Tudóstér: Csapó Gábor publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 15 Open Access: 1
2022
  1. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M., Aradi, B.: Error Recognition Model: End-user Text Management.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 151-170, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  2. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M., Abari, K.: Measuring the algorithmic skills of students working with low- and high-mathability programming approaches.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 93-112, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  3. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M.: The effectiveness of the Webtable-Datatable Conversion approach.
    Ann. Math. Inform. 56 109-121, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Computer Science (miscellaneous)
    Q4 Mathematics (miscellaneous)
2021
  1. Csapó, G., Sebestyén, K., Csernoch, M., Abari, K.: Case study: developing long-term knowledge with Sprego.
    Educ. Inf. Technol. 26 (1), 965-982, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education
    Q1 E-learning
    D1 Library and Information Sciences
2020
  1. Csapó, G., Csernoch, M., Abari, K.: Sprego: case study on the effectiveness of teaching spreadsheet management with schema construction.
    Educ. Inf. Technol. 25 (3), 1585-1605, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education
    Q1 E-learning
    D1 Library and Information Sciences
2019
  1. Csapó, G., Sebestyén, K.: Bevezetés az algoritmus alapú adatkezelésbe táblázatkezelői környezetben: Digitális Témahét tapasztalatai.
    In: ADA 2019 : Rövid absztraktok, Debrecen Egyetemi Kiadó, Debrecen, 8, 2019.
  2. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M.: Introduction to Algorithmic Based Data Management in Spreadsheet Environment.
    Turk. Online J. Educ. Technol. 2019 (Spec.), 178-185, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
  3. Csapó, G.: Placing Event-Action-based Visual Programming in the Process of Computer Science Education.
    APH. 16 (2), 35-57, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
2018
  1. Sebestyén, K., Csapó, G., Csernoch, M.: Visualising Sprego Inequality Problems With 2D Representations.
    Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue for INTE-ITICAM-IDEC 2018 888-898, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
2017
  1. Csapó, G.: Az informatika érettségi és az informatikushallgatók szövegkezelési kultúrája.
    In: Válogatott tanulmányok a pedagógiai elmélet és szakmódszertanok köréből. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komárno, 387-394, 2017. ISBN: 9788089691401
  2. Csapó, G., Sebestyén, K.: Educational software for the Sprego method.
    Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue for INTE 2017, October 986-999, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
  3. Csapó, G.: Sprego virtual collaboration space.
    In: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications: CogInfoCom 2017 : Proceedings : September 11-14, 2017 Debrecen, Hungary, IEEE Computer Society, Piscataway, 137-142, 2017. ISBN: 9781538612644
  4. Csapó, G.: Sprego virtual collaboration space: improvement guidelines for the MaxWhere seminar system.
    In: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications : CogInfoCom 2017 : Proceedings : September 11-14, 2017 Debrecen, Hungary, IEEE Computer Society, Piscataway, 143-144, 2017. ISBN: 9781538612644
2015
  1. Csapó, G., Sebestyén, K.: Oktatóprogram a Sprego táblázatkezelő módszerhez.
    In: INFODIDACT 2015. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Zamárdi, 1-18, 2015. ISBN: 9789631238921
2014
  1. Csapó, G.: Vizuális programozás oktatása középiskolákban.
    In: INFODIDACT 2014. Szerk.: Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Zamárdi, 1-10, 2014. ISBN: 9789631206272
feltöltött közlemény: 15 Open Access: 1
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK