Tudóstér: Sebestyén Annamária publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 9 Open Access: 2
2015
  1. Sebestyén, A., Tóth, Z.: A tanulók feladatmegoldó stratégiái és tudásszerkezete a vegyületek összetételével kapcsolatos számítási feladatokban.
    Középisk. kém. l. 42 (1), 74-92, 2015.
  2. Sebestyén, A., Tóth, Z.: Hungarian students' success rate, problem-solving strategy and knowledge structure in the problem of the shifting between the macro- and sub-microscopic levels.
    HERJ. 5 (2), 112-125, 2015.
2013
  1. Sebestyén, A.: A tudásszerkezet és a problémamegoldó stratégia kapcsolata kémiai kontextusban.
    In: Új kutatások a neveléstudományokban 2012 : A munka és a nevelés világa a tudományban. Szerk.: Kozma Tamás, Perjés István, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága : ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 43-59, 2013
2009
  1. Tóth, Z., Sebestyén, A.: Relationship between students' knowledge structure and problem-solving strategy in stoichiometric problems based on the chemical equation.
    Eurasian J. Phys. Chem. Educ. 1 (1), 8-20, 2009.
2006
  1. Sebestyén, A., Tóth, Z.: A makroszintű és a részecskeszintű mennyiségek keveredéséből adódó problémák egyetemi hallgatók feladatmegoldásaiban.
    Középisk. Kém. L. 33 (3), 228-233, 2006.
  2. Sebestyén, A., Tóth, Z.: Képlettel vagy következtetéssel?.
    Középisk. kém. l. 33 (2), 132-145, 2006.
  3. Sebestyén, A., Tóth, Z.: Makro- és részecskeszintű mennyiségek keveredéséből adódó problémák egyetemi hallgatók feladatmegoldásaiban.
    Középisk. kém. l. 33 (3), 228-233, 2006.
2005
  1. Tóth, Z., Sebestyén, A.: A tanulók reakcióegyenletek rendezésében mutatott teljesítményének és tudásszerkezetének változása a gimnáziumi oktatás során.
    Középisk. kém. l. 32 (3), 254-267, 2005.
  2. Kiss, E., Sebestyén, A., Tóth, Z.: A tanulók tévképzetei és fogalmi fejlődése a fizikai változás és kémiai változás témakörében.
    Kém. tan. 13 (4), 11-22, 2005.
feltöltött közlemény: 9 Open Access: 2
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK