Tudóstér: Illés Gabriella Barbara publikációi

PDF
-
szűkítés
feltöltött közlemény: 7 Open Access: 1
2017
  1. Illés, G.: A kereskedelmi televíziózás kialakulása és hatása Magyarországon.
    Zempléni Múzsa. 3 33-45, 2017.
  2. Illés, G.: A színes TV: a kereskedelmi televízózás megjelenésével országunk társadalmának, kulturális igényeinek változásai a regionalitás tükrében.
    Filmszem.net. 2 7-31, 2017.
  3. Illés, G.: A színes TV a kereskedelmi televízózás megjelenésével országunk társadalmának, kulturális igényeinek változásai a regionalitás tükrében.
    Filmkultúra. 5 1-137, 2017.
  4. Illés, G.: Hogyan változtak meg a magyar lakosság kulturalis igényei a kereskedelmi televíziózás elterjedésével?.
    Index. Comment.blog.hu [1-2], 2017.
  5. Illés, G.: Kultúra és médiafogyasztás: szociodemográfiai jellegzetességek.
    Jel-Kép. "közlésre elfogadva" [1-19], 2017.
  6. Illés, G.: Tha color TV: the changes of commercial TV industry.
    In: Tavaszi Szél = Spring Wind 2017 : II. Kötet. Irodalomtudomány, Kémia- és környezettudomány, Kommunikáció- és médiatudomány, Közgazdaságtudomány, Közigazgatás-tudomány, Matematika- és informatikai tudomány. Szerk.: Keresztes Gábor, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 140-149, 2017. ISBN: 9786155586187
2014
  1. Illés, G.: A kereskedelmi televíziózásban a piacvezető országos csatornák kábeltelevíziós kistestvéreinek térhódítási szerepe országunk regionális és társadalmi szempontjai tükrében.
    Agrártud. közl. 58 107-110, 2014.
feltöltött közlemény: 7 Open Access: 1
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK