratégia kapcsolata kémiai kontextusban
.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2012 : A munka és a nevelés világa a tudományban. Szerk.: Kozma Tamás, Perjés István, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága : ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 43-59, 2013
2009
Tóth, Z.,
Sebestyén, A.
:
Relationship between students' knowledge structure and problem-solving strategy in stoichiometric problems based on the chemical equation
.
Eurasian J. Phys. Chem. Educ.
1 (1), 8-20, 2009.
2006
Sebestyén, A.
, Tóth, Z.:
A makroszintű és a részecskeszintű mennyiségek keveredéséből adódó problémák egyetemi hallgatók feladatmegoldásaiban
.
Középisk. Kém. L.
33 (3), 228-233, 2006.
Sebestyén, A.
, Tóth, Z.:
Képlettel vagy következtetéssel?
.
Középisk. kém. l.
33 (2), 132-145, 2006.
Sebestyén, A.
, Tóth, Z.:
Makro- és részecskeszintű mennyiségek keveredéséből adódó problémák egyetemi hallgatók feladatmegoldásaiban
.
Középisk. kém. l.
33 (3), 228-233, 2006.
2005
Tóth, Z.,
Sebestyén, A.
:
A tanulók reakcióegyenletek rendezésében mutatott teljesítményének és tudásszerkezetének változása a gimnáziumi oktatás során
.
Középisk. kém. l.
32 (3), 254-267, 2005.
Kiss, E.,
Sebestyén, A.
, Tóth, Z.:
A tanulók tévképzetei és fogalmi fejlődése a fizikai változás és kémiai változás témakörében
.
Kém. tan.
13 (4), 11-22, 2005.
feltöltött közlemény:
9
Open Access:
2
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja:
DEENK